???????quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:30 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb ook een keer mijn telefoon laten vallen in het trappenhuis in de faculteit, waar hij tussen de spijlen door vijf verdiepingen omlaag donderde. In de kelder vond ik hem terug in een klein mandje vol handdoeken, geheel onbeschadigd![]()
Dat hadden je ouders gewoon afgesproken met de ouders van dat meisje hoor. Alleen hadden ze het bij wijze van verrassing niet verteldquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:20 schreef KRS het volgende:
Toen ik nog heeeel klein was, ging ik ieder jaar met mijn ouders kamperen in Frankrijk.
Toen had ik nog geen flauw benul hoe groot dat land was.....
In die tijd had ik ook een vriendinnetje die toevallig ook rond dezelfde tijd ging kamperen in Frankrijk.
Dus wij dachten; "Leuk! Dan kunnen we daar ook samen spelen!!" (Ja, wisten wij veel..)
Toen ik het aan mijn moeder vertelde had zij zoiets van; "Ja hoor, misschien kom je haar wel tegen..... NOT"
Toen gingen we eindelijk weg, 2 dagen erover gedaan om op die camping te komen en we rijden de camping op en ik roep; "Kijk, papa mama, daar is '......' " !!!!!!!!!!
Was ze dus gewoon echt op dezelfde camping! Hoe toevallig kan het zijn??
quote:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:30 schreef gronk het volgende:
Alleen jammer dat je geluk nu op is voor de rest van je leven.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat hadden je ouders gewoon afgesproken met de ouders van dat meisje hoor. Alleen hadden ze het bij wijze van verrassing niet verteld![]()
Ze wil de illusie niet verbrekenquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:44 schreef KRS het volgende:
[..]
Nietus..... Mijn moeder heeft het er nu nog wel eens over, dat dat toen zo ontzettend toevallig was..
Wel erg vreemd!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:15 schreef Cool_Runner het volgende:
willem van hanegem woont hier om de hoek
Dat je dat onthoudtquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:01 schreef JonKeL het volgende:
Ik was vandaag met een maat aan de banjaard aan het vissen. We kwamen er met afgaand water. Op een gegeven moment moesten we dus een stuk naar voren om dichter bij het water te komen. Onze buren hetzelfde verhaal. Ze lieten hun spullen staan waar ze zaten, namen alleen hengel, steun en stoel mee. Steeds moesten ze heen en weer lopen. Op een gegeven moment stond die buurman weer op om naar ze spullen te lopen. Die maat van me zei toen: het is tijd dat hij ze spullen meeneemt naar het water. Dit was precies wat die buurman toen deed.
Hehe, René en Willy van de Kerkhof, zekerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:25 schreef Eland het volgende:
[..]
Dat je dat onthoudt![]()
![]()
. Maak es wat ruimte voor nuttiger herinneringen zeg
![]()
Ik dacht er niet aan, maar nu je het zegt, inderdaad! Zoiets blijft dus echt ook in je hoofd zitten, onbewustquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:32 schreef LeoVulpes het volgende:
[..]
Hehe, René en Willy van de Kerkhof, zeker![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:34 schreef Eland het volgende:
[..]
Ik dacht er niet aan, maar nu je het zegt, inderdaad! Zoiets blijft dus echt ook in je hoofd zitten, onbewust![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:25 schreef Eland het volgende:
Dat je dat onthoudt![]()
![]()
. Maak es wat ruimte voor nuttiger herinneringen zeg
![]()
Dat is stalken.... geen toeval.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:11 schreef Dynia het volgende:
Wat ik dit weekend meemaakte.....Zaterdag reed ik smiddags om ongeveer 16:00 op de A12 richting Utrecht achter een donkergrijze Audi S3 met frans kenteken. Ik reed er best een tijdje achter totdat ik van de snel weg afging...niks bijzonders op zich, buiten het feit dat het een mooie auto was...
Wat me een dag later op zondag gebeurt....Ik rij om 11:00 s'ochtends op de A16 richting Breda...en waar rij ik op een gegeven momnet achter....exact dezelfde franse Audi S3 waar ik zaterdag ook achter reed.....wtf? is dat toeval of niet?...:D
Dat zou jij kunnen zeggen inderdaad, ware het niet zo was dat die plaat totaal niet in het concept van dat feest pastte.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:34 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat dat feestje gewoon verschrikkelijk voorspelbaar is.
Behoorlijk toevallig dat ik zojuist onderstaand fotoboek aan het bekijken was.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:59 schreef Haushofer het volgende:
Dat tijdens een partijtje voetbal in Denemarken iemand naast de kant een mes laat zien aan een studiegenoot van me, en dat een andere studiegenoot het presteerd om onbedoeld vanaf 30 meter die bal op dat mes te schoppen en zo de bal naar de kloten te helpen.
Je hebt er gewoon eens ingebroken waarna zij je betrapt heeft.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:05 schreef vosss het volgende:
Of het het meest toevallige is wat ik heb meegemaakt weet ik niet, maar frapant is het zeker.
Aantal jaren geleden kwam er een meid stage lopen bij mn werk en ik meende zeker dat ik haar kende. Zij had dit ook. We kwamen er niet uit waarvan we elkaar dan moesten kennen. Nogal vreemd, maargoed, soms heb je dat weleens. Het rare was dat ik haar na het werk een keer thuis af zou zetten zodat ze niet op de bus hoefde te wachten en ik wist alleen in welke plaats dat ze woonde en totaal niet waar of hoe de straat heette waar ze woonde of wat dan ook.
Als rijdend zijn we gezellig aan het kleppen en ik rij dat dorp binnen en op het moment dat ik stop voor een huis, zonder dat zij ook maar iets gezegd had van hier links, en daar rechts etc etc of van hier is het stop ik dus voor een huis.
Zij kijkt naar buiten en zegt: "hoe weet jij dat ik hier woon?!"
Errr......niet.
Toen hadden we wel allebei zoiets van.... WTF?!
Mja, dat was op zich wel maf
Beetje late reactiequote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:57 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
De Flank is een straat in een woonwijk in Gorinchem-Oost. Als je de snelweg afgaat op zoek naar iets te drinken (in die streek zal je niet zo snel een snackbar of iets vinden overigens), moet je toch wel ver rijden en vaak rechts en links afslaan wil je op de Flank terecht komenStreefkerk is een dorp wat op zich wel in de buurt ligt, maar je moet toch een redelijk end verder rijden op de snelweg. Ze waren dus nogal verdwaald, zeg maar. En zo kwamen ze terecht in de wijk waar ik de post deed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |