..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:35 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Een vrouw die wheelien kan en op het circuit aardig uit de voeten kan vertrouw ik op haar woord![]()
![]()
[..]
Succes man![]()
[..]
Velly special coffee fol you sil [afbeelding]
(Eddie Murphy in Live on stage)
De string van -XX-, brengt gelukquote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:38 schreef Fulcrum_X het volgende:
Jeutje wat moet ik nou weer aantrekken.. ik lijk wel een wijf
Platjes?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zit'ie daar een beetje op die stoel te wippen omdat er iets in zijn kont kriebbelt.![]()
WTFquote:In het Noord-Koreaanse gedeelte houden 1,2 miljoen militairen de wacht. Aan de andere kant staan 650.000 Zuid-Koreaanse manschappen die hulp krijgen van nog eens 30.000 Amerikaanse troepen.
Je hebt nog steeds niets over je circuitdag verteld.quote:
Van Fullie of de string.quote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:35 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Een vrouw die wheelien kan en op het circuit aardig uit de voeten kan vertrouw ik op haar woord![]()
![]()
Whaha waarom is die zo slecht geshopt!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds niets over je circuitdag verteld.![]()
![]()
[afbeelding]
[..]
Van Fullie of de string.![]()
Bazzie is de man geloof ik.![]()
automotordidactischquote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:26 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Ik ben ook niet zo technisch, maar als ik iets zie of hoor dat met motoren te maken heeft dan onthoud ik het doorgaans wel.![]()
waar gaat dat nou ineens overquote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
WTF![]()
Oh wacht, nu worden al die lulletjes weer slap.Sorry offtopic
Ik ben in een verwoede poging vewikkelt me door het boek heen te worstelenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:28 schreef Rausdouwer het volgende:
De Da Vinci code draait nog steeds.Vanavond gaan we eens kijken of de film al die ophef waard was.
![]()
1 van de weinige keren dat ik Yous snap.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:38 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
waar gaat dat nou ineens over
Is het lastig te lezen? Veel data en zo?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:38 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik ben in een verwoede poging vewikkelt me door het boek heen te worstelen.
Ik weet niet eens meer de titel van het laatste boek dat ik heb gelezen... Volgens mij over de moord op Marianne Vaatstra of het boek over de bijlmerrampquote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:38 schreef richardgie het volgende:
[..]
Omdat het een snel geintje was.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:31 schreef -XX- het volgende:
![]()
Whaha waarom is die zo slecht geshopt!HAHA DIE HELM DAN
![]()
Nee.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:28 schreef Rausdouwer het volgende:
De Da Vinci code draait nog steeds.Vanavond gaan we eens kijken of de film al die ophef waard was.
![]()
Al weken niet meer aangeraakt zeker.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:38 schreef richardgie het volgende:
Deksels! van Daphne Dekkers.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:52 schreef Rib-i het volgende:
Ik weet niet eens meer de titel van het laatste boek dat ik heb gelezen... Volgens mij over de moord op Marianne Vaatstra of het boek over de bijlmerramp![]()
WWWWWWWWWAAAAAAAAAAT!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Omdat het een snel geintje was.Maar weinigen hebben het oog voor detail als jij.
![]()
[..]
Nee.![]()
[..]
Al weken niet meer aangeraakt zeker.![]()
Topic voor Lars.Wedden op Sport #378: Waar bijna niemand meer een sig heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |