quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:05 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ook dienstplichtals het dan toch moet, dan maar gelijk goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ff checkenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:10 schreef hicham het volgende:
Oh ja, Fulcrum succes met je sollicitatie(
)
[..]
HoiHeb jij nog een linkje naar die Pakistaan die een British Telecom medewerker verrot scheldt?
Tsja, ze zeggen het, ik was blij toen het voorbij wasquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:22 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
als het dan toch moet, dan maar gelijk goed
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:31 schreef bvvt het volgende:
Lost and Found - speciaal voor Hicham
niet voor tere zieltjes
Ja laat mij een beetje in het donker zittenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:05 schreef Gawaine het volgende:
[..]
omdat iedereen naar bed is![]()
behalve jij natuurlijk![]()
Thx, geweldig filmpjequote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:31 schreef bvvt het volgende:
Lost and Found - speciaal voor Hicham
niet voor tere zieltjes
Wat een homo, niet eens zijn elleboog aan de grondquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:32 schreef dunc het volgende:
Nouwja, tijd voor shuteye.
Plaatje voor 't slapen gaan:
[afbeelding]
Okee, nog 1 dan:
[afbeelding]
Mooi, nu wordt je klasgenoot dus aangenomen en tiefen ze jou weg 'omdat je toch al een ander bedrijf had'quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:48 schreef Fulcrum_X het volgende:
Jeutje die andere hebben jullie snel volgeplempt![]()
Sollicitatie ging niet onaardig, wel redelijk goed eigenlijk. Op zich ook wel een interessant bedrijf.. het doet aan hosting, website en contentmanagement maar ook aan radio en tv commercials. Klein bedrijfje maar schijnt hard te groeien, ondanks dat het weinig reclame maakt (alles mond tot mond reclame dus). Zoekt manieren om nog sneller te groeien.
Heb hem verteld dat ik me ook nog aan het oriënteren ben en dat ik volgende week maandag nog een gesprek heb. Hij was nieuwsgierig welk bedrijf dat was, dus in die zin denk ik dat ik hier wel aan de slag kan gaan. Er kwam na anderhalf uur nog een kandidaat aanzetten, wat een klasgenoot bleek te zijn. Samen hebben we nog een half uurtje reclamemateriaal gezien en nog wat gepraat, in totaal dus 2 uren gezeten![]()
Zou ook nog een meid langskomen die nu op vakantie was, dus ik krijg volgende week vrijdag te horen wie er aangenomen wordt. Zou hem ook nog laten weten wat ik wil na het gesprek van maandag bij het andere bedrijf, maar ik heb er wel een goed gevoel over.
Op naar het volgende gesprek![]()
Geilquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:32 schreef dunc het volgende:
Nouwja, tijd voor shuteye.
Plaatje voor 't slapen gaan:
[afbeelding]
Boeiendquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:35 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Trouwens leuk, alpinestars pak met arlen ness sliders![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Mooi, nu wordt je klasgenoot dus aangenomen en tiefen ze jou weg 'omdat je toch al een ander bedrijf had'Of kunnen jullie ook beide aangenomen worden?
[..]
Geil
[..]
Boeiend![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Hell no, they want mequote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Mooi, nu wordt je klasgenoot dus aangenomen en tiefen ze jou weg 'omdat je toch al een ander bedrijf had'Of kunnen jullie ook beide aangenomen worden?
Hmm .. Tja ik merk het wel .. Als het te licht was kan ik alleen maar makkelijker punten scoren in het systeem door als een bezetene vooruitgang te tonen ...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 07:44 schreef bvvt het volgende:
Komt pas na 24 uur...........
en anders heb je idd te licht getraint
Kan je niet vergelijken en er is weldegelijk een schiethouding.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:44 schreef Worldbeater het volgende:
Waarom is er geen echte schiethoudingziet er een beetje passief uit.
In militaire dienst moest ik altijd met 1 been voor gaan staan, vooral ook voor de terugslag.![]()
Tja, je weet het he:quote:Op donderdag 3 augustus 2006 07:17 schreef kratjuh het volgende:
Mogge
Geen centje pijn ... Zou ik wel zwaar genoeg getrained hebben gister, of heb ik gewoon een hele goeie cooldown gedaan .. ?
Meen me te herinneren dat je spierpijn hoort te hebben na zo'n lange tijd niet trainen ...
Ben benieuwd naar de foto's voor de OPquote:
quote:
Hey kratjuh!quote:
Ze had het vannacht in m'n oor gefluitserdquote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:51 schreef bvvt het volgende:
Hoe kan -xx- zeggen dat het een coole OP is als ze nog niet eens in dit topic heeft gepost????
Stuur eventjes een foto, dan pas ik het nu aanquote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:52 schreef kratjuh het volgende:
Wanneer mag mijn fietsje ook weer in de OP-pic ?
Er staat al een prachtige foto van mijn fietsje onder mijn naam gelinkt ..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:55 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Stuur eventjes een foto, dan pas ik het nu aan![]()
Hmmm... Fotoshoot meet organiserenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:01 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Er staat al een prachtige foto van mijn fietsje onder mijn naam gelinkt ..
Maar niet in de banner-pic, zegmaar ..
Zat jij nou te kijken voor een Gixxerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:58 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
[afbeelding] Danku, danku [afbeelding]
Het wordt een apriliaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:03 schreef Makster het volgende:
[..]
Zat jij nou te kijken voor een Gixxer![]()
![]()
Wat is dat nuquote:
Eerst witte knippers, donkere kuipruit, wassen, poetsen, fototoestel opladen en foto's maken, je mail adres opsnorren en mailen...kan nog wel 2 weken duren (iets met prioriteiten)quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:51 schreef Rib-i het volgende:
Ben benieuwd naar de foto's voor de OP![]()
![]()
En terecht!quote:
Gixxers, Fireblades, aprilia's, moto guzzi's... er zijn zo veel mooie motoren.quote:
Dat heet -XX- en dat is zoals het een BrEeZaH-quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:07 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Wat is dat nuEerst goedemorgen wensen en dan meteen slaan
![]()
![]()
quote:
Ik ben er nog niet uit of het een RSV of Tuono wordt. Ik rij graag 200+ achter een ruitjequote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:12 schreef Makster het volgende:
[..]
En terecht!
Heb ook nog voor een Tuono gekeken alleen zijn die boven mijn budget, helaas.....
Wat je ook kan doen is een RSV mille kopen en die ombouwen naar Tuono. Kan je veel geld schelen! Een gozer die naar mijn KLX kwam kijken had dat ook gedaan. Echt een![]()
![]()
fiets
En sowieso 2 cylinder is![]()
Ik zeg RSV .. Tenminste, als het geen kwaak kan worden ...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:19 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
Ik ben er nog niet uit of het een RSV of Tuono wordt. Ik rij graag 200+ achter een ruitjeDat ombouwen is mischien ook wel een idee...
Ook ik heb het budget nog niet bijelkaar, eigenlijk wilde ik voor de ZX-10R 2005 gaan maar die is ruim boven budget. Dus nog even doorsparen en me vermaken met de Kawa![]()
Ik zeg tuono, daar zit je ook achter een ruitjequote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:19 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
Ik ben er nog niet uit of het een RSV of Tuono wordt. Ik rij graag 200+ achter een ruitjeDat ombouwen is mischien ook wel een idee...
Ook ik heb het budget nog niet bijelkaar, eigenlijk wilde ik voor de ZX-10R 2005 gaan maar die is ruim boven budget. Dus nog even doorsparen en me vermaken met de Kawa![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:21 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik zeg RSV .. Tenminste, als het geen kwaak kan worden ...![]()
![]()
Precies die engeltjes die op m'n schouders zitten, RSV, Tuono, RSV, Tuonoquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:25 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik zeg tuono, daar zit je ook achter een ruitje
Mijn intresses lagen vroeger alleen maar bij de supersports,maar ga tegenwoordig toch meer voor de sportieve toermachines.R1100S(heet nu 1200S),FJR1300,K1200S etc.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:12 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Gixxers, Fireblades, aprilia's, moto guzzi's... er zijn zo veel mooie motoren.Ik vind de GSR ook super gaaf, maar waarschijnlijk blijf ik toch liever sportievere (met kuip) motoren rijden.
Zekers mooi, ik ben gisteren nog bij een motorbedrijf geweest, daar hadden ze een aantal ZX-9R 's staan. Ôk mooiquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:33 schreef kratjuh het volgende:
Maak het dan moeilijk, doe de ZX10 er ook bij ...
[afbeelding]![]()
Als ik ooit de loterij winquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:41 schreef Makster het volgende:
Of een Benelli![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
Dat ik die woorden van jou mag horen ... Hillûk !quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:43 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zekers mooi, ik ben gisteren nog bij een motorbedrijf geweest, daar hadden ze een aantal ZX-9R 's staan. Ôk mooi![]()
Wat een beeestttttt héquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:41 schreef Makster het volgende:
Of een Benelli![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:13 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Dat heet -XX- en dat is zoals het een BrEeZaH-betaamt ...
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:50 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Zo schrijf je officieel iets dat X-rated is ...![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:49 schreef -XX- het volgende:
[..]
Niet hoor!
![]()
zelfs dan liever biehierrrrrrrrr![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:13 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Dat heet -zeiksnol- en dat is zoals het een BiEjRr-betaamt ...
Als je over de provinciale weg vanaf oss naar nijmegen gaat zitten ze vlak voor grave aan de linker kant van de weg. Een soort van boerderij - brabant auto's zit daar ook met US carsquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:43 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Brabantmotors, even kijken waar die zitten![]()
Grave, morgen naar Nijmegen kan ik altijd eventjes een stop maken
Zeker een illigale versie van Windows.....quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:51 schreef -XX- het volgende:
Ineens een raar icoon onderin met: U bent mogelijk de DUPE geworden van softwarevervalsing
EHHHHHH....... NIET HOOR!
dat kan niet![]()
DUPE![]()
![]()
![]()
![]()
Ah OK, ik zit niet zo in de BrEeZaH scene he en ik zit hier ook te weinig om er nog iets van op te steken.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:13 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Dat heet -XX- en dat is zoals het een BrEeZaH-betaamt ...
Hè ? Jij bent toch ook eenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:59 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ah OK, ik zit niet zo in de BrEeZaH scene he en ik zit hier ook te weinig om er nog iets van op te steken.![]()
Ja Benelli!!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:41 schreef Makster het volgende:
Of een Benelli![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
Ik heb daar slechte ervaringen meequote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:43 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zekers mooi, ik ben gisteren nog bij een motorbedrijf geweest, daar hadden ze een aantal ZX-9R 's staan. Ôk mooi![]()
[..]
Als ik ooit de loterij win![]()
Brabantmotors, even kijken waar die zitten![]()
Grave, morgen naar Nijmegen kan ik altijd eventjes een stop maken
Weet ik.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:09 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Pimpin' style, ries ?![]()
![]()
Meiske kan prima voor zichzelf opkomen, heur ..
Nee johquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:02 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Hè ? Jij bent toch ook een, heb jij geen contact met andere
's die wel de BrEeZaH uithangen?
Huisvrouw?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:17 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Nee joh![]()
, ik ben [afbeelding]
AAAAAAAA De sintquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:17 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Nee joh![]()
, ik ben [afbeelding]
De sint heeft jou zeker ieder jaar overgeslagen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:19 schreef -XX- het volgende:
[..]
AAAAAAAA De sinthaha en dat heeft geen witte baard!
![]()
Niet hoor ;'(quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:57 schreef bvvt het volgende:
[..]
Zeker een illigale versie van Windows.....
foei
Owjaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:22 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
De sint heeft jou zeker ieder jaar overgeslagen.![]()
Zo ziet ie er uit --> [afbeelding]
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:22 schreef Rausdouwer het volgende:
En nou heb je 'm ook nog boos gemaakt.![]()
[afbeelding]
Ja in het donker lijkt iedereen op elkaar ..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:23 schreef -XX- het volgende:
[..]
Owjanouja, hij lijkt er best wel op!
![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:48 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Dat ik die woorden van jou mag horen ... Hillûk !
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:56 schreef bvvt het volgende:
[..]
Als je over de provinciale weg vanaf oss naar nijmegen gaat zitten ze vlak voor grave aan de linker kant van de weg. Een soort van boerderij - brabant auto's zit daar ook met US cars
Ik heb slechte ervaring met Brabant Auto's, zaten vroeger in Kaatsheuvel. Kan zomaar dezelfde partij zijn. Ach een stop maken en een ritje op de Benelli kunnen ze een mooie jongen als mij toch niet weigerenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:03 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik heb daar slechte ervaringen mee![]()
Het was een oude knorrige man en hij gunde zo'n jonge blom als mij nog niet eens een ritje op een Daytona.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:24 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
Ik heb slechte ervaring met Brabant Auto's, zaten vroeger in Kaatsheuvel. Kan zomaar dezelfde partij zijn. Ach een stop maken en een ritje op de Benelli kunnen ze een mooie jongen als mij toch niet weigeren [afbeelding]
![]()
Wat heb jij met die banaan uitgevoerdquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:24 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
Ik heb slechte ervaring met Brabant Auto's, zaten vroeger in Kaatsheuvel. Kan zomaar dezelfde partij zijn. Ach een stop maken en een ritje op de Benelli kunnen ze een mooie jongen als mij toch niet weigeren [afbeelding]
![]()
Niks mis met mijn banaan hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:27 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Je mag je banaan wel 's nakijken, volgens mij issie niet goed meer ..![]()
Smakelijkquote:
quote:
Wat denk jijquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:30 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wat heb jij met die banaan uitgevoerd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |