abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 augustus 2006 @ 16:03:48 #201
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_41259100
Toen ik klein was had ik Alfred J. Kwak badslippers. Op vakantie ging ik ermee in het water staan, waarna er eentje wegspoelde. Nog een tijdje gezocht, maar helaas, geen slipper.
Paar dagen erna, zat weer vooraan in het water, wat komt daar aangespoeld: mijn Alfred J. Kwak slipper

Nog een schoenincident:
Een jaar of zeven terug waren Fila gympen helemaal je-van-het. Ik ging in de zomervakantie werken op die schoenen, en op de terugweg bond ik die schoenen altijd op mijn bagagedrager. Kwam ik op een dag thuis, allebei de schoenen verloren. Meteen teruggegaan. Eentje nog gevonden, de andere niet meer. Kom ik een tijdje daarna door een tunneltje daar in de buurt, staat mijn schoen hoog en droog in een soort uitspanning in die tunnel. Niks mee gebeurd. Heeft iemand zeker daar bovenop gezet. Maarja, eigenlijk meer geluk dan een toevalligheid
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_41262305
Ik was een keer bij een vriend van me, vroeg ik "hee, hoelaat is het?", hij zette de tv aan om te kijken hoelaat het was. Is het eerste wat je hoort op die tv "hee, hoe laat is het?".

vond ik best wel merkwaardig.
weet alleen niet meer hoelaat het toen nou was..
Ik was die gast die op lego tript. Het met retroshit naar pedo flipt.
Zijn spits ook vaak in steno kickt
En alle tepels uit de playboy knipt.
pi_41264870
Toen ik van de zomerin Salou was zag ik toevallig ook nog een Nederlander daar, echt toevallig.
  maandag 28 augustus 2006 @ 19:13:42 #204
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_41265047
Een A4tje die op een plank lag valt eraf terwijl ik langsloop en blijft recht op de grond staan

Daarna nog eens meedere keren geprobeerd nooit meer gelukt
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_41311700
ooit een keer een muntje opgegooid met iemand, blijft die stomme munt op de zijkant staan. Allebei verloren of allebei gewonnen, we zijn er nog niet uit.

Vier jaar geleden in Turkije in de fok! king middle of nowhere (ruim twee uur rijden vanaf het hotel) lag de boot waarmee we zouden gaan duiken. Komen er mensen boven, dus ik pak van iemand een fles aan en trek haar op de boot. Doet ze haar masker af, is het een oude danspartner van me. Bovendien heeft ze op de lagere school altijd bij mijn vriendin in de klas gezeten. Maanden later komen we haar met haar ouders bij ikea in duiven tegen, blijken haar vader en mijn vader collega's te zijn (werken niet in de stad waar we wonen). Afgelopen zomer na het werk stop ik in een of ander klein rotgehucht om een ijsje te kopen, zit zij daar op het terras..

Iemand hierboven vind dat veel dingen hier niet toevallig zijn maar meer "onverwacht". Daarom even de betekenis van toeval uit de dikke van dale:

toe·val1 (het ~)
1 gebeurtenis of omstandigheid die vooraf niet te voorzien, niet te berekenen is geweest => coïncidentie, een samenloop van omstandigheden

Ook kwam ik in het verleden vaak een meisje tegen maar alleen wanneer het nét uit was met of haar vriend of mijn vriendin. Sinds ik 6½ jaar geleden mijn huidige vrouw heb leren kennen heb ik haar dan ook niet weer ontmoet.

Ook wel leuk: op vakantie in Spanje met mijn ex-vriendin kwam ik een meisje tegen in de discotheek, niet mee gesproken maar wel constant oogcontact en nogal flirten met elkaar (telkens even langslopen, "per ongeluk" aanraken, je kent dat wel. Natuurlijk geen idee zelfs maar hoe ze heet. Sta ik een maand later - ondertussen weer single - in een winkel af te rekenen, zit ze daar achter de kassa. Wist in ieder geval gelijk haar naam en ben maar even blijven wachten tot ze een half uurtje later vrij was. Toch nog anderhalf jaar heel veel plezier mee gehad..
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_41404992
Hm, wat een rust in dit topic ineens
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
  vrijdag 1 september 2006 @ 20:53:13 #207
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_41405280
Toch maar even bewaren voor de toekomst, dit topic.
  vrijdag 1 september 2006 @ 22:41:43 #208
132191 -jos-
Money=Power
pi_41408587
Ook best wel standaard, maar ik vertel het toch:

Op vakantie naar Oostenrijk stoppen we ergens in Zuid-Duitsland om te tanken, staat daar 2 auto's voor ons mijn dokter die mij al vlak na mijn geboorte had geopereerd en waar ik nu nog regelmatig langs kom bij die auto!

En op dezelfde vakantie gingen we eens curlen voor ons hotel samen met 2 gezinnen ofzo, blijkt dat er 1 gezin uit het dorp naast ons dorp komt!
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  vrijdag 15 september 2006 @ 10:57:44 #209
7091 punchdrunk
The occasional acid flashback.
pi_41828833
toevallig is eigenlijk een slechte woordkeus. de meeste hier vertelde zaken zij inderdaad toevallig, alsin: niet vooraf te voorzien, en niet opzettelijk gearangeerd. ze zijn echter niet heel onwaarschijnlijk. zoals een poster hierboven al zei: het zou pas ECHT toevallig zijn als je op je sterfbed nooit onverwacht een bekende was tegengekomen op een vreemde plek.

eigenlijk moeten we het hebben over onwaarschijnlijk dingen. mijn verhaal bijvoorbeeld (zie boven) is niet alleen toevallig, maar ook verschrikkelijk onwaarschijnlijk. de kans dat een aantal omstandigheden op een dergelijke manier samenkomen tot dat resultaat, is belachelijk klein.

dat was ook de enige keer in mijn leven dat ik even het idee had dat "iets' er de hand in had. is natuurlijk niet zo, maar het was zo beangstigend toevallig allemaal...
If you can lie on the floor without holding on, you're not really drunk
  Moderator vrijdag 15 september 2006 @ 12:24:21 #210
45833 crew  Fogel
pi_41831516
Ik zat een jaar of 2 geleden in de trein van Oslo richting Zweden te babbelen met een Zweedse dame, en kwam haar enkele weken daarna tegen op een vlucht van Kopenhagen naar Oslo (ze zat twee rijden achter mij en mijn vrouw - die plots erg jalours werd omdat deze dame me begroette op weg naar haar stoel...). Een jaar daarna kwam ik haar weer tegen bij een concert (bij een van de vele buitenpodia die overal in de stad stonden) in Oslo, mijn vrouw herkende haar deze keer.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_41831669
En hoe smaakte het beschuitje?
pi_44058461
even geen tijd op me verhaal te typen. (tvp)
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
  vrijdag 1 december 2006 @ 17:02:10 #213
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_44059828
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 00:04 schreef Tjahzi het volgende:

[..]

eens met pokeren, gehad eerste 3 potjes dubbel 8
en als je kut schud heb je dat ja, zo had ik ooit op 1 kaart na (de tien, die had iemand anders) een royal flush. jammer dat het een nieuw kaartspel was.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_44060075
Ik was in Australie op vakantie samen met een vriendin. Zij is australische en woonde op dat moment in Ballarat. Ik had haar de vakantie ervoor ontmoet bij mijn nichtje die in de buurt van Shepparton woont (100 km noordelijker) .
Wij zochten in Lakes Entrance (ca 600km van Ballarat) een motel voor de nacht en raakten aan de praat met de eigenaresse. Haar zus bleek een winkel in Ballarat te hebben waar m'n vriendin regelmatig kwam. Vijf minuten later kwam de eigenaar eraan. Die bleek bij Shepparton in de buurt te hebben gewoond en hij en m'n vriendin hadden gemeenschappelijke kennissen.
Toen zei ik tegen de eigenaar dat hij toch niemand kende waar ik vandaan kwam. Bleek het een nederlander te zijn die geemigreerd was,
pi_44063709
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 00:32 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Dat is al beter inderdaad

Ik werk bij de post en ik heb regelmatig mensen die me de weg vragen, maar wat ik laatst tegenkwam Er stond een auto stil aan de rechterkant van de weg waar ik net liep, met een man aan het stuur en een vrouw die de kaart aan het lezen was. Ik loop naar ze toe en doe mijn muziek uit. Terwijl die nog aan staat, gilt een jochie achter me iets wat ik pas veel later begrijp. Ik vraag: 'is er iets?' en dan blijkt dat het paar buitenlands is, aangezien de vrouw me (in overigens keurig Engels) vraagt waar ze zijn en zegt dat ze naar Streefkerk moeten. Op dat moment stonden ze op de Flank in Gorinchem Ze waren van de snelweg afgegaan om iets te drinken te kopen, konden de snelweg niet meer vinden en zijn toen klaarblijkelijk net zo ver doorgereden totdat ze echt geen idee meer hadden waar ze zaten. Ik laat zien waar ze zijn en hoe ze weer op de snelweg komen richting Streefkerk. Ondertussen praten die twee met elkaar, in een Slavische taal. Na een tijdje is alles duidelijk, bedanken ze me en rijden ze verder.

Ik ga weer verder met de post en besef dan pas wat het jochie zei. Hij zei: "Het zijn Polen". Polen, op de Flank in Gorinchem, op weg naar Streefkerk
toevallig gek

ik woon in streefkerk en ik hoorde pas een verhaal van 2 oostblokkers die iets gingen halen in de plaatselijke super en zonder betalen wegreden want het is nogal primitief zonder beveiliging, op het moment dat ze 30 meterverder de dijk opreden kwam er een ambulance zonder zwaailicht, die stopte omdat er wat stampij werd gemaakt door de winkeleigenaar, de polen rijden achteruit in de veronderstelling dat het politie is en betalen de boodschappen

en nu lees ik dit verhaal hier

curieus

het was op een woensdag
er is nog plaats in de hel
  vrijdag 1 december 2006 @ 22:39:29 #216
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_44068433
Ik kwam ooit iemand op fietsvakantie tegen bij Basel, weekje mee opgetrokken en verder nooit meer gesproken. Paar jaar later fiets ik een camping in Lissabon op, zet ik mn tentje precies naast die gozer op. Bizar toch!

Later op een andere camping, midden in de nacht een hels kabaal. Valt de boom naast mijn tent om. HEEL de camping in rep en roer, iedereen zeggen dat ik geluk had dat ie niet boven op me was gevallen. Ben me echt dood geschrokken, dacht echt toen een hartstilstand te krijgen

[ Bericht 51% gewijzigd door Hi_flyer op 01-12-2006 23:35:08 ]
  vrijdag 1 december 2006 @ 23:38:53 #217
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_44070006
Andere fietsvakantie, met een groep van 12 personen ofzo. We hadden wat tegenwind en ik had de koppositie. Omdat het nogal vermoeiend is, roep ik dat het tempo een klein beetje omlaag moet.

Nog geen minuut later vliegt er vlak voor ons met hoge snelheid een tegemoetkomende auto over de kop over onze rijbaan en komt tientallen meters verder tot stilstand. Dat was dus PRECIES op de plek waar ik anders had gefietst, geen schijn van kans gehad als dat gebeurd was.

Denk er nog vaak aan terug zo van: WTF
  vrijdag 1 december 2006 @ 23:40:43 #218
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_44070053
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 22:39 schreef Hi_flyer het volgende:
Later op een andere camping, midden in de nacht een hels kabaal. Valt de boom naast mijn tent om. HEEL de camping in rep en roer, iedereen zeggen dat ik geluk had dat ie niet boven op me was gevallen. Ben me echt dood geschrokken, dacht echt toen een hartstilstand te krijgen
Joh, wat supertoevallig toch. Zo stond ik laatst voor 't stoplicht te wachten, en toen ben ik *niet* overreden door dat gele kutgolfje wat zo hard aan kwam scheuren! En ik ben vandaag ook *niet* het slachtoffer geworden van H5N1. Of van een terroristische aanslag.

Maar ja, als ik dat allemaal wel was geweest, dan had ik dit ook niet kunnen posten he
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  vrijdag 1 december 2006 @ 23:52:16 #219
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_44070367
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 23:40 schreef gronk het volgende:

[..]

Joh, wat supertoevallig toch. Zo stond ik laatst voor 't stoplicht te wachten, en toen ben ik *niet* overreden door dat gele kutgolfje wat zo hard aan kwam scheuren! En ik ben vandaag ook *niet* het slachtoffer geworden van H5N1. Of van een terroristische aanslag.

Maar ja, als ik dat allemaal wel was geweest, dan had ik dit ook niet kunnen posten he
Het blijft toch op zijn minst opvallend dat bij windstil weer een boom omflikkert, of niet soms? Die boom was trouwens aangetast door paddestoelen.
  vrijdag 1 december 2006 @ 23:58:03 #220
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_44070490
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 23:52 schreef Hi_flyer het volgende:

Het blijft toch op zijn minst opvallend dat bij windstil weer een boom omflikkert, of niet soms? Die boom was trouwens aangetast door paddestoelen.
Precies. Bomen flikkeren om. Da's 't doel van bomen, naast zich stierlijk doodvervelen omdat ze twintig jaar op dezelfde plek moeten staan.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  zaterdag 2 december 2006 @ 00:06:55 #221
79543 Eltonno
Candy mountain Charlie!
pi_44070664
Op het vliegveld van Kuala Lumpur het broertje van een van je beste vrienden tegenkomen (ken het broertje trouwens ook heel goed) die net uit nieuw zeeland kwam... Terwijl je eigenlijk helemaal niet met dat vliegtuig zou vliegen, maar ons vliegtuig was in Amsterdam blijven staan en wij konden nog net worden getransferd naar een ander vliegtuig van malaysian air... En het vreemdste was nog wel dat we ook nog eens stoelen naast elkaar hadden.....
Je had trouwens de gezichten moeten zien van mijn vriend toen we samen heel hard lachend op schiphol door de deuren kwamen...
-Een echte vriend weet al je geheimen en is dan nog steeds je vriend-
"In the quiet words of the Virgin Mary... come again?"
pi_44071820
Voor FOK! naar de E3 in Los Angeles gestuurd worden en pal voor het expogebouw een auto-ongeluk krijgen.
pi_44072044
Leuk topic om morgen even te lezen.
pi_44072056
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 01:16 schreef Vagere_Hein het volgende:
Voor FOK! naar de E3 in Los Angeles gestuurd worden en pal voor het expogebouw een auto-ongeluk krijgen.
Hé, jouw avatar.

'I'm not a pimp'
pi_44072301
ik heb 2 jaar geleden 3 maand in Canada gezeten, Vancouver en omstreken maar Vancouver was mooie stad en heb daar ook aardig wat gewinkeld.

na die 3 maand weer in Nederland
ga ik met mn beste vriend een middagje poolen in Hengelo ff bijpraten en ouwehoeren op zondagmiddag.
op een gegeven ogenblik komt er een meisje binnenlopen, ziet me, blijft aan de grond genageld staan en blijft me aankijken.
ik had echt zoeiets van: WTF !! een heul lekker wijf !
ik kijk nog een x achterom of ze langs me heen kijkt.

komt ze op me af: ik heb naast je gezeten in Vancouver !
blijkt nou ik heb op een stenen bankje gezeten te bellen met mn zus die in London woont ( in het Nederlands gepraat ) en ze heeft blijkbaar met dr familie aan de andere kant van het bankje gezeten.
ik had rode Puma's aan en die zag je daar dus helemaal niet en mn DuvelDuvel shirt.
ze had me toen nog wat willen zeggen maar ik bleef maar lullen

is nu goede vriendin van me

pi_44073369
Sta je rustig te pinnen in Turkije. Staat ineens mijn lerares achter mij in dezelfde rij. Dan sta je ook raar te kijken.
pi_44073428
Afgelopen dinsdag was het precies 5,5 jaar terug dat m'n opa is overleden.
Afgelopen dinsdag werd mijn oma begraven.

Toch wel mooi op de een of andere manier .
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
  zaterdag 2 december 2006 @ 11:27:57 #228
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_44075126
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 02:04 schreef talin77 het volgende:
ik heb 2 jaar geleden 3 maand in Canada gezeten, Vancouver en omstreken maar Vancouver was mooie stad en heb daar ook aardig wat gewinkeld.

na die 3 maand weer in Nederland
ga ik met mn beste vriend een middagje poolen in Hengelo ff bijpraten en ouwehoeren op zondagmiddag.
op een gegeven ogenblik komt er een meisje binnenlopen, ziet me, blijft aan de grond genageld staan en blijft me aankijken.
ik had echt zoeiets van: WTF !! een heul lekker wijf !
ik kijk nog een x achterom of ze langs me heen kijkt.

komt ze op me af: ik heb naast je gezeten in Vancouver !
blijkt nou ik heb op een stenen bankje gezeten te bellen met mn zus die in London woont ( in het Nederlands gepraat ) en ze heeft blijkbaar met dr familie aan de andere kant van het bankje gezeten.
ik had rode Puma's aan en die zag je daar dus helemaal niet en mn DuvelDuvel shirt.
ze had me toen nog wat willen zeggen maar ik bleef maar lullen

is nu goede vriendin van me

leuk verhaal en tevens tvp
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  zaterdag 2 december 2006 @ 16:17:37 #229
53191 STORMSEEKER
Waakt Voortdurend..
pi_44081268
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 05:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb dat ook opvallend vaak, bijvoorbeeld met één of ander zeldzaam woord, en dan hoor je het dezelfde dag nog op TV ofzo .
Beetje oude quote maar idd, dat heb ik ook nogal eens. Echt zo'n enorm rare naam of woord en dat zie of hoor je dan 2x op een dag oid..
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 12:16 schreef p-etr-a het volgende:
...de Spaanse Trappen...
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 12:36 schreef Bullet-tooth het volgende: ..de Spaanse trappen..
Mmkaay. Nog nooit van gehoord en nu 2x op dezelfde bladzijde.. (dat bedoel ik dus!)

Maar goed. Ik was eens met mijn ouders in Griekenland en we waren met het vliegtuig naar Athene gegaan om van daaruit met de bus naar een haven te rijden (om vervolgens eilanden te bezoeken).

We moesten dus een bepaald busstation vinden en dat bleek onmogelijk omdat we niet wisten hoe je dat station in het Grieks noemt en niemand snapte ons en we reden uiteindelijk kriskras met een stadsbus door Athene en de chauffeur begreep ons ook niet..

Affijn, uiteindelijk is mijn moeder het zat en roept:''we gaan er de volgende halte uit!'' Gewoon,..ergens in Athene, een mega-chaos-stad..
We stappen uit, lopen een stukje.. en daar is het te vinden busstation....... Als dat geen toeval is weet ik het ook niet meer..

Overigens zijn we meerdere bekenden tegengekomen op vakanties, maar dat is al zo afgezaagd
-|-|- Peace Through Power -|-|-
pi_44084723
Enige die ik nog weet, want is niet zo lang geleden.

Ik was met iemand een film aan het kijken (DVD), toen hadden we de film ff op pauze gezet om te kijken wat er allemaal op tv was. Kom ik langs precies dezelfde film, op PRECIES hetzelfde stop waar we de DVD op pauze hadden gezet.
Hoe toevallig kan het zijn.
Was niet eens een of andere bekende of goede film ofzo.
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 16:17 schreef STORMSEEKER het volgende:

[..]

Beetje oude quote maar idd, dat heb ik ook nogal eens. Echt zo'n enorm rare naam of woord en dat zie of hoor je dan 2x op een dag oid..
Dat heb ik ook best vaak ja
  zondag 10 december 2006 @ 17:19:29 #231
132191 -jos-
Money=Power
pi_44307349
Net maak ik ook echt iets toevalligs mee zeg :S

Ik zit mijn sinterklaasgedicht te typen voor iemand (ja, ik vier vanavond nog Sinterklaas) en ben bijna klaar dus ik typ zo van: dit gedicht is nu wel bijna klaar...(dus open het cadeau maar, jaja dichtskillls ) opent op msn opeens een venster precies van die persoon met de vraag: heb je je gedicht voor snicolaas al af?
Dan sta je toch wel ff met je mond wijd open...
Die persoon haalde trouwens ook een hoge score bij een of andere paranormaaltest bij ons op school
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  zondag 10 december 2006 @ 17:29:00 #232
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_44307647
quote:
Op zondag 10 december 2006 17:19 schreef -jos- het volgende:
Die persoon haalde trouwens ook een hoge score bij een of andere paranormaaltest bij ons op school
Ook dat nog
pi_44307972
Ik pauzeerde wel eens zomaar ff de dvd.

Bleek die dus op 1:00:00 te staan.
pi_44309142
quote:

Ik zit mijn sinterklaasgedicht te typen voor iemand (ja, ik vier vanavond nog Sinterklaas) en ben bijna klaar dus ik typ zo van: dit gedicht is nu wel bijna klaar...(dus open het cadeau maar, jaja dichtskillls ) opent op msn opeens een venster precies van die persoon met de vraag: heb je je gedicht voor snicolaas al af?
Wie was dat Jos?
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_44309261
Beetje standaardverhaal voor dit topic maar:
In Londen aan de praat geraakt met Australiërs die familie bij mij in de straat hadden
en in Limburg precies het zelfde meegemaakt, maar dan met Amsterdammers
pi_44326746
Als kind was ik eens met mn moeder naar de huisarts.
In de wachtkamer was ik aan het tekenen.
Toen konden we naar de spreekkamer of hoe je t ook noemt.
Ik daar verder tekenen.
Zegt de huisarts laat die tekening eens zien hij werd beetje bleek zei mn moeder.
De huisarts vroeg; wat voor kleuren zou je gebruiken als je kon in kleuren?
Ik noemde de kleuren. De huisarts .
Zegt hij; loop eens even mee.
Dus ik mee naar zn huis blijkt daar zon soort schilderij te hangen, dat ik nooit eerder heb gezien.
..
pi_44327319
Dromen dat er een vogeltje tegen je kop vliegt.

Die dag fiets ik ergens naar toe, vliegt er nog echt een vogeltje tegen mijn kop
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  dinsdag 12 december 2006 @ 11:11:06 #238
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_44350931
quote:

Pfff man! Als dit al toevallig moet zijn.. Hij wist dat je die dan nog Sinterklaas ging vieren, anders vroeg hij het niet. Het ligt gewoon voor de hand om op de dag dat je het viert, dat te vragen.

Vandaag droomde ik dat ik me zou verslapen en tada: ik deed het ook. Oftewel: ik drukte semi-onbewust m'n wekker uit en wist daarom dat ik me zou verslapen.
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
  dinsdag 12 december 2006 @ 11:39:11 #239
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_44351651
Veel mensen denken dat het toeval is, wanneer twee ogenschijnlijk onafhankelijke gebeurtenissen een onmiskenbare samenhang vertonen. Dit is onzin. Onafhankelijke gebeurtenissen (zowel alleen ogenschijnlijk onafhankelijk als daadwerkelijk onafhankelijk) vertonen zo vaak een onmiskenbare samenhang... simpele kansberekening leert dat een dergelijk "fenomeen" (al is dat niet het juiste woord) regelmatig zou moeten optreden. Veel mensen valt dit echter niet op. Het is de perceptie van deze onmiskenbare samenhang die men als "toeval" registreert. In werkelijkheid is dit echter in het geheel geen toeval. Toeval bestaat immers niet en dit topic gaat dus nergens over.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  dinsdag 12 december 2006 @ 11:40:16 #240
117804 Miriampje
Little gurlie
pi_44351673
Mijn vader en ik maken elk jaar een georganiseerde reis in een ander land.
Een paar jaar geleden waren we naar zuidelijk Afrika geweest.
Bijna op het einde van de reis kwamen we een andere reisgroep tegen.
Ze zaten op eenzelfde boot, onze groep was er zat en luidruchtig.

Een jaar later, een reis naar Borneo.
Zat er een man in onze groep die ook die reis gemaakt had
En het had over een luidruchtige en zatte groep op een boot
  dinsdag 12 december 2006 @ 11:55:41 #241
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_44352099
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 11:39 schreef Zhenar het volgende:
Veel mensen denken dat het toeval is, wanneer twee ogenschijnlijk onafhankelijke gebeurtenissen een onmiskenbare samenhang vertonen. Dit is onzin. Onafhankelijke gebeurtenissen (zowel alleen ogenschijnlijk onafhankelijk als daadwerkelijk onafhankelijk) vertonen zo vaak een onmiskenbare samenhang... simpele kansberekening leert dat een dergelijk "fenomeen" (al is dat niet het juiste woord) regelmatig zou moeten optreden. Veel mensen valt dit echter niet op. Het is de perceptie van deze onmiskenbare samenhang die men als "toeval" registreert. In werkelijkheid is dit echter in het geheel geen toeval. Toeval bestaat immers niet en dit topic gaat dus nergens over.
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
  dinsdag 12 december 2006 @ 11:57:42 #242
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_44352148
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 18:25 schreef Piovan het volgende:
Ik was van de week in Salou, kom ik daar tot mijn grote verbazing een Nederlander tegen..
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  dinsdag 12 december 2006 @ 12:59:47 #243
105460 DerBolle
Electro Native
pi_44353890
van de zomer, ging naar het station in Zwolle en zag een vrachtwagen rijden met zo'n rol KING pepermunt als afbeelding erop, en een wapperend blauw stuk plastic, dat bovenop vast zat (weet ik veel hoe / waarom).

na uit de trein te zijn gekomen op plaats van bestemming, fiets ik over een viaduct naar huis toe, zie ik die zelfde vrachtwagen weer
"I don't mean to sound bitter, cold or cruel, but I am, so that's how it comes out." - Bill Hicks
  dinsdag 12 december 2006 @ 13:24:51 #244
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_44354708
Zit ik achter m'n pc op m'n werk, word ik gegroet door dezelfde mensen als de vorige keer!
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
pi_44471684
Nu net weer zoiets bizars!
Ik zit oude wintersportfoto's terug te kijken en ik vroeg me af hoe 1 gozer op n groepsfoto ookalweer heette. Precies op dat moment popt n msn venstertje op met de zijn naam!
(msn kan je gedachtes lezen! )
het was niet dezelfde persoon trouwens, alleen zelfde naam
pi_44472720
Paar jaar geleden was ik in Israel en zat ik in Tiberias te wachten op de bus. Naast me zat een man en daar raakte ik mee aan de praat, hij bleek een Nederlander te zijn en hij woonde in dezelde stad als mijn vader en zijn vrouw. Nou is dat niet zo gek want dat was toen Rotterdam. Ook bleek hij dezelfde achternaam te hebben als de vrouw van mijn vader dus dat zei ik en toen kreeg ik van hem verhalen te horen die me wel erg bekend voorkwamen hij was dus een neef van de vrouw van mijn vader

En in Thailand kwam ik een meisje tegen waar ik vroeger bij op school heb gezeten Was ook wel grappig en toevallig
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_44472801
jeetje!
Billie Holiday is Lady Day!
  zaterdag 16 december 2006 @ 00:00:37 #248
81237 releaze
best of both worlds
pi_44473273
ik had gisteren wel iets 'bizars' ik kwam thuis van stagelopen en loop de keuken in voor wat te drinken. Ik kijk ff rond de keuken en had een heel sterk idee dat er was ingebroken. Maar het klopte niet, want de keuken lag niet overhoop, er waren geen scherven, het huis was zoals we het achter hadden gelaten sochtends.

Liggen we savonds op bed, horen we een en al gekraak. Vriend wezen kijken en wat gebeurt er?? Zijn er twee gasten in onze keuken aan het inbreken!! Echt precies daar waar ik een aantal uur daarvoor dat gevoel had
pi_44516698
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 05:02 schreef MinderMutsig het volgende:
Das wel heel bizar zeg!!
pi_44517864
wekker gezet om 10.15 omdat ik om half 2 ergens moest zijn en dus op tijd wakker wou zijn.
slaap anders tot 12:00+.
werd ik om 10.14uur wakker en niet veel later ging dus mijn wakker
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')