Of een 3e arm die niet onder zijn rug naar binnen gaatquote:
quote:Een lekker dagje naaktzwemmen is voor de Kroaat Mario Visnjic niet afgelopen zoals hij gewenst zal hebben. Al poedelend in het water krompen zijn ballen tot miniformaat, een fenomeen dat menig man bekend in de oren zal klinken.
Waar Mario echter niet op had gerekend, was dat zijn ballen door de houten latten van zijn strandstoel zouden glijden. Terwijl de Kroaat lekker lag te bakken in de zon kregen zijn testikels weer de normale grootte. Het gevolg was dat Mario met geen mogelijkheid meer kon opstaan uit zijn strandstoel. Na een kort paniekmomentje belde Mario het strandpersoneel, dat iemand stuurde om de stoel in tweeën te zagen.
Klinkt logischerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:44 schreef Makster het volgende:
[..]
Of een 3e arm die niet onder zijn rug naar binnen gaat![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:44 schreef hicham het volgende:
Ja, dat hoort bij de privileges van een leider he... ofzo
[..]![]()
![]()
![]()
WTFquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:44 schreef hicham het volgende:
Ja, dat hoort bij de privileges van een leider he... ofzo
[..]![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:05 schreef Rib-i het volgende:Dus niet meer solliciteren bij een overheidsinstantie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben ook wel eens bedreigt door de kapitein dat hij mij wel even thuis zou laten ophalen door de marechaussee.
Amerikanen die een mystieke film proberen te brengen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:52 schreef Rausdouwer het volgende:
Pepijn, ik denk dat je eerst een paar glazen wijn had moeten drinken voordat je die film ging kijken. Ik vond 'm namelijk erg mooi!![]()
![]()
Vond je het einde niet ineens te snel en te weinig sfeer uitstralen?![]()
Maar ik had mij ook wel redelijk vermaakt hoor, de film kreeg geen onvoldoende.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Amerikanen die een mystieke film proberen te brengen.
Vond je het einde niet ineens te snel en te weinig sfeer uitstralen?![]()
Maar ik had mij ook wel redelijk vermaakt hoor, de film kreeg geen onvoldoende.Noooooooooooit naar een goeie film gaan met een mogelijk aanstaande bedgenoteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:07 schreef Rib-i het volgende:
Noooooooooooit naar een goeie film gaan met een mogelijk aanstaande bedgenote
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 03 augustus 2006 12:05 schreef Uncle Roennie het volgende:
heeft Ome Roennie ook gedaan8-)
auto's, motoren, huizen en het normale leven is goedkoper![]()
nog geen dag spijt gehad:)
LEVE BELGENLAND:}:}:}
quote:Op donderdag 03 augustus 2006 12:12 schreef White Scorpion het volgende:
Ik weet er alles van. Ik woon nu nog geen 3km van de grens. Het enige nadeel is een huisje kopen daar. Je moet ongeveer 20% zelf op kunnen hoesten, dus moet nog even wachten tot mijn net nieuwe huisje overwaarde krijgt
Halloquote:
Voor hem is dat ochtend!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:40 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hallo
Ik weet niet of je het in de gaten hebt maare - 't is al lang middag
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:43 schreef -XX- het volgende:
[..]
Voor hem is dat ochtend!
Als bazzie wakker word is het altijd al middag!
Bazzie - onze nachtbrakerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:43 schreef -XX- het volgende:
[..]
Voor hem is dat ochtend!
Als bazzie wakker word is het altijd al middag!
Wa moe je doe dan?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Moest goed uitslapen. Vanavond topsport
Hoe vaak je het ook doet en hoe goed je het ook kunt, rukken is geen topsport ..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Moest goed uitslapen. Vanavond topsport
Vullenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:54 schreef bvvt het volgende:
[..]
Bazzie - onze nachtbraker
[..]
Wa moe je doe dan?
Als je het vaak genoeg doet krijg je veel spierenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:54 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Hoe vaak je het ook doet en hoe goed je het ook kunt, rukken is geen topsport ..
Iemand moet het doenquote:
http://www.prairie.nl/quote:[..]
Wa moe je doe dan?
Jij kan het weten hequote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:54 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Hoe vaak je het ook doet en hoe goed je het ook kunt, rukken is geen topsport ..
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:55 schreef -XX- het volgende:
[..]
VullenVan die vakken in de winkel!
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:56 schreef -XX- het volgende:
[..]
Als je het vaak genoeg doet krijg je veel spierenen is dat hele fitness centrum niet nodig!
![]()
Ik heb niks aan 1 gespierde arm en zorg er liever voor dat mijn goddelijke lijf over z'n geheel gespierd wordt, dmv fitness ..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:56 schreef -XX- het volgende:
[..]
Als je het vaak genoeg doet krijg je veel spierenen is dat hele fitness centrum niet nodig!
![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:04 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik heb niks aan 1 gespierde arm en zorg er liever voor dat mijn goddelijke lijf over z'n geheel gespierd wordt, dmv fitness ..
Maar jij mag bij mij altijd komen oefenen
het ruitje van een Tuono is volgens mij groter dan die van een RSVquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:19 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
Ik ben er nog niet uit of het een RSV of Tuono wordt. Ik rij graag 200+ achter een ruitjeDat ombouwen is mischien ook wel een idee...
Ook ik heb het budget nog niet bijelkaar, eigenlijk wilde ik voor de ZX-10R 2005 gaan maar die is ruim boven budget. Dus nog even doorsparen en me vermaken met de Kawa![]()
Met 2 armen tegelijkquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:04 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik heb niks aan 1 gespierde arm en zorg er liever voor dat mijn goddelijke lijf over z'n geheel gespierd wordt, dmv fitness ..
Maar jij mag bij mij altijd komen oefenen
over sporten gesproken.....quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:54 schreef kratjuh het volgende:
[..]
dan wens ik je veel succesquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:43 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zekers mooi, ik ben gisteren nog bij een motorbedrijf geweest, daar hadden ze een aantal ZX-9R 's staan. Ôk mooi![]()
[..]
Als ik ooit de loterij win![]()
Brabantmotors, even kijken waar die zitten![]()
Grave, morgen naar Nijmegen kan ik altijd eventjes een stop maken
Natuurlijk mag jij dat, het moet wel leuk voor ons allebei blijven ..quote:
Alleen een ervaren persoon kan dat wetenquote:
Ja een klein beetje, gelukkig niet al te erg maar wie weet hoe ik me morgenochtend voel ..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:14 schreef bvvt het volgende:
[..]
over sporten gesproken.....
hoe zit het met je spierpijn?
Al een beetje stram?
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:16 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Natuurlijk mag jij dat, het moet wel leuk voor ons allebei blijven ..![]()
[..]
Alleen een ervaren persoon kan dat weten![]()
Lijkt me duidelijk, zaterdag feestenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:18 schreef -XX- het volgende:
Ik zit in een dilemmaHELP!
Ik moet zondag werkenmaar er is zaterdag avond een feest
Daar wil ik heen, maar ik MOET WERKEN DIE ZONDAGWANT ze hebben me nodig omdat ik de beste ben op het werk he
![]()
![]()
![]()
Ik werk voor 2
![]()
Maar even verder, nouuuuuuu ik stop dinsdag met werken
zal ik gewoon te feesten gaan![]()
Of ik nou zondag de zak krijgof dinsdag ontslag neem
![]()
hmmmmmm...........................OWKE!
Ze zijn blij met je, je werkt hard .. Tuurlijk, help een mogelijke referentie om zeep voor 1 feestje ...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:20 schreef -XX- het volgende:
Wel heOmdat jij dat zegt, is me besluit nu definitief genomen!
![]()
![]()
![]()
![]()
Vooruit, omdat je het zo liev vraagt ...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zullen we maar ophouden met dit peuterspeelzaal niveau
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:23 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Vooruit, omdat je het zo liev vraagt ...
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:20 schreef -XX- het volgende:
Wel heOmdat jij dat zegt, is me besluit nu definitief genomen!
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |