abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44518125
2 maanden geleden ofzo. In onze flat hebben we een benedendeur met glas erin, bijna iedereen schopt of slaat die deur gewoon open, ik dus ook die dag. Toen ik thuis kwam zei ik tegen mijn moeder dat het me niks zou verbazen als het glas er straks uit lag. Een uurtje daarna ging ik weer weg en je raad het al, het glas lag eruit.

Paar dagen geleden kwam ik een klasgenoot tegen in de bus die nu een maand met de opleiding is gestopt.
Een paar uur daarna op de terugweg kwam ik hem gewoon weer tegen in de bus, best toevallig vond ik dat.
Tok.
  zondag 17 december 2006 @ 20:37:01 #252
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_44518279
2 Jaar terug in de zomervakantie naar Amerika. In het vliegtuig zat er een meisje naast me waar ik tijdje mee heb gepraat enzo, ben ik daar 3 weken geweest, en toen ik terug vloog zat ze aan de andere kant van het gangpad! Zelfde rij. xD
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_44519771
Kamping in tjechie, aardige gozer ontmoet ergens uit friesland, 2 maanden daarna ben ik in een zwembad in belgie(vaag dorpje) en bots ik vanuit de glijbaan op iemand die daar beneden niet snel genoeg weg was.

Het was dezelfde gozer
pi_44523276
Dit jaar gingen we wielrennend naar Italie toe. Mijn moeder en mijn zus zouden met de auto meegaan, en de camping/hotel regelen bij de plaatsen waar we aan zouden komen. Op een gegeven moment kwamen we in een plaatse bij de Bodensee, we hadden nog zo'n 100 km te gaan. Zie ik ineens onze auto staan. Bleek dat mijn zus en moeder daar even aan het eten waren. We wisten wel dat ze daar aan de Bodensee wat gingen eten. Maar ze zouden eerst ergens anders gaan eten. Zijn we maar met hun mee gaan eten.

Vandaag moest mijn moeder naar de eerste hulp, dus op gegeven moment ben ik met mijn zus even buiten om wat frisse lucht te happen, komt er een busje in. Zit daarin een collega van me die even zijn kruisbanden gescheurt heeft met voetbal. Ook wel toeval dat je elkaar dan bij de eerste hulp tegen komt.
http://upcomingaward.nl/#_band-groovegarden
Stemt allen op Groove Garden!
  zondag 17 december 2006 @ 23:04:20 #255
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_44523856
Ik maak niets toevalligs mee
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_44524524
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 11:27 schreef buzzer het volgende:

[..]

leuk verhaal en tevens tvp
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 15:12 schreef buzzer het volgende:
Ooit hoorde ik midden in San Francisco mijn naam roepen aan de andere kant van de straat waar ik liep. Ik kwam daar een oude schoolvriend tegen die ik al zeker 10 jaar niet meer gezien had.

Afgelopen vakantie nog op de camping, kom ik iemand tegen, we keken elkaar aan, en zeiden precies tegelijkertijd: ik ken jou ergens van.. (ik weet overigens og steeds niet waarvan)
Graag op anoniem
  dinsdag 19 december 2006 @ 09:42:48 #257
106648 speedrock
speedrock in my veins
pi_44561466
Op pinkpop 2003 word ik ineens door een meisje aangetik en ze zegt "hey speedrock hoe gaat het ?" ik had geen idee wie ze was maar ze kende mij blijkbaar nog als de dag van gisteren. Bleek het een klasgenootje van de lagere school te zijn wie ik al bijna 10 jaar niet meer had gezien, ik stond echt versteld dat ze mij nog herkende.
pi_44563696
Was een keer in de zomer, in de tuin was het niet te houden, zo heet. Mijn vader ging maar een eind fietsen, want binnen (houten huis) was het nóg heter. Op een gegeven moment stelt mijn moeder voor om in de auto te stappen, op zoek naar een iets koelere plek. Die vonden we, ergens in een dorpje ruim twintig kilometer verderop waar we verder nog nooit geweest waren. Zitten we daar op een bankje, komt opeens mijn vader voorbij fietsen... Ik gillen, hij heel verstoord onze kant opkijken - vervolgens viel ie bijna van zijn fiets af van verbazing.
pi_44568966
nou ik heb het niet meegemaakt maar:
Mijn ouders lagen naast elkaar in het ziekenhuis toen ze net geboren waren
Bekijk mij op:
http://fotoboek.fok.nl/user/Clerick
>> Cetnicki pokret Ravne Gore<<
  dinsdag 19 december 2006 @ 20:31:55 #260
150010 KRS
Nee... niet "One"
pi_44579822
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 14:29 schreef Clerick het volgende:
das grappig!
pi_45199393
whehe ik heb nu dus zo iets toevalligs meegemaakt:

in dit topic, daar ging het dus over een website waar je wat willekeurigs moest gaan lopen intypen en langzaam zou die tekst veranderen in wat je echt dacht in je onderbewustzijn:
quote:
ik wil sex... ik wil sex, sex en nog eens sex... ik denk elke 5 seconden aan sex... ik wil sex en het maakt niet uit met wie... ik wil sex en alleen maar sex... ik wil sex!!! ik ben een goor sexbeest... SEX, SEX, SEX!!! Maar ga nu eerst maar weer eens aan je werk!!
komt er dan te staan

maar het grappige is, ik begon uit mezelf al met het "ik wil sex" te typen...

whehehe, toevallig toch of niet?
pi_45199844
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 14:29 schreef Clerick het volgende:
O, dat heb ik ook gehad met een vriendje van vroeger. In een compleet andere stad en dan wat jaartjes later bij elkaar in de klas zitten
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_45200475
Echt superrrtoevallig dit !!

Al 21 jaar ben ik precies op dezelfde datum jarig als een vriend van me. Één keer is toeval, maar 21 keer al helemaal !!!!
  woensdag 10 januari 2007 @ 02:14:46 #264
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_45201162
Nou, ik had bijna een stage in een hotel (Kruisheren Hotel)achter de rug, en bij dat hotel hoort ook een top restaurant (Chateau Neercanne) aan de rand van Maastricht, nu wou ik tijdens mijn stage al vragen of ik niet een keer een dagje in dat restaurant kon meedraaien, maar het was er iedere keer gewoon niet van gekomen. Meld zich op de een na laatste dag van mijn stage op een koksforum waar ik vaker kom de chefkok van dat restaurant aan! Ik hem dus direct een pm gestuurd waarin ik het verhaal uitlegde, hij vond het allang leuk dat ik een keer mee wou komen draaien enzo dus daarheen gegaan.

Ik daar aangekomen, moet ik in de keuken de Entremetier gaan helpen, ik sta dus een beetje te lullen met die gozer, waar hij gewerkt had e.d, was zijn eerste echte koksbaantje bij het eerste restaurant van iemand, waarvoor ik vorig jaar gewerkt had (De eigenaar had zijn eerste restaurant verkocht en een tweede totaal andere zaak gestart)! Verder bleek dat hij uit hetzelfde dorp (echt een dorp dorp) komt als ik geboren ben. Nou geen probleem verder zou je zeggen, tot de vraag waar hij dan gewoond had. Bleken zijn ouders toen wij ons huis hadden verkocht om te emigreren naar Curaçao het dus gekocht te hebben . Verder op dezelfde scholen gezeten (kleuter/middelbaar stuk later) en blijkt mijn huidige vriendin zijn ex-vriendin te zijn!
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_45201630
Het is niet nodig om deze anekdote te beginnen met de mededeling dat Australië een groot land is, maar ik doe het lekker toch.

Tijdens onze vakantie in dit verre land reden mijn ouders in een gehuurde camper van hot naar her (zoek het maar op in de Bosatlas) terwijl mijn zussen en ik driftig koala's tekenden en galgje speelden aan de eettafel, om aan het einde van de dag vermoeid maar onder de indruk van het prachtige landschap de camper te parkeren op één van de vele campings die Australië rijk is. Vele van die campings waren piepklein en stelden niets meer voor dan een dor grasveld, een gebouwtje met douche en toilet (al dan niet voorzien van rondkruipende glibberige kikkers en hagedissen wiens staartjes je vriendelijk begroetten wanneer je op de toiletbril plaatsnam) en de onvermijdelijke barbecue.
Op een dag bleken we met onze camper te staan naast het tentje van een bekende Nederlandse televisiepresentator, die duidelijk niet verwacht had in the middle of nowhere nog landgenoten tegen te komen. Duidelijk tot zijn ongenoegen, want al is mijn familie niet het typische Hollandse 'olé, olé, olé, heb je even voor mij'-herrieschoppende piratenfestijnpubliek, het feit dat ik als kleine jongen erg onder de indruk was van mijn eerste bekende Nederlander sinds Ome Willem en daarom als een ware stalker iedere beweging die de arme man maakte nauwkeurig in de gaten hield moet ongetwijfeld nogal op zijn zenuwen gewerkt hebben. Het gaat hier voor alle duidelijkheid niet eens om een BN'er met A-status zoals een Chriet Titulaer, maar ik was toentertijd al een bescheiden jongen en snel blij met weinig. De presentator in kwestie was om begrijpelijke redenen zichtbaar opgelucht toen ik twee dagen later als teken van waardering mijn zwaaiende handje uit het raam stak terwijl de camper langzaam over het zandpad wegreed, met de sluiers van rood stof die onze autobanden achterlieten als heuglijk bewijs dat ik zojuist voorgoed uit zijn leven verdwenen was.
Vijf weken gingen voorbij; we waren inmiddels met het vliegtuig naar de andere kant van Australië gevlogen en hadden daar met hetzelfde type camper onze tocht vervolgd. Drie keer raden wiens bedrukte gezicht mij verwelkomde toen we aan het einde van de middag parkeerden op een willekeurig campingterrein en ik enthousiast met mijn notitiebloc onder mijn arm de camper uit sprong. Juist.

Vele jaren later(ik was inmiddels student) krijg ik vier dagen voor aanvang van mijn geplande stage te horen dat deze niet doorgaat. Tegen beter weten in en enigszins in paniek belde ik mijn stagecoördinator op in de hoop dat hij toevallig nog ergens een stageplek in de aanbieding had. Helaas kon hij op dat moment niets voor mij doen, en ook de telefoontjes die ik zelf naar diverse stageplekken pleegde leverden niets op.
Ik had de hoop al opgegeven toen ik een paar dagen later gebeld werd door de stagecoördinator. Een andere student was plotseling ziek geworden en men zocht bij een zeker televisieprogramma nu met spoed een stagiar. De vraag of ik bereid was om op gesprek te komen was eigenlijk overbodig.
Ik kon mijn lol niet op toen ik kort daarna de hand schudde van de man die ik tien jaar eerder zo meedogenloos had lastig gevallen en die sinds jaar en dag de presentator was van het programma waar ik nu voor werkte. Ik heb hem het verhaal over Australië nooit verteld.
  woensdag 10 januari 2007 @ 03:16:35 #266
73209 dnzl
Minimalist.
pi_45201741
Ik zat op school op het Grafisch Lyceum in Utrecht, toen een groepje klasgenoten me vroegen een filmpje te komen kijken op internet. Ik maakte nog even snel mijn werk af en liep daarna naar hun toe.
Het filmpje was ongeveer op de helft toen ik erbij kwam te staan en vroeg dus of het filmpje nog een kon worden afgespeeld. Toen ik het filmpje volledig had gezien liep ik weer terug en precies op dat moment viel er een 100 kilo zware balk op de plek waar ik stond. Miste niet alleen mij op een nippertje maar ook die klasgenoten die achter hun bureau zaten
pi_45201883
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 03:16 schreef dnzl het volgende:
Ik zat op school op het Grafisch Lyceum in Utrecht, toen een groepje klasgenoten me vroegen een filmpje te komen kijken op internet. Ik maakte nog even snel mijn werk af en liep daarna naar hun toe.
Het filmpje was ongeveer op de helft toen ik erbij kwam te staan en vroeg dus of het filmpje nog een kon worden afgespeeld. Toen ik het filmpje volledig had gezien liep ik weer terug en precies op dat moment viel er een 100 kilo zware balk op de plek waar ik stond. Miste niet alleen mij op een nippertje maar ook die klasgenoten die achter hun bureau zaten
.
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
pi_45201936
Prachtige verhalen, Euc en Zomerdagdromer
pi_50372167
*kick*

Ik was in de Technische Hogeschool in Rijswijk om een broodje te halen in de kantine. Dat doe ik wel vaker omdat er in het nabije kantoor waar ik werk geen kantine is.
Ik merkte daar, al lopend naar de Chipknip-automaat, dat de veter los was van mijn linker All-Star gymp.
Deze gympen heb ik 7 jaar geleden in London gekocht, het is een zwart/wit hoog model. Ik heb ze maar 3 keer aangehad; vandaag voor het eerst sinds vele jaren. Dus ik buk om de veter vast te maken.

Loop ik naar de automaat, loopt er een ander meisje (huh, meisjes op de TH? Er studeren vrijwel alleen jongens hier!) op hetzelfde moment naar de Chipknip-automaat. Ze bukt, omdat haar veter van haar linkerschoen los zit.
Van haar precies dezelfde All-Stargympen als de mijne....

[ Bericht 0% gewijzigd door cinnamongirl op 12-06-2007 14:33:10 ]
  dinsdag 12 juni 2007 @ 14:27:58 #270
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_50372577
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 03:01 schreef ZomerDagDromer het volgende:
Het is niet nodig om deze anekdote te beginnen met de mededeling dat Australië een groot land is, maar ik doe het lekker toch.

*knip*
Wat leuk geschreven!
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  dinsdag 12 juni 2007 @ 14:49:22 #271
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_50373263
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 14:16 schreef cinnamongirl het volgende:
*kick*
'There is the theory of the moebius. A twist in the fabric of space where time becomes a loop .... '
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_50373909
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 03:01 schreef ZomerDagDromer het volgende:
Ja, mooi verwoord, je moet meer gaan schrijven! Om te beginnen de naam van je weet wel wie

Maar het compliment is gemeend- leest lekker weg.
How beautiful they are - the trains you miss..
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
The angle of the dangle is inversely proportional to the heat of the beat
  dinsdag 12 juni 2007 @ 15:36:59 #273
176844 Liebe
scheisse passiert
pi_50374865
Overgrootouders hadden een café, waar ook een paar schilderijen in hingen, sommige zijn verkocht, maar 2 zijn in 'de famillie' gebleven. Eentje bij m'n oma, en eentje bij m'n oudtante.
Affijn, dat ding hangt daar al jaren fijn aan de muur, in allebei de huizen.

Vallen ze allebei tegelijk van de muur af. (of in elk geval rond hetzelfde tijdstip).
Hé meid, hé gozer, dat jij een minderwaardigheidscomplex hebt betekent nog niet dat je niet dom en lelijk bent.
pi_50384624
Een vriend van mij was op vakantie naar Florida, liep 'ie door zo'n pretpark daar, komt hij een klasgenoot tegen
pi_50390352
Noem het toevallig of raar of frapant maar mijn volgende twee gebeurtenissen waren ook best maf:

Waren we bij een maat op de bank flink aan het blowen komt er een vreetkick opzetten nouja je kent het wel. Had dat meisje een pot met Ben & Jerry's ijs in haar ijskast zitten. Dat ijs nartuurlijk loeihard maar aangezien ik zo stoned was had ik niet gemerkt dat ik met mijn lepel zoveel kracht in dat ijs zette dat mijn hele lepel verboog. Dus ik laat een totaal verbogen lepel zien aan wat kameraden en sla met een behoorlijke kracht met die lepel op de rand van de tafel.

Had ik kennelijk met zulke preciese kracht op de rand getikt dat de lepel weer perfect maar dan ook echt perfect terug in vorm had getikt. We hadden zelfs nog andere lepels erbij gehaald om te kijken of het echt de preciese vorm had .

Of paar weken geleden terug van stappen en we lopen door het centrum van Harderwijk met een paar maten een paar jointjes te roken en begeven moment waren wij zo dronken en stoned dat ik maar besloot om nog een kwart van een jointje weg te pielen. (Tussen je vingers wegschieten ) Ik kijk 2 meter verder op en ik zie mijn jointje gewoon kaarsrecht omhoog staan. Bleek dat hij (desondanks dat hij door de lucht tolde) kaarsrecht tussen de stoeptegels stond. Hadden wij nog een foto van gemaakt maar die heb ik helaas niet.

Overigens wel dat jointje opgerookt omdat ik met mijn kop dacht dat het wel een heel speciaal jointje was en hij mij speciale krachten zou geven
pi_50390477
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 22:30 schreef Koenz0r het volgende:
...
Overigens wel dat jointje opgerookt omdat ik met mijn kop dacht dat het wel een heel speciaal jointje was en hij mij speciale krachten zou geven
pi_50391442
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 22:30 schreef Koenz0r het volgende:
Noem het toevallig of raar of frapant maar mijn volgende twee gebeurtenissen waren ook best maf:

Waren we bij een maat op de bank flink aan het blowen komt er een vreetkick opzetten nouja je kent het wel. Had dat meisje een pot met Ben & Jerry's ijs in haar ijskast zitten. Dat ijs nartuurlijk loeihard maar aangezien ik zo stoned was had ik niet gemerkt dat ik met mijn lepel zoveel kracht in dat ijs zette dat mijn hele lepel verboog. Dus ik laat een totaal verbogen lepel zien aan wat kameraden en sla met een behoorlijke kracht met die lepel op de rand van de tafel.

Had ik kennelijk met zulke preciese kracht op de rand getikt dat de lepel weer perfect maar dan ook echt perfect terug in vorm had getikt. We hadden zelfs nog andere lepels erbij gehaald om te kijken of het echt de preciese vorm had .

Of paar weken geleden terug van stappen en we lopen door het centrum van Harderwijk met een paar maten een paar jointjes te roken en begeven moment waren wij zo dronken en stoned dat ik maar besloot om nog een kwart van een jointje weg te pielen. (Tussen je vingers wegschieten ) Ik kijk 2 meter verder op en ik zie mijn jointje gewoon kaarsrecht omhoog staan. Bleek dat hij (desondanks dat hij door de lucht tolde) kaarsrecht tussen de stoeptegels stond. Hadden wij nog een foto van gemaakt maar die heb ik helaas niet.

Zo liet ik ooit in keer in een cafe toen ik straal bezopen was een bierviltje op zijn kant staan . Bijna een halve minuut bleef dat ding echt kaarsrecht omhoog staan, en wij maar lachen. Ik heb er dacht ik nog met me bezopen kop een topic over gemaakt hier

Ik heb het nog vaak geprobeerd, maar tevergeefs.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  woensdag 13 juni 2007 @ 12:31:34 #278
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_50406220
Op vakantie gaan naar Italië met ouders (een aantal jaar terug), op een camping die door mijn pianoleraar was aangeraden. In de laatste week loop ik met mijn halfbrakke hoofd van een dag rondhobbelen in de Italiaanse zon naar de onze campeerplaats met een tas boodschappen. Hoor ik opeens naast me "Hee, wat doe jij nou hier?"

Blijkt dat mijn beste vriend van de middelbare school ook daar was met zijn ouders. Stom toeval. Maakte de laatste paar dagen wel een stuk leuker.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_50406344
Ik raadde ooit iemand zijn naam goed.
Lambo of Rekt
pi_50406486
Ik heb heel vaak van die "als je het over de duivel hebt" momenten. Daar ben ik tegenwoordig een stuk voorzichtiger mee.
  woensdag 13 juni 2007 @ 12:40:42 #281
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_50406525
Op brugklaskamp had een klasgenootje van mij een vriendinnetje dat Fieke heette en op een avond zaten we een beetje te kloten en ik zeg voor de grap tegen hem: "Ga toch lekker fieken met Fieke." Als in ga toch sexen met je vriendinnetje.
Waar kom ik dus veel laster pas achter dat 'ficken' in het Duits dus echt neuken betekent.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_50465039
Ik zat als kind ooit eens met m'n ouders in een trein in België, waarvan de armleuningen omhooggeklapt waren, tussen twee zitplaatsen in. De trein stond stil op een station, en ik probeerde die armleuning naar beneden te doen. Precies gelijk met het neerduwen daarvan hoorde ik een schrille, langgerekte fluittoon, die stopte zodra dat de leuning beneden was. Geschrokken liet ik 'm los, want je verwacht toch niet dat zo'n simpele armleuning zo'n vreselijke herrie maakt??
Het duurde even voordat ik doorhad dat dat geluid van het perron kwam en niet uit die leuning...

Niet echt het meest toevallige dat ik ooit heb meegemaakt, maar wel een geinig toeval, haha.
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
pi_50465468
Laatst had ik het met een maat over een nummer in m'n Winamp playlist (1 van de ca. 1850 nummers), komt nog geen 10 seconden later dat nummer voorbij in de shuffle-stand
  donderdag 14 juni 2007 @ 21:49:11 #284
178859 jesselyn
Kijk! Een banaan!
pi_50466107
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 21:33 schreef El_Liberaliste het volgende:
Laatst had ik het met een maat over een nummer in m'n Winamp playlist (1 van de ca. 1850 nummers), komt nog geen 10 seconden later dat nummer voorbij in de shuffle-stand
Is niet zon toeval hoor.. ik heb zon 4000 nummers. en soms denk ik aan een artiest of zelfs een bepaalde song.. en binnen 4 volgende nummers komt ie voorbij. overkomt me vaak genoeg.. ik vind het geen toeval meer

Of de shuffle is van winamp is niet zo random als ie lijkt
Nunc est bibendum
pi_50467119
Mooi om te lezen hoe mensen elkaar via allerlei toevalligheden tegenkomen

Mijn toevalligheidje is dat we een rouwkaartje vonden in het berghok van mijn nieuwe appartement en direct veronderstelden dat het van een kindje was... en dat we er later achterkwamen dat dat kindje vanaf mijn balkon van 5 hoog is gegooid.
En dat er dan, 3 jaar later, een buurtkat over de balkons kruipt en precies van mijn balkon af flikkert.

Dat we op vakantie zijn in Italië en besluiten 2 dagen eerder dan gepland huiswaarts te gaan, dat we dan verrassend snel naar huis rijden en op de oorspronkelijke dag van vertrek horen dat er een brand is geweest in de tunnel waar we dan doorheen zouden rijden.

Dat ik tijdens een bedrijfsbezoek hoor dat er een vacature is, dat ik bedenk dat dat misschien voor mij wel een leuke functie zou zijn maar dat ik dat dan discreet wil aanpakken, dat mijn ene collega tijdens de terugweg vraagt: "Goh, zou die functie niets voor jou zijn?" en dat de andere collega tijdens verslag na terugkomst óók zegt: "Is dat dan niks voor jou?"
of ze willen me gewoon weg hebben
Streef ernaar je graf te bestormen met chocola in je ene en een glas wijn in je andere hand, een totaal opgebruikt lijf, helemaal versleten en gillend: "Whoa, wat een trip! Heb het heerlijk gehad!"
pi_50467898
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 12:36 schreef Bullet-tooth het volgende:
April vorig jaar gingen we met de hele 5e klas naar Rome. Op een gegeven avond liep het daar op de Spaanse trappen een beetje uit de hand en hebben we gevochten met een groep die uit Den Haag kwam.
Dit jaar gingen we op vakantie naar Salou en toevallig zitten diezelfde gasten bij ons in het hotel .
Zo zie je maar. Paupers trekken paupers aan. Heeft weinig met toeval te maken, puur statistiek.
pi_50468059
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 21:33 schreef El_Liberaliste het volgende:
nou ik had wel eens dat ie eerst nummer 400 afspeelde en daarna doorging naar nummer 401 (van de 15000 nummers), ook pakte ie van heel veel cd's een bepaald nummer die ie altijd koos om af te draaien. Shuffle van Winamp is echt klote!
pi_50478603
Wij hebben een keer wat toevalligs gehad ind e vakantie. Een aantal jaren geleden zijn we eens naar Portugal geweest. Daar in het hotel was toen diezelfde weken ook een echtpaar waar we wel es een praatje mee maakten in de eetzaal ofzo of bij het zwembad. Verders niks bijzonders. Affijn 2 jaar daarna zitten we in Turkije in een hotel te eten en ik denk wat komt die vrouw me toch bekend voor . Was het hetzelfde echtpaar wat 2 jaar daarvoor bij ons in Portugal in het hotel zat. dat vond ik wel toevallig.
pi_50480590
Ik heb niet een erg goed voorbeeld, maar misschien is het voorbeeld goed genoeg als TVP..

Mijn vader had een bedrijfsuitje en ze gingen met het bedrijf pokeren. Hij deed de uitleg van het spel en over hoe klein de kans wel niet is op een Royal Flush enzovoorts enzovoorts.. En wat komt daar op tafel? Een Royal Flush!! Op internet poker ik vaak, maar ik had nog nooit een Royal Flush op tafel gezien!
pi_50484479
Ik was in Friesland een tijdje geleden en toen kwam ik een oud klasgenootje tegen. HELEMAAL in Friesland..
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  vrijdag 15 juni 2007 @ 14:32:04 #291
85967 Miss_kausalaya
cogito ergo sum
pi_50487107
ik had nog niet zo heel lang met mn vriend, en het was halverwege januari , en we hadden het tijdens een gesprek over valentijnsdag, we vonden het echt allebei echt klinkklare onzin, om dan juist op die dag kaartje te kopen en cadeautje en weet ik veel.. zo bleef het echt doorgaan tot 14 februari.
Ondertussen had ik toch stiekem wel een kaart gekocht, grote met een hond er op en met de tekst: Valentijn is echt heel stom, suf en voor watjes ,daar doe ik dus niet aan mee !!en nog tekst binnen in over uitzondering..

Nou allemaal leuk en wel.. die avond op 14 febr. was ik bij hem, ik zeggen tegen hem dat ik toch wel kaartje voor hem had..
Hij maakte de envelop open.. en lag echt dubbel van het lachen.. ik had echt zoiets van ..waarom lach je, is het kaartje niet goed ofzo? Wist ik veel..
Pakte hij even later ook een envelop.. ik de envelop open maken, ( je raadt et al ) zat precies dezelfde kaart in!!!
***geloof in je dromen,en onthoud : ze kunnen alles van je afpakken behalve wat je gelooft***
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')