Tja je moet wat hequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:52 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Of google ads maken en plaatsen.
Gruwelijkquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:02 schreef koffiekoekje het volgende:
De "goede morgen motorfiets"...
[afbeelding]
[afbeelding]
Ondanks het nog omwijs hard onweertquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:36 schreef Fulcrum_X het volgende:
Het is hier net even droog!!!! Snel rijden![]()
Jeetje de mac... niet eens aan gedachtquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:39 schreef Rib-i het volgende:
Terug van stukkie sturenbalanceren![]()
Net voor een regenbui kunnen schuilen bij een Mc Donalds. Big Mac Menu en een QP later maar snel naar huis gereden. Regen is slecht voor de lijn![]()
dan heb je aardig doorgereden als je dat binnen die 1 uur en 20 min gedaan hebtquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:56 schreef Fulcrum_X het volgende:
Toch nog 120 km erbij gezet vandaag, mmmm lekker![]()
Hmmmmm nu je het zegt.. voor mijn gevoel valt het wel mee namelijk. Of ik heb me verrekend bij de km stand die er bij vertrek op stondquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:04 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
dan heb je aardig doorgereden als je dat binnen die 1 uur en 20 min gedaan hebt
In tegenstelling tot sommige idioten hier, ik zal geen namen noemen BazzieK .. Bezat ik mij hooguit 1x per week, en vaak is dat in het weekend ..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:55 schreef BazzieK het volgende:
[..]
FitnessMisschien je niet iedere middag bezatten heeft hetzelfde effect
Inderdaad, smoel houden Bazziequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:26 schreef kratjuh het volgende:
[..]
In tegenstelling tot sommige idioten hier, ik zal geen namen noemen BazzieK .. Bezat ik mij hooguit 1x per week, en vaak is dat in het weekend ..
Moet er toch ook weer afgezwoegd worden, heb nooit zo'n geweldige stofwisseling gehad ..
Nog niet gezien ..quote:
Ik kom thuis, typ het kort verhaaltje heeft m'n vriendin eten bij de chinees gehaald...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:04 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Jeetje de mac... niet eens aan gedacht![]()
Zocht al een goede snackbar onderweg zodat ik niet zelf hoefde te koken vandaag. Helemaal niet aan de Mac gedacht; de McChicken saté is wel erg lekker namelijk
Maar ja, ook slecht voor de lijn inderdaad. Afgelopen weekend al weer genoeg gezopen en gevroten (bbq en snacks), en gister ook al pizza gehad![]()
Naja, niks gevonden onderweg dus ik zal nu nog even gaan koken
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:26 schreef kratjuh het volgende:
[..]
In tegenstelling tot sommige idioten hier, ik zal geen namen noemen BazzieK .. Bezat ik mij hooguit 1x per week, en vaak is dat in het weekend ..
Moet er toch ook weer afgezwoegd worden, heb nooit zo'n geweldige stofwisseling gehad ..
Klinkt bekend ..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:49 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Het wordt alleen maar minder hoor die stofwisseling
![]()
Vroeger kon ik eten wat ik wou maar nu moet ik er echt op letten zou ik er beter op moeten letten.
Macho knuppelsquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:49 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Nog niet gezien ..
Maar het is vakantieperiode, ik was vrij vroeg (half 5) en ik ben sowieso blij dat er niet van die Swarzeneggers rondlopen die de apparatuur proberen te slopen als ze niet zwaar genoeg kunnen naar hun mening ..
Die liepen er namelijk bjina alleen maar bij m'n vorige sportschool .. Elke week was er wel iets stuk ..
Lekkerquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:49 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik kom thuis, typ het kort verhaaltje heeft m'n vriendin eten bij de chinees gehaald...
Tja, vrij logisch. Vanaf mijn 19e ofzo kwam het er ook ineens bij.. daarvoor kon ik ook altijd vreten wat ik wouquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:49 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Vroeger kon ik eten wat ik wou maar nu moet ik er echt op letten zou ik er beter op moeten letten.
Damn, wat zit ik vol [afbeelding]
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:54 schreef Worldbeater het volgende:
Slecht idee..
Boodschappen na werk, vlakbij het het werk..
Met de doos gevuld met boodschappen, waaronder lekkere hapjes..
op de bijrijdersstoel naar huis rijden..
Voor een uur..
Alles onder handbereik..
Was voor de visite over een paar dagen.![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:54 schreef Worldbeater het volgende:
Slecht idee..
Boodschappen na werk, vlakbij het werk..
Met de doos gevuld met boodschappen, waaronder lekkere hapjes..
op de bijrijdersstoel naar huis rijden..
Voor een uur..
Alles onder handbereik..
.. even wat voorproeven, die zak open, en nog eentje.. en..
Was voor de visite over een paar dagen.![]()
[afbeelding]
dat kan ik nog steedsquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:49 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik kom thuis, typ het kort verhaaltje heeft m'n vriendin eten bij de chinees gehaald...
[..]
![]()
Damn, wat zit ik vol [afbeelding]
Chocolade nep partymix van divers bars en een zak namaak M&M's.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:55 schreef worldpimber het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rolletjes mentos, pepermunt etc. etc. zijn volgens mij ook niet bedoelt om in 1 keer op te eten![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Chocolade nep partymix van divers bars en een zak namaak M&M's.![]()
Was voor wat kinderen die ms. donderdag op visite komen...
Wat heb jij met een boot.![]()
De varende moskee?![]()
We willen niet allemaal een Martie, Lars èn Roderick postuur.quote:
Ah, ik negeer filmpjes altijd sinds de meeste streams het hier niet doen, en het geluid ook nog afwezig is.quote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:00 schreef Worldbeater het volgende:
We willen niet allemaal een Martie, Lars èn Roderick postuur.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |