Ik ook, maar het is niet de bedoeling dat ik een zwaardere motor moet kopen omdat m'n postuur steeds meer gaat groeienquote:
Snoepen doe ik nog steeds niet, maar ik drink teveel cola en eet te vaak op een dagquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Chocolade nep partymix van divers bars en een zak namaak M&M's.![]()
Was voor wat kinderen die ms. donderdag op visite komen...
Voor de edit had ik je gequote met een voorzetje.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:02 schreef worldpimber het volgende:
Lars heeft wel dubbel pech
Mjah, ik ben ook nooit groot geworden![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:09 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ook, maar het is niet de bedoeling dat ik een zwaardere motor moet kopen omdat m'n postuur steeds meer gaat groeien
[..]
Snoepen doe ik nog steeds niet, maar ik drink teveel cola en eet te vaak op een dag![]()
Maar jij bent ook niet dikquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:09 schreef Rib-i het volgende:
Snoepen doe ik nog steeds niet, maar ik drink teveel cola en eet te vaak op een dag![]()
Koekjes, en de laatste tijd ijsjes.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:09 schreef Rib-i het volgende:
Je edit is wel een nadenkertjequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Voor de edit had ik je gequote met een voorzetje.Als in herseninhoud.
![]()
Motorbootje lijkt me trouwens wel wat.![]()
ag ja... een beetje meer vlees op een aantal plekken zou ik ook niet erg vinden, maar ja, wat doe je eraan....quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
We willen niet allemaal een Martie, Lars èn Roderick postuur.![]()
![]()
De disclaimer zit in de toevoeging van extra personen.
Voor Martie dan.![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:09 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ook, maar het is niet de bedoeling dat ik een zwaardere motor moet kopen omdat m'n postuur steeds meer gaat groeien
Hij heeft ook Alpinestars rommel aanquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:08 schreef worldpimber het volgende:
Wat een aap op de laatste foto
[..]![]()
Geld over ofzoquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Voor de edit had ik je gequote met een voorzetje.Als in herseninhoud.
![]()
Motorbootje lijkt me trouwens wel wat.![]()
Wil wel wat voor je wegsnijden, kun je een paar plakken krijgenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:13 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ag ja... een beetje meer vlees op een aantal plekken zou ik ook niet erg vinden, maar ja, wat doe je eraan....
denk alleen dat dat van plaatsen komt waar ik het niet nodig vindquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:13 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Wil wel wat voor je wegsnijden, kun je een paar plakken krijgen![]()
Oh je bedoelt die staaf vlees..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:15 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
denk alleen dat dat van plaatsen komt waar ik het niet nodig vind
Nòt.quote:
Tja, het is gewoon nooit goed.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:13 schreef Roderick2085 het volgende:
ag ja... een beetje meer vlees op een aantal plekken zou ik ook niet erg vinden, maar ja, wat doe je eraan....
Niet dit jaar.quote:
het is toch nooit goed... altijd wel wat te klagen hoorquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nòt.![]()
[..]
Tja, het is gewoon nooit goed.![]()
[..]
Niet dit jaar.![]()
Maar de wil.![]()
Heb altijd dromen gehad van een speedboot met een lekker ding op de voorplecht.
Brede hekgolf er achter uiteraard.![]()
Je kunt ook alles uitgeven jaquote:
En.. zal het enkel bij dromen bljiven of...?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:17 editte Worldbeater het volgende:
[..]
Maar de wil.![]()
Boven of onder? Gewoon meer vretenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:18 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
nou, eigenlijk eerder 2 staven![]()
boven... meer eten, sja, misschien dat wat gezonder eten zou helpenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:20 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Je kunt ook alles uitgeven ja![]()
[..]
En.. zal het enkel bij dromen bljiven of...?![]()
[..]
Boven of onder? Gewoon meer vreten![]()
Oooh je wilt dat wel kwijt. Ik dacht dat je extra vlees wouquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:22 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
boven... meer eten, sja, misschien dat wat gezonder eten zou helpenna de vakantie ook wat meer sporten
http://www.frankstalknecht.nl/quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:24 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Oooh je wilt dat wel kwijt. Ik dacht dat je extra vlees wou![]()
Bayliner dusquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Niet dit jaar.![]()
Maar de wil.![]()
Edit. toerbootje is nu wel goed.![]()
Misschien in mijn tweede midlife crisis.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:20 schreef Fulcrum_X het volgende:
En.. zal het enkel bij dromen bljiven of...?![]()
Shoot me.quote:
Maar hij's lelijkquote:
En wat is dan precies hetquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hoorde gisteren ook een verhaal, man van 43 met een meid van 19.![]()
![]()
nee, maar ongezond eten / veel snoepen werkt ook nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:24 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Oooh je wilt dat wel kwijt. Ik dacht dat je extra vlees wou![]()
Alles wordt toch geaccepteerd tegenwoordigquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Verschilletjevind jij een vrouw van 45 wat.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Maar hij's lelijk![]()
Ok flauw om er zo over door te zagen heH [afbeelding]
[..]
En wat is dan precies het![]()
gedeelte
Ach ja, gordijn met een gat erover en niemand op straat ziet het verschil.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:37 schreef hicham het volgende:
Alles wordt toch geaccepteerd tegenwoordig
Meisje weet niet beter.quote:Waarschijnlijk hebben ze er allebei voordeel aan, de 1 het geld en de ander de sex dus who cares
smaken verschillen he schattebout, jij rijdt een oude banditquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Maar hij's lelijk![]()
Ok flauw om er zo over door te zagen heH [afbeelding]
:^ zeker een geweldig dingquote:
Oud kan ook best mooi zijn, vraag maar aan Pepijnquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:44 schreef Youp het volgende:
[..]
smaken verschillen he schattebout, jij rijdt een oude bandit
ik heb een BMW uit 73...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:54 schreef hicham het volgende:
Bandit 1200S voor 3.000 >> klik![]()
Goedkoop vergeleken met marktplaatsprijzen![]()
[..]
Oud kan ook best mooi zijn, vraag maar aan Pepijn
Ik neem alles terug Youpquote:Op maandag 31 juli 2006 21:35 schreef Outdoor Man het volgende:
[...]
Het is gemakkelijk om anderen belachelijk te maken en met spot te drijven. Vaak doen mensen dat om hun eigen populariteit te vergroten. En dan is dat natuurlijk nog gemakkelijker om, je te verbergen achter een nick. Dat zegt meer over de poster zelf dan over wie hij/zij het heeft.
Sorry, ook niet mijn ding. Ik blijf liever op afstand, van zulke mensen.
Aprilia RSV Mille R FACTORYquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
:^ zeker een geweldig dinger staat in de nieuwe MOTO73 een vergelijking tussen een 999s en een RSV1000R
er zit maar liefst ruim 8000 eypo verschil in dus echt met elkaar concureren is het niet.
maar 1 ding is zeker die Ducati is ubergeil![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Volgens mij ken je't gewoon niet betaleuh
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:06 schreef hicham het volgende:
Oh shit joh, lees ik toevallig deze reply op MF ...
[..]
Ik neem alles terug Youp![]()
![]()
![]()
Nou en?"Liefde"kent geen leeftijdquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Misschien in mijn tweede midlife crisis.![]()
Heb zo wel eens foto gezien van een klant.![]()
Alleen die meid zat op de achterplecht met haar poes te spelen.
De boot vaarde op topsnelheid in een caribisch gebied.![]()
Hoorde gisteren ook een verhaal, man van 43 met een meid van 19.![]()
![]()
[afbeelding]
Klein, maar net fijn genoeg.![]()
[..]
Shoot me.![]()
[[url=http://weblogs.variety.com/photos/uncategorized/miamivice1.jpg]afbeelding][/url]
Clickable
Hoe kan het ook andersquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:23 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nou en?"Liefde"kent geen leeftijd.
In jouw handen is het gewoon een superbike.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:54 schreef hicham het volgende:
Oud kan ook best mooi zijn, vraag maar aan Pepijn
Ik denk dat de Duc nog 3 graden erger is.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:23 schreef Rib-i het volgende:
Aprilia RSV Mille R FACTORY![]()
alleen dat onderhoud he, volgens mij niet te betalen![]()
Edit.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:23 schreef richardgie het volgende:
Nou en?" lust" kent geen leeftijd.
Heb niet zo heel veel zinnigs te melden.Nu had ik dat toch al niet,maar goed.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Hoe kan het ook anders![]()
Mooie come back richardgie, uitgerekend jij![]()
Waarom horen we zo weinig van je de laatste tijd
Ik bedoelde meer met het oog op vrouwen, waar je het de laatste tijd vaker over hebt gehadquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
In jouw handen is het gewoon een superbike.![]()
![]()
Er is meer gebaggert dan ooit tevoren.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:31 schreef richardgie het volgende:
Heb niet zo heel veel zinnigs te melden.Nu had ik dat toch al niet,maar goed.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:32 schreef hicham het volgende:
Ik bedoelde meer met het oog op vrouwen, waar je het de laatste tijd vaker over hebt gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat je met vakantie wasquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:31 schreef richardgie het volgende:
[..]
Heb niet zo heel veel zinnigs te melden.Nu had ik dat toch al niet,maar goed.
Ik zit niet meer in de baggerwerkzaamhedenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Er is meer gebaggert dan ooit tevoren.![]()
[..]
![]()
Dat'ie rood is?![]()
Die SM zouden ze als leuk brommerke aanzien.![]()
Edit. ja 37 is oud.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |