quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:30 schreef Koenz0r het volgende:
...
Overigens wel dat jointje opgerookt omdat ik met mijn kop dacht dat het wel een heel speciaal jointje was en hij mij speciale krachten zou geven
Zo liet ik ooit in keer in een cafe toen ik straal bezopen was een bierviltje op zijn kant staanquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:30 schreef Koenz0r het volgende:
Noem het toevallig of raar of frapant maar mijn volgende twee gebeurtenissen waren ook best maf:
Waren we bij een maat op de bank flink aan het blowen komt er een vreetkick opzetten nouja je kent het wel. Had dat meisje een pot met Ben & Jerry's ijs in haar ijskast zitten. Dat ijs nartuurlijk loeihard maar aangezien ik zo stoned was had ik niet gemerkt dat ik met mijn lepel zoveel kracht in dat ijs zette dat mijn hele lepel verboog. Dus ik laat een totaal verbogen lepel zien aan wat kameraden en sla met een behoorlijke kracht met die lepel op de rand van de tafel.
Had ik kennelijk met zulke preciese kracht op de rand getikt dat de lepel weer perfect maar dan ook echt perfect terug in vorm had getikt. We hadden zelfs nog andere lepels erbij gehaald om te kijken of het echt de preciese vorm had.
Of paar weken geleden terug van stappen en we lopen door het centrum van Harderwijk met een paar maten een paar jointjes te roken en begeven moment waren wij zo dronken en stoned dat ik maar besloot om nog een kwart van een jointje weg te pielen. (Tussen je vingers wegschieten) Ik kijk 2 meter verder op en ik zie mijn jointje gewoon kaarsrecht omhoog staan. Bleek dat hij (desondanks dat hij door de lucht tolde) kaarsrecht tussen de stoeptegels stond. Hadden wij nog een foto van gemaakt maar die heb ik helaas niet.
Overigens wel dat jointje opgerookt omdat ik met mijn kop dacht dat het wel een heel speciaal jointje was en hij mij speciale krachten zou geven
Is niet zon toeval hoor.. ik heb zon 4000 nummers. en soms denk ik aan een artiest of zelfs een bepaalde song.. en binnen 4 volgende nummers komt ie voorbij. overkomt me vaak genoeg.. ik vind het geen toeval meerquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:33 schreef El_Liberaliste het volgende:
Laatst had ik het met een maat over een nummer in m'n Winamp playlist (1 van de ca. 1850 nummers), komt nog geen 10 seconden later dat nummer voorbij in de shuffle-stand
Zo zie je maar. Paupers trekken paupers aan. Heeft weinig met toeval te maken, puur statistiek.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:36 schreef Bullet-tooth het volgende:
April vorig jaar gingen we met de hele 5e klas naar Rome. Op een gegeven avond liep het daar op de Spaanse trappen een beetje uit de hand en hebben we gevochten met een groep die uit Den Haag kwam.
Dit jaar gingen we op vakantie naar Salou en toevallig zitten diezelfde gasten bij ons in het hotel.
nou ik had wel eens dat ie eerst nummer 400 afspeelde en daarna doorging naar nummer 401 (van de 15000 nummers), ook pakte ie van heel veel cd's een bepaald nummer die ie altijd koos om af te draaien. Shuffle van Winamp is echt klote!quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:33 schreef El_Liberaliste het volgende:
Laatst had ik het met een maat over een nummer in m'n Winamp playlist (1 van de ca. 1850 nummers), komt nog geen 10 seconden later dat nummer voorbij in de shuffle-stand
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |