Waar de rest van de harde kern z'n smilies ook vandaan haalt, hier natuurlijkquote:Op maandag 31 juli 2006 20:32 schreef kratjuh het volgende:
Lol waar haal je die smileys toch vandaan, mafkees ...![]()
True, maar niet dat er een index-file stondquote:Op maandag 31 juli 2006 20:44 schreef hicham het volgende:
[..]
Waar de rest van de harde kern z'n smilies ook vandaan haalt, hier natuurlijk [afbeelding]
Maar jij als 24/7 ICT'er had natuurlijk ook gewoon naar de eigenschappen van het plaatje kunnen kijken
Hahaha komt kratje aanjagen met een smiley dat weer slaat op op op! grond!quote:Op maandag 31 juli 2006 20:49 schreef kratjuh het volgende:
[..]
True, maar niet dat er een index-file stond [afbeelding]
Niet zo zeuren meissie, wie zeurt krijgt een beurt ..quote:Op maandag 31 juli 2006 20:55 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hahaha komt kratje aanjagen met een smiley dat weer slaat op op op! grond!![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 21:07 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Niet zo zeuren meissie, wie zeurt krijgt een beurt .. [afbeelding]
4000 tot 5000 euro gok ik.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:23 schreef Gawaine het volgende:
Wat zou ik voor mijn motor kunnen vragen ?![]()
Maarre plannen voor wat anders dan?quote:Op maandag 31 juli 2006 21:23 schreef Gawaine het volgende:
Wat zou ik voor mijn motor kunnen vragen ?![]()
Zwart speekseL!quote:Op maandag 31 juli 2006 21:26 schreef kratjuh het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]![]()
Wanneer?
Hoor ik daar iemand roepen om de King of emoticonz?quote:Op maandag 31 juli 2006 22:38 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Smoesjes, ze hadden gewoon geen smileys die elkaar keihard neuqen ...
PWND wie une noobquote:Op maandag 31 juli 2006 22:38 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Smoesjes, ze hadden gewoon geen smileys die elkaar keihard neuqen ...
quote:Op maandag 31 juli 2006 22:40 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hoor ik daar iemand roepen om de King of emoticonz?![]()
[afbeelding]
Kratjuh is totaal veranderd sinds het uit is met zijn exquote:Op maandag 31 juli 2006 23:02 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Zie je wel, je komt toch wel terug ..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |