Ik ben wat posthistory betreft wat eenkennigquote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:59 schreef Worldbeater het volgende:
De gezelligste topics onder 1 link.![]()
quote:[..]
Deksels! van Daphne Dekkers.![]()
Ow nee, had van de sint nog een boek gehad over 50 jaar F1.![]()
![]()
Ik ook van jou.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:03 schreef -XX- het volgende:
WWWWWWWWWAAAAAAAAAAT!
Dat is de eerste slimme opmerking over mijjjjj die ik gehoord heb op dit forum!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's 100% meer dan BazzieK heeft gehadquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:03 schreef -XX- het volgende:
[..]
WWWWWWWWWAAAAAAAAAAT!
Dat is de eerste slimme opmerking over mijjjjj die ik gehoord heb op dit forum!![]()
Maar zo ben je in slechts enkele minuten weer helemaal bijgespijkerd op Fok! gebied.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:04 schreef Rib-i het volgende:
Ik ben wat posthistory betreft wat eenkennig
Kan de bet van PSV niet meer vinden.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:56 schreef Worldbeater het volgende:
Topic voor Lars.Wedden op Sport #378: Waar bijna niemand meer een sig heeft
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:06 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Da's 100% meer dan BazzieK heeft gehad![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:59 schreef Worldbeater het volgende:
De gezelligste topics onder 1 link.![]()
Ik geloof via Google, ik zocht ergens info over. Ik weet alleen niet meer waarover. Heb een tijdlang meegelurkt en op een dag, op een dag durfde ik het aan me in te schrijvenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar zo ben je in slechts enkele minuten weer helemaal bijgespijkerd op Fok! gebied.![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe ben je eigenlijk hier terecht gekomen?![]()
Dus je hebt al het rellen van de oude garde nog meegekegen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:10 schreef Rib-i het volgende:
Ik geloof via Google, ik zocht ergens info over. Ik weet alleen niet meer waarover. Heb een tijdlang meegelurkt en op een dag, op een dag durfde ik het aan me in te schrijven![]()
Net als bij Motor-Forum trouwens, heb alleen nog nooit gepost![]()
Nee, alleen als er een bepaald persoon ging posten dan kon de sfeer weleens helemaal veranderen. Laat ik het zo zeggen, het kwam altijd als een gezellig clubje overquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dus je hebt al het rellen van de oude garde nog meegekegen.![]()
Geen dankquote:
Dat moet ongetwijfeld Mercy_Symbol zijnquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:18 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Nee, alleen als er een bepaald persoon ging posten dan kon de sfeer weleens helemaal veranderen. Laat ik het zo zeggen, het kwam altijd als een gezellig clubje over![]()
Leest ook veel leuker dan een dik boek
Kijk kijk, kratjuh gaat als hunk!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:27 schreef kratjuh het volgende:
Hoi
Ook weer thuis na 2 uur lekker gefitnesst te hebben ... [afbeelding] [afbeelding]
En daarna nog ff lekker 8 minuutjes op de zonnebank .. Hillûk ! [afbeelding]
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:03 schreef -XX- het volgende:
[..]
WWWWWWWWWAAAAAAAAAAT!
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:06 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Da's 100% meer dan BazzieK heeft gehad![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:32 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Beware .. Over een aantal maanden herkent niemand me meer op de meets ..
[afbeelding]
Dat filmpje met dat rotje jahquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat moet ongetwijfeld Mercy_Symbol zijn![]()
Wel grappig dat jij veel meer wist over ons dan wij over jou, flikte R2-D2 ons ook alOp de megameet vertelde je nog dat je het vuurwerkfilmpje op het industrieterrein leuk vond
Stalkeerrr
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:33 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
EEN GEBRUINDE GESPIERDE HUNK OP EEN MOTOR!
![]()
![]()
![]()
maryyyyyyyyyy meeeeeee
Dag bazzie![]()
Was een vlinder oid, maar er zat zo een hoop aarde op dat het niet veel effect meer hadquote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:51 schreef hicham het volgende:
Wel leuke pics van Lars in het wapenstopique![]()
Ola muchachoquote:
Dat muziekjequote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:51 schreef hicham het volgende:
Valt me tegen die gezelligste topics onder 1 link, niet waard om door te gaan naar pagina 2
[..]
Was een vlinder oid, maar er zat zo een hoop aarde op dat het niet veel effect meer had![]()
Ff kijken oftie er nog staat............. nopeDeze wel
![]()
-edit
En deze, maar die's niet zo oud
![]()
Je bent vergeten een custom-smiley te gebruikenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:53 schreef kratjuh het volgende:
Zo en nu ben ik ook weer fris gedouched ..
Edit: Blijft goed dat filmpje van pimber ...![]()
Verwonderde me meer over het feit dat je uberhaubt een topic daarover bekeken hebt.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Joh, jeugdalzheimer ofzo?
Vuurwapens in beeld deeltje 5: Lock 'n load !!
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:51 schreef hicham het volgende:
Valt me tegen die gezelligste topics onder 1 link, niet waard om door te gaan naar pagina 2
[..]
Was een vlinder oid, maar er zat zo een hoop aarde op dat het niet veel effect meer had![]()
Ff kijken oftie er nog staat............. nopeDeze wel
![]()
-edit
En deze, maar die's niet zo oud
![]()
Mja, slechts jouw reacties he... hollander172 en dan CTRL+G voor de Firefox gebruikersquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:03 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Verwonderde me meer over het feit dat je uberhaubt een topic daarover bekeken hebt.![]()
lijkt op die van mijquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:04 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ben wat posthistory betreft wat eenkennig
[..]
![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:33 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
EEN GEBRUINDE GESPIERDE HUNK OP EEN MOTOR!
![]()
![]()
![]()
maryyyyyyyyyy meeeeeee
Dag bazzie![]()
Komen er belgen uit jouw uitlaat ?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:05 schreef Youp het volgende:
[..]
bij mn ktm hoefde je dat niet te doen voor vlamen heur
Daar is de toerenbegrenzer toch voorquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:05 schreef Youp het volgende:
[..]
lekker in de toerenbegrenzerbij mn ktm hoefde je dat niet te doen voor vlamen heur
[afbeelding]
en dat was nieteens met de open Rino
Je bent in ieder geval jezelf nog.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:05 schreef hicham het volgende:
[..]
Mja, slechts jouw reacties he... hollander172 en dan CTRL+G voor de Firefox gebruikers
Je weet maar nooit of ik iets vind wat ik tegen je kan gebruiken. Vooral in dat homo topic
van tijd tot tijdquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:08 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Komen er belgen uit jouw uitlaat ? [afbeelding]
gas loslatenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:08 schreef hicham het volgende:
[..]
Daar is de toerenbegrenzer toch voor![]()
![]()
Hoe ging dat met jouw KTM'etje dan?Dodemansknop of zelfs dat niet
Naja, je kunt zeggen wat je wilt maar met een KTM kun je dan weer niet 260 km/h rijden terwijl je met een ZX-6R wel kunt offroaden
![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Je bent vergeten een custom-smiley te gebruiken [afbeelding]
Die kende ik nog nietquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:08 schreef hicham het volgende:
[..]
Daar is de toerenbegrenzer toch voor![]()
![]()
Hoe ging dat met jouw KTM'etje dan?Dodemansknop of zelfs dat niet
Naja, je kunt zeggen wat je wilt maar met een KTM kun je dan weer niet 260 km/h rijden terwijl je met een ZX-6R wel kunt offroaden
![]()
Is evengoed grappigquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:14 schreef Youp het volgende:
en dat offroaden stelt ook geen klap voor
dwaas
ik vind het een beetje kansloos om je motor zo te vernachelen eerlijkgezegd...quote:
idd, ieder z'n dingquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:26 schreef Youp het volgende:
[..]
ik vind het een beetje kansloos om je motor zo te vernachelen eerlijkgezegd...maargoed, ieder z'n ding...
Idd, dat kutding komt nog geen eens een bergje opquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:14 schreef Youp het volgende:
en dat offroaden stelt ook geen klap voor
dwaas
Als je dit al erg vindt wil je niet weten wat er nog meer mee gebeurdquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:26 schreef Youp het volgende:
[..]
ik vind het een beetje kansloos om je motor zo te vernachelen eerlijkgezegd...maargoed, ieder z'n ding...
Ow, dat was dan al in 2005, niet in 2003.. 2004..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:18 schreef Rib-i het volgende:
Nee, alleen als er een bepaald persoon ging posten dan kon de sfeer weleens helemaal veranderen. Laat ik het zo zeggen, het kwam altijd als een gezellig clubje over![]()
Leest ook veel leuker dan een dik boek
Waarom is er geen echte schiethoudingquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:00 schreef hicham het volgende:
Joh, jeugdalzheimer ofzo?
Vuurwapens in beeld deeltje 5: Lock 'n load !!
Nope, geen tijd vanaaf. Net even een dutje gedaan.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:31 schreef hicham het volgende:![]()
![]()
Zoals het weer er nu hier uitziet zal Pepijn vanavond de pr0n DVD reviewen
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Idd, dat kutding komt nog geen eens een bergje op
Pas eind voirg jaar begonnen met af en toe te lezenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ow, dat was dan al in 2005, niet in 2003.. 2004..![]()
Eerste wat ik dacht ja, als je met je FAL zo stond werd je vanzelf wel op de grond gegooid.quote:[..]
Waarom is er geen echte schiethoudingziet er een beetje passief uit.
In militaire dienst moest ik altijd met 1 been voor gaan staan, vooral ook voor de terugslag.![]()
Zelfs van een UZI schrik je in het begin.. hoe kan je daar mee schieten?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:54 schreef Rib-i het volgende:
Eerste wat ik dacht ja, als je met je FAL zo stond werd je vanzelf wel op de grond gegooid.
tsjah, ik vind het maar niks.. ik ben een auto en motor liefhebber in hart en nieren (studeer niet voor niks motorvoertuigentechniek) maarja moet hij zelf maar lekker wetenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Idd, dat kutding komt nog geen eens een bergje op
[..]
Als je dit al erg vindt wil je niet weten wat er nog meer mee gebeurd[afbeelding]
Ook dienstplichtquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zelfs van een UZI schrik je in het begin.. hoe kan je daar mee schieten?![]()
Ik ben er overigens schutter eerste klas op geworden, en beste schutter van het peloton.
Verder heb ik niets met wapens. Het was de dienstplicht.![]()
Op kermissen vind ik het ook altijd irritant die mensen die naar een schiettent gaan. No offence.![]()
Ik heb overigens wel alle nieuwe foto's voor het handboek soldaat gemaakt.
e.a nieuw Amerikaans wapen die de UZI ging vervangen in 1994.
Alle schiethoudingen doornemen, product en onderhoudsfoto's enz.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoiquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:59 schreef bvvt het volgende:bvvt ook weer terug van de fitness. [afbeelding]
en nu eerst ff [afbeelding]
Ik ben ook een motorliefhebber in hart en nieren, maar dan wel voor mijn plezier, de plezier van m'n motor komt op de tweede plaatsquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:02 schreef Youp het volgende:
[..]
tsjah, ik vind het maar niks.. ik ben een auto en motor liefhebber in hart en nieren (studeer niet voor niks motorvoertuigentechniek) maarja moet hij zelf maar lekker weten
tsjah van mij mag een motor ook wel een eindje meegaanquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:10 schreef hicham het volgende:
Oh ja, Fulcrum succes met je sollicitatie(
)
[..]
HoiHeb jij nog een linkje naar die Pakistaan die een British Telecom medewerker verrot scheldt?
[..]
Ik ben ook een motorliefhebber in hart en nieren, maar dan wel voor mijn plezier, de plezier van m'n motor komt op de tweede plaats![]()
Ach, dat begrijp ik best. Als ik ooit een nieuwe FZ1 oidquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:15 schreef Youp het volgende:
[..]
tsjah van mij mag een motor ook wel een eindje meegaanik ben dus ook de lul die aan auto's mag sleutelen die verneukt zijn enzo.. dat vind ik voor mezelf niet nodig, ik ben lekker zuinig op mn spul waar ik hard voor gewerkt en gespaard heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |