Hmm .. Tja ik merk het wel .. Als het te licht was kan ik alleen maar makkelijker punten scoren in het systeem door als een bezetene vooruitgang te tonen ...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 07:44 schreef bvvt het volgende:
Komt pas na 24 uur...........
en anders heb je idd te licht getraint
Kan je niet vergelijken en er is weldegelijk een schiethouding.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:44 schreef Worldbeater het volgende:
Waarom is er geen echte schiethoudingziet er een beetje passief uit.
In militaire dienst moest ik altijd met 1 been voor gaan staan, vooral ook voor de terugslag.![]()
Tja, je weet het he:quote:Op donderdag 3 augustus 2006 07:17 schreef kratjuh het volgende:
Mogge
Geen centje pijn ... Zou ik wel zwaar genoeg getrained hebben gister, of heb ik gewoon een hele goeie cooldown gedaan .. ?
Meen me te herinneren dat je spierpijn hoort te hebben na zo'n lange tijd niet trainen ...
Ben benieuwd naar de foto's voor de OPquote:
quote:
Hey kratjuh!quote:
Ze had het vannacht in m'n oor gefluitserdquote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:51 schreef bvvt het volgende:
Hoe kan -xx- zeggen dat het een coole OP is als ze nog niet eens in dit topic heeft gepost????
Stuur eventjes een foto, dan pas ik het nu aanquote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:52 schreef kratjuh het volgende:
Wanneer mag mijn fietsje ook weer in de OP-pic ?
Er staat al een prachtige foto van mijn fietsje onder mijn naam gelinkt ..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:55 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Stuur eventjes een foto, dan pas ik het nu aan![]()
Hmmm... Fotoshoot meet organiserenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:01 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Er staat al een prachtige foto van mijn fietsje onder mijn naam gelinkt ..
Maar niet in de banner-pic, zegmaar ..
Zat jij nou te kijken voor een Gixxerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:58 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
[afbeelding] Danku, danku [afbeelding]
Het wordt een apriliaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:03 schreef Makster het volgende:
[..]
Zat jij nou te kijken voor een Gixxer![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |