Ik ook, maar het is niet de bedoeling dat ik een zwaardere motor moet kopen omdat m'n postuur steeds meer gaat groeienquote:
Snoepen doe ik nog steeds niet, maar ik drink teveel cola en eet te vaak op een dagquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Chocolade nep partymix van divers bars en een zak namaak M&M's.![]()
Was voor wat kinderen die ms. donderdag op visite komen...
Voor de edit had ik je gequote met een voorzetje.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:02 schreef worldpimber het volgende:
Lars heeft wel dubbel pech
Mjah, ik ben ook nooit groot geworden![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:09 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ook, maar het is niet de bedoeling dat ik een zwaardere motor moet kopen omdat m'n postuur steeds meer gaat groeien
[..]
Snoepen doe ik nog steeds niet, maar ik drink teveel cola en eet te vaak op een dag![]()
Maar jij bent ook niet dikquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:09 schreef Rib-i het volgende:
Snoepen doe ik nog steeds niet, maar ik drink teveel cola en eet te vaak op een dag![]()
Koekjes, en de laatste tijd ijsjes.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:09 schreef Rib-i het volgende:
Je edit is wel een nadenkertjequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Voor de edit had ik je gequote met een voorzetje.Als in herseninhoud.
![]()
Motorbootje lijkt me trouwens wel wat.![]()
ag ja... een beetje meer vlees op een aantal plekken zou ik ook niet erg vinden, maar ja, wat doe je eraan....quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
We willen niet allemaal een Martie, Lars èn Roderick postuur.![]()
![]()
De disclaimer zit in de toevoeging van extra personen.
Voor Martie dan.![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:09 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ook, maar het is niet de bedoeling dat ik een zwaardere motor moet kopen omdat m'n postuur steeds meer gaat groeien
Hij heeft ook Alpinestars rommel aanquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:08 schreef worldpimber het volgende:
Wat een aap op de laatste foto
[..]![]()
Geld over ofzoquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Voor de edit had ik je gequote met een voorzetje.Als in herseninhoud.
![]()
Motorbootje lijkt me trouwens wel wat.![]()
Wil wel wat voor je wegsnijden, kun je een paar plakken krijgenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:13 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ag ja... een beetje meer vlees op een aantal plekken zou ik ook niet erg vinden, maar ja, wat doe je eraan....
denk alleen dat dat van plaatsen komt waar ik het niet nodig vindquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:13 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Wil wel wat voor je wegsnijden, kun je een paar plakken krijgen![]()
Oh je bedoelt die staaf vlees..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:15 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
denk alleen dat dat van plaatsen komt waar ik het niet nodig vind
Nòt.quote:
Tja, het is gewoon nooit goed.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:13 schreef Roderick2085 het volgende:
ag ja... een beetje meer vlees op een aantal plekken zou ik ook niet erg vinden, maar ja, wat doe je eraan....
Niet dit jaar.quote:
het is toch nooit goed... altijd wel wat te klagen hoorquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nòt.![]()
[..]
Tja, het is gewoon nooit goed.![]()
[..]
Niet dit jaar.![]()
Maar de wil.![]()
Heb altijd dromen gehad van een speedboot met een lekker ding op de voorplecht.
Brede hekgolf er achter uiteraard.![]()
Je kunt ook alles uitgeven jaquote:
En.. zal het enkel bij dromen bljiven of...?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:17 editte Worldbeater het volgende:
[..]
Maar de wil.![]()
Boven of onder? Gewoon meer vretenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:18 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
nou, eigenlijk eerder 2 staven![]()
boven... meer eten, sja, misschien dat wat gezonder eten zou helpenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:20 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Je kunt ook alles uitgeven ja![]()
[..]
En.. zal het enkel bij dromen bljiven of...?![]()
[..]
Boven of onder? Gewoon meer vreten![]()
Oooh je wilt dat wel kwijt. Ik dacht dat je extra vlees wouquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:22 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
boven... meer eten, sja, misschien dat wat gezonder eten zou helpenna de vakantie ook wat meer sporten
http://www.frankstalknecht.nl/quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:24 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Oooh je wilt dat wel kwijt. Ik dacht dat je extra vlees wou![]()
Bayliner dusquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Niet dit jaar.![]()
Maar de wil.![]()
Edit. toerbootje is nu wel goed.![]()
Misschien in mijn tweede midlife crisis.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:20 schreef Fulcrum_X het volgende:
En.. zal het enkel bij dromen bljiven of...?![]()
Shoot me.quote:
Maar hij's lelijkquote:
En wat is dan precies hetquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hoorde gisteren ook een verhaal, man van 43 met een meid van 19.![]()
![]()
nee, maar ongezond eten / veel snoepen werkt ook nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:24 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Oooh je wilt dat wel kwijt. Ik dacht dat je extra vlees wou![]()
Alles wordt toch geaccepteerd tegenwoordigquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Verschilletjevind jij een vrouw van 45 wat.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Maar hij's lelijk![]()
Ok flauw om er zo over door te zagen heH [afbeelding]
[..]
En wat is dan precies het![]()
gedeelte
Ach ja, gordijn met een gat erover en niemand op straat ziet het verschil.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:37 schreef hicham het volgende:
Alles wordt toch geaccepteerd tegenwoordig
Meisje weet niet beter.quote:Waarschijnlijk hebben ze er allebei voordeel aan, de 1 het geld en de ander de sex dus who cares
smaken verschillen he schattebout, jij rijdt een oude banditquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Maar hij's lelijk![]()
Ok flauw om er zo over door te zagen heH [afbeelding]
:^ zeker een geweldig dingquote:
Oud kan ook best mooi zijn, vraag maar aan Pepijnquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:44 schreef Youp het volgende:
[..]
smaken verschillen he schattebout, jij rijdt een oude bandit
ik heb een BMW uit 73...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:54 schreef hicham het volgende:
Bandit 1200S voor 3.000 >> klik![]()
Goedkoop vergeleken met marktplaatsprijzen![]()
[..]
Oud kan ook best mooi zijn, vraag maar aan Pepijn
Ik neem alles terug Youpquote:Op maandag 31 juli 2006 21:35 schreef Outdoor Man het volgende:
[...]
Het is gemakkelijk om anderen belachelijk te maken en met spot te drijven. Vaak doen mensen dat om hun eigen populariteit te vergroten. En dan is dat natuurlijk nog gemakkelijker om, je te verbergen achter een nick. Dat zegt meer over de poster zelf dan over wie hij/zij het heeft.
Sorry, ook niet mijn ding. Ik blijf liever op afstand, van zulke mensen.
Aprilia RSV Mille R FACTORYquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
:^ zeker een geweldig dinger staat in de nieuwe MOTO73 een vergelijking tussen een 999s en een RSV1000R
er zit maar liefst ruim 8000 eypo verschil in dus echt met elkaar concureren is het niet.
maar 1 ding is zeker die Ducati is ubergeil![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Volgens mij ken je't gewoon niet betaleuh
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:06 schreef hicham het volgende:
Oh shit joh, lees ik toevallig deze reply op MF ...
[..]
Ik neem alles terug Youp![]()
![]()
![]()
Nou en?"Liefde"kent geen leeftijdquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Misschien in mijn tweede midlife crisis.![]()
Heb zo wel eens foto gezien van een klant.![]()
Alleen die meid zat op de achterplecht met haar poes te spelen.
De boot vaarde op topsnelheid in een caribisch gebied.![]()
Hoorde gisteren ook een verhaal, man van 43 met een meid van 19.![]()
![]()
[afbeelding]
Klein, maar net fijn genoeg.![]()
[..]
Shoot me.![]()
[[url=http://weblogs.variety.com/photos/uncategorized/miamivice1.jpg]afbeelding][/url]
Clickable
Hoe kan het ook andersquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:23 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nou en?"Liefde"kent geen leeftijd.
In jouw handen is het gewoon een superbike.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:54 schreef hicham het volgende:
Oud kan ook best mooi zijn, vraag maar aan Pepijn
Ik denk dat de Duc nog 3 graden erger is.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:23 schreef Rib-i het volgende:
Aprilia RSV Mille R FACTORY![]()
alleen dat onderhoud he, volgens mij niet te betalen![]()
Edit.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:23 schreef richardgie het volgende:
Nou en?" lust" kent geen leeftijd.
Heb niet zo heel veel zinnigs te melden.Nu had ik dat toch al niet,maar goed.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Hoe kan het ook anders![]()
Mooie come back richardgie, uitgerekend jij![]()
Waarom horen we zo weinig van je de laatste tijd
Ik bedoelde meer met het oog op vrouwen, waar je het de laatste tijd vaker over hebt gehadquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
In jouw handen is het gewoon een superbike.![]()
![]()
Er is meer gebaggert dan ooit tevoren.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:31 schreef richardgie het volgende:
Heb niet zo heel veel zinnigs te melden.Nu had ik dat toch al niet,maar goed.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:32 schreef hicham het volgende:
Ik bedoelde meer met het oog op vrouwen, waar je het de laatste tijd vaker over hebt gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat je met vakantie wasquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:31 schreef richardgie het volgende:
[..]
Heb niet zo heel veel zinnigs te melden.Nu had ik dat toch al niet,maar goed.
Ik zit niet meer in de baggerwerkzaamhedenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Er is meer gebaggert dan ooit tevoren.![]()
[..]
![]()
Dat'ie rood is?![]()
Die SM zouden ze als leuk brommerke aanzien.![]()
Edit. ja 37 is oud.![]()
Zelf ben ik er pas gisteren voor het eerst zonder problemen of bijgevoel voor uitgekomen dat ik geen 33, maar al een half jaar 34 ben. Vond'et zo'n groot verschil.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:35 schreef richardgie het volgende:
Ik zit niet meer in de baggerwerkzaamheden.En 37 is niet oud
.
En, is't wat?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik moest net een film copieren: privates of the caribbean.![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zelf ben ik er pas gisteren voor het eerst zonder problemen of bijgevoel voor uitgekomen dat ik geen 33, maar al een half jaar 34 ben. Vond'et zo'n groot verschil.![]()
Hey, die zocht ikquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik moest net een film copieren: privates of the caribbean.![]()
Nog niet gekeken.quote:
ZXR.. en achter een staartje aanrijden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:48 schreef richardgie het volgende:
![]()
Effe kijken,wat deed ik toen ook alweer.
Alzheimer is hier al vroegOf zou het gewoon een selectief geheugen zijn
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:55 schreef BazzieK het volgende:
Ohja, mijn buurman heeft een tweedehands fazer gekocht, wilde eigenlijk een nieuwe maar had een mooie zien staan bij motoport voor veul minder dan nieuw en redelijk wat opties + maar 3500 kilometer.
Ow ach als 't wat is .. Doemediema .. Wat kost zo'n schijfke bij jou ?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nog niet gekeken.![]()
Wel een stukje van Toy, een variant op Troy.![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nog niet gekeken.![]()
Wel een stukje van Toy, een variant op Troy.![]()
[..]
ZXR.. en achter een staartje aanrijden.![]()
[..]
Ori aanwezig.
[..]
Motorpraat.
What's de clou.![]()
ff banden wisselen.
![]()
Tss wat denk je wel niet ..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tja, denk zeg eens wat over motoren voor de grap
Daar moet je voor naar een motorforum gaanquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tja, denk zeg eens wat over motoren voor de grap
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:08 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Tss wat denk je wel niet ..
't Zal de leeftijd zijn, je kunt nog niet zoveel begrijpen natuurlijk na je eerste woordjes onder de knie te krijgen ..
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:10 schreef richardgie het volgende:
[..]
Daar moet je voor naar een motorforum gaan.O,dat is dit ook zie ik net
![]()
Aprillia schijnt toch wel een stuk betrouwbaarder te zijn dan een Stukgatiequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:23 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Aprilia RSV Mille R FACTORY![]()
alleen dat onderhoud he, volgens mij niet te betalen![]()
[..]
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:21 schreef kratjuh het volgende:
Ik had oorspronkelijk bijna een RSV mille gekauft .. Zo'n zwarte ...
Hoe kwam je er dan bij die tjoppert te kopen ?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:21 schreef kratjuh het volgende:
Ik had oorspronkelijk bijna een RSV mille gekauft .. Zo'n zwarte ...
Snap uberhaupt niks van de kosten van onderhoud.Een service beurt aan een luchtgekoelde boxer is net zo duur,of nog wel duurder dan aan een vloeistof gekoelde 4 cilinderquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Aprillia schijnt toch wel een stuk betrouwbaarder te zijn dan een Stukgatieover de kosten van onderhoud heb ik geen idee,
Boeit me ook niet eigenlijk ik wil er gewoon 1 hebben![]()
Omdat de dealer niks aan de prijs wilde doen .. En de koppeling volgens mij zo gaar als smeerkaas was ... Kon 20% korting op m'n kleding krijgen, ja doei ..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:23 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Hoe kwam je er dan bij die tjoppert te kopen ?![]()
Dan nogquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:34 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Omdat de dealer niks aan de prijs wilde doen .. En de koppeling volgens mij zo gaar als smeerkaas was ... Kon 20% korting op m'n kleding krijgen, ja doei ..
20% op kledingquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:34 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Omdat de dealer niks aan de prijs wilde doen .. En de koppeling volgens mij zo gaar als smeerkaas was ... Kon 20% korting op m'n kleding krijgen, ja doei ..
Een V-Max kan je je anders nog goed in vergissenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:37 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dan nogOmdat een RSV gaar was maar een tjoppert
Rechtuit jaquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:40 schreef richardgie het volgende:
[..]
Een V-Max kan je je anders nog goed in vergissen.
De gemiddelde YZF R1 rijder gaat ook alleen maar hard rechtuit hoorquote:
Haha 20% korting bij de H&Mquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:34 schreef kratjuh het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Aprillia schijnt toch wel een stuk betrouwbaarder te zijn dan een Stukgatieover de kosten van onderhoud heb ik geen idee,
Niks leukers dan supersportrijders pesten... aantal weken geleden zat ik nog achter een dikke gele Duc, kon hem goed bijhouden in de bochten. Op het rechte eind trok hij natuurlijk wel ff het gas open, toen was ie wel eventjes weer wegquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:43 schreef richardgie het volgende:
[..]
De gemiddelde YZF R1 rijder gaat ook alleen maar hard rechtuit hoor.De mensen die het vermogen van een motorfiets echt optimaal weten te gebruiken zijn op een hand te tellen
![]()
Ik wilde niet bij onbekende dealers gaan kopen .. En de rest was me te duur .. En vergis je niet in het koppel van een 1100cc 2-cilinderquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:37 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dan nogOmdat een RSV gaar was maar een tjoppert
-XX- smileyquote:
Ik had dat een tijdje geleden toen ik samen met een Ducati Monster ging touren. Veel gebrul maar weinig actie. Kan natuurlijk ook aan de bestuurder hebben gelegenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:51 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Niks leukers dan supersportrijders pesten... aantal weken geleden zat ik nog achter een dikke gele Duc, kon hem goed bijhouden in de bochten. Op het rechte eind trok hij natuurlijk wel ff het gas open, toen was ie wel eventjes weer weg![]()
Heb het idee dat die Ducati rijders meestal lui zijn die niet heel vaak rijden maar wel voor die ene keer op een beest willen zitten. Soldaatjes enzo![]()
Nog eentjequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
-XX- smiley
En verder, geblaat over supersportrijders, hard rechtuit, echte motorrijders etc.![]()
![]()
![]()
![]()
*schopje MF![]()
Volgens mij zijn Ducati rijders ook echte zondags rijders,en alleen als het mooi weer is.Als het regent heeft het ding of electrische problemen of hij begint halverwege de route te roestenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:51 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Niks leukers dan supersportrijders pesten... aantal weken geleden zat ik nog achter een dikke gele Duc, kon hem goed bijhouden in de bochten. Op het rechte eind trok hij natuurlijk wel ff het gas open, toen was ie wel eventjes weer weg![]()
Heb het idee dat die Ducati rijders meestal lui zijn die niet heel vaak rijden maar wel voor die ene keer op een beest willen zitten. Soldaatjes enzo![]()
Lekker boeiendquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:55 schreef BazzieK het volgende:
Ohja, mijn buurman heeft een tweedehands fazer gekocht, wilde eigenlijk een nieuwe maar had een mooie zien staan bij motoport voor veul minder dan nieuw en redelijk wat opties + maar 3500 kilometer.
Da's die film met Devon en het alom bekende qoute "i'm the greatest pirate hunter in the world"quote:
Ontzettend slecht excuus voor een chopper, maar gelukkig heb je het licht op tijd gezienquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:34 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En verder, geblaat over supersportrijders, hard rechtuit, echte motorrijders etc.![]()
![]()
![]()
![]()
Mzzlquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:10 schreef kratjuh het volgende:
Duidelijk bedtijd voordat Nijntje de revue passeert ..
Ciao
Wannuhkut hequote:
Van een collega, die het van haar buurman kreeg, en ik moet het weer dupliceren voor el directeur.quote:
Volgens mij een prof productie als ik naar de hoes kijk. Heb nog steeds niet gekeken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:58 schreef kratjuh het volgende:
Ow ach als 't wat is .. Doemediema .. Wat kost zo'n schijfke bij jou ?
DVD is weer 's wat anders dan canal+ ..
Lijkt mij normaal onderhoud, in tegenstelling tot een Duc. Gekloot met aandrijfriempjes.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
Een V-max is een klasse ansich, maar in principe valt die onder de customs. Niet bij de choppies.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:40 schreef richardgie het volgende:
Een V-Max kan je je anders nog goed in vergissen.
Of misschien druk je voor elke toets automatisch de omliggende 6 toetsen ook in door al die kruimels en opgedroogde drankjes die momenteel in, om en rond je toetsenbord voor een schimmelpopulatie zorgen. Eet smakelijkquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:43 schreef Knuffelslet het volgende:gorfrnsbonfs
ehm.
goedenavond![]()
dat krijg je als je vingers niet goed op het toetsenbord staan
Das dan wel weer gheilquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:29 schreef hicham het volgende:
<<![]()
Eindelijk een FZ1 zonder dikke standaard dempert
[afbeelding]
quote:Een aantal jaren geleden ben ik van versie Verloofde 7.0 overgestapt naar Vrouw 1.0 en ik heb opgemerkt dat het programma een applicatie heeft geïnstalleerd genaamd Baby 1.0 die heel veel ruimte inneemt op de harde schijf. Deze applicatie wordt niet vernoemd in de gebruikershandleiding van Vrouw 1.0.
Bovendien installeert Vrouw 1.0 zichzelf in alle andere programma's en start zichzelf op zodra ik willekeurig welk ander programma open. Op deze wijze saboteert het de correcte uitvoering van andere programma's.
Sommige programma's zoals HeleNachtFeesten 2.5, AvondjeKroegMetVrienden
10.9 en VoetbalOpDeBuis 16.4 werken zelfs helemaal niet meer!
Daarbij komt nog dat een bepaald achtergrond programma (een virus?) zichzelf auto-installeert waardoor Schoonmoeder 1.0 opstart, het hele systeem vastloopt en Vrouw 1.0 ineens raar gaat doen.
Het lukt niet om dit programma te desinstalleren en dat is bijzonder ergerlijk, vooral als ik het programma ZondagochtendVrijen 3.0 wil uitvoeren.
Het lijkt er zelfs op dat sommige onderdelen hiervan permanente bugs vertonen. Bijvoorbeeld het commando C:\VrijenOpZaterdagavond.exe activeert ineens niet meer.
Ik overweeg om weer gebruik te gaan maken van Verloofde 7.0, maar de desinstallatie van Vrouw 1.0 lijkt buitengewoon ingewikkeld en ik kan niet inschatten welke gevolgen dat zou kunnen hebben voor andere programma's zoals Baby 1.0 die, ik moet het toegeven, mij toch zeer bevalt. Kunt u mij helpen?
ANTWOORD :
Geachte gebruiker,
Uw klacht komt regelmatig voor bij onze gebruikers en heeft meestal een perceptiefout als grondslag. Vele gebruikers gaan over van Verloofde X.0 op Vrouw 1.0 met het verkeerde idee dat Vrouw 1.0 slechts een
ontspannings- en utility-programma is. Vrouw 1.0 is daarentegen meer dan dat;
Het is een compleet Operating System, gecreëerd om al uw toepassingen te beheren en te controleren. Het is vrijwel onmogelijk om Vrouw 1.0 te desinstalleren en te downgraden naar Verloofde 7.0 want Verloofde 7.0 zal zich dan precies zo gedragen als Vrouw 1.0, hetgeen inhoudt dat het niet veel uitmaakt.
Hetzelfde doet zich voor bij Schoonmoeder X.0. Deze programma's, van een oudere generatie, zijn afgeleid van Vrouw 1.0 en er doen zich vaak compabiliteitsproblemen bij voor. Deze toepassingen zijn slecht bestand tegen de moderne virussen, zullen al snel aangetast worden en vervolgens vanzelf verdwijnen.
Sommige gebruikers proberen de hele harde schijf opnieuw te formatteren om vervolgens VerloofdePlus of Vrouw 2.0 te installeren, maar dat kan grote complicaties hebben (zie gebruikershandleiding de paragrafen:
Alimentatie en Co-ouderschap).
Belangrijk: indien u Verloofde 8.0 installeert, ga dan vervolgens niet onmiddellijk over op Vrouw 2.0 want de compabiliteitsproblemen die zullen ontstaan, zullen complexer zijn dan met Vrouw 1.0.
De versies Vrouw 3.0 en Vrouw 4.0 tenslotte, zijn voor gevorderden en gespecialiseerde gebruikers, bovendien zeer duur en niet aan te raden voor normale gebruikers.
Mocht het u met geen enkel van deze systemen lukken, dan raden wij aan om Vrijgezel 1.0 of Trio 5.3 te proberen? Maar eerder nog adviseren wij u gebruik te blijven maken van Vrouw 1.0 en er voorzichtig mee om te springen. Ik persoonlijk maak al jaren succesvol gebruik van Vrouw 1.0 en kan u uit ervaring aanraden de hoofdstukken Frequently Asked Questions en Veelgemaakte Fouten te raadplegen.
Vrouw 1.0 is een zeer gevoelig programma en gaat onmiddellijk over op veilige modus bij fouten. Dat houdt in dat u zeer behoedzaam met het programma dient te werken, gegeven het feit dat bij Vrouw 1.0 van iedere fout die zich voordoet, willekeurig welke, de oorzaak onvermijdelijk bij u ligt.
De oplossing ligt meestal bij het gebruik van het commando C:\Sorry.exe zodra zich een onregelmatigheid voordoet. Probeer het gebruik van escape te vermijden, evenals backspace, want hierna zult u het paardenmiddel C:\Sorry.exe\Bloemen\All moeten gebruiken om het programma weer te laten functioneren, En - zoals u weet - moet u dit niet te vaak doen.
Vrouw 1.0 is een interessant programma, maar kan grote uitgaven met zich meebrengen bij onjuist gebruik. Ik raad u dan ook aan om de uitbreidingsets aan te schaffen; Bloemen 5.0 Sieraden 2.3 ofwel WeekendCenterParks 3.2
U kunt hiervoor tevens gebruik maken van JaSchat 14.7 of JeHebtGelijkLieverd 8.0. U kunt deze programma's downloaden van het internet en hun resultaten zijn redelijk tot goed.
Let op!
Installeer nooit VanavondKomenMijnVrienden 4.6, SekretaresseInMinirokje
3.3 of Vriendin 1.1! Deze programma's werken niet in de Vrouw 1.0-omgeving en kunnen onherstelbare schade veroorzaken aan uw systeem.
Om C:\VrijenOpZaterdagavond.exe te laten werken, dient u eerst andere commando's zoals C:\HaarDronkenVoeren.exe of C:\DiamantenHalssnoer.exe uit te voeren.
Nog vragen?
Bel met: 0900-WaarBenIkAanBegonnen (1,50 Euro/min)
Ik dacht hetzelfdequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:02 schreef hicham het volgende:
Met de linker zijn teveel snelwegkilometers gemaakt, nu is ie vierkant. De rechter zijn duidelijk de pilot powers onder de skatewieltjes, lekker spits
Beetje zonde van het werk andersquote:Maar hopen dat je goed weer morgen hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:29 schreef hicham het volgende:
<<![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 01 augustus 2006 22:16 schreef Da Liks het volgende:
wtf is n00biestroll voor gay-internerd term?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Beetje zonde van het werk anders, maar goed dan zijn er weer andere leuke dingen.
Kan je mooi die pr0n DVD reviewen voor je baas, Fok!MC'ers en eventueel collega'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geeft niet, vakantie is gecancelled vanwege omstandighedenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:09 schreef bvvt het volgende:
Enne hicham, kan heel aug. geen week vrij krijgen![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:14 schreef Roderick2085 het volgende:
hicham krijgt commentaar op z'n taalgebruik
[..]Las ik toevallig ook net, ook al op gereageerd btw
-edit
Onze vriend is terug >> http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/141579/1![]()
[ Bericht 16% gewijzigd door hicham op 01-08-2006 23:25:39 ]
Waar gedownleud?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:28 schreef Fulcrum_X het volgende:
Nice avatar Hicham![]()
Ik ben de film 'The Hills have Eyes' aan het kijken nu.. even een kleine pauze, nasty film whehe![]()
Jou smaak is goedquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:29 schreef hicham het volgende:
<<![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:14 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Downloaden? Dat mag niet hè![]()
![]()
Die komt dus in het rijtje 'zieke films'![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 07:49 schreef kratjuh het volgende:
Voer jij veel alcohol aan die papegaai van je ?
Veel collega's met kids die voor gaan?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:09 schreef bvvt het volgende:
Enne hicham, kan heel aug. geen week vrij krijgen
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:16 schreef hicham het volgende:
Kan je mooi die pr0n DVD reviewen voor je baas, Fok!MC'ers en eventueel collega's
Ask Martie.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:46 schreef dribbel79 het volgende:
Waarom is het verdomme zo dat elke keer als ik met knippers aan de slag ga ik sluiting krijg?? Waar dan ook, voor, achter...uberal...
Hey, verhuizen?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
nog wat gebeurd hierafgezien van grote smiliez
gister sleutels gekregen van nw huur appartement--> meteen begonnen met behang eraf trekken, vanavond is alles eraf..kunnen we gaan verven
yepquote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:01 schreef bvvt het volgende:
Hey, verhuizen?
Erg handig een moverquote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
yepwoonde met broer hier, maar nu hij inmiddels samenwoont met zijn vriendin is het te groot en te duur..
ga kleiner wonen dus, maar wel met schuurtjeheb ws wel een mover nodig..
iddquote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:16 schreef bvvt het volgende:
[..]
Erg handig een mover
[afbeelding]
Achterwiel er in trekken en ik help em zo om de hoek en de berging in.
Ik had em gekocht bij jan van sommerenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
idd![]()
![]()
hebbie zo 1waar+hoeveel
Ahhh, vandaar de vakantie.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gister sleutels gekregen van nw huur appartement--> meteen begonnen met behang eraf trekken, vanavond is alles eraf..kunnen we gaan verven
Feliquote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:51 schreef Macchia_Nera het volgende:
Gisteravond bij een Honda CR 250 van 91 gekeken, om mee over de buurt/crossbaan te knallen hier.
Best rap spul,![]()
![]()
Beetje onverwachts met je neus in de boter?quote:
Feliquote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
yepwoonde met broer hier, maar nu hij inmiddels samenwoont met zijn vriendin is het te groot en te duur..
ga kleiner wonen dus, maar wel met schuurtjeheb ws wel een mover nodig..
Aantrappen van die 250 valt wel mee.. 500 is ook wel mooi spul alleen net wat te extreem als beginnend crosserquote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb een CR500 gehad, kon er alleen niet mee rijden.
Lees ten volle benutten.![]()
Aantrappen kon ik hem echter als de beste.
Zelfs diehards kregen hem niet gestart.![]()
[..]
yepquote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:59 schreef Worldbeater het volgende:
Beetje onverwachts met je neus in de boter?![]()
Ik reed hem dan ook als SM. Wil nog wel een crosser kopen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:08 schreef Macchia_Nera het volgende:
Aantrappen van die 250 valt wel mee.. 500 is ook wel mooi spul alleen net wat te extreem als beginnend crosser![]()
Dus je wordt een kroegenloper in de toekomst.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
yepvrij lastig om hier redelijk goedkoop een woning te vinden, deze kwam voorbij en heb meteen de kans gegrepen - is nog in het centrum ook
kan me bed uitrollen en binnen 5 min op de korenmarkt zijnquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:18 schreef Worldbeater het volgende:
Dus je wordt een kroegenloper in de toekomst.![]()
Netjes! Feli.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
yepvrij lastig om hier redelijk goedkoop een woning te vinden, deze kwam voorbij en heb meteen de kans gegrepen - is nog in het centrum ook
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:29 schreef kratjuh het volgende:
Zucht ... Was ik maar rijk ... De duvel mag m'n ziel hebben, die jaartjes de rijke stinkert uit kunnen hangen is absoluut geen straf en vast die eeuwigheid branden in de hel waard ...
Een groot huis en een nog grotere boot ..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wat is het wat je wil hebben, je zou op zoek kunnen gaan naar een gebochelde man die bij het kerkhof rondstruind
![]()
[afbeelding]
Remservice Utrecht uit mijn hoofd.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
thx
jij had wel es zelf stalen remleidingen gemaakt tochheb je daar nog een adresje voor?
quote:
Goedemorgen alle 2quote:
thxquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:08 schreef hollander172 het volgende:
Remservice Utrecht uit mijn hoofd.![]()
Onverwacht?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Daar is wel onverwachte belangstelling voor.
![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:01 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Alleen vrouwen horen nat te worden op een motor ..
Jawel tochquote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:01 schreef bvvt het volgende:
Op en neer naar mijn werk goed genoeg?
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:01 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Alleen vrouwen horen nat te worden op een motor ..
Dan krijg je pas gezeur, zijn het niet de belastingen, de arbo, dan is het wel eventueel personeel of achterlopende omzetten, de accountant waar je gek voor wordt en je blauw aan betaald.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:39 schreef kratjuh het volgende:
Edit: en een eigen bedrijf, dat gezeur word ik nou ook wel zat
Dat is veel leuker, dat doe je 'voor jezelf' ... En als ik mijn gat-in-de-markt heb gevonden komt dat bedrijf er vast en zeker ..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dan krijg je pas gezeur, zijn het niet de belastingen, de arbo, dan is het wel eventueel personeel of achterlopende omzetten, de accountant waar je gek voor wordt en je blauw aan betaald. Alleen als je ècht goed gek bent begin je een eigen zaak.![]()
je negeert me he? B|quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Remservice Utrecht uit mijn hoofd.![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:27 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Dat is veel leuker, dat doe je 'voor jezelf' ... En als ik mijn gat-in-de-markt heb gevonden komt dat bedrijf er vast en zeker ..
Kon ik tenminste iets nuttigs gaan doen als ik zoals nu de komende 4 uur niks meer te doen heb .. Ik wil naar fitness verdomme .. !![]()
Nou negeer je mij.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:52 schreef Knuffelslet het volgende:
nu wel?
mijne niet, baas was net over de vloer, zal 'm weer even aanzwengelen
Nicequote:
ROFLquote:
Waaar haaaaaal je ze vandaan zegquote:
quote:
Wat komt er een hoop bullshit uit zo'n rood vogeltje he ?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:03 schreef Fulcrum_X het volgende:
Vanmiddag nog bijna een highsider gehad![]()
Deed KD-tje op een rotonde, ging goed totdat na één ronde mijn achterwiel weggleed. Gleed stukje weg maar kreeg daarna weer grip. Stuiterde er bijna af![]()
Maja snelheid was niet erg hoog dus dat scheelde![]()
Weg was wel zo goed als droog![]()
Is het in Frieslân zo dreug dat je kan kd-en?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:03 schreef Fulcrum_X het volgende:
Vanmiddag nog bijna een highsider gehad![]()
Deed KD-tje op een rotonde, ging goed totdat na één ronde mijn achterwiel weggleed. Gleed stukje weg maar kreeg daarna weer grip. Stuiterde er bijna af![]()
Maja snelheid was niet erg hoog dus dat scheelde![]()
Weg was wel zo goed als droog![]()
Kutweer danquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:13 schreef kratjuh het volgende:
Met die nieuwe spelling zou ik het ook niet weten ..
Ja de tank moet eraf om de airbox los te kunnen halenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:24 schreef dribbel79 het volgende:
Kan iemand met vertellen of bij het vervangen van je balhoofdlagers je airbox, tank etc. er afmoeten bij een CBR600F, heb ik net gehoord uit betrouwbare bronnen.
Dat zou aardig wat werk opleveren, maar da kna er wel gelijk een nieuw luchfilter in.
In sommige gebieden wel ja.. wisselt erg. Ene weg is kurkdroog, andere is nog natquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:19 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Is het in Frieslân zo dreug dat je kan kd-en?
[..]
Kutweer dan![]()
Slecht nieuws berichten voortaan via MSN graag...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Ja de tank moet eraf om de airbox los te kunnen halenis best een flinke klus dus
er blijf niet veel meer van je motor over![]()
feliquote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
is toch geen slecht nieuws ? alleen een bevestiging van jouw vermoedenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:01 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Slecht nieuws berichten voortaan via MSN graag...![]()
![]()
Voelt toch wat anders, meer druk op je schouders, ondernemers zijn nagenoeg allemaal ware tijgers die 24/7 met de zaak bezig zijn. Ik zou het niet mooier dromen dan het is.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:27 schreef kratjuh het volgende:
Dat is veel leuker, dat doe je 'voor jezelf' ...
Een bedrijf wat niet vernieuwd is geen lang leven gegunt. Dus een enkel goed idee is niet genoeg.quote:En als ik mijn gat-in-de-markt heb gevonden komt dat bedrijf er vast en zeker ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So true, je aanhang met voorkeur voor Brazilië meldde het ook al, maar gezien haar a-technische status moest ik maar even verder kijken geloof ik...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is toch geen slecht nieuws ? alleen een bevestiging van jouw vermoeden
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:30 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
So true, je aanhang met voorkeur voor Brazilië meldde het ook al, maar gezien haar a-technische status moest ik maar even verder kijken geloof ik...
Gaat dat op de zelfde manier als met je "dinges" waar je 8 uur van te voren achterkwam dat je examen had?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:40 schreef Fulcrum_X het volgende:
Vanavond sollicitatiegesprek [afbeelding]
Ik moet me nog voorbereiden [afbeelding]
[afbeelding]
Ga even naar het Kruidvat voor valeriaan pillen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:40 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Voor jezelf of voor de belastingdienstquote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:27 schreef kratjuh het volgende:
Dat is veel leuker, dat doe je 'voor jezelf' ... En als ik mijn gat-in-de-markt heb gevonden komt dat bedrijf er vast en zeker ..
Eh nee, want van dit gesprek wist ik gewoon dat het vanavond isquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:52 schreef bvvt het volgende:
[..]
Gaat dat op de zelfde manier als met je "dinges" waar je 8 uur van te voren achterkwam dat je examen had?
Als ik me niet voorbereid ben ik relaxter dan als ik me wel voorbereid.. zo gaat het dus ook met mijn studiequote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ga even naar het Kruidvat voor valeriaan pillen.![]()
Ik ga nog even wat in het atelier doen hier. Ben er al bijna de hele dag.![]()
![]()
Mijn ex had een bedrijf, en moest over de inkoop en invoer al zoveel belasting betalen, terwijl er nog niets verkocht was. Helemaal eng werd je er van. Om over de administratie nog maar te zwijgen, en dan heeft zij nog wel een MBA diploma, studerende voor SPD. Zonder accountant kom je er gewoon niet uit.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:56 schreef worldpimber het volgende:
Voor jezelf of voor de belastingdienst![]()
Bepaalde instinkvragen kan je natuurlijk wel even droog oefenen voor de snelle antwoorden.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:01 schreef Fulcrum_X het volgende:
Als ik me niet voorbereid ben ik relaxter dan als ik me wel voorbereid.. zo gaat het dus ook met mijn studie![]()
Want als ik me voorbereid ben ik bang dat ik op mijn plaat ga en dan alles voor niks heb gedaan![]()
Op zich heb ik al een grote kansquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bepaalde instinkvragen kan je natuurlijk wel even droog oefenen voor de snelle antwoorden.
Maja, meeste gebeurt op uitstraling, en spontaniteit. De eerste blikken zijn de belangrijkste.
Ze weten in 1-2 seconden al voor zeker 50% of ze je nemen.![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:13 schreef Fulcrum_X het volgende:
Maja die smile kan ook nadeling uitpakken. Bracht een collega eens een bakkie pleur, kom even later terug: zie ik hem de koffie door de plee spoelen! Hij vertrouwde het niet zo omdat ik hem koffie bracht met een big smile![]()
Zeg me alsjeblieft dat je dit deed omdat je schulden bij de maffia had en elk moment met een blok beton aan je voeten het IJsselmeer in gegooid kon worden als je niet snel geld ging verdienen ...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:13 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Laatste keer kwam ik op sollicitatie voor groene stroom verkoper aan de deur. Heb bijna altijd een big smile op mijn kop, ook toen.. dat viel die knaap ook op want die nam mij aan. Kom ik bij de training, zegt de baas: 'Er zijn ook twee nieuwelingen vandaag'. Moesten we ons voorstellen, was ik aan de beurt, zei hij: 'oja blabla vertelde al dat er iemand was met een kuif die altijd maar bleef lachen, dat ben jij zeker'![]()
Was trouwens een ontiegelijke k*tbaan, na 2 dagen ben ik er mee gekapt![]()
Zoiets ja. Had dringend geld nodig want ik zat al een half jaar werkloos thuis nadat ik met een studie was gekaptquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:32 schreef hicham het volgende:
[..]
Zeg me alsjeblieft dat je dit deed omdat je schulden bij de maffia had en elk moment met een blok beton aan je voeten het IJsselmeer in gegooid kon worden als je niet snel geld ging verdienen ...
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:30 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
So true, je aanhang met voorkeur voor Brazilië meldde het ook al, maar gezien haar a-technische status moest ik maar even verder kijken geloof ik...
Succes manquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:40 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Velly special coffee fol you silquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:13 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Maja die smile kan ook nadeling uitpakken. Bracht een collega eens een bakkie pleur, kom even later terug: zie ik hem de koffie door de plee spoelen! Hij vertrouwde het niet zo omdat ik hem koffie bracht met een big smile![]()
..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:35 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Een vrouw die wheelien kan en op het circuit aardig uit de voeten kan vertrouw ik op haar woord![]()
![]()
[..]
Succes man![]()
[..]
Velly special coffee fol you sil [afbeelding]
(Eddie Murphy in Live on stage)
De string van -XX-, brengt gelukquote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:38 schreef Fulcrum_X het volgende:
Jeutje wat moet ik nou weer aantrekken.. ik lijk wel een wijf
Platjes?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zit'ie daar een beetje op die stoel te wippen omdat er iets in zijn kont kriebbelt.![]()
WTFquote:In het Noord-Koreaanse gedeelte houden 1,2 miljoen militairen de wacht. Aan de andere kant staan 650.000 Zuid-Koreaanse manschappen die hulp krijgen van nog eens 30.000 Amerikaanse troepen.
Je hebt nog steeds niets over je circuitdag verteld.quote:
Van Fullie of de string.quote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:35 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Een vrouw die wheelien kan en op het circuit aardig uit de voeten kan vertrouw ik op haar woord![]()
![]()
Whaha waarom is die zo slecht geshopt!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds niets over je circuitdag verteld.![]()
![]()
[afbeelding]
[..]
Van Fullie of de string.![]()
Bazzie is de man geloof ik.![]()
automotordidactischquote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:26 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Ik ben ook niet zo technisch, maar als ik iets zie of hoor dat met motoren te maken heeft dan onthoud ik het doorgaans wel.![]()
waar gaat dat nou ineens overquote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
WTF![]()
Oh wacht, nu worden al die lulletjes weer slap.Sorry offtopic
Ik ben in een verwoede poging vewikkelt me door het boek heen te worstelenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:28 schreef Rausdouwer het volgende:
De Da Vinci code draait nog steeds.Vanavond gaan we eens kijken of de film al die ophef waard was.
![]()
1 van de weinige keren dat ik Yous snap.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:38 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
waar gaat dat nou ineens over
Is het lastig te lezen? Veel data en zo?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:38 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik ben in een verwoede poging vewikkelt me door het boek heen te worstelen.
Ik weet niet eens meer de titel van het laatste boek dat ik heb gelezen... Volgens mij over de moord op Marianne Vaatstra of het boek over de bijlmerrampquote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:38 schreef richardgie het volgende:
[..]
Omdat het een snel geintje was.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:31 schreef -XX- het volgende:
![]()
Whaha waarom is die zo slecht geshopt!HAHA DIE HELM DAN
![]()
Nee.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:28 schreef Rausdouwer het volgende:
De Da Vinci code draait nog steeds.Vanavond gaan we eens kijken of de film al die ophef waard was.
![]()
Al weken niet meer aangeraakt zeker.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:38 schreef richardgie het volgende:
Deksels! van Daphne Dekkers.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:52 schreef Rib-i het volgende:
Ik weet niet eens meer de titel van het laatste boek dat ik heb gelezen... Volgens mij over de moord op Marianne Vaatstra of het boek over de bijlmerramp![]()
WWWWWWWWWAAAAAAAAAAT!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Omdat het een snel geintje was.Maar weinigen hebben het oog voor detail als jij.
![]()
[..]
Nee.![]()
[..]
Al weken niet meer aangeraakt zeker.![]()
Topic voor Lars.Wedden op Sport #378: Waar bijna niemand meer een sig heeft
Ik ben wat posthistory betreft wat eenkennigquote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:59 schreef Worldbeater het volgende:
De gezelligste topics onder 1 link.![]()
quote:[..]
Deksels! van Daphne Dekkers.![]()
Ow nee, had van de sint nog een boek gehad over 50 jaar F1.![]()
![]()
Ik ook van jou.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:03 schreef -XX- het volgende:
WWWWWWWWWAAAAAAAAAAT!
Dat is de eerste slimme opmerking over mijjjjj die ik gehoord heb op dit forum!![]()
Da's 100% meer dan BazzieK heeft gehadquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:03 schreef -XX- het volgende:
[..]
WWWWWWWWWAAAAAAAAAAT!
Dat is de eerste slimme opmerking over mijjjjj die ik gehoord heb op dit forum!![]()
Maar zo ben je in slechts enkele minuten weer helemaal bijgespijkerd op Fok! gebied.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:04 schreef Rib-i het volgende:
Ik ben wat posthistory betreft wat eenkennig
Kan de bet van PSV niet meer vinden.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:56 schreef Worldbeater het volgende:
Topic voor Lars.Wedden op Sport #378: Waar bijna niemand meer een sig heeft
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:06 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Da's 100% meer dan BazzieK heeft gehad![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:59 schreef Worldbeater het volgende:
De gezelligste topics onder 1 link.![]()
Ik geloof via Google, ik zocht ergens info over. Ik weet alleen niet meer waarover. Heb een tijdlang meegelurkt en op een dag, op een dag durfde ik het aan me in te schrijvenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar zo ben je in slechts enkele minuten weer helemaal bijgespijkerd op Fok! gebied.![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe ben je eigenlijk hier terecht gekomen?![]()
Dus je hebt al het rellen van de oude garde nog meegekegen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:10 schreef Rib-i het volgende:
Ik geloof via Google, ik zocht ergens info over. Ik weet alleen niet meer waarover. Heb een tijdlang meegelurkt en op een dag, op een dag durfde ik het aan me in te schrijven![]()
Net als bij Motor-Forum trouwens, heb alleen nog nooit gepost![]()
Nee, alleen als er een bepaald persoon ging posten dan kon de sfeer weleens helemaal veranderen. Laat ik het zo zeggen, het kwam altijd als een gezellig clubje overquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dus je hebt al het rellen van de oude garde nog meegekegen.![]()
Geen dankquote:
Dat moet ongetwijfeld Mercy_Symbol zijnquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:18 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Nee, alleen als er een bepaald persoon ging posten dan kon de sfeer weleens helemaal veranderen. Laat ik het zo zeggen, het kwam altijd als een gezellig clubje over![]()
Leest ook veel leuker dan een dik boek
Kijk kijk, kratjuh gaat als hunk!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:27 schreef kratjuh het volgende:
Hoi
Ook weer thuis na 2 uur lekker gefitnesst te hebben ... [afbeelding] [afbeelding]
En daarna nog ff lekker 8 minuutjes op de zonnebank .. Hillûk ! [afbeelding]
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:03 schreef -XX- het volgende:
[..]
WWWWWWWWWAAAAAAAAAAT!
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:06 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Da's 100% meer dan BazzieK heeft gehad![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:32 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Beware .. Over een aantal maanden herkent niemand me meer op de meets ..
[afbeelding]
Dat filmpje met dat rotje jahquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat moet ongetwijfeld Mercy_Symbol zijn![]()
Wel grappig dat jij veel meer wist over ons dan wij over jou, flikte R2-D2 ons ook alOp de megameet vertelde je nog dat je het vuurwerkfilmpje op het industrieterrein leuk vond
Stalkeerrr
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:33 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
EEN GEBRUINDE GESPIERDE HUNK OP EEN MOTOR!
![]()
![]()
![]()
maryyyyyyyyyy meeeeeee
Dag bazzie![]()
Was een vlinder oid, maar er zat zo een hoop aarde op dat het niet veel effect meer hadquote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:51 schreef hicham het volgende:
Wel leuke pics van Lars in het wapenstopique![]()
Ola muchachoquote:
Dat muziekjequote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:51 schreef hicham het volgende:
Valt me tegen die gezelligste topics onder 1 link, niet waard om door te gaan naar pagina 2
[..]
Was een vlinder oid, maar er zat zo een hoop aarde op dat het niet veel effect meer had![]()
Ff kijken oftie er nog staat............. nopeDeze wel
![]()
-edit
En deze, maar die's niet zo oud
![]()
Je bent vergeten een custom-smiley te gebruikenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:53 schreef kratjuh het volgende:
Zo en nu ben ik ook weer fris gedouched ..
Edit: Blijft goed dat filmpje van pimber ...![]()
Verwonderde me meer over het feit dat je uberhaubt een topic daarover bekeken hebt.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Joh, jeugdalzheimer ofzo?
Vuurwapens in beeld deeltje 5: Lock 'n load !!
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:51 schreef hicham het volgende:
Valt me tegen die gezelligste topics onder 1 link, niet waard om door te gaan naar pagina 2
[..]
Was een vlinder oid, maar er zat zo een hoop aarde op dat het niet veel effect meer had![]()
Ff kijken oftie er nog staat............. nopeDeze wel
![]()
-edit
En deze, maar die's niet zo oud
![]()
Mja, slechts jouw reacties he... hollander172 en dan CTRL+G voor de Firefox gebruikersquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:03 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Verwonderde me meer over het feit dat je uberhaubt een topic daarover bekeken hebt.![]()
lijkt op die van mijquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:04 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ben wat posthistory betreft wat eenkennig
[..]
![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:33 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
EEN GEBRUINDE GESPIERDE HUNK OP EEN MOTOR!
![]()
![]()
![]()
maryyyyyyyyyy meeeeeee
Dag bazzie![]()
Komen er belgen uit jouw uitlaat ?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:05 schreef Youp het volgende:
[..]
bij mn ktm hoefde je dat niet te doen voor vlamen heur
Daar is de toerenbegrenzer toch voorquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:05 schreef Youp het volgende:
[..]
lekker in de toerenbegrenzerbij mn ktm hoefde je dat niet te doen voor vlamen heur
[afbeelding]
en dat was nieteens met de open Rino
Je bent in ieder geval jezelf nog.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:05 schreef hicham het volgende:
[..]
Mja, slechts jouw reacties he... hollander172 en dan CTRL+G voor de Firefox gebruikers
Je weet maar nooit of ik iets vind wat ik tegen je kan gebruiken. Vooral in dat homo topic
van tijd tot tijdquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:08 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Komen er belgen uit jouw uitlaat ? [afbeelding]
gas loslatenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:08 schreef hicham het volgende:
[..]
Daar is de toerenbegrenzer toch voor![]()
![]()
Hoe ging dat met jouw KTM'etje dan?Dodemansknop of zelfs dat niet
Naja, je kunt zeggen wat je wilt maar met een KTM kun je dan weer niet 260 km/h rijden terwijl je met een ZX-6R wel kunt offroaden
![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Je bent vergeten een custom-smiley te gebruiken [afbeelding]
Die kende ik nog nietquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:08 schreef hicham het volgende:
[..]
Daar is de toerenbegrenzer toch voor![]()
![]()
Hoe ging dat met jouw KTM'etje dan?Dodemansknop of zelfs dat niet
Naja, je kunt zeggen wat je wilt maar met een KTM kun je dan weer niet 260 km/h rijden terwijl je met een ZX-6R wel kunt offroaden
![]()
Is evengoed grappigquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:14 schreef Youp het volgende:
en dat offroaden stelt ook geen klap voor
dwaas
ik vind het een beetje kansloos om je motor zo te vernachelen eerlijkgezegd...quote:
idd, ieder z'n dingquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:26 schreef Youp het volgende:
[..]
ik vind het een beetje kansloos om je motor zo te vernachelen eerlijkgezegd...maargoed, ieder z'n ding...
Idd, dat kutding komt nog geen eens een bergje opquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:14 schreef Youp het volgende:
en dat offroaden stelt ook geen klap voor
dwaas
Als je dit al erg vindt wil je niet weten wat er nog meer mee gebeurdquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:26 schreef Youp het volgende:
[..]
ik vind het een beetje kansloos om je motor zo te vernachelen eerlijkgezegd...maargoed, ieder z'n ding...
Ow, dat was dan al in 2005, niet in 2003.. 2004..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:18 schreef Rib-i het volgende:
Nee, alleen als er een bepaald persoon ging posten dan kon de sfeer weleens helemaal veranderen. Laat ik het zo zeggen, het kwam altijd als een gezellig clubje over![]()
Leest ook veel leuker dan een dik boek
Waarom is er geen echte schiethoudingquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:00 schreef hicham het volgende:
Joh, jeugdalzheimer ofzo?
Vuurwapens in beeld deeltje 5: Lock 'n load !!
Nope, geen tijd vanaaf. Net even een dutje gedaan.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:31 schreef hicham het volgende:![]()
![]()
Zoals het weer er nu hier uitziet zal Pepijn vanavond de pr0n DVD reviewen
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Idd, dat kutding komt nog geen eens een bergje op
Pas eind voirg jaar begonnen met af en toe te lezenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ow, dat was dan al in 2005, niet in 2003.. 2004..![]()
Eerste wat ik dacht ja, als je met je FAL zo stond werd je vanzelf wel op de grond gegooid.quote:[..]
Waarom is er geen echte schiethoudingziet er een beetje passief uit.
In militaire dienst moest ik altijd met 1 been voor gaan staan, vooral ook voor de terugslag.![]()
Zelfs van een UZI schrik je in het begin.. hoe kan je daar mee schieten?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:54 schreef Rib-i het volgende:
Eerste wat ik dacht ja, als je met je FAL zo stond werd je vanzelf wel op de grond gegooid.
tsjah, ik vind het maar niks.. ik ben een auto en motor liefhebber in hart en nieren (studeer niet voor niks motorvoertuigentechniek) maarja moet hij zelf maar lekker wetenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Idd, dat kutding komt nog geen eens een bergje op
[..]
Als je dit al erg vindt wil je niet weten wat er nog meer mee gebeurd[afbeelding]
Ook dienstplichtquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zelfs van een UZI schrik je in het begin.. hoe kan je daar mee schieten?![]()
Ik ben er overigens schutter eerste klas op geworden, en beste schutter van het peloton.
Verder heb ik niets met wapens. Het was de dienstplicht.![]()
Op kermissen vind ik het ook altijd irritant die mensen die naar een schiettent gaan. No offence.![]()
Ik heb overigens wel alle nieuwe foto's voor het handboek soldaat gemaakt.
e.a nieuw Amerikaans wapen die de UZI ging vervangen in 1994.
Alle schiethoudingen doornemen, product en onderhoudsfoto's enz.![]()
![]()
Hoiquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:59 schreef bvvt het volgende:bvvt ook weer terug van de fitness. [afbeelding]
en nu eerst ff [afbeelding]
Ik ben ook een motorliefhebber in hart en nieren, maar dan wel voor mijn plezier, de plezier van m'n motor komt op de tweede plaatsquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:02 schreef Youp het volgende:
[..]
tsjah, ik vind het maar niks.. ik ben een auto en motor liefhebber in hart en nieren (studeer niet voor niks motorvoertuigentechniek) maarja moet hij zelf maar lekker weten
tsjah van mij mag een motor ook wel een eindje meegaanquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:10 schreef hicham het volgende:
Oh ja, Fulcrum succes met je sollicitatie(
)
[..]
HoiHeb jij nog een linkje naar die Pakistaan die een British Telecom medewerker verrot scheldt?
[..]
Ik ben ook een motorliefhebber in hart en nieren, maar dan wel voor mijn plezier, de plezier van m'n motor komt op de tweede plaats![]()
Ach, dat begrijp ik best. Als ik ooit een nieuwe FZ1 oidquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:15 schreef Youp het volgende:
[..]
tsjah van mij mag een motor ook wel een eindje meegaanik ben dus ook de lul die aan auto's mag sleutelen die verneukt zijn enzo.. dat vind ik voor mezelf niet nodig, ik ben lekker zuinig op mn spul waar ik hard voor gewerkt en gespaard heb
Ik ook, alleen is zijn mijn aannames vwb levensduur en betrouwbaarheid vaak anders dan die van het produktquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:15 schreef Youp het volgende:
[..]
tsjah van mij mag een motor ook wel een eindje meegaanik ben dus ook de lul die aan auto's mag sleutelen die verneukt zijn enzo.. dat vind ik voor mezelf niet nodig, ik ben lekker zuinig op mn spul waar ik hard voor gewerkt en gespaard heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |