Rare als in raar of de Engelse variant?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:24 schreef tong80 het volgende:
OK sport.
Wie is de meest rare sportsperson of the year in Engeland ?
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:26 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Rare als in raar of de Engelse variant?
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kwam omdat jij zo heen en weer waggelde door die wijn
Is de meet al geweest ofzo?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Wilde het niet te makkelijk maken voor je.
Nee. Dus ze is het zichzelf verrekte moeilijk aan het maken. Dat clownspak komt steeds dichterbijquote:
Objectief.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:27 schreef Asmodian het volgende:
is "meest raar" wel objectief en eenduidig te beantwoorden?
Nee, vandaar mijn vraag.. Niet dat het met rare in het Engels wél ergens op sloeg.. Maargoed.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:27 schreef Asmodian het volgende:
is "meest raar" wel objectief en eenduidig te beantwoorden?
Nee hij is de beste ooit.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:28 schreef Nembrionic het volgende:
Eddie the Eagle!
Heb je hem weer die je alleen ziet als ik een leuke vraag stel. Zelf stelt ie ze nooit en kent deze vraag nog van lang geleden uit het sportforum. Maar weer bedankt dat je het komt verpesten. Natuurlijk heb je het goed maar laat je dan vaker zien buiten het ruieneren van een geweldig leuke vraag.quote:
Een paard?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:33 schreef Nembrionic het volgende:
Is dat niet dat huisvrouwtje dat ging rodelen op de Olympische Spelen afgelopen keer?
Hehe nee dat was nog een gok op het anwoordquote:
je moet niet zoveel drinkenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je hem weer die je alleen ziet als ik een leuke vraag stel. Zelf stelt ie ze nooit en kent deze vraag nog van lang geleden uit het sportforum. Maar weer bedankt dat je het komt verpesten. Natuurlijk heb je het goed maar laat je dan vaker zien buiten het ruieneren van een geweldig leuke vraag.
dolle_hond+1
oslo ?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:36 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
je moet niet zoveel drinkenen steeds dezelfde vragen stellen
welke club staat momenteel 1e in de noorse voetbalcompetitie
Dat is toch geen voetbalclubquote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:36 schreef Nembrionic het volgende:
"Ik voel mij als een kerstboom zonder piek"
nee, alweer niet.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:38 schreef Neleos het volgende:
Niet gewoon Rosenborg toch?
ik dacht misschien soort fc oslo ofzo maar dan niequote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:37 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
oslo is geen club, maar een stad.
lillestrom is beiden, maar niet juist
voordat die lul van een bezopen tong er brann voor zegt, geef ik je het puntquote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:40 schreef Neleos het volgende:
Bergen?
Welterusten Soempie!quote:
Ze hebben wel iets met kruizen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:44 schreef Nembrionic het volgende:
Rode Kruis?
Nottingham Forrest ?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:44 schreef Neleos het volgende:
Waar is Nathan Bedford Forrest de oprichter van?
Zou nog best eens kunnenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:45 schreef Irakeez het volgende:
is dat niet die gozer van de KKK ?
Yup.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:45 schreef Irakeez het volgende:
is dat niet die gozer van de KKK ?
dacht dat hij forrester heette .. maargoed, nadat jij over kruizen praatte wist ik etquote:
Die ken ik niet geloof ik.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
De NVSH? Die hebben ook wat met kruizen...
Aha.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:48 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nederlandse Vereniging voor Seksuele Hervorming
Dus die had je toen al.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:50 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
In de jaren '60 de voorloper van de PNVD
makkelijk toch!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:58 schreef Neleos het volgende:
Ho Chi Minh?
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:58 schreef tong80 het volgende:
Trouwens soryy Dolle hond ik liet me gaan
het onweer dat tot half een oid duurdequote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:01 schreef Daffodil31LE het volgende:
Welk onweer?
Nee je kent me lag aan mij sorryquote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:01 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
gaat dat elke nacht zo?
ik ben er toevallig eens een nacht, omdat na t onweer wat probleempjes zijn.
In de film toch? Pa die vuurwerk in z'n auto kreeg en ma die een krokodil in de keuken aantrof.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:06 schreef Neleos het volgende:
Pa & Ma Margera deden niet mee in Jackass.
Dunn wel, we zitten op 6.
momentquote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:08 schreef Irakeez het volgende:
dacht dus eigenlijk ook dat pa en ma met jackass meededen.. maargoed
wie krijgt nou het puntje??![]()
Sorryquote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:10 schreef Irakeez het volgende:
mag ik nou een vraag stellen of mag daff dat gaan doen?
Word, yo.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:14 schreef Haruhi het volgende:
Wat is dát nou weer voor een vraag. Wie de fuck komt er ook in Zutphen
ja zulke vragen moeten worden verbannen! als ik vraag over de sporthal in de bilt heeft ook niemand een idee toch?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:14 schreef Haruhi het volgende:
Wat is dát nou weer voor een vraag. Wie de fuck komt er ook in Zutphen
Toevallig heet die gewoon sporthal De Biltquote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:16 schreef Irakeez het volgende:
[..]
ja zulke vragen moeten worden verbannen! als ik vraag over de sporthal in de bilt heeft ook niemand een idee toch?
Dat is zo niet relevant, wie kijkt er nou naar (Nederlandse) zaalsporten.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
1 van de grootste sporthallen van Nederland...
Neu... Een grote beton/golfplaten loods. Typisch begin '80er jarenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:17 schreef Neleos het volgende:
Het Sportkasteel?
Jij hebt 'm door. De Hanzehal. En het congrescentrum (wat eraan vastligt) heet Hanzehof.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:24 schreef dolle_hond het volgende:
hanse-hal
Dat zou je kunnen stellenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:36 schreef Daffodil31LE het volgende:
Verhip. Asmo leeft nog!
Wootness!quote:
Mario klopt, nu nog de naamquote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:39 schreef Irakeez het volgende:
van mario toch! weet niet of het een naam heeft :p
Heet Newbie's band zo? Awesomequote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:39 schreef Neleos het volgende:
Is dat niet Mr. Potatohead?
Die ken ik enkel als bandnaam van FOK! user Newbiedoobiedoo
tuurlijk! feliquote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:40 schreef Haruhi het volgende:
Goomba
That's the one!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:40 schreef Haruhi het volgende:
Goomba
Ja, maar ze bestaan al een hele tijd niet meer.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:40 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Heet Newbie's band zo? Awesome.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:41 schreef tong80 het volgende:
Trusten mensen de vragen worden me te literair
Coolquote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:42 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, maar ze bestaan al een hele tijd niet meer.
http://come.to/mr-potatohead
letterlijk overgenomen van het etiket? hahah wat zou dit kunne zijn zeg!! pina colada?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:42 schreef Haruhi het volgende:
Wat eet ik?
Cream, Skim Milk, Liquid Sugar, Water, Sugar, Walnuts, Bananas, Egg Yolks, Coconut Oil, Cocoa (Processed With Alkali), Cocoa, Concentrated Lemon Juice, Guar Gum, Natural Flavors, Milkfat, Soya Lecithin, Carrageenan
Zitten er bananen in jouw Marsen?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:44 schreef Neleos het volgende:
Een Mars?
Heel goedquote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:44 schreef Asmodian het volgende:
Waarschijnlijk een soort ijs
Bescheiden jongen inderdaad, ik heb hem nooit in 't echt gesproken, maar dit heeft hij ooit eens verteld.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:43 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Cool![]()
Ik heb Newbie uitvoerig gesproken op 5 Days Off en wist dat hij, net als ik, een bassist is. Nooit geweten dat z'n bend ook daadwerkelijk iets was![]()
Haha, klopt. Ja nu wil ik de smaak ook weten, als je naar de overige ingredienten kijkt moet het niet heel moeilijk zijnquote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:45 schreef Asmodian het volgende:
Door je vorige statement over een bak Ben & Jerry's gok ik iets van B&J - moet ik ook de smaak raden?
(ik heb in Israel elke dag een andere smaak B&J gegeten, dus ik kan lang doorgokken)
Carrageenan en Cream waren samen voor mij de 'giveaways' dat het om ijs ging...quote:
Ja.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
Wat is dat toch met dat Ben & Jerry? Is dat nou zoveel beter dan ijs van de Italiaan om de hoek?
Ja goh banaan zit er in jaquote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:47 schreef Irakeez het volgende:
banaan en lemoen ?
Ik zweer bij Van Der Poel.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
Wat is dat toch met dat Ben & Jerry? Is dat nou zoveel beter dan ijs van de Italiaan om de hoek?
Yes!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:47 schreef Asmodian het volgende:
Bananen & Walnoten = Chunkey Monkey?
B&J zijn een beetje de Starbucks in ijsland (nee, niet dat eiland).quote:
Yay!!quote:
Welterusten!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:49 schreef Irakeez het volgende:
ik ga slape.. lataah
Ja, ECHT Italiaans ijs is ook heel lekker, waar ik woonde vroeger was er zon ijsboer die alles nog handmatig deed enzo, dat is ook hemelsquote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
B&J zijn een beetje de Starbucks in ijsland (nee, niet dat eiland).
Persoonlijk heb ik liever ECHT Italiaans ijs (dus niet die melkbagger) dan een B&J.
laterquote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:49 schreef Irakeez het volgende:
ik ga slape.. lataah
True. En dan van die mannen die er zorg aan besteden voordat ze 't je geven. Zoiets dus:quote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
B&J zijn een beetje de Starbucks in ijsland (nee, niet dat eiland).
Persoonlijk heb ik liever ECHT Italiaans ijs (dus niet die melkbagger) dan een B&J.
Weet je zeker dat dat een man is?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:51 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
True. En dan van die mannen die er zorg aan besteden voordat ze 't je geven. Zoiets dus:
[afbeelding]
Daar smaakt het niet beter door hoorquote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:51 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
True. En dan van die mannen die er zorg aan besteden voordat ze 't je geven. Zoiets dus:
[afbeelding]
Dat diepgevroren emmertje maakt het ook niet beter hoorquote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:52 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Daar smaakt het niet beter door hoor
quote:
Euh,quote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:53 schreef Asmodian het volgende:
Goed, komtie
De AEX is een gewogen gemiddelde van de aandelenkoersen van de 25 grootste aandelenfondsen die in Amsterdam verhandeld worden. Noem mij 10 hiervan
Hij is een coole gast. Het was erg gezellig op 5 Days Off. Zie voor beschrijvingen I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor 3 vanaf ongeveer hierquote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:46 schreef Neleos het volgende:
[..]
Bescheiden jongen inderdaad, ik heb hem nooit in 't echt gesproken, maar dit heeft hij ooit eens verteld.
Flauwquote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:01 schreef Daffodil31LE het volgende:
Unilever... Doet me denken aan die vent die in het ziekenhuis ligt. Hij moet een nieuwe lever krijgen. Willen ze 'm een ziekenfondslevertje van een onbekend merk in z'n maag (!) splitsen. En die vent maar zwaaien met de Consumentengids: "Ik wil een Unilever!"
Klinkt wel gezellig ja. Misschien kunnen we ook wel een pre-meet houden op Lowlandsquote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:56 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Hij is een coole gast. Het was erg gezellig op 5 Days Off. Zie voor beschrijvingen I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor 3 vanaf ongeveer hier
haruhi +1quote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:10 schreef Haruhi het volgende:
Subaru
Daffodil31LE +1quote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:10 schreef Daffodil31LE het volgende:
Subaru
is dat zo?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:10 schreef Daffodil31LE het volgende:
Hee, Haruhi, jij hebt ge-edit!
Gaap, ik wist wel dat je ging zeuren. Ik deed dat voordat er iets stond hoor.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:10 schreef Daffodil31LE het volgende:
Hee, Haruhi, jij hebt ge-edit!
Klinkt goed! Ik heb mijn kaartje reeds binnenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:09 schreef Neleos het volgende:
[..]
Klinkt wel gezellig ja. Misschien kunnen we ook wel een pre-meet houden op Lowlands![]()
Nee je hebt het niet gezien omdat de seconde dat ik had gezegd dat we nog wel even zouden moeten wachten op jou, stond jouw vraag er, heb t meteen geëdit. Maargoed de NSB kwam om de hoek kijkenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:11 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
is dat zo?
heb ik niet gezien
dan moet ik t punt ook editten
Ik heb mijn kaartje ook binnen, heb alleen een beetje sores op het werk om vrij te krijgen, maar dat komt wel goed.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:11 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Klinkt goed! Ik heb mijn kaartje reeds binnen
Ik wou eigenlijk de AKQ-meet doen op het weekend voor Lowlands, maar ik heb begrepen dat er dan nog mensen op vakantie zijn![]()
Teeeering (Haagse deurbel). Jij bent snel!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:18 schreef Neleos het volgende:
Hanzesteden. Allemaal!
Wiki over de Hanze, ( in't Nederlands)quote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:20 schreef Nembrionic het volgende:
Nooit begrepen wat nou precies 'hanze' is
Ah..ik snap 'mquote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:22 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Wiki over de Hanze, ( in't Nederlands)
Wiki over Hanzesteden
Leesse!
En John Densmorequote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:24 schreef Asmodian het volgende:
Keith Moon
Ringo Starr
Roger Taylor
John Bonham
Charlie Watts
Jimmy Nicholsquote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
En die ene van de Beatles die er in Amsterdam bij was...
Yay!quote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:28 schreef Asmodian het volgende:
er zijn trouwens 2 namen die ik zal accepteren
Verkeerd topic?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:29 schreef duivelinnetje het volgende:
Zijn hier alleen maar uploader==
Jawel, maar dan zijn het de nr. 2 en 3 denk ik.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:35 schreef Daffodil31LE het volgende:
Als iemand op 1 staat, staat-ie zeker in de top 3...
Yes!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:34 schreef Daffodil31LE het volgende:
Churchill?
Correct. Microsoft is een jaar of 6 ouder....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:39 schreef Nembrionic het volgende:
MTV
Hier vang, Fikkie!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:47 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Als je de hond even wegjaagt...
[afbeelding]
Ik zei wegjagen, niet iets laten vangen. Nou is 't een beetje groot fikkie geworden...quote:
ROTFLOLquote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:49 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik zei wegjagen, niet iets laten vangen. Nou is 't een beetje groot fikkie geworden...
[afbeelding]
Tsjaquote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:50 schreef Nembrionic het volgende:
Wat is essentieel voor het maken van een chemische tuin?
Ik zoek eigenlijk slecht 1 chemicalquote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:52 schreef Asmodian het volgende:
Een boel dingen, zoals een glas... Welk essentieel ding bedoel je? De chemicalien?
Eh..nee.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:52 schreef dolle_hond het volgende:
een balkon?
a.k.a. 'waterglas'quote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:53 schreef Asmodian het volgende:
De cruciaalste is denk ik Natriumsilicaat, als ik mijn jeugd goed herinner
http://images.google.nl/images?q=chemische+tuin&hl=enquote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:53 schreef Neleos het volgende:
Ik weet niet wat een Chemische tuin is.
Yay!quote:
Denk ik niet...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:56 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ach so? Dus net zoals vroeger op school een touwtje met een knoopje erin gebruiken om een enorm vitriool-kristal te maken?
Voornaam?quote:
Yup!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:57 schreef Neleos het volgende:
Raoul Castro
Adriaan en Olivier-kenner?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 04:58 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ja, erg voornaam. Broer van enzo...
Kenner niet direct. Wel gelezen op school. Maar da's heel lang geleden.quote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 05:00 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Kenner niet direct. Wel gelezen op school. Maar da's heel lang geleden.
Je weet wel: Toen de dieren nog spraken, de guldens nog van hout waren en de kippen nog tanden hadden.
Daar ben ik zo slecht inquote:Op woensdag 2 augustus 2006 05:04 schreef Nembrionic het volgende:
[b]Welk liedje en van wie? (makkie toch?)
Word yo!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 05:06 schreef Neleos het volgende:
Wonderfull Days, en die ken ik alleen in de uitvoering van Charlie Lownoise & Mental Theo
Juist. Sucre is ook de hoofdstad.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 05:10 schreef Asmodian het volgende:
Asunscion misschien...
Al vind ik La Paz als hoofdstad van Bolivia erg discutabel.Ik vind Sucre meer de hoofdstad, maar goed
Van Ohkutnettelaatiëquote:Op woensdag 2 augustus 2006 05:11 schreef Daffodil31LE het volgende:
Damn? Waar is dat de hoofdstad van?
Klopt. Die moet je aan mij geven.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 05:12 schreef Sitethief het volgende:
Asmo wint alweer, op mijn gebied notabene............. moet voortaan maar van de whisky afblijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |