Van mijn maatje Pilliam/Madman, brommertjesvoorrijder te Zandvoort:
![]()
Dus:
Het begon allemaal met volle zon tot een uurtje of twee, toen koelde het flink af en kwam er vanaf zee een mistbank de baan opgewaaid! Gelukkig hadden we zicht genoeg om te kunnen blijven rijden :-) Heb er een lekker verkleurd koppie van over gehouden
Ik was in groep drie ingedeeld, helemaal top! De meeste mannen kon ik wel voorblijven (tóch grappig op een originele straatfiets), natuurlijk zijn het altijd dezelfden die er langskomen dus daar kan ik wel mee leven!
Die 2006 Tuono kan bij mij niet meer stuk, wat een fiets
De eerste sessie was een beetje verkennen en nog een beetje de motor aanvoelen. De schokbrekers stonden natuurlijk nog op "normaal". Dus na deze sessie achter een hele slag strakker gezet. De voorkant: veervoorspanning één ring strakker en de demping 3/4 slag harder. Nou, dat was dus meteen goed. De hele motor werd weer strak en hield netjes zijn lijn, ook bij remmen of gas geven in bochten
Ik heb nog geprobeerd rondetijden te klokken maar eerlijk gezegd had ik mijn handen tóch wel vol...
Oók de banden hielden zich prima! In eerste instantie had ik weinig vertrouwen in de Dunlop Sportmax maar goed.. "we zien wel". Dus ongeveer 2.2/2.1 erin en heel voorzichtig het tempo opvoeren en zeker een rondje of twee-drie warmrijden. Daarna konden ze het goed hebben. Natuurlijk niet extreem gereden zoals met bijvoorbeeld de Rennsports en vergelijkbaren: Bosuit/Arie Luyendijk netjes tegen de 160 houden, niet harder en pas vol op het gas als hij rechtop staat! Allemaal uit de kunst, geen gekke dingen gevoeld (als ze warm waren) en heerlijk kunnen knallen...
Ik haal op het rechte stuk nu een top tegen de 240! In plaats van een krappe 220, plus dat ie bij het opschakelen de voorkant oplicht! Dát was de eerste keer wel een verassing hihihi... Ook op het rechte stuk voor de Audi-S chicane kom ik nu makkelijk tegen de 200... De Audi-S uit is ook één wheelie als het vol open moet...
Heb me gisteren dus uitermate vermaakt! Als dít het goede begin en dus het halve werk is, dan belooft het nog wat!!!!
En nog een Tuono in GP kleuren:
http://www.motor-sports.nl/forum/index.php?act=Attach&type=post&id=5249En nog een rondje Tuono op Zandvoort:
http://www.motor-sports.n(...)t_2005-07-19_1-2.wmvkZag tuono staan, vandaar.
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation