en als je kut schud heb je dat ja, zo had ik ooit op 1 kaart na (de tien, die had iemand anders) een royal flush. jammer dat het een nieuw kaartspel was.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:04 schreef Tjahzi het volgende:
[..]
eens met pokeren, gehad eerste 3 potjes dubbel 8
toevallig gekquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:32 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Dat is al beter inderdaad
Ik werk bij de post en ik heb regelmatig mensen die me de weg vragen, maar wat ik laatst tegenkwamEr stond een auto stil aan de rechterkant van de weg waar ik net liep, met een man aan het stuur en een vrouw die de kaart aan het lezen was. Ik loop naar ze toe en doe mijn muziek uit. Terwijl die nog aan staat, gilt een jochie achter me iets wat ik pas veel later begrijp. Ik vraag: 'is er iets?' en dan blijkt dat het paar buitenlands is, aangezien de vrouw me (in overigens keurig Engels) vraagt waar ze zijn en zegt dat ze naar Streefkerk moeten. Op dat moment stonden ze op de Flank in Gorinchem
Ze waren van de snelweg afgegaan om iets te drinken te kopen, konden de snelweg niet meer vinden en zijn toen klaarblijkelijk net zo ver doorgereden totdat ze echt geen idee meer hadden waar ze zaten. Ik laat zien waar ze zijn en hoe ze weer op de snelweg komen richting Streefkerk. Ondertussen praten die twee met elkaar, in een Slavische taal. Na een tijdje is alles duidelijk, bedanken ze me en rijden ze verder.
Ik ga weer verder met de post en besef dan pas wat het jochie zei. Hij zei: "Het zijn Polen". Polen, op de Flank in Gorinchem, op weg naar Streefkerk
Joh, wat supertoevallig toch. Zo stond ik laatst voor 't stoplicht te wachten, en toen ben ik *niet* overreden door dat gele kutgolfje wat zo hard aan kwam scheuren! En ik ben vandaag ook *niet* het slachtoffer geworden van H5N1. Of van een terroristische aanslag.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:39 schreef Hi_flyer het volgende:
Later op een andere camping, midden in de nacht een hels kabaal. Valt de boom naast mijn tent om. HEEL de camping in rep en roer, iedereen zeggen dat ik geluk had dat ie niet boven op me was gevallen. Ben me echt dood geschrokken, dacht echt toen een hartstilstand te krijgen![]()
Het blijft toch op zijn minst opvallend dat bij windstil weer een boom omflikkert, of niet soms? Die boom was trouwens aangetast door paddestoelen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:40 schreef gronk het volgende:
[..]
Joh, wat supertoevallig toch. Zo stond ik laatst voor 't stoplicht te wachten, en toen ben ik *niet* overreden door dat gele kutgolfje wat zo hard aan kwam scheuren! En ik ben vandaag ook *niet* het slachtoffer geworden van H5N1. Of van een terroristische aanslag.
Maar ja, als ik dat allemaal wel was geweest, dan had ik dit ook niet kunnen posten he
Precies. Bomen flikkeren om. Da's 't doel van bomen, naast zich stierlijk doodvervelen omdat ze twintig jaar op dezelfde plek moeten staan.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:52 schreef Hi_flyer het volgende:
Het blijft toch op zijn minst opvallend dat bij windstil weer een boom omflikkert, of niet soms? Die boom was trouwens aangetast door paddestoelen.
Hé, jouw avatar.quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:16 schreef Vagere_Hein het volgende:
Voor FOK! naar de E3 in Los Angeles gestuurd worden en pal voor het expogebouw een auto-ongeluk krijgen.
leuk verhaal en tevens tvpquote:Op zaterdag 2 december 2006 02:04 schreef talin77 het volgende:
ik heb 2 jaar geleden 3 maand in Canada gezeten, Vancouver en omstreken maar Vancouver was mooie stad en heb daar ook aardig wat gewinkeld.
na die 3 maand weer in Nederland
ga ik met mn beste vriend een middagje poolen in Hengelo ff bijpraten en ouwehoeren op zondagmiddag.
op een gegeven ogenblik komt er een meisje binnenlopen, ziet me, blijft aan de grond genageld staan en blijft me aankijken.
ik had echt zoeiets van: WTF !! een heul lekker wijf !
ik kijk nog een x achterom of ze langs me heen kijkt.
komt ze op me af: ik heb naast je gezeten in Vancouver !
blijkt nou ik heb op een stenen bankje gezeten te bellen met mn zus die in London woont ( in het Nederlands gepraat ) en ze heeft blijkbaar met dr familie aan de andere kant van het bankje gezeten.
ik had rode Puma's aan en die zag je daar dus helemaal niet en mn DuvelDuvel shirt.
ze had me toen nog wat willen zeggen maar ik bleef maar lullen![]()
is nu goede vriendin van me
Beetje oude quotequote:Op woensdag 2 augustus 2006 05:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb dat ook opvallend vaak, bijvoorbeeld met één of ander zeldzaam woord, en dan hoor je het dezelfde dag nog op TV ofzo.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:16 schreef p-etr-a het volgende:
...de Spaanse Trappen...
Mmkaay. Nog nooit van gehoord en nu 2x op dezelfde bladzijde.. (dat bedoel ik dus!)quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:36 schreef Bullet-tooth het volgende: ..de Spaanse trappen..
Dat heb ik ook best vaak jaquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:17 schreef STORMSEEKER het volgende:
[..]
Beetje oude quotemaar idd, dat heb ik ook nogal eens. Echt zo'n enorm rare naam of woord en dat zie of hoor je dan 2x op een dag oid..
Ook dat nogquote:Op zondag 10 december 2006 17:19 schreef -jos- het volgende:
Die persoon haalde trouwens ook een hoge score bij een of andere paranormaaltest bij ons op school
Wie was dat Jos?quote:Op zondag 10 december 2006 17:19 schreef -jos- het volgende:
Net maak ik ook echt iets toevalligs mee zeg :S
Ik zit mijn sinterklaasgedicht te typen voor iemand (ja, ik vier vanavond nog Sinterklaas) en ben bijna klaar dus ik typ zo van: dit gedicht is nu wel bijna klaar...(dus open het cadeau maar, jaja dichtskillls) opent op msn opeens een venster precies van die persoon met de vraag: heb je je gedicht voor snicolaas al af?
Dan sta je toch wel ff met je mond wijd open...![]()
Die persoon haalde trouwens ook een hoge score bij een of andere paranormaaltest bij ons op school
Pfff man! Als dit al toevallig moet zijn.. Hij wist dat je die dan nog Sinterklaas ging vieren, anders vroeg hij het niet. Het ligt gewoon voor de hand om op de dag dat je het viert, dat te vragen.quote:Op zondag 10 december 2006 17:19 schreef -jos- het volgende:
Net maak ik ook echt iets toevalligs mee zeg :S
Ik zit mijn sinterklaasgedicht te typen voor iemand (ja, ik vier vanavond nog Sinterklaas) en ben bijna klaar dus ik typ zo van: dit gedicht is nu wel bijna klaar...(dus open het cadeau maar, jaja dichtskillls) opent op msn opeens een venster precies van die persoon met de vraag: heb je je gedicht voor snicolaas al af?
Dan sta je toch wel ff met je mond wijd open...![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:39 schreef Zhenar het volgende:
Veel mensen denken dat het toeval is, wanneer twee ogenschijnlijk onafhankelijke gebeurtenissen een onmiskenbare samenhang vertonen. Dit is onzin. Onafhankelijke gebeurtenissen (zowel alleen ogenschijnlijk onafhankelijk als daadwerkelijk onafhankelijk) vertonen zo vaak een onmiskenbare samenhang... simpele kansberekening leert dat een dergelijk "fenomeen" (al is dat niet het juiste woord) regelmatig zou moeten optreden. Veel mensen valt dit echter niet op. Het is de perceptie van deze onmiskenbare samenhang die men als "toeval" registreert. In werkelijkheid is dit echter in het geheel geen toeval. Toeval bestaat immers niet en dit topic gaat dus nergens over.![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:25 schreef Piovan het volgende:
Ik was van de week in Salou, kom ik daar tot mijn grote verbazing een Nederlander tegen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |