quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:05 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ook dienstplichtals het dan toch moet, dan maar gelijk goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ff checkenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:10 schreef hicham het volgende:
Oh ja, Fulcrum succes met je sollicitatie(
)
[..]
HoiHeb jij nog een linkje naar die Pakistaan die een British Telecom medewerker verrot scheldt?
Tsja, ze zeggen het, ik was blij toen het voorbij wasquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:22 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
als het dan toch moet, dan maar gelijk goed
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:31 schreef bvvt het volgende:
Lost and Found - speciaal voor Hicham
niet voor tere zieltjes
Ja laat mij een beetje in het donker zittenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:05 schreef Gawaine het volgende:
[..]
omdat iedereen naar bed is![]()
behalve jij natuurlijk![]()
Thx, geweldig filmpjequote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:31 schreef bvvt het volgende:
Lost and Found - speciaal voor Hicham
niet voor tere zieltjes
Wat een homo, niet eens zijn elleboog aan de grondquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:32 schreef dunc het volgende:
Nouwja, tijd voor shuteye.
Plaatje voor 't slapen gaan:
[afbeelding]
Okee, nog 1 dan:
[afbeelding]
Mooi, nu wordt je klasgenoot dus aangenomen en tiefen ze jou weg 'omdat je toch al een ander bedrijf had'quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:48 schreef Fulcrum_X het volgende:
Jeutje die andere hebben jullie snel volgeplempt![]()
Sollicitatie ging niet onaardig, wel redelijk goed eigenlijk. Op zich ook wel een interessant bedrijf.. het doet aan hosting, website en contentmanagement maar ook aan radio en tv commercials. Klein bedrijfje maar schijnt hard te groeien, ondanks dat het weinig reclame maakt (alles mond tot mond reclame dus). Zoekt manieren om nog sneller te groeien.
Heb hem verteld dat ik me ook nog aan het oriënteren ben en dat ik volgende week maandag nog een gesprek heb. Hij was nieuwsgierig welk bedrijf dat was, dus in die zin denk ik dat ik hier wel aan de slag kan gaan. Er kwam na anderhalf uur nog een kandidaat aanzetten, wat een klasgenoot bleek te zijn. Samen hebben we nog een half uurtje reclamemateriaal gezien en nog wat gepraat, in totaal dus 2 uren gezeten![]()
Zou ook nog een meid langskomen die nu op vakantie was, dus ik krijg volgende week vrijdag te horen wie er aangenomen wordt. Zou hem ook nog laten weten wat ik wil na het gesprek van maandag bij het andere bedrijf, maar ik heb er wel een goed gevoel over.
Op naar het volgende gesprek![]()
Geilquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:32 schreef dunc het volgende:
Nouwja, tijd voor shuteye.
Plaatje voor 't slapen gaan:
[afbeelding]
Boeiendquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:35 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Trouwens leuk, alpinestars pak met arlen ness sliders![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Mooi, nu wordt je klasgenoot dus aangenomen en tiefen ze jou weg 'omdat je toch al een ander bedrijf had'Of kunnen jullie ook beide aangenomen worden?
[..]
Geil
[..]
Boeiend![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Hell no, they want mequote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Mooi, nu wordt je klasgenoot dus aangenomen en tiefen ze jou weg 'omdat je toch al een ander bedrijf had'Of kunnen jullie ook beide aangenomen worden?
Hmm .. Tja ik merk het wel .. Als het te licht was kan ik alleen maar makkelijker punten scoren in het systeem door als een bezetene vooruitgang te tonen ...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 07:44 schreef bvvt het volgende:
Komt pas na 24 uur...........
en anders heb je idd te licht getraint
Kan je niet vergelijken en er is weldegelijk een schiethouding.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:44 schreef Worldbeater het volgende:
Waarom is er geen echte schiethoudingziet er een beetje passief uit.
In militaire dienst moest ik altijd met 1 been voor gaan staan, vooral ook voor de terugslag.![]()
Tja, je weet het he:quote:Op donderdag 3 augustus 2006 07:17 schreef kratjuh het volgende:
Mogge
Geen centje pijn ... Zou ik wel zwaar genoeg getrained hebben gister, of heb ik gewoon een hele goeie cooldown gedaan .. ?
Meen me te herinneren dat je spierpijn hoort te hebben na zo'n lange tijd niet trainen ...
Ben benieuwd naar de foto's voor de OPquote:
quote:
Hey kratjuh!quote:
Ze had het vannacht in m'n oor gefluitserdquote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:51 schreef bvvt het volgende:
Hoe kan -xx- zeggen dat het een coole OP is als ze nog niet eens in dit topic heeft gepost????
Stuur eventjes een foto, dan pas ik het nu aanquote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:52 schreef kratjuh het volgende:
Wanneer mag mijn fietsje ook weer in de OP-pic ?
Er staat al een prachtige foto van mijn fietsje onder mijn naam gelinkt ..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:55 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Stuur eventjes een foto, dan pas ik het nu aan![]()
Hmmm... Fotoshoot meet organiserenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:01 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Er staat al een prachtige foto van mijn fietsje onder mijn naam gelinkt ..
Maar niet in de banner-pic, zegmaar ..
Zat jij nou te kijken voor een Gixxerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:58 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
[afbeelding] Danku, danku [afbeelding]
Het wordt een apriliaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:03 schreef Makster het volgende:
[..]
Zat jij nou te kijken voor een Gixxer![]()
![]()
Wat is dat nuquote:
Eerst witte knippers, donkere kuipruit, wassen, poetsen, fototoestel opladen en foto's maken, je mail adres opsnorren en mailen...kan nog wel 2 weken duren (iets met prioriteiten)quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:51 schreef Rib-i het volgende:
Ben benieuwd naar de foto's voor de OP![]()
![]()
En terecht!quote:
Gixxers, Fireblades, aprilia's, moto guzzi's... er zijn zo veel mooie motoren.quote:
Dat heet -XX- en dat is zoals het een BrEeZaH-quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:07 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Wat is dat nuEerst goedemorgen wensen en dan meteen slaan
![]()
![]()
quote:
Ik ben er nog niet uit of het een RSV of Tuono wordt. Ik rij graag 200+ achter een ruitjequote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:12 schreef Makster het volgende:
[..]
En terecht!
Heb ook nog voor een Tuono gekeken alleen zijn die boven mijn budget, helaas.....
Wat je ook kan doen is een RSV mille kopen en die ombouwen naar Tuono. Kan je veel geld schelen! Een gozer die naar mijn KLX kwam kijken had dat ook gedaan. Echt een![]()
![]()
fiets
En sowieso 2 cylinder is![]()
Ik zeg RSV .. Tenminste, als het geen kwaak kan worden ...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:19 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
Ik ben er nog niet uit of het een RSV of Tuono wordt. Ik rij graag 200+ achter een ruitjeDat ombouwen is mischien ook wel een idee...
Ook ik heb het budget nog niet bijelkaar, eigenlijk wilde ik voor de ZX-10R 2005 gaan maar die is ruim boven budget. Dus nog even doorsparen en me vermaken met de Kawa![]()
Ik zeg tuono, daar zit je ook achter een ruitjequote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:19 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
Ik ben er nog niet uit of het een RSV of Tuono wordt. Ik rij graag 200+ achter een ruitjeDat ombouwen is mischien ook wel een idee...
Ook ik heb het budget nog niet bijelkaar, eigenlijk wilde ik voor de ZX-10R 2005 gaan maar die is ruim boven budget. Dus nog even doorsparen en me vermaken met de Kawa![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:21 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik zeg RSV .. Tenminste, als het geen kwaak kan worden ...![]()
![]()
Precies die engeltjes die op m'n schouders zitten, RSV, Tuono, RSV, Tuonoquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:25 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik zeg tuono, daar zit je ook achter een ruitje
Mijn intresses lagen vroeger alleen maar bij de supersports,maar ga tegenwoordig toch meer voor de sportieve toermachines.R1100S(heet nu 1200S),FJR1300,K1200S etc.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:12 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Gixxers, Fireblades, aprilia's, moto guzzi's... er zijn zo veel mooie motoren.Ik vind de GSR ook super gaaf, maar waarschijnlijk blijf ik toch liever sportievere (met kuip) motoren rijden.
Zekers mooi, ik ben gisteren nog bij een motorbedrijf geweest, daar hadden ze een aantal ZX-9R 's staan. Ôk mooiquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:33 schreef kratjuh het volgende:
Maak het dan moeilijk, doe de ZX10 er ook bij ...
[afbeelding]![]()
Als ik ooit de loterij winquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:41 schreef Makster het volgende:
Of een Benelli![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
Dat ik die woorden van jou mag horen ... Hillûk !quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:43 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zekers mooi, ik ben gisteren nog bij een motorbedrijf geweest, daar hadden ze een aantal ZX-9R 's staan. Ôk mooi![]()
Wat een beeestttttt héquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:41 schreef Makster het volgende:
Of een Benelli![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:13 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Dat heet -XX- en dat is zoals het een BrEeZaH-betaamt ...
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:50 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Zo schrijf je officieel iets dat X-rated is ...![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:49 schreef -XX- het volgende:
[..]
Niet hoor!
![]()
zelfs dan liever biehierrrrrrrrr![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:13 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Dat heet -zeiksnol- en dat is zoals het een BiEjRr-betaamt ...
Als je over de provinciale weg vanaf oss naar nijmegen gaat zitten ze vlak voor grave aan de linker kant van de weg. Een soort van boerderij - brabant auto's zit daar ook met US carsquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:43 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Brabantmotors, even kijken waar die zitten![]()
Grave, morgen naar Nijmegen kan ik altijd eventjes een stop maken
Zeker een illigale versie van Windows.....quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:51 schreef -XX- het volgende:
Ineens een raar icoon onderin met: U bent mogelijk de DUPE geworden van softwarevervalsing
EHHHHHH....... NIET HOOR!
dat kan niet![]()
DUPE![]()
![]()
![]()
![]()
Ah OK, ik zit niet zo in de BrEeZaH scene he en ik zit hier ook te weinig om er nog iets van op te steken.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:13 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Dat heet -XX- en dat is zoals het een BrEeZaH-betaamt ...
Hè ? Jij bent toch ook eenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:59 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ah OK, ik zit niet zo in de BrEeZaH scene he en ik zit hier ook te weinig om er nog iets van op te steken.![]()
Ja Benelli!!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:41 schreef Makster het volgende:
Of een Benelli![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
Ik heb daar slechte ervaringen meequote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:43 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zekers mooi, ik ben gisteren nog bij een motorbedrijf geweest, daar hadden ze een aantal ZX-9R 's staan. Ôk mooi![]()
[..]
Als ik ooit de loterij win![]()
Weet ik.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:09 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Pimpin' style, ries ?![]()
![]()
Meiske kan prima voor zichzelf opkomen, heur ..
Nee johquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:02 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Hè ? Jij bent toch ook een, heb jij geen contact met andere
's die wel de BrEeZaH uithangen?
Huisvrouw?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:17 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Nee joh![]()
, ik ben [afbeelding]
AAAAAAAA De sintquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:17 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Nee joh![]()
, ik ben [afbeelding]
De sint heeft jou zeker ieder jaar overgeslagen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:19 schreef -XX- het volgende:
[..]
AAAAAAAA De sinthaha en dat heeft geen witte baard!
![]()
Niet hoor ;'(quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:57 schreef bvvt het volgende:
[..]
Zeker een illigale versie van Windows.....
foei
Owjaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:22 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
De sint heeft jou zeker ieder jaar overgeslagen.![]()
Zo ziet ie er uit --> [afbeelding]
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:22 schreef Rausdouwer het volgende:
En nou heb je 'm ook nog boos gemaakt.![]()
[afbeelding]
Ja in het donker lijkt iedereen op elkaar ..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:23 schreef -XX- het volgende:
[..]
Owjanouja, hij lijkt er best wel op!
![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:48 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Dat ik die woorden van jou mag horen ... Hillûk !
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:56 schreef bvvt het volgende:
[..]
Als je over de provinciale weg vanaf oss naar nijmegen gaat zitten ze vlak voor grave aan de linker kant van de weg. Een soort van boerderij - brabant auto's zit daar ook met US cars
Ik heb slechte ervaring met Brabant Auto's, zaten vroeger in Kaatsheuvel. Kan zomaar dezelfde partij zijn. Ach een stop maken en een ritje op de Benelli kunnen ze een mooie jongen als mij toch niet weigerenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:03 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik heb daar slechte ervaringen mee![]()
Het was een oude knorrige man en hij gunde zo'n jonge blom als mij nog niet eens een ritje op een Daytona.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:24 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
Ik heb slechte ervaring met Brabant Auto's, zaten vroeger in Kaatsheuvel. Kan zomaar dezelfde partij zijn. Ach een stop maken en een ritje op de Benelli kunnen ze een mooie jongen als mij toch niet weigeren [afbeelding]
![]()
Wat heb jij met die banaan uitgevoerdquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:24 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
Ik heb slechte ervaring met Brabant Auto's, zaten vroeger in Kaatsheuvel. Kan zomaar dezelfde partij zijn. Ach een stop maken en een ritje op de Benelli kunnen ze een mooie jongen als mij toch niet weigeren [afbeelding]
![]()
Niks mis met mijn banaan hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:27 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Je mag je banaan wel 's nakijken, volgens mij issie niet goed meer ..![]()
Smakelijkquote:
quote:
Wat denk jijquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:30 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wat heb jij met die banaan uitgevoerd![]()
Of een 3e arm die niet onder zijn rug naar binnen gaatquote:
quote:Een lekker dagje naaktzwemmen is voor de Kroaat Mario Visnjic niet afgelopen zoals hij gewenst zal hebben. Al poedelend in het water krompen zijn ballen tot miniformaat, een fenomeen dat menig man bekend in de oren zal klinken.
Waar Mario echter niet op had gerekend, was dat zijn ballen door de houten latten van zijn strandstoel zouden glijden. Terwijl de Kroaat lekker lag te bakken in de zon kregen zijn testikels weer de normale grootte. Het gevolg was dat Mario met geen mogelijkheid meer kon opstaan uit zijn strandstoel. Na een kort paniekmomentje belde Mario het strandpersoneel, dat iemand stuurde om de stoel in tweeën te zagen.
Klinkt logischerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:44 schreef Makster het volgende:
[..]
Of een 3e arm die niet onder zijn rug naar binnen gaat![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:44 schreef hicham het volgende:
Ja, dat hoort bij de privileges van een leider he... ofzo
[..]![]()
![]()
![]()
WTFquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:44 schreef hicham het volgende:
Ja, dat hoort bij de privileges van een leider he... ofzo
[..]![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:05 schreef Rib-i het volgende:Dus niet meer solliciteren bij een overheidsinstantie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben ook wel eens bedreigt door de kapitein dat hij mij wel even thuis zou laten ophalen door de marechaussee.
Amerikanen die een mystieke film proberen te brengen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:52 schreef Rausdouwer het volgende:
Pepijn, ik denk dat je eerst een paar glazen wijn had moeten drinken voordat je die film ging kijken. Ik vond 'm namelijk erg mooi!![]()
![]()
Vond je het einde niet ineens te snel en te weinig sfeer uitstralen?![]()
Maar ik had mij ook wel redelijk vermaakt hoor, de film kreeg geen onvoldoende.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Amerikanen die een mystieke film proberen te brengen.
Vond je het einde niet ineens te snel en te weinig sfeer uitstralen?![]()
Maar ik had mij ook wel redelijk vermaakt hoor, de film kreeg geen onvoldoende.Noooooooooooit naar een goeie film gaan met een mogelijk aanstaande bedgenoteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:07 schreef Rib-i het volgende:
Noooooooooooit naar een goeie film gaan met een mogelijk aanstaande bedgenote
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 03 augustus 2006 12:05 schreef Uncle Roennie het volgende:
heeft Ome Roennie ook gedaan8-)
auto's, motoren, huizen en het normale leven is goedkoper![]()
nog geen dag spijt gehad:)
LEVE BELGENLAND:}:}:}
quote:Op donderdag 03 augustus 2006 12:12 schreef White Scorpion het volgende:
Ik weet er alles van. Ik woon nu nog geen 3km van de grens. Het enige nadeel is een huisje kopen daar. Je moet ongeveer 20% zelf op kunnen hoesten, dus moet nog even wachten tot mijn net nieuwe huisje overwaarde krijgt
Halloquote:
Voor hem is dat ochtend!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:40 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hallo
Ik weet niet of je het in de gaten hebt maare - 't is al lang middag
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:43 schreef -XX- het volgende:
[..]
Voor hem is dat ochtend!
Als bazzie wakker word is het altijd al middag!
Bazzie - onze nachtbrakerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:43 schreef -XX- het volgende:
[..]
Voor hem is dat ochtend!
Als bazzie wakker word is het altijd al middag!
Wa moe je doe dan?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Moest goed uitslapen. Vanavond topsport
Hoe vaak je het ook doet en hoe goed je het ook kunt, rukken is geen topsport ..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Moest goed uitslapen. Vanavond topsport
Vullenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:54 schreef bvvt het volgende:
[..]
Bazzie - onze nachtbraker
[..]
Wa moe je doe dan?
Als je het vaak genoeg doet krijg je veel spierenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:54 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Hoe vaak je het ook doet en hoe goed je het ook kunt, rukken is geen topsport ..
Iemand moet het doenquote:
http://www.prairie.nl/quote:[..]
Wa moe je doe dan?
Jij kan het weten hequote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:54 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Hoe vaak je het ook doet en hoe goed je het ook kunt, rukken is geen topsport ..
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:55 schreef -XX- het volgende:
[..]
VullenVan die vakken in de winkel!
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:56 schreef -XX- het volgende:
[..]
Als je het vaak genoeg doet krijg je veel spierenen is dat hele fitness centrum niet nodig!
![]()
Ik heb niks aan 1 gespierde arm en zorg er liever voor dat mijn goddelijke lijf over z'n geheel gespierd wordt, dmv fitness ..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:56 schreef -XX- het volgende:
[..]
Als je het vaak genoeg doet krijg je veel spierenen is dat hele fitness centrum niet nodig!
![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:04 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik heb niks aan 1 gespierde arm en zorg er liever voor dat mijn goddelijke lijf over z'n geheel gespierd wordt, dmv fitness ..
Maar jij mag bij mij altijd komen oefenen
het ruitje van een Tuono is volgens mij groter dan die van een RSVquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:19 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
Met 2 armen tegelijkquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:04 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik heb niks aan 1 gespierde arm en zorg er liever voor dat mijn goddelijke lijf over z'n geheel gespierd wordt, dmv fitness ..
Maar jij mag bij mij altijd komen oefenen
over sporten gesproken.....quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:54 schreef kratjuh het volgende:
[..]
dan wens ik je veel succesquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:43 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
Als ik ooit de loterij win![]()
Natuurlijk mag jij dat, het moet wel leuk voor ons allebei blijven ..quote:
Alleen een ervaren persoon kan dat wetenquote:
Ja een klein beetje, gelukkig niet al te erg maar wie weet hoe ik me morgenochtend voel ..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:14 schreef bvvt het volgende:
[..]
over sporten gesproken.....
hoe zit het met je spierpijn?
Al een beetje stram?
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:16 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Natuurlijk mag jij dat, het moet wel leuk voor ons allebei blijven ..![]()
[..]
Alleen een ervaren persoon kan dat weten![]()
Lijkt me duidelijk, zaterdag feestenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:18 schreef -XX- het volgende:
Ik zit in een dilemmaHELP!
Ik moet zondag werkenmaar er is zaterdag avond een feest
Daar wil ik heen, maar ik MOET WERKEN DIE ZONDAGWANT ze hebben me nodig omdat ik de beste ben op het werk he
![]()
![]()
![]()
Ik werk voor 2
![]()
Maar even verder, nouuuuuuu ik stop dinsdag met werken
zal ik gewoon te feesten gaan![]()
Of ik nou zondag de zak krijgof dinsdag ontslag neem
![]()
hmmmmmm...........................OWKE!
Ze zijn blij met je, je werkt hard .. Tuurlijk, help een mogelijke referentie om zeep voor 1 feestje ...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:20 schreef -XX- het volgende:
Wel heOmdat jij dat zegt, is me besluit nu definitief genomen!
![]()
![]()
![]()
![]()
Vooruit, omdat je het zo liev vraagt ...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zullen we maar ophouden met dit peuterspeelzaal niveau
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:23 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Vooruit, omdat je het zo liev vraagt ...
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:20 schreef -XX- het volgende:
Wel heOmdat jij dat zegt, is me besluit nu definitief genomen!
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:36 schreef kratjuh het volgende:
Ik dacht dat we het over bananen en pruimen hadden ?
Ach ja als ie het zo moet brengen dan is het wel duidelijk dat ie wat te vrezen heeftquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:44 schreef -XX- het volgende:
BAZZIE ;'( je word belachelijk gemaakt![]()
Kratje | And he saw that it was GOOD .. !! zegt:
dus jij valt wel op nerds
Kratje | And he saw that it was GOOD .. !! zegt:
tja dan wint bazzie het van me
Houd em even in je broek aubquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:45 schreef kratjuh het volgende:
De waarheid is hard .. Maar ik nog harder ..
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja als ie het zo brengt dan is het wel duidelijk dat God wat te vrezen heeft
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:47 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Bah zeg, alleen de slager geeft nog plakjes worst hoor ..
En was het ernstig!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:47 schreef Roderick2085 het volgende:
stomme koekblikkers ook weer
uurtje geleden telefoontje dat m'n zusje is geschept![]()
m'n ma daarheen... viel allemaal wel mee geloof ik... zijn nu alleen ff in het ziekenhuis, want ze had last van d'r enkel, moesten ff een foto laten maken![]()
Hier kun je er nog meer vindenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:48 schreef -XX- het volgende:
Dit hangt bij ons in de wc![]()
Als hij er staant niet in past!
Zorg dan dat je zittend plast!
Tja als je impotent bent moet je wel zitten denk ik .. Waarom deel je deze eindeloze hoeveelheid kennis met ons ?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:48 schreef -XX- het volgende:
Dit hangt bij ons in de wc![]()
Als hij er staant niet in past!
Zorg dan dat je zittend plast!
Hopelijk niet te erg.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:47 schreef Roderick2085 het volgende:
stomme koekblikkers ook weer
uurtje geleden telefoontje dat m'n zusje is geschept![]()
m'n ma daarheen... viel allemaal wel mee geloof ik... zijn nu alleen ff in het ziekenhuis, want ze had last van d'r enkel, moesten ff een foto laten maken![]()
Volgens mij is het eerder de bedoeling met -XX- op de WC te zijnquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:51 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Tja als je impotent bent moet je wel zitten denk ik .. Waarom deel je deze eindeloze hoeveelheid kennis met ons ?
Kunnen we allemaal zeggen dat we bij -XX- op de wc zijn geweest ..
Hmm, ervaring?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:51 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Tja als je impotent bent moet je wel zitten denk ik .. Waarom deel je deze eindeloze hoeveelheid kennis met ons ?
Tja moet ik eerst een bril kopen met een pleister erop, anders kom ik er bij haar niet in ..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:51 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Volgens mij is het eerder de bedoeling met -XX- op de WC te zijn
Zo'n pleister hebben alleen mensen met een lam oog!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:53 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Tja moet ik eerst een bril kopen met een pleister erop, anders kom ik er bij haar niet in ..
Ik heb er geen verstand van .. Maar als je geen viagra gebruikt kun je vast meer raken dan alleen het plafond ..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:52 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hmm, ervaring?
Ik dacht dat impotentie niets van doen had met het wel of niet kunnen richten.....
Jij bent vast heel grootquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:53 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van .. Maar als je geen viagra gebruikt kun je vast meer raken dan alleen het plafond ..
Naar huus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:19 schreef Makster het volgende:
XX neukenHet ging heel niet over neukenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maar over fitness!
Sowieso schrijf je zo.
XX neukenwas het niet zoiets dat als 2 honden vechten om een bot dat de 3e ermee vandoor gingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ow kutquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:20 schreef -XX- het volgende:
[..]
Het ging heel niet over neuken![]()
![]()
Maar over fitness!![]()
Dit is de correcte!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:22 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
was het niet zoiets dat als 2 honden vechten om een bot dat de 3e ermee vandoor ging![]()
Ik bedoelde meer dit :quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:53 schreef -XX- het volgende:
[..]
Zo'n pleister hebben alleen mensen met een lam oog!![]()
Nerds hebben geen ogen met een lam oogDie ogen zijn imuun geworden tegen alle stralingen
XX neuken-XX- is slank, maar nog lang geen been ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:41 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dit :
[afbeelding]
[..]
-XX- is slank, maar nog lang geen been ..
Weet ik nietquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:49 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Waarom moet ik BazzieK toch steeds pesten vandaag ?
Mijn 3e been zal niet lang meer slank blijvenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:41 schreef kratjuh het volgende:
-XX- is slank, maar nog lang geen been ..
Ga je 'm aan de shoarmazaak verkopen ?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:51 schreef Makster het volgende:
[..]
Mijn 3e been zal niet lang meer slank blijven
Inderdaad ...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:51 schreef -XX- het volgende:
[..]
Weet ik nietDat is niet zo lief van me he!
![]()
Niet eens zo een gek ideequote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:52 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ga je 'm aan de shoarmazaak verkopen ?
Kan vast een weeshuis een week van eten ..quote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:59 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Kan vast een weeshuis een week van eten ..![]()
Komt er bij al die lieve kindertjes iets warms naar binnen van Makster ..![]()
Ik nu ookquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:29 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Succes .. Ik ben er gelukkig al ..
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:02 schreef PNG het volgende:
Van mijn maatje Pilliam/Madman, brommertjesvoorrijder te Zandvoort:
[afbeelding]
Dus:
Het begon allemaal met volle zon tot een uurtje of twee, toen koelde het flink af en kwam er vanaf zee een mistbank de baan opgewaaid! Gelukkig hadden we zicht genoeg om te kunnen blijven rijden :-) Heb er een lekker verkleurd koppie van over gehouden
Ik was in groep drie ingedeeld, helemaal top! De meeste mannen kon ik wel voorblijven (tóch grappig op een originele straatfiets), natuurlijk zijn het altijd dezelfden die er langskomen dus daar kan ik wel mee leven!
Die 2006 Tuono kan bij mij niet meer stuk, wat een fiets
De eerste sessie was een beetje verkennen en nog een beetje de motor aanvoelen. De schokbrekers stonden natuurlijk nog op "normaal". Dus na deze sessie achter een hele slag strakker gezet. De voorkant: veervoorspanning één ring strakker en de demping 3/4 slag harder. Nou, dat was dus meteen goed. De hele motor werd weer strak en hield netjes zijn lijn, ook bij remmen of gas geven in bochten
Ik heb nog geprobeerd rondetijden te klokken maar eerlijk gezegd had ik mijn handen tóch wel vol...
Oók de banden hielden zich prima! In eerste instantie had ik weinig vertrouwen in de Dunlop Sportmax maar goed.. "we zien wel". Dus ongeveer 2.2/2.1 erin en heel voorzichtig het tempo opvoeren en zeker een rondje of twee-drie warmrijden. Daarna konden ze het goed hebben. Natuurlijk niet extreem gereden zoals met bijvoorbeeld de Rennsports en vergelijkbaren: Bosuit/Arie Luyendijk netjes tegen de 160 houden, niet harder en pas vol op het gas als hij rechtop staat! Allemaal uit de kunst, geen gekke dingen gevoeld (als ze warm waren) en heerlijk kunnen knallen...
Ik haal op het rechte stuk nu een top tegen de 240! In plaats van een krappe 220, plus dat ie bij het opschakelen de voorkant oplicht! Dát was de eerste keer wel een verassing hihihi... Ook op het rechte stuk voor de Audi-S chicane kom ik nu makkelijk tegen de 200... De Audi-S uit is ook één wheelie als het vol open moet...
Heb me gisteren dus uitermate vermaakt! Als dít het goede begin en dus het halve werk is, dan belooft het nog wat!!!!
En nog een Tuono in GP kleuren:
http://www.motor-sports.nl/forum/index.php?act=Attach&type=post&id=5249
En nog een rondje Tuono op Zandvoort:
http://www.motor-sports.n(...)t_2005-07-19_1-2.wmv
kZag tuono staan, vandaar.
welke foto?quote:
Jeetje heej, nu loop je al 200% voor op Bazziek met verstandige opmerkingen of correcte uitsprakenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:27 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dit is de correcte!
Als twee honden vechten om een been, loopt de derde ermee heen![]()
Ja ja!
Zeg, als je doet alsof je z'n verhaal hebt gelezen moet je dat wel goed doenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]hoi welkom,
en gelijk met een heel verhaal hier binnenkomenwanneer ben je op Zandvoort geweest ?
100% EGO onder de TL1000 eigenaren?quote:
Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:27 schreef Macchia_Nera het volgende:
Hee Worldbeater
Jij hebt toen toch ook zelf je koppelingsplaten vervangen van je CR500 ?
Hoe hield je toen het koppelingshuis tegen, als je die 6 bouten los wilt draaien, die alles op de plek houden ?
quote:
Heb een tijdje meegelurktquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer?![]()
<zocht sleutel/klusfoto maar staat niet op compie maar op een vage onvindbare cd>
Zo lang als je het koppelingskorf zelf niet los wil draaien hoef je weinig op zijn plek te houden.
En als het wel beweegt is een sleutel tussen de gleuven van de koppeling genoeg.![]()
Maar als zelfs ik het kan zonder ervaring, ingewonnen informatie of WPH, kan iedereen het zonder hulpmiddelen.![]()
Ik ben weg.![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer?![]()
<zocht sleutel/klusfoto maar staat niet op compie maar op een vage onvindbare cd>
Zo lang als je het koppelingskorf zelf niet los wil draaien hoef je weinig op zijn plek te houden.
En als het wel beweegt is een sleutel tussen de gleuven van de koppeling genoeg.![]()
Maar als zelfs ik het kan zonder ervaring, ingewonnen informatie of WPH, kan iedereen het zonder hulpmiddelen.![]()
Ik ben weg.![]()
![]()
Karwei ? Raar dat ze geen bellen hebben, dacht iig bij de karwei wel een bel gezien te hebben ..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:45 schreef Roderick2085 het volgende:
iemand hier een idee waar je een bel koopt
en dan dus niet het knopje, maar dat ding aan de andere kant van het draadje, dat geluid maakt
mijn ma wil een ander belgeluid, maar we hebben de gamma en praxis hier in de buurt helemaal doorgelopen, maar geen bel te vinden
kan nog wel eens een andere vestiging proberen...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:47 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Karwei ? Raar dat ze geen bellen hebben, dacht iig bij de karwei wel een bel gezien te hebben ..
Hoe weet jij hoe haar kont eruit ziet ?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:23 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hij lijkt wel wat op de jouwes hè![]()
Dan moet je je vinger uit je oor halen.quote:
Nouja, wat een p*k zegquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dan wens ik je veel succes![]()
de eigenaar van Brabant motoren is compleet geschiftis geen normaal gesprek mee te voeren
![]()
kijk hier maar eens naar wat verschillende menigen![]()
Goeie bijdragequote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:02 schreef PNG het volgende:
Van mijn maatje Pilliam/Madman, brommertjesvoorrijder te Zandvoort:
- Knip -
En nog een Tuono in GP kleuren:
http://www.motor-sports.nl/forum/index.php?act=Attach&type=post&id=5249
En nog een rondje Tuono op Zandvoort:
http://www.motor-sports.n(...)t_2005-07-19_1-2.wmv
kZag tuono staan, vandaar.
Wat een ...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:19 schreef Roderick2085 het volgende:
zusje is inmiddels thuis... een bult op d'r hoofd en enkel gebroken... valt dus redelijk mee...![]()
van d'r fiets is waarschijnlijk alleen maar het voorspatbord stuk
Kopen? Die haal je toch bij een groot stationquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:45 schreef Roderick2085 het volgende:
iemand hier een idee waar je een bel koopt
en dan dus niet het knopje, maar dat ding aan de andere kant van het draadje, dat geluid maakt
mijn ma wil een ander belgeluid, maar we hebben de gamma en praxis hier in de buurt helemaal doorgelopen, maar geen bel te vinden
volgende week moet ze nog een keer terugkomen voor foto's, dan weten we of ze goed geneestquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Nouja, wat een p*k zeg![]()
[..]
Goeie bijdrage![]()
[..]
Wat een ...![]()
Hopelijk geneest ze snel
speciaal voor jou zal ik volgende keer deurbel zeggenquote:[..]
Kopen? Die haal je toch bij een groot station![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:07 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
volgende week moet ze nog een keer terugkomen voor foto's, dan weten we of ze goed geneest
[..]
speciaal voor jou zal ik volgende keer deurbel zeggen
heb me ooit es laten vertellen dat je die bouten kruislings los zou moeten draaien, het hoe wat waarom is me even ontgaan...maar dit ter infoquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:52 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Heb een tijdje meegelurkt![]()
Moet even de platen vervangen, maar dan moet eerst die drukplaat er voor weg, en die zit vast met 6 bouten, en als je die los wil draaien draait de complete koppeling mee.
bijna bij elke fatsoenlijke bouwmarkt toch?? hangt hier of daar een bord met allemaal losse bellen geloof ik...zelf bij de hubo hadden we er één...in freaking veenenedaalquote:
me too, wezen wokken met de fam. tepan yaki ofzo is lekker, maar 4 keer....quote:
je hebt niet eens Fak Mie Nau op?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:07 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
me too, wezen wokken met de fam. tepan yaki ofzo is lekker, maar 4 keer....![]()
Kan me niet herinneren dat het een probleem was.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:52 schreef Macchia_Nera het volgende:
Heb een tijdje meegelurkt![]()
Moet even de platen vervangen, maar dan moet eerst die drukplaat er voor weg, en die zit vast met 6 bouten, en als je die los wil draaien draait de complete koppeling mee.
Dat is weer een ander verhaal.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
en wij weten allemaal hoe het met die CR500 is afgelopen
![]()
die kennen ze daar nietquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:33 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
je hebt niet eens Fak Mie Nau op?
Heeft iets te maken met de spanning die erop komt te staan als je eerst de ene kant losmaakt en dan pas de andere kantquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:03 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
heb me ooit es laten vertellen dat je die bouten kruislings los zou moeten draaien, het hoe wat waarom is me even ontgaan...maar dit ter info
Plaatjes zijn slecht geresized, verhoudingen kloppen niet. Wat vindt iemand met een CBR in godsnaam nice aan een Intruder 1500quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:23 schreef dribbel79 het volgende:
En 4 op een rij:
klik Cat. 3 op die Intruder 1500...nice
Mogguh.quote:
Dat was 's avonds pasquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:33 schreef Knuffelslet het volgende:
je hebt niet eens Fak Mie Nau op?
Juist, dat was het ja...thnxquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:29 schreef hicham het volgende:
Heeft iets te maken met de spanning die erop komt te staan als je eerst de ene kant losmaakt en dan pas de andere kant![]()
[..]
Heb er een paar keer op gereden, is de motor van schoonpapa, enneh...als ik dan toch moet kiezen, BMW en HD vallen sowieso af...doebaidiebaquote:Plaatjes zijn slecht geresized, verhoudingen kloppen niet. Wat vindt iemand met een CBR in godsnaam nice aan een Intruder 1500
Mail Raus dan...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:00 schreef bvvt het volgende:
Vertaling is wel zo handig - Ook ik snap er nix van
Knapquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:10 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Uhm... * Rib-i doet een poging:
Moet je dan alweer?
Ahhhhhh, - zou zo maar kunnen - omdat krat weer naar de fitness gaat..........quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:10 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Moet je dan alweer?
Op een roze bandit...whehequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:59 schreef bvvt het volgende:
Een plaatje speciaal voor -XX-
[afbeelding]
sja, de dokter had gezegt, op de plaats waar ze hem gebroken heeft, meestal breekt er dan ook een ander botje bij de knie... dat heeft ze dus gelukkig niet... daar komt nog bij dat er bijv ook zo maar een herseschudding bij had kunnen zitten. als je het zo bekijkt, valt het meequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:29 schreef hicham het volgende:
[..]
Heeft iets te maken met de spanning die erop komt te staan als je eerst de ene kant losmaakt en dan pas de andere kant![]()
[..]
Plaatjes zijn slecht geresized, verhoudingen kloppen niet. Wat vindt iemand met een CBR in godsnaam nice aan een Intruder 1500
Enneeeuh, Roderick. Ik vind een gebroken enkel niet meevallen eigenlijk
-edit
bwt synchro posten down
![]()
ik gok mee:quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:10 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Moet je dan alweer?
waarop baseer je dat ?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:57 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Volgens mij is ie kleurenblind?
Rood/zwarte motor, blauw pak en een groene helm.quote:
Wanneer valt bij jullie de stroom uit?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:04 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Rood/zwarte motor, blauw pak en een groene helm.![]()
![]()
Of heb ik (weer) een modetrend gemist?![]()
quote:
Hier kan ik je niet bij helpen, misschien doordat ze geen licht hebben dat ze de strip anticonceptie of condooms niet kunnen vinden?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wanneer valt bij jullie de stroom uit?
Geboortegolf in Haaksbergen na stroomstoringSnap het nooit zo, ik bedoel.. kan jij het uitleggen? Dat je gaat pompen OK,
maar dat je op zo een moment besluit een kind te willen
![]()
Was vanmorgen op de radio - 3 fmquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wanneer valt bij jullie de stroom uit?
Geboortegolf in Haaksbergen na stroomstoringSnap het nooit zo, ik bedoel.. kan jij het uitleggen? Dat je gaat pompen OK,
maar dat je op zo een moment besluit een kind te willen
![]()
quote:
Sollyquote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:09 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Solly![]()
Overdag weinig tijd om te posten.....
mwah...ik zal m'n best doen om meer te posten![]()
Oiquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:31 schreef RB het volgende:
Jullie zijn weer lekker bezig geweest tijdens mijn afwezigheid![]()
Is teveel om allemaal na te lezen, of erop te reageren![]()
quote:
ah zoquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:04 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Rood/zwarte motor, blauw pak en een groene helm.![]()
![]()
Of heb ik (weer) een modetrend gemist?![]()
www.howstuffworks.com zoeken op 2 stroke.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:12 schreef dribbel79 het volgende:
Heb ff gezocht bij google en wikipedia ofzo, maar wie kan me Jip & Janneke taal uitleggen wat tweetakt precies is??
En duidelijk...dank u!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:19 schreef hollander172 het volgende:
[..]
www.howstuffworks.com zoeken op 2 stroke.
quote:
plaatjes zeggen meer dan woorden:quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:19 schreef hollander172 het volgende:
[..]
www.howstuffworks.com zoeken op 2 stroke.
ik hoop het voor hemquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:30 schreef bvvt het volgende:
Rib-i al terug van zijn bezoek aan Motor Brabant?
zou hij het overleefd hebben?
Bos superbike is altijd leukquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:37 schreef McNasty het volgende:
Laat ik als motorrijder dan ook maar eens reageren in deze topicreeks![]()
Mag ik nu ook opgenomen worden in de OP?
Dit is mijn fiets (ik zal later wel een betere foto posten):
[afbeelding]
Het is een Yamaha yzf600r (thundercat) uit 98
Ik heb meteen een vraag... weet iemand een leuke (eventueel open) uitlaat voor een thundercat? Ik vind de standaardpijp net een beetje te tam![]()
Mooie bike, ken nog wel iemand die er zo eentje wilquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:37 schreef McNasty het volgende:
Laat ik als motorrijder dan ook maar eens reageren in deze topicreeks![]()
Mag ik nu ook opgenomen worden in de OP?
Dit is mijn fiets (ik zal later wel een betere foto posten):
[afbeelding]
Het is een Yamaha yzf600r (thundercat) uit 98
Ik heb meteen een vraag... weet iemand een leuke (eventueel open) uitlaat voor een thundercat? Ik vind de standaardpijp net een beetje te tam![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Uitlaat heb je verder niet nodig, gewoon wegraggen![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:33 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i gaat richting Grave, eventjes kennis maken met een contactgestoorde boer![]()
![]()
Ze heeft misschien ergens nog geluk gehad, maar een gebroken enkel lijkt me ook al behoorlijk pijnlijk en vervelend. Zeker als ze nog onder het mes moet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:40 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
sja, de dokter had gezegt, op de plaats waar ze hem gebroken heeft, meestal breekt er dan ook een ander botje bij de knie... dat heeft ze dus gelukkig niet... daar komt nog bij dat er bijv ook zo maar een herseschudding bij had kunnen zitten. als je het zo bekijkt, valt het mee
maar ja, eerst volgende week maar eens afwachten.... als het botje verschoven is moet ze onder het mes![]()
Ah, dat was ik vergeten te vragen, dacht al te herkennen aan die foto dat het misschien Amsterdam was?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:37 schreef McNasty het volgende:
[..]
![]()
Daar maak ik mijn buren niet blij mee.
en de rest van Amsterdam ook niet
Die foto is voor m'n deur genomen, ik woon in de rivierenbuurtquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ah, dat was ik vergeten te vragen, dacht al te herkennen aan die foto dat het misschien Amsterdam was?Of is die foto zelf niet in Amsterdam genomen?
Waar woon je ongeveer? [afbeelding]
Misschien wel bij jou op de hoek?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:09 schreef McNasty het volgende:
[..]
Die foto is voor m'n deur genomen, ik woon in de rivierenbuurt![]()
Maareh, jij bent dus ook een Amsterdammer begrijp ik?
Van waar tot waar loopt de rivierenbuurt?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:09 schreef McNasty het volgende:
[..]
Die foto is voor m'n deur genomen, ik woon in de rivierenbuurt![]()
Maareh, jij bent dus ook een Amsterdammer begrijp ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |