Zelf ben ik er pas gisteren voor het eerst zonder problemen of bijgevoel voor uitgekomen dat ik geen 33, maar al een half jaar 34 ben. Vond'et zo'n groot verschil.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:35 schreef richardgie het volgende:
Ik zit niet meer in de baggerwerkzaamheden.En 37 is niet oud
.
En, is't wat?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik moest net een film copieren: privates of the caribbean.![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zelf ben ik er pas gisteren voor het eerst zonder problemen of bijgevoel voor uitgekomen dat ik geen 33, maar al een half jaar 34 ben. Vond'et zo'n groot verschil.![]()
Hey, die zocht ikquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik moest net een film copieren: privates of the caribbean.![]()
Nog niet gekeken.quote:
ZXR.. en achter een staartje aanrijden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:48 schreef richardgie het volgende:
![]()
Effe kijken,wat deed ik toen ook alweer.
Alzheimer is hier al vroegOf zou het gewoon een selectief geheugen zijn
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:55 schreef BazzieK het volgende:
Ohja, mijn buurman heeft een tweedehands fazer gekocht, wilde eigenlijk een nieuwe maar had een mooie zien staan bij motoport voor veul minder dan nieuw en redelijk wat opties + maar 3500 kilometer.
Ow ach als 't wat is .. Doemediema .. Wat kost zo'n schijfke bij jou ?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nog niet gekeken.![]()
Wel een stukje van Toy, een variant op Troy.![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nog niet gekeken.![]()
Wel een stukje van Toy, een variant op Troy.![]()
[..]
ZXR.. en achter een staartje aanrijden.![]()
[..]
Ori aanwezig.
[..]
Motorpraat.
What's de clou.![]()
ff banden wisselen.
![]()
Tss wat denk je wel niet ..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tja, denk zeg eens wat over motoren voor de grap
Daar moet je voor naar een motorforum gaanquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tja, denk zeg eens wat over motoren voor de grap
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:08 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Tss wat denk je wel niet ..
't Zal de leeftijd zijn, je kunt nog niet zoveel begrijpen natuurlijk na je eerste woordjes onder de knie te krijgen ..
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:10 schreef richardgie het volgende:
[..]
Daar moet je voor naar een motorforum gaan.O,dat is dit ook zie ik net
![]()
Aprillia schijnt toch wel een stuk betrouwbaarder te zijn dan een Stukgatiequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:23 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Aprilia RSV Mille R FACTORY![]()
alleen dat onderhoud he, volgens mij niet te betalen![]()
[..]
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:21 schreef kratjuh het volgende:
Ik had oorspronkelijk bijna een RSV mille gekauft .. Zo'n zwarte ...
Hoe kwam je er dan bij die tjoppert te kopen ?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:21 schreef kratjuh het volgende:
Ik had oorspronkelijk bijna een RSV mille gekauft .. Zo'n zwarte ...
Snap uberhaupt niks van de kosten van onderhoud.Een service beurt aan een luchtgekoelde boxer is net zo duur,of nog wel duurder dan aan een vloeistof gekoelde 4 cilinderquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Aprillia schijnt toch wel een stuk betrouwbaarder te zijn dan een Stukgatieover de kosten van onderhoud heb ik geen idee,
Boeit me ook niet eigenlijk ik wil er gewoon 1 hebben![]()
Omdat de dealer niks aan de prijs wilde doen .. En de koppeling volgens mij zo gaar als smeerkaas was ... Kon 20% korting op m'n kleding krijgen, ja doei ..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:23 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Hoe kwam je er dan bij die tjoppert te kopen ?![]()
Dan nogquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:34 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Omdat de dealer niks aan de prijs wilde doen .. En de koppeling volgens mij zo gaar als smeerkaas was ... Kon 20% korting op m'n kleding krijgen, ja doei ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |