20% op kledingquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:34 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Omdat de dealer niks aan de prijs wilde doen .. En de koppeling volgens mij zo gaar als smeerkaas was ... Kon 20% korting op m'n kleding krijgen, ja doei ..
Een V-Max kan je je anders nog goed in vergissenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:37 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dan nogOmdat een RSV gaar was maar een tjoppert
Rechtuit jaquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:40 schreef richardgie het volgende:
[..]
Een V-Max kan je je anders nog goed in vergissen.
De gemiddelde YZF R1 rijder gaat ook alleen maar hard rechtuit hoorquote:
Haha 20% korting bij de H&Mquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:34 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Omdat de dealer niks aan de prijs wilde doen .. En de koppeling volgens mij zo gaar als smeerkaas was ... Kon 20% korting op m'n kleding krijgen, ja doei ..
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Aprillia schijnt toch wel een stuk betrouwbaarder te zijn dan een Stukgatieover de kosten van onderhoud heb ik geen idee,
Boeit me ook niet eigenlijk ik wil er gewoon 1 hebben![]()
Niks leukers dan supersportrijders pesten... aantal weken geleden zat ik nog achter een dikke gele Duc, kon hem goed bijhouden in de bochten. Op het rechte eind trok hij natuurlijk wel ff het gas open, toen was ie wel eventjes weer wegquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:43 schreef richardgie het volgende:
[..]
De gemiddelde YZF R1 rijder gaat ook alleen maar hard rechtuit hoor.De mensen die het vermogen van een motorfiets echt optimaal weten te gebruiken zijn op een hand te tellen
![]()
Ik wilde niet bij onbekende dealers gaan kopen .. En de rest was me te duur .. En vergis je niet in het koppel van een 1100cc 2-cilinderquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:37 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dan nogOmdat een RSV gaar was maar een tjoppert
-XX- smileyquote:
Ik had dat een tijdje geleden toen ik samen met een Ducati Monster ging touren. Veel gebrul maar weinig actie. Kan natuurlijk ook aan de bestuurder hebben gelegenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:51 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Niks leukers dan supersportrijders pesten... aantal weken geleden zat ik nog achter een dikke gele Duc, kon hem goed bijhouden in de bochten. Op het rechte eind trok hij natuurlijk wel ff het gas open, toen was ie wel eventjes weer weg![]()
Heb het idee dat die Ducati rijders meestal lui zijn die niet heel vaak rijden maar wel voor die ene keer op een beest willen zitten. Soldaatjes enzo![]()
Nog eentjequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
-XX- smiley
En verder, geblaat over supersportrijders, hard rechtuit, echte motorrijders etc.![]()
![]()
![]()
![]()
*schopje MF![]()
Volgens mij zijn Ducati rijders ook echte zondags rijders,en alleen als het mooi weer is.Als het regent heeft het ding of electrische problemen of hij begint halverwege de route te roestenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:51 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Niks leukers dan supersportrijders pesten... aantal weken geleden zat ik nog achter een dikke gele Duc, kon hem goed bijhouden in de bochten. Op het rechte eind trok hij natuurlijk wel ff het gas open, toen was ie wel eventjes weer weg![]()
Heb het idee dat die Ducati rijders meestal lui zijn die niet heel vaak rijden maar wel voor die ene keer op een beest willen zitten. Soldaatjes enzo![]()
Lekker boeiendquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:55 schreef BazzieK het volgende:
Ohja, mijn buurman heeft een tweedehands fazer gekocht, wilde eigenlijk een nieuwe maar had een mooie zien staan bij motoport voor veul minder dan nieuw en redelijk wat opties + maar 3500 kilometer.
Da's die film met Devon en het alom bekende qoute "i'm the greatest pirate hunter in the world"quote:
Ontzettend slecht excuus voor een chopper, maar gelukkig heb je het licht op tijd gezienquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:34 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En verder, geblaat over supersportrijders, hard rechtuit, echte motorrijders etc.![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |