Aantrappen van die 250 valt wel mee.. 500 is ook wel mooi spul alleen net wat te extreem als beginnend crosserquote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb een CR500 gehad, kon er alleen niet mee rijden.
Lees ten volle benutten.![]()
Aantrappen kon ik hem echter als de beste.
Zelfs diehards kregen hem niet gestart.![]()
[..]
yepquote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:59 schreef Worldbeater het volgende:
Beetje onverwachts met je neus in de boter?![]()
Ik reed hem dan ook als SM. Wil nog wel een crosser kopen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:08 schreef Macchia_Nera het volgende:
Aantrappen van die 250 valt wel mee.. 500 is ook wel mooi spul alleen net wat te extreem als beginnend crosser![]()
Dus je wordt een kroegenloper in de toekomst.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
yepvrij lastig om hier redelijk goedkoop een woning te vinden, deze kwam voorbij en heb meteen de kans gegrepen - is nog in het centrum ook
kan me bed uitrollen en binnen 5 min op de korenmarkt zijnquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:18 schreef Worldbeater het volgende:
Dus je wordt een kroegenloper in de toekomst.![]()
Netjes! Feli.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
yepvrij lastig om hier redelijk goedkoop een woning te vinden, deze kwam voorbij en heb meteen de kans gegrepen - is nog in het centrum ook
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:29 schreef kratjuh het volgende:
Zucht ... Was ik maar rijk ... De duvel mag m'n ziel hebben, die jaartjes de rijke stinkert uit kunnen hangen is absoluut geen straf en vast die eeuwigheid branden in de hel waard ...
Een groot huis en een nog grotere boot ..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wat is het wat je wil hebben, je zou op zoek kunnen gaan naar een gebochelde man die bij het kerkhof rondstruind
![]()
[afbeelding]
Remservice Utrecht uit mijn hoofd.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
thx
jij had wel es zelf stalen remleidingen gemaakt tochheb je daar nog een adresje voor?
quote:
Goedemorgen alle 2quote:
thxquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:08 schreef hollander172 het volgende:
Remservice Utrecht uit mijn hoofd.![]()
Onverwacht?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Daar is wel onverwachte belangstelling voor.
![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:01 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Alleen vrouwen horen nat te worden op een motor ..
Jawel tochquote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:01 schreef bvvt het volgende:
Op en neer naar mijn werk goed genoeg?
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:01 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Alleen vrouwen horen nat te worden op een motor ..
Dan krijg je pas gezeur, zijn het niet de belastingen, de arbo, dan is het wel eventueel personeel of achterlopende omzetten, de accountant waar je gek voor wordt en je blauw aan betaald.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:39 schreef kratjuh het volgende:
Edit: en een eigen bedrijf, dat gezeur word ik nou ook wel zat
Dat is veel leuker, dat doe je 'voor jezelf' ... En als ik mijn gat-in-de-markt heb gevonden komt dat bedrijf er vast en zeker ..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dan krijg je pas gezeur, zijn het niet de belastingen, de arbo, dan is het wel eventueel personeel of achterlopende omzetten, de accountant waar je gek voor wordt en je blauw aan betaald. Alleen als je ècht goed gek bent begin je een eigen zaak.![]()
je negeert me he? B|quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Remservice Utrecht uit mijn hoofd.![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:27 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Dat is veel leuker, dat doe je 'voor jezelf' ... En als ik mijn gat-in-de-markt heb gevonden komt dat bedrijf er vast en zeker ..
Kon ik tenminste iets nuttigs gaan doen als ik zoals nu de komende 4 uur niks meer te doen heb .. Ik wil naar fitness verdomme .. !![]()
Nou negeer je mij.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:52 schreef Knuffelslet het volgende:
nu wel?
mijne niet, baas was net over de vloer, zal 'm weer even aanzwengelen
Nicequote:
ROFLquote:
Waaar haaaaaal je ze vandaan zegquote:
quote:
Wat komt er een hoop bullshit uit zo'n rood vogeltje he ?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:03 schreef Fulcrum_X het volgende:
Vanmiddag nog bijna een highsider gehad![]()
Deed KD-tje op een rotonde, ging goed totdat na één ronde mijn achterwiel weggleed. Gleed stukje weg maar kreeg daarna weer grip. Stuiterde er bijna af![]()
Maja snelheid was niet erg hoog dus dat scheelde![]()
Weg was wel zo goed als droog![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |