Die is kewlquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:28 schreef avw1982 het volgende:
Tijdens mn vakantie op Tenerife. Had met een meid afgesproken om naar een poolparty te gaan. We hadden gewoon afgesproken dat we elkaar daar wel zouden zien, alleen wisten we toen nog niet dat daar 15.000 man liep. Dus na een rondje te hebben gelopen, ben ik tegen een boom aan gaan staan om dr te bellen. Staat ze precies aan de andere kant van de boom mij te bellen.
Toevallig? je struikelt hier gvd over de Nederlanders, kan niet eens meer mensen uitschelden in de bus in het nederlandsquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:35 schreef SicSicSics het volgende:
Hier ook eentje:
Ik was in Australie, Brisbane om precies te zijn en ik was met een Nederlands meisje naar het Lone Pine Koala Sanctuary gegaan. Zit ik dus 16.000 km van Nederland af en ga daar naar een leuk park koala's kijken, hele suffe beesten maar dat even terzijde. Er stond een camera ploeg te filmen precies bij het hok waar wij even gingen staan omdat het meisje een foto wilde maken. Zegt ze tegen die koala: "Doet eens bewegen, doet eens deze kant op kijken, hallo koala, doe eens wat!" Waarop de camera crew heel droog zegt: "Dat moet je in het Engels zeggen, anders verstaan ze je niet..."Nederlanders 16.000 km van huis en kijk ik achter me... wie staat daar? Ik bedoel, wie kom je tegen? Of all bloody people... Martin Gaus die opnames aan het maken is voor de Tros, dierenmanieren... Ik ben gillend weggerend!
Volgens mij is dat overal. In Zuid-Afrika stikt het ervan, zelfs in Mozambique kwam ik Nederlanders tegen en ongeveer iedereen die ik spreek die in het buitenland is geweest komt met zo'n zelfde verhaal. Volgens mij zijn Nederlanders echt overal op de wereld te vinden. Nou ja, bijna danquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:39 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Toevallig? je struikelt hier gvd over de Nederlanders, kan niet eens meer mensen uitschelden in de bus in het nederlands![]()
ongeloofwaardig hoorquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:56 schreef Kornovichvb het volgende:
Deze is een btje druggy, maar wel toevallig
Had een x samen met een vriend paddo's gegeten en voelde me natuurlijk zo machtig dat ik zei: Wedden dat ik die lataarnpaal kan verschuiven?
Dus ik loop naar die lataarnpaal, geef een flinke dauw, buigt dat ding 1 meter naar rechts :S.
Weet eigenlijk nog steeds niet of dat ding nou heel los zat, of dat ik daadwerkelijk zoveel kracht had op dat moment
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:10 schreef Slapshot het volgende:
Sepultura voor het eerst op Dynamo Open Air, toen bij de ijsbaan voor de kenners. Een grote moshpit en ik verloor mijn schoen![]()
Later na Sepulturat zagen mijn broertje en ik vanuit de verte iets aan komen vliegen door de lucht. Mwehehehehe, mijn schoen lande precies voor mijn voeten. Helemaal verneukt, maar altijd beter als met een schoen rondlopen.
Nee hoor, de gebruikelijke creepy synchroniteitsshit die je hebt als je onder invloed bent.quote:
Ik ben een Nederlandse eigenares van een Hongaarse souvenirswinkel tegengekomen in Budapest.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:30 schreef Jaguarized het volgende:
Een Nederlander tegenkomen in Seoul.
eens met pokeren, gehad eerste 3 potjes dubbel 8quote:Ik had 3 potjes achter elkaar 4 asen met klaverjassen !
Dat is ook echt puur toeval
Najah..
Zo geweldig is dat natuurlijk ook weer niet, maar aangezien het vanavond gebeurde kon ik iig wat plaatsen in dit topic
Aanvulling dan, de Nederlander kwam uit dezelfde plaats als waar ik geboren ben.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:58 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Ik ben een Nederlandse eigenares van een Hongaarse souvenirswinkel tegengekomen in Budapest.
Ik vind dergelijke dingen niet hoog scoren wat betreft toevalligheden, maar ik kan niet veel beters bedenken...
Dat is ook gruwelijk inderdaadquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:04 schreef Tjahzi het volgende:
[..]
eens met pokeren, gehad eerste 3 potjes dubbel 8
Dat is al beter inderdaadquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Aanvulling dan, de Nederlander kwam uit dezelfde plaats als waar ik geboren ben.![]()
Klinkt erg leuk allemaal (serieus) maar zou je het een beetje willen toelichten, snap t niet helemaal.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:32 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Dat is al beter inderdaad
Ik werk bij de post en ik heb regelmatig mensen die me de weg vragen, maar wat ik laatst tegenkwamEr stond een auto stil aan de rechterkant van de weg waar ik net liep, met een man aan het stuur en een vrouw die de kaart aan het lezen was. Ik loop naar ze toe en doe mijn muziek uit. Terwijl die nog aan staat, gilt een jochie achter me iets wat ik pas veel later begrijp. Ik vraag: 'is er iets?' en dan blijkt dat het paar buitenlands is, aangezien de vrouw me (in overigens keurig Engels) vraagt waar ze zijn en zegt dat ze naar Streefkerk moeten. Op dat moment stonden ze op de Flank in Gorinchem
Ze waren van de snelweg afgegaan om iets te drinken te kopen, konden de snelweg niet meer vinden en zijn toen klaarblijkelijk net zo ver doorgereden totdat ze echt geen idee meer hadden waar ze zaten. Ik laat zien waar ze zijn en hoe ze weer op de snelweg komen richting Streefkerk. Ondertussen praten die twee met elkaar, in een Slavische taal. Na een tijdje is alles duidelijk, bedanken ze me en rijden ze verder.
Ik ga weer verder met de post en besef dan pas wat het jochie zei. Hij zei: "Het zijn Polen". Polen, op de Flank in Gorinchem, op weg naar Streefkerk
Ik heb dat ook opvallend vaak, bijvoorbeeld met één of ander zeldzaam woord, en dan hoor je het dezelfde dag nog op TV ofzoquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:46 schreef Mike het volgende:
Ik was een keer met een neef van me aan het surfen op internet en toen kwamen we uit bij een spelletjessite. We besloten een online spelletje te doen dat we niet kenden. We vroeger aan onze tegenstander wat de regels waren. Er kwam een heel verhaal waar ik eigenlijk weinig van begreep, dus ik reageerde voor de grap terug met 'Ah, het is dus eigenlijk hetzelfde als Monopoly maar dan met heel andere regels?'.
De volgende dag wordt er 's avonds laat een aflevering uitgezonden van de sitcom 'Ellen'. Ellen heeft in die serie een boekwinkel en in die boekwinkel zijn ze die dag een bordspel aan het doen. Een personage komt binnen en vraagt aan Ellen wat de regels zijn van het spel. Zij geeft een hele uitleg waarop de man zegt 'Ah, het is dus eigenlijk hetzelfde als Monopoly maar dan met andere regels?'.
Ik zat echt even met open mond te kijken. Ik had alleen het geluk dat ik deze aflevering op had genomen en dat ik aan m'n neef kon laten zien hoe raar dit was.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:51 schreef Nr.G het volgende:
Drie vakanties achter elkaar dezelfde ex-vriendin en haar vriend tegengekomen op een camping. Eerst in Spanje, daarna in Parijs en daarna in Praag.![]()
De Flank is een straat in een woonwijk in Gorinchem-Oost. Als je de snelweg afgaat op zoek naar iets te drinken (in die streek zal je niet zo snel een snackbar of iets vinden overigens), moet je toch wel ver rijden en vaak rechts en links afslaan wil je op de Flank terecht komenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:25 schreef ikJur het volgende:
[..]
Klinkt erg leuk allemaal (serieus) maar zou je het een beetje willen toelichten, snap t niet helemaal
Zoiets heeft een ex van mij ook een keer mee gemaakt, gaan ze op vakantie naar Singapore zitten ze pal naast hun eigen buren in het hotel. En nog aan dezelfde kant ook en het was dus puur onafgesproken. Staan ze op het balkon, ehrmmm hee onze buren! Mja heel leuk ja.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:10 schreef Dynia het volgende:
Zit je in het vliegtuig van Singapore naar Amsterdam (Reis gestart in Sydney) zit er een Nederlands meisje naast bij dat uit hetzelfde dorpje komt als ik....en dat dorpje is dus echt klein...:)
hehe..das dan weer minder...ga je op vakantie om van je buren af te zijn, kom je ze weer tegen...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:12 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Zoiets heeft een ex van mij ook een keer mee gemaakt, gaan ze op vakantie naar Singapore zitten ze pal naast hun eigen buren in het hotel. En nog aan dezelfde kant ook en het was dus puur onafgesproken. Staan ze op het balkon, ehrmmm hee onze buren! Mja heel leuk ja.![]()
Neighbours 4 ever!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:12 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Zoiets heeft een ex van mij ook een keer mee gemaakt, gaan ze op vakantie naar Singapore zitten ze pal naast hun eigen buren in het hotel. En nog aan dezelfde kant ook en het was dus puur onafgesproken. Staan ze op het balkon, ehrmmm hee onze buren! Mja heel leuk ja.![]()
Ook extreme toevalligheid: Met je ene broer met de trein naar Amsterdam gaan om koninginnedag en dan je oudste broer + schoonzus en clubje middenin Amsterdam tegenkomen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:16 schreef Dynia het volgende:
hehe..das dan weer minder...ga je op vakantie om van je buren af te zijn, kom je ze weer tegen...
Ik neem altijd vriendinnen met dezelfde naam. Kun je je nooit vergissen als je d'r naam uitroeptquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:29 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Ik stond een keer lekker in de kroeg te kletsen, kwam het nieuwe vriendje van een vriendin van mij ter sprake. Ik had nog nooit van die kerel gehoord en gok dus zijn naam... because you never know!
Heet ie Arne en gok ik het gewoon goed!
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:54 schreef MiRRoRMaN het volgende:
geintje.
Ben ik wel met je eens maar in ons geval toch echt niet waar, wij zijn totaal verschillend en hebben ook totaal verschillende opvoeding en achtergrond gehad.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:31 schreef Black_Tulip het volgende:
Wat veel van deze dingen minder toevallig maakt is dat als je bijvoorbeeld een manier van opvoeding deelt of vrienden bent geworden door dezelfde interesses, het vrij logisch is dat je achtergrond je naar dezelfde plekken leidt.
Als het heel vaak gebeurt, is dat geen teken van "meant to be", maar eerder een teken dat je wel heel erg eng veel op elkaar lijkt
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:11 schreef releaze het volgende:
ik had een paar dagen geleden toen ik naar huis reed, dat ik zat te denken over voorspellende gaven zelfs, dat het me wel fijn leek om zoiets te hebben
blablabla
en ik denk, shit, je moet maar hier een botsing krijgen en sterven!
de gedachte is mn hoofd nog niet uit en BOEM!!!! de auto's knallen zo boven op elkaar!
blablabla
"ik heb het niet gedaan, ik heb het echt niet gedaan!"
Ik werk in een delicatessenzaak waar ik datzelfde dus ook doe, onderandere. Al een aantal keer 500 en 1000 gram rond gesneden, dat is niet zo bijzonder. Het leuke was, dat ik net een aantal maanden aan de slag ben in die winkel, en het gemiddeld een jaar duurt voordat je echt góed kaas kunt snijden. Goed, ik had een tijdje geleden een klant die een pond kaas wilde, dus ik snij toevallig 500 gram rond. Is wel leuk verder, maar die man wilde dus ook een kilo van iets anders. Zit ik ook precies op 1000 gram rondquote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:49 schreef SilentChaos het volgende:
Ik werkte vroeger in de HEMA, waar ik onder andere kaas moest snijden in het gewicht wat de klanten wilden...
Na 1,5 jaar dat gedaan te hebben (ja ook gebak en vleeswaar hoor) was ik dat toch wel zat en nam ik ontslag. Eerst volgende keer dat ik daar kwam om m'n oud collega's te pesten:
Oud collega snijdt stuk kaas af wat 500 gram moest zijn.
Dus ik zeg: "472 gram"
Ze legt'm op die weegschaal...precies 472...Ze vroeg meteen waarom ik ontslag had genomen
Als je wat vaker met metaal werkt (in de fijmechanica/instrumentmakerssfeer), dan kun je zonder te meten zien of iets 2.4 of 2.5 millimeter is. Kwestie van training.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:42 schreef Casparovvv het volgende:
Geniaal was dat. Hoe klein is die kans![]()
A. Van de in totaal 300 soorten, hebben we 100 soorten kaas die wel eens per pond of kilo verkocht worden.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:49 schreef gronk het volgende:
[..]
Als je wat vaker met metaal werkt (in de fijmechanica/instrumentmakerssfeer), dan kun je zonder te meten zien of iets 2.4 of 2.5 millimeter is. Kwestie van training.![]()
Nou is kaas wel wat moeilijker, omdat dat niet zo homogeen is als messing of aluminium, maar 't is wel hetzelfde principe..
Ja, lastiger dan je denkt, maar niet onmogelijkquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:01 schreef Casparovvv het volgende:
Je moet dus het volume van het stuk schatten, dat overal afhankelijk van is. Lastiger dan je denkt![]()
Maar op wat voor standaard vakantieplekken ben je dan in hemelsnaam geweest als twee zogenaamd totaal verschillende families elkaar toch op die manier treffen?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:43 schreef MinderMutsig het volgende:
Maar zelfs al hadden we wel redelijk dezelfde achtergronden gehad dan vind ik het nog steeds erg toevallig als mensen bij elkaar op de vakantiekiekjes zouden staan terwijl ze elkaar pas een aantal jaren later zouden ontmoeten.
wel toevallig te noemenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:05 schreef gronk het volgende:
[..]
Ja, lastiger dan je denkt, maar niet onmogelijk.
Neu, om 't nerdy te zeggen, als een echte expert kaas snijdt, dan zit ie dichter op de doelwaarde, met een kleinere spreiding dan een 'amateur'. Dat betekent dus ook dat-ie vaker precies op de doelwaarde zit. En dat '500.0' dus ook vaker voorkomt. '500.0' na '1000.0' is 'toevallig', maar als een expert een goede dag heeft en met een hele kleine spreiding snijdt niet onmogelijk.quote:
Dat het bij mij gebeurde, heeft niets te maken met mijn baas die al 17 jaar kaas snijdquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:35 schreef gronk het volgende:
[..]
Neu, om 't nerdy te zeggen, als een echte expert kaas snijdt, dan zit ie dichter op de doelwaarde, met een kleinere spreiding dan een 'amateur'. Dat betekent dus ook dat-ie vaker precies op de doelwaarde zit. En dat '500.0' dus ook vaker voorkomt. '500.0' na '1000.0' is 'toevallig', maar als een expert een goede dag heeft en met een hele kleine spreiding snijdt niet onmogelijk.
Moet ik nu gaan verklaren waarom zoiets gebeurd? Toeval is toeval, niks meer en niks minder.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:07 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Maar op wat voor standaard vakantieplekken ben je dan in hemelsnaam geweest als twee zogenaamd totaal verschillende families elkaar toch op die manier treffen?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:28 schreef avw1982 het volgende:
Tijdens mn vakantie op Tenerife. Had met een meid afgesproken om naar een poolparty te gaan. We hadden gewoon afgesproken dat we elkaar daar wel zouden zien, alleen wisten we toen nog niet dat daar 15.000 man liep. Dus na een rondje te hebben gelopen, ben ik tegen een boom aan gaan staan om dr te bellen. Staat ze precies aan de andere kant van de boom mij te bellen.
Klopt. Zelfselectie is 'n ontzettend krachtig anti-toevalsmechanisme.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:01 schreef Casparovvv het volgende:
Om het even paralel te trekken aan dit topic, het tegenkomen van je buurman in een resort aan de andere kant van de wereld is ook niet onmogelijk. Gezien het lage aantal mensen dat het geld heeft zo'n reis te betalen, en het hoge aantal van deze mensen dat in Nederland woont. Daarnaast gaat een Nederlander gemiddeld toch wel 50 á 100 keer in z'n leven op vakantie.
Dat mag je verklaren, zonder toelichting vat ik dat niet helemaalquote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:41 schreef gronk het volgende:
[..]
Klopt. Zelfselectie is 'n ontzettend krachtig anti-toevalsmechanisme.
Als Alice zegt 'het is ontzettend toevallig dat ik Bob tegenkom in mexico, want hoe groot is de kans nou dat ik uit alle willekeurige andere mensen nou net hem tegenkom', dan is dat een ontzettende statistische miskleun. Want Alice vergeetquote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:44 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Dat mag je verklaren, zonder toelichting vat ik dat niet helemaal![]()
Ah, precies wat ik ook bedoelde dus. Alleen dan wetenschappelijk in een zin gegoten.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:59 schreef gronk het volgende:
[..]
Als Alice zegt 'het is ontzettend toevallig dat ik Bob tegenkom in mexico, want hoe groot is de kans nou dat ik uit alle willekeurige andere mensen nou net hem tegenkom', dan is dat een ontzettende statistische miskleun. Want Alice vergeet
-dat alice bob kende van de universiteit, waar bob in een zuidamerika-comissie zat, net zoals alice.
-dat zowel alice als bob meer interesse hebben in zuid-amerika als vakantieoord dan andere nederlanders.
-dat mensen die op 'n universiteit zitten vaker naar verre landen toegaan dan andere nederlanders (combinatie van interesse+budget).
-dat er maar twee reisbureau zijn die reizen regelen naar mexico, en dat de periodes waarin ze reizen aanbieden overlappen.
Etcetera. Het zou pas echt toevallig zijn als alice een onbekende afrikaan tegenkwam. Want hoe groot is nou de kans dat een afrikaan 't geld en de mogelijkheden heeft om op vakantie naar mexico te gaan?![]()
Inderdaad! Vaag is dat.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 05:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb dat ook opvallend vaak, bijvoorbeeld met één of ander zeldzaam woord, en dan hoor je het dezelfde dag nog op TV ofzo.
Yep.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:09 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ah, precies wat ik ook bedoelde dus. Alleen dan wetenschappelijk in een zin gegoten.
Wat zijn we toch een ontzettende topicverkloters. Toeval bestaat helemaal niet![]()
En daarnaast willen bepaalde reisbureaus (ja, die waar je buurman ook komt) nog wel eens dezelfde reizen aanbevelen...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:01 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Dat het bij mij gebeurde, heeft niets te maken met mijn baas die al 17 jaar kaas snijd![]()
Om het even paralel te trekken aan dit topic, het tegenkomen van je buurman in een resort aan de andere kant van de wereld is ook niet onmogelijk. Gezien het lage aantal mensen dat het geld heeft zo'n reis te betalen, en het hoge aantal van deze mensen dat in Nederland woont. Daarnaast gaat een Nederlander gemiddeld toch wel 50 á 100 keer in z'n leven op vakantie.
wat op de vorige pagina door gronk dus ook al genoemd werdquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:54 schreef charon het volgende:
[..]
En daarnaast willen bepaalde reisbureaus (ja, die waar je buurman ook komt) nog wel eens dezelfde reizen aanbevelen...
Da's toevallig!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:38 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
wat op de vorige pagina door gronk dus ook al genoemd werd![]()
ROFLquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:25 schreef Mgolovic het volgende:
Ontzettend moeten schijten, en er dan achterkomen dat je toevallig ook keihard moet zeiken. Gevolg: tussen de pot en de bril door gezeken en heel mijn broek nat. En dat op het werk![]()
Een groot deel van je perceptie wordt beinvloed door je verwachtingen en emoties. Hierdoor worden dit soort toevallige verbanden snelller waargenomen, en krijgen zij een bepaalde waarde.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:48 schreef Foeske het volgende:
Leuk om al jullie reacties te lezen!![]()
Als je alles bij elkaar optelt ga je je inderdaad afvragen of toeval wel bestaat.. Ik denk in ieder geval van wel. Die dingetjes die ik heb meegemaakt, en velen van jullie, blijven naar mijn idee toevallig. Maar ik vind het wel een mooi iets, dat toeval! Het blijft vreemd...
ik moest lachenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:17 schreef Partygirl het volgende:
ik probeerde daarna om ze weer uit te doen, maar dat lukte (natuurlijk) niet![]()
Ik denk dat toeval wel bestaat al wordt er teveel op toeval gegooid terwijl het gewoon voorspelbaar is. Ik had ook antwoorden kunnen geven als aan iemand denken en ineens belt die persoon maar daar is meestal een logische reden voor.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:48 schreef Foeske het volgende:
Als je alles bij elkaar optelt ga je je inderdaad afvragen of toeval wel bestaat.. Ik denk in ieder geval van wel. Die dingetjes die ik heb meegemaakt, en velen van jullie, blijven naar mijn idee toevallig. Maar ik vind het wel een mooi iets, dat toeval! Het blijft vreemd...
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:16 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
[..]
Een groot deel van je perceptie wordt beinvloed door je verwachtingen en emoties. Hierdoor worden dit soort toevallige verbanden snelller waargenomen, en krijgen zij een bepaalde waarde.
Ik vond dat lange verhaal van die campings en dat irc verhaal erg leuk, ook dat die foto's van elkaars tenten enzo er zijn, ik kan me voorstellen dat het allemaal erg toevallig lijkt.
Zeker omdat de kansen zo klein zijn, misschien wel 1 op 100 miljoen.
Dat zou betekenen dat het elke paar jaar 50 keer voorkomt dat mensen elkaar op een dergelijke manier ontmoeten, je moet het geheel zien![]()
Maar erg leuk om mee te maken, lijkt me.
Dat soort dingen hoor je toch vaker, maar wel erg weird. Hier gaat het niet meer om het optellen van allerlei kansen die bij elkaar stiekem nog best groot zijn. Mensen die zeggen dat toeval niet bestaat mogen dit komen verklarenquote:
Ik heb dat verhaal ook gelezen? woonde ze ook niet in de zelfde straat ofzo? Ik zal het eens even opzoekenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:26 schreef Foeske het volgende:
[..]
Dat soort dingen hoor je toch vaker, maar wel erg weird. Hier gaat het niet meer om het optellen van allerlei kansen die bij elkaar stiekem nog best groot zijn. Mensen die zeggen dat toeval niet bestaat mogen dit komen verklaren![]()
Hele tijd terug, jaartje geleden ofzo, stond in de krant het verhaal van twee gezinnen die precies tegelijkertijd een kind kregen, in hetzelfde ziekenhuis, gaven hun baby dezelfde naam, de vaders hadden ook allebei dezelfde naam (voor- en achternaam) en volgens mij waren er nog meer toevalligheden in dat verhaal. Weet iemand het nog?
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 02:16 schreef izzow het volgende:
dat mijn vriendin dezelfde achternaam heeft als ik.
No Janssen oid. stijl.
quote:I'd like you to meet my wife and sister...
And there's this one girl standing there.
Zoals je weet is dit Fok! en zal ik jou nooit zien, dus dit is geen verkapte versierpoging: wat ben jij een mooi meisje zeg!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:48 schreef Foeske het volgende:
Precies mijn puntquote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:09 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ah, precies wat ik ook bedoelde dus. Alleen dan wetenschappelijk in een zin gegoten.
Wat zijn we toch een ontzettende topicverkloters. Toeval bestaat helemaal niet![]()
WTF! Dit heeft mijn opa ook meegemaaktquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:38 schreef Mas het volgende:
Dit is dan wel geen verhaal dat ik zelf meegemaakt heb, maar wel van mijn vader. Persoonlijk vond ik het zo mooi dat ik het niet laten kan om het te posten.
Mijn vader werkte rond zijn 18e in een fabriek in Tilburg. Een keer was hij over aan het werken, en moest hij van zijn chef een bak vol met gloeilampen naar een andere afdeling brengen, die blijkbaar tekort zaten. Hij loopt dus met zijn armen vol met gloeilampen door de hal, die een meter of vijf hoog is. Terwijl hij onder een lamp doorloopt waar geen gloeilampje inzit, zegt een grapjas tegen hem: "zeg, je bent er hier een vergeten". Mijn vader, ietwat geirriteerd, pakt een gloeilamp uit de doos, zet de doos op de grond en gooit die lamp omhoog - in de veronderstelling dat hij hem wel vangen kan als ie omlaag komt. Je raadt het al: de gloeilamp bleef precies in de lamp zitten. Dat soort dingen lukken een keer in je leven.
Misschien is Mas je vader?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:02 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
WTF! Dit heeft mijn opa ook meegemaakt! Hij vertelde het laatst :|! SICK!
Of het was een allom bekend "sterk verhaal" uit de kroeg toen der tijd!quote:
Ik zou zeggen dat dat feestje gewoon verschrikkelijk voorspelbaar is.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:52 schreef TimMer1981 het volgende:
Ik heb heel vaak toevalligheden, maar dan meer met dingen die ik zelf al voorspeld had.
Was bijvoorbeeld een keer in de Heineken Music Hall met een maatje van me. Laatste DJ zou gaan beginnen, andere DJ staat zijn set nog even af te maken. Dus ik zeg tegen mijn maatje: "Als ik deze set zou moeten draaien op dit moment (ben zelf ook DJ) dan zou ik het licht uit doen, de lasers aanzetten en Return To Zero van Marshall Masters draaien." Nog geen halve minuut later gaat het licht uit, de lasers aan en blaast het intro van Return To Zero door de speakers. Mijn maatje zijn onderkaak lag op de grond aangezien de wiskundige kans hierop ongeveer één op 15.000.000 is.
Heb zo vaak van die dingen, denk ook meer dat het met paranormale vaardigheden te maken heeft dan met toeval. Soort helderziendheid, sommige dagen heb ik het ook meer dan andere dagen.
Noodweer boven Nederlandquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:27 schreef Nega het volgende:
Vandaag staat er voor het eerst een nieuwtje op de FP waar ik bij was.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:15 schreef NordicBlue het volgende:
Bij mij ging de bel ,dus ik kijken , staat er iemand voor de deur![]()
???????quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:30 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb ook een keer mijn telefoon laten vallen in het trappenhuis in de faculteit, waar hij tussen de spijlen door vijf verdiepingen omlaag donderde. In de kelder vond ik hem terug in een klein mandje vol handdoeken, geheel onbeschadigd![]()
Dat hadden je ouders gewoon afgesproken met de ouders van dat meisje hoor. Alleen hadden ze het bij wijze van verrassing niet verteldquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:20 schreef KRS het volgende:
Toen ik nog heeeel klein was, ging ik ieder jaar met mijn ouders kamperen in Frankrijk.
Toen had ik nog geen flauw benul hoe groot dat land was.....
In die tijd had ik ook een vriendinnetje die toevallig ook rond dezelfde tijd ging kamperen in Frankrijk.
Dus wij dachten; "Leuk! Dan kunnen we daar ook samen spelen!!" (Ja, wisten wij veel..)
Toen ik het aan mijn moeder vertelde had zij zoiets van; "Ja hoor, misschien kom je haar wel tegen..... NOT"
Toen gingen we eindelijk weg, 2 dagen erover gedaan om op die camping te komen en we rijden de camping op en ik roep; "Kijk, papa mama, daar is '......' " !!!!!!!!!!
Was ze dus gewoon echt op dezelfde camping! Hoe toevallig kan het zijn??
quote:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:30 schreef gronk het volgende:
Alleen jammer dat je geluk nu op is voor de rest van je leven.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat hadden je ouders gewoon afgesproken met de ouders van dat meisje hoor. Alleen hadden ze het bij wijze van verrassing niet verteld![]()
Ze wil de illusie niet verbrekenquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:44 schreef KRS het volgende:
[..]
Nietus..... Mijn moeder heeft het er nu nog wel eens over, dat dat toen zo ontzettend toevallig was..
Wel erg vreemd!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:15 schreef Cool_Runner het volgende:
willem van hanegem woont hier om de hoek
Dat je dat onthoudtquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:01 schreef JonKeL het volgende:
Ik was vandaag met een maat aan de banjaard aan het vissen. We kwamen er met afgaand water. Op een gegeven moment moesten we dus een stuk naar voren om dichter bij het water te komen. Onze buren hetzelfde verhaal. Ze lieten hun spullen staan waar ze zaten, namen alleen hengel, steun en stoel mee. Steeds moesten ze heen en weer lopen. Op een gegeven moment stond die buurman weer op om naar ze spullen te lopen. Die maat van me zei toen: het is tijd dat hij ze spullen meeneemt naar het water. Dit was precies wat die buurman toen deed.
Hehe, René en Willy van de Kerkhof, zekerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:25 schreef Eland het volgende:
[..]
Dat je dat onthoudt![]()
![]()
. Maak es wat ruimte voor nuttiger herinneringen zeg
![]()
Ik dacht er niet aan, maar nu je het zegt, inderdaad! Zoiets blijft dus echt ook in je hoofd zitten, onbewustquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:32 schreef LeoVulpes het volgende:
[..]
Hehe, René en Willy van de Kerkhof, zeker![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:34 schreef Eland het volgende:
[..]
Ik dacht er niet aan, maar nu je het zegt, inderdaad! Zoiets blijft dus echt ook in je hoofd zitten, onbewust![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:25 schreef Eland het volgende:
Dat je dat onthoudt![]()
![]()
. Maak es wat ruimte voor nuttiger herinneringen zeg
![]()
Dat is stalken.... geen toeval.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:11 schreef Dynia het volgende:
Wat ik dit weekend meemaakte.....Zaterdag reed ik smiddags om ongeveer 16:00 op de A12 richting Utrecht achter een donkergrijze Audi S3 met frans kenteken. Ik reed er best een tijdje achter totdat ik van de snel weg afging...niks bijzonders op zich, buiten het feit dat het een mooie auto was...
Wat me een dag later op zondag gebeurt....Ik rij om 11:00 s'ochtends op de A16 richting Breda...en waar rij ik op een gegeven momnet achter....exact dezelfde franse Audi S3 waar ik zaterdag ook achter reed.....wtf? is dat toeval of niet?...:D
Dat zou jij kunnen zeggen inderdaad, ware het niet zo was dat die plaat totaal niet in het concept van dat feest pastte.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:34 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat dat feestje gewoon verschrikkelijk voorspelbaar is.
Behoorlijk toevallig dat ik zojuist onderstaand fotoboek aan het bekijken was.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:59 schreef Haushofer het volgende:
Dat tijdens een partijtje voetbal in Denemarken iemand naast de kant een mes laat zien aan een studiegenoot van me, en dat een andere studiegenoot het presteerd om onbedoeld vanaf 30 meter die bal op dat mes te schoppen en zo de bal naar de kloten te helpen.
Je hebt er gewoon eens ingebroken waarna zij je betrapt heeft.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:05 schreef vosss het volgende:
Of het het meest toevallige is wat ik heb meegemaakt weet ik niet, maar frapant is het zeker.
Aantal jaren geleden kwam er een meid stage lopen bij mn werk en ik meende zeker dat ik haar kende. Zij had dit ook. We kwamen er niet uit waarvan we elkaar dan moesten kennen. Nogal vreemd, maargoed, soms heb je dat weleens. Het rare was dat ik haar na het werk een keer thuis af zou zetten zodat ze niet op de bus hoefde te wachten en ik wist alleen in welke plaats dat ze woonde en totaal niet waar of hoe de straat heette waar ze woonde of wat dan ook.
Als rijdend zijn we gezellig aan het kleppen en ik rij dat dorp binnen en op het moment dat ik stop voor een huis, zonder dat zij ook maar iets gezegd had van hier links, en daar rechts etc etc of van hier is het stop ik dus voor een huis.
Zij kijkt naar buiten en zegt: "hoe weet jij dat ik hier woon?!"
Errr......niet.
Toen hadden we wel allebei zoiets van.... WTF?!
Mja, dat was op zich wel maf
Beetje late reactiequote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:57 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
De Flank is een straat in een woonwijk in Gorinchem-Oost. Als je de snelweg afgaat op zoek naar iets te drinken (in die streek zal je niet zo snel een snackbar of iets vinden overigens), moet je toch wel ver rijden en vaak rechts en links afslaan wil je op de Flank terecht komenStreefkerk is een dorp wat op zich wel in de buurt ligt, maar je moet toch een redelijk end verder rijden op de snelweg. Ze waren dus nogal verdwaald, zeg maar. En zo kwamen ze terecht in de wijk waar ik de post deed
en als je kut schud heb je dat ja, zo had ik ooit op 1 kaart na (de tien, die had iemand anders) een royal flush. jammer dat het een nieuw kaartspel was.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:04 schreef Tjahzi het volgende:
[..]
eens met pokeren, gehad eerste 3 potjes dubbel 8
toevallig gekquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:32 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Dat is al beter inderdaad
Ik werk bij de post en ik heb regelmatig mensen die me de weg vragen, maar wat ik laatst tegenkwamEr stond een auto stil aan de rechterkant van de weg waar ik net liep, met een man aan het stuur en een vrouw die de kaart aan het lezen was. Ik loop naar ze toe en doe mijn muziek uit. Terwijl die nog aan staat, gilt een jochie achter me iets wat ik pas veel later begrijp. Ik vraag: 'is er iets?' en dan blijkt dat het paar buitenlands is, aangezien de vrouw me (in overigens keurig Engels) vraagt waar ze zijn en zegt dat ze naar Streefkerk moeten. Op dat moment stonden ze op de Flank in Gorinchem
Ze waren van de snelweg afgegaan om iets te drinken te kopen, konden de snelweg niet meer vinden en zijn toen klaarblijkelijk net zo ver doorgereden totdat ze echt geen idee meer hadden waar ze zaten. Ik laat zien waar ze zijn en hoe ze weer op de snelweg komen richting Streefkerk. Ondertussen praten die twee met elkaar, in een Slavische taal. Na een tijdje is alles duidelijk, bedanken ze me en rijden ze verder.
Ik ga weer verder met de post en besef dan pas wat het jochie zei. Hij zei: "Het zijn Polen". Polen, op de Flank in Gorinchem, op weg naar Streefkerk
Joh, wat supertoevallig toch. Zo stond ik laatst voor 't stoplicht te wachten, en toen ben ik *niet* overreden door dat gele kutgolfje wat zo hard aan kwam scheuren! En ik ben vandaag ook *niet* het slachtoffer geworden van H5N1. Of van een terroristische aanslag.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:39 schreef Hi_flyer het volgende:
Later op een andere camping, midden in de nacht een hels kabaal. Valt de boom naast mijn tent om. HEEL de camping in rep en roer, iedereen zeggen dat ik geluk had dat ie niet boven op me was gevallen. Ben me echt dood geschrokken, dacht echt toen een hartstilstand te krijgen![]()
Het blijft toch op zijn minst opvallend dat bij windstil weer een boom omflikkert, of niet soms? Die boom was trouwens aangetast door paddestoelen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:40 schreef gronk het volgende:
[..]
Joh, wat supertoevallig toch. Zo stond ik laatst voor 't stoplicht te wachten, en toen ben ik *niet* overreden door dat gele kutgolfje wat zo hard aan kwam scheuren! En ik ben vandaag ook *niet* het slachtoffer geworden van H5N1. Of van een terroristische aanslag.
Maar ja, als ik dat allemaal wel was geweest, dan had ik dit ook niet kunnen posten he
Precies. Bomen flikkeren om. Da's 't doel van bomen, naast zich stierlijk doodvervelen omdat ze twintig jaar op dezelfde plek moeten staan.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:52 schreef Hi_flyer het volgende:
Het blijft toch op zijn minst opvallend dat bij windstil weer een boom omflikkert, of niet soms? Die boom was trouwens aangetast door paddestoelen.
Hé, jouw avatar.quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:16 schreef Vagere_Hein het volgende:
Voor FOK! naar de E3 in Los Angeles gestuurd worden en pal voor het expogebouw een auto-ongeluk krijgen.
leuk verhaal en tevens tvpquote:Op zaterdag 2 december 2006 02:04 schreef talin77 het volgende:
ik heb 2 jaar geleden 3 maand in Canada gezeten, Vancouver en omstreken maar Vancouver was mooie stad en heb daar ook aardig wat gewinkeld.
na die 3 maand weer in Nederland
ga ik met mn beste vriend een middagje poolen in Hengelo ff bijpraten en ouwehoeren op zondagmiddag.
op een gegeven ogenblik komt er een meisje binnenlopen, ziet me, blijft aan de grond genageld staan en blijft me aankijken.
ik had echt zoeiets van: WTF !! een heul lekker wijf !
ik kijk nog een x achterom of ze langs me heen kijkt.
komt ze op me af: ik heb naast je gezeten in Vancouver !
blijkt nou ik heb op een stenen bankje gezeten te bellen met mn zus die in London woont ( in het Nederlands gepraat ) en ze heeft blijkbaar met dr familie aan de andere kant van het bankje gezeten.
ik had rode Puma's aan en die zag je daar dus helemaal niet en mn DuvelDuvel shirt.
ze had me toen nog wat willen zeggen maar ik bleef maar lullen![]()
is nu goede vriendin van me
Beetje oude quotequote:Op woensdag 2 augustus 2006 05:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb dat ook opvallend vaak, bijvoorbeeld met één of ander zeldzaam woord, en dan hoor je het dezelfde dag nog op TV ofzo.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:16 schreef p-etr-a het volgende:
...de Spaanse Trappen...
Mmkaay. Nog nooit van gehoord en nu 2x op dezelfde bladzijde.. (dat bedoel ik dus!)quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:36 schreef Bullet-tooth het volgende: ..de Spaanse trappen..
Dat heb ik ook best vaak jaquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:17 schreef STORMSEEKER het volgende:
[..]
Beetje oude quotemaar idd, dat heb ik ook nogal eens. Echt zo'n enorm rare naam of woord en dat zie of hoor je dan 2x op een dag oid..
Ook dat nogquote:Op zondag 10 december 2006 17:19 schreef -jos- het volgende:
Die persoon haalde trouwens ook een hoge score bij een of andere paranormaaltest bij ons op school
Wie was dat Jos?quote:Op zondag 10 december 2006 17:19 schreef -jos- het volgende:
Net maak ik ook echt iets toevalligs mee zeg :S
Ik zit mijn sinterklaasgedicht te typen voor iemand (ja, ik vier vanavond nog Sinterklaas) en ben bijna klaar dus ik typ zo van: dit gedicht is nu wel bijna klaar...(dus open het cadeau maar, jaja dichtskillls) opent op msn opeens een venster precies van die persoon met de vraag: heb je je gedicht voor snicolaas al af?
Dan sta je toch wel ff met je mond wijd open...![]()
Die persoon haalde trouwens ook een hoge score bij een of andere paranormaaltest bij ons op school
Pfff man! Als dit al toevallig moet zijn.. Hij wist dat je die dan nog Sinterklaas ging vieren, anders vroeg hij het niet. Het ligt gewoon voor de hand om op de dag dat je het viert, dat te vragen.quote:Op zondag 10 december 2006 17:19 schreef -jos- het volgende:
Net maak ik ook echt iets toevalligs mee zeg :S
Ik zit mijn sinterklaasgedicht te typen voor iemand (ja, ik vier vanavond nog Sinterklaas) en ben bijna klaar dus ik typ zo van: dit gedicht is nu wel bijna klaar...(dus open het cadeau maar, jaja dichtskillls) opent op msn opeens een venster precies van die persoon met de vraag: heb je je gedicht voor snicolaas al af?
Dan sta je toch wel ff met je mond wijd open...![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:39 schreef Zhenar het volgende:
Veel mensen denken dat het toeval is, wanneer twee ogenschijnlijk onafhankelijke gebeurtenissen een onmiskenbare samenhang vertonen. Dit is onzin. Onafhankelijke gebeurtenissen (zowel alleen ogenschijnlijk onafhankelijk als daadwerkelijk onafhankelijk) vertonen zo vaak een onmiskenbare samenhang... simpele kansberekening leert dat een dergelijk "fenomeen" (al is dat niet het juiste woord) regelmatig zou moeten optreden. Veel mensen valt dit echter niet op. Het is de perceptie van deze onmiskenbare samenhang die men als "toeval" registreert. In werkelijkheid is dit echter in het geheel geen toeval. Toeval bestaat immers niet en dit topic gaat dus nergens over.![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:25 schreef Piovan het volgende:
Ik was van de week in Salou, kom ik daar tot mijn grote verbazing een Nederlander tegen..
quote:
quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:12 schreef buzzer het volgende:
Ooit hoorde ik midden in San Francisco mijn naam roepen aan de andere kant van de straat waar ik liep. Ik kwam daar een oude schoolvriend tegen die ik al zeker 10 jaar niet meer gezien had.
Afgelopen vakantie nog op de camping, kom ik iemand tegen, we keken elkaar aan, en zeiden precies tegelijkertijd: ik ken jou ergens van.. (ik weet overigens og steeds niet waarvan)
quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:29 schreef Clerick het volgende:
nou ik heb het niet meegemaakt maar:
Mijn ouders lagen naast elkaar in het ziekenhuis toen ze net geboren waren
komt er dan te staanquote:ik wil sex... ik wil sex, sex en nog eens sex... ik denk elke 5 seconden aan sex... ik wil sex en het maakt niet uit met wie... ik wil sex en alleen maar sex... ik wil sex!!! ik ben een goor sexbeest... SEX, SEX, SEX!!! Maar ga nu eerst maar weer eens aan je werk!!
O, dat heb ik ook gehad met een vriendje van vroeger. In een compleet andere stad en dan wat jaartjes later bij elkaar in de klas zittenquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:29 schreef Clerick het volgende:
nou ik heb het niet meegemaakt maar:
Mijn ouders lagen naast elkaar in het ziekenhuis toen ze net geboren waren
quote:Op woensdag 10 januari 2007 03:16 schreef dnzl het volgende:
Ik zat op school op het Grafisch Lyceum in Utrecht, toen een groepje klasgenoten me vroegen een filmpje te komen kijken op internet. Ik maakte nog even snel mijn werk af en liep daarna naar hun toe.
Het filmpje was ongeveer op de helft toen ik erbij kwam te staan en vroeg dus of het filmpje nog een kon worden afgespeeld. Toen ik het filmpje volledig had gezien liep ik weer terug en precies op dat moment viel er een 100 kilo zware balk op de plek waar ik stond. Miste niet alleen mij op een nippertje maar ook die klasgenoten die achter hun bureau zaten![]()
![]()
Wat leuk geschreven!quote:Op woensdag 10 januari 2007 03:01 schreef ZomerDagDromer het volgende:
Het is niet nodig om deze anekdote te beginnen met de mededeling dat Australië een groot land is, maar ik doe het lekker toch.
*knip*
'There is the theory of the moebius. A twist in the fabric of space where time becomes a loop .... 'quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:16 schreef cinnamongirl het volgende:
*kick*
Ja, mooi verwoord, je moet meer gaan schrijven! Om te beginnen de naam van je weet wel wiequote:Op woensdag 10 januari 2007 03:01 schreef ZomerDagDromer het volgende:
Het is niet nodig om deze anekdote te beginnen met de mededeling dat Australië een groot land is, maar ik doe het lekker toch.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:30 schreef Koenz0r het volgende:
...
Overigens wel dat jointje opgerookt omdat ik met mijn kop dacht dat het wel een heel speciaal jointje was en hij mij speciale krachten zou geven
Zo liet ik ooit in keer in een cafe toen ik straal bezopen was een bierviltje op zijn kant staanquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:30 schreef Koenz0r het volgende:
Noem het toevallig of raar of frapant maar mijn volgende twee gebeurtenissen waren ook best maf:
Waren we bij een maat op de bank flink aan het blowen komt er een vreetkick opzetten nouja je kent het wel. Had dat meisje een pot met Ben & Jerry's ijs in haar ijskast zitten. Dat ijs nartuurlijk loeihard maar aangezien ik zo stoned was had ik niet gemerkt dat ik met mijn lepel zoveel kracht in dat ijs zette dat mijn hele lepel verboog. Dus ik laat een totaal verbogen lepel zien aan wat kameraden en sla met een behoorlijke kracht met die lepel op de rand van de tafel.
Had ik kennelijk met zulke preciese kracht op de rand getikt dat de lepel weer perfect maar dan ook echt perfect terug in vorm had getikt. We hadden zelfs nog andere lepels erbij gehaald om te kijken of het echt de preciese vorm had.
Of paar weken geleden terug van stappen en we lopen door het centrum van Harderwijk met een paar maten een paar jointjes te roken en begeven moment waren wij zo dronken en stoned dat ik maar besloot om nog een kwart van een jointje weg te pielen. (Tussen je vingers wegschieten) Ik kijk 2 meter verder op en ik zie mijn jointje gewoon kaarsrecht omhoog staan. Bleek dat hij (desondanks dat hij door de lucht tolde) kaarsrecht tussen de stoeptegels stond. Hadden wij nog een foto van gemaakt maar die heb ik helaas niet.
Overigens wel dat jointje opgerookt omdat ik met mijn kop dacht dat het wel een heel speciaal jointje was en hij mij speciale krachten zou geven
Is niet zon toeval hoor.. ik heb zon 4000 nummers. en soms denk ik aan een artiest of zelfs een bepaalde song.. en binnen 4 volgende nummers komt ie voorbij. overkomt me vaak genoeg.. ik vind het geen toeval meerquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:33 schreef El_Liberaliste het volgende:
Laatst had ik het met een maat over een nummer in m'n Winamp playlist (1 van de ca. 1850 nummers), komt nog geen 10 seconden later dat nummer voorbij in de shuffle-stand
Zo zie je maar. Paupers trekken paupers aan. Heeft weinig met toeval te maken, puur statistiek.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:36 schreef Bullet-tooth het volgende:
April vorig jaar gingen we met de hele 5e klas naar Rome. Op een gegeven avond liep het daar op de Spaanse trappen een beetje uit de hand en hebben we gevochten met een groep die uit Den Haag kwam.
Dit jaar gingen we op vakantie naar Salou en toevallig zitten diezelfde gasten bij ons in het hotel.
nou ik had wel eens dat ie eerst nummer 400 afspeelde en daarna doorging naar nummer 401 (van de 15000 nummers), ook pakte ie van heel veel cd's een bepaald nummer die ie altijd koos om af te draaien. Shuffle van Winamp is echt klote!quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:33 schreef El_Liberaliste het volgende:
Laatst had ik het met een maat over een nummer in m'n Winamp playlist (1 van de ca. 1850 nummers), komt nog geen 10 seconden later dat nummer voorbij in de shuffle-stand
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |