Ik ben altijd dezelfde geweest ...quote:Op maandag 31 juli 2006 23:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kratjuh is totaal veranderd sinds het uit is met zijn ex
Hoe moeten wij dit interpreterenquote:Op maandag 31 juli 2006 23:11 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Maar ik ben:
- gewoon tegen m'n ex doorgegaan ..
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:18 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Niet als:
Gewoon door mijn ex heen gegaan
Duh .. Lees het nog maar 's
je bent tegen d'r op blijven rijden?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:11 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik ben altijd dezelfde geweest ...
Maar ik ben:
- Trouw
- gewoon tegen m'n ex doorgegaan ..
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:26 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
je bent tegen d'r op blijven rijden?
quote:Op maandag 31 juli 2006 22:40 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hoor ik daar iemand roepen om Zhe Queen of emoticonz?![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:11 schreef BazzieK het volgende:
http://www.vtm.be/asx/vtmnieuws/vtmnieuws19uur_Ma.asx
Eerste nieuwsitemHe-le-maal gestoord daar in belgenland
![]()
Ja joh geweldigquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:27 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]geweldig... is ff wat anders als 250 euro boete ofzo wat je hier krijgt
![]()
ja, maar ik vind het ook wel dom ook... ding is al lang verboden...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja joh geweldigGaat van kwaad tot erger en Nederland is vaak nogal happig op schijt maatregelen dus
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:32 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ja, maar ik vind het ook wel dom ook... ding is al lang verboden...
dan zeggen ze nog in het filmpje dat ie dat ding gekocht heeft omdat ie te vaak geflitst word... heeft al eens z'n rijbewijs moeten inleveren....
ik bedoel, je weet wat voor risico eraan zit om met dat ding te rijden... moet je niet gaan zeiken als je gepakt word.
beter dus maar gewoon geflitst wordenof wat netter rijden
ik zeg niet dat ik het een goede wetgeving isquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:34 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Door mensen zoals jij gaat heel de wereld naar de kanker
![]()
![]()
Smoel houden tegenover Roderick, nerdquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:34 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Door mensen zoals jij gaat heel de wereld naar de kanker
![]()
![]()
Ja joh, dus als er een wet komt die de doodstraf op eigenaren van motoren zet dan moet je ook niet miepen als je wordt ge-executeerdquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:37 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik zeg niet dat ik het een goede wetgeving isik vind het zwaar overdreven om die auto in beslag te nemen, maar die wet is er nu eenmaal, dus moet je je er aan houden
doe je dat niet moet je niet gaan zeiken dat het niet eerlijk is....
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:38 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Smoel houden tegenover Roderick, nerd![]()
ten eerste is dat natuurlijk ook ff compleet wat anders...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja joh, dus als er een wet komt die de doodstraf op eigenaren van motoren zet dan moet je ook niet miepen als je wordt ge-executeerd![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:38 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Smoel houden tegenover Roderick, nerd![]()
Nee maar het is toch achterlijk dat er van zulke straffen komen op iets wat mijn inziens niet eens strafbaar zou moeten zijn.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:46 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ten eerste is dat natuurlijk ook ff compleet wat anders...
maar goed, mocht op een of andere manier zo'n wet er komen, en bijna 8 maanden later rij je nog steeds op een motor rond, dan is het je eigen schuld ja...
jij vind het dus ook normaal dat een dief gaat zeuren als ie opgepakt is omdat ie op heter daad is betrapt terwijl ie een huis aan het leeghalen was
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee maar het is toch achterlijk dat er van zulke straffen komen op iets wat mijn inziens niet eens strafbaar zou moeten zijn.
En tijdens argumenten laat ik me niet door logica in de weg staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:02 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]dat komt me bekend voor
als m'n zus een keer zegt 1 + 1 = 5, kan je haar niet overtuigen van haar ongelijk![]()
en ja, ik vind het ook een achterlijke straf (die auto in beslag nemen dan... als je hoort wat ie allemaal al heeft uitgespookt zou je die jaar rijontzegging en boete nog kunnen verklaren) maar goed...
en dat die radardetectoren verboden zijn vind ik misschien nog wel goed ook... ze zijn er toch alleen maar voor in de auto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maarja het is misschien niet slim van hem om ermee te blijven rijden maar het blijft een achterlijke overtrokken straf die op zichzelf al schandalig is.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Maarja het is misschien niet slim van hem om ermee te blijven rijden maar het blijft een achterlijke overtrokken straf die op zichzelf al schandalig is.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:04 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]laten we blij zijn dat het een belg was
nu maar weer eens pitten
Je bedoelt straksquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:22 schreef BazzieK het volgende:
Kudt vergeten dat ik morgen vroeg op moet![]()
Of je trekt de nacht door.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 04:22 schreef BazzieK het volgende:
Kudt vergeten dat ik morgen vroeg op moet![]()
jij dikt ook alles aan hequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:05 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Mogge
Wat een gezeur over radardetectoren zo opeens .. Ik dacht dat het een MC was hiero ..![]()
Als het zo moet, rot dan maar op.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:42 schreef dribbel79 het volgende:
Eerste werkdag na de vakantie...zucht
Dan jullie maar weer vervelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |