Ach ja, en anders maak ik er wel weer een ander blij mee na een poosje, zoals mijn schoonzus en nichtje nu bij mij doen: nooit gedragen pakjes, dingetjes nog in de verpakking....quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:22 schreef Brighteyes het volgende:
Beetje over je heen laten komen lijkt me het handigst idd Linda. Je zal zien dat de meeste mensen jullie smaak toch vaak wel benaderen.
En tegen die tijd vind je volgens mij alles leuk en lief en schattig.
Ik wilde nog het een en ander typen maar kwam er door de tranen niet meer door heen...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:35 schreef Brighteyes het volgende:
Ah ok, een heleboel gedoe om niks dus...
Ik vind het niet echt handig om zo'n smiley hier zomaar neer te kwakken.
Dan nog vind ik het knap stom om dat zo te posten. Je kan op je vingers natellen dat men hier hele andere dingen gaan denken.quote:Op zondag 30 juli 2006 00:07 schreef Xanthe het volgende:
Ik wilde nog het een en ander typen maar kwam er door de tranen niet meer door heen...
Doe je het wel een beetje rustig an, dame?quote:Op zondag 30 juli 2006 00:07 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Ik wilde nog het een en ander typen maar kwam er door de tranen niet meer door heen...
<knip> Gewoon een combi van alles wat voor de wel bekende druppel zorgt.
Ieuw, uit the Nanny?? Hmz, misschien ga ik het dan maar veranderen. Ik ken het alleen uit een tekenfilmpje van een aantal jaren terug...quote:Op zondag 30 juli 2006 10:10 schreef PM-girl het volgende:
Is dat how now brown owl uit the Nanny toevallig?
Wj doen niet aan meldenquote:Op zondag 30 juli 2006 09:38 schreef Sugar het volgende:
Enne:
rfvr (papa), MeNicole en ke2v2in, Misticle_lightning, Yppy en Jarno en Dylan Dog (papa)?!![]()
![]()
![]()
Dat klinkt toch niet stom maar heel logisch? Sowieso, als je mag hopen dat een baby snel komt mag je toch ook hopen dat het nog even duurt?quote:Op zondag 30 juli 2006 10:45 schreef MeNicole het volgende:
En ja ik weet dat dat stom klinkt maar zo voelt het op het moment gewoon ff
Kijk als ie nu komt ook prima want ben het wel een heel klein beetje zat. Maar als ie nog zowiezo tot woensdag blijft zitten is het helemaal mooi. Zit nu telkens een beetje in angst dat het dinsdag begint en dat het woensdag goed doorzet en dat ik zal moeten bevallen tijdens de crematie. De kans is klein maar kan zo gebeuren.quote:Op zondag 30 juli 2006 10:55 schreef owlet het volgende:
[..]
Dat klinkt toch niet stom maar heel logisch? Sowieso, als je mag hopen dat een baby snel komt mag je toch ook hopen dat het nog even duurt?
Nogmaals sterkte, het lijkt me niet niks om een sterfgeval mee te maken als je zwanger bent...
Ligt hier denk ik ook voor een groot gedeelte aan de hormonen , je reageert toch anders dan anders (althans ik welquote:Op zondag 30 juli 2006 11:54 schreef chacama het volgende:
Xanthe gelukkig maar. Want een 'te snijden' sfeer is echt niet lekker. Bij mij kriebelde het van de week ook heel erg, maar dat heb ik inmiddels ook weer in de juiste verhoudingen kunnen zien.
weet iemand of een orgasme schadelijk is voor de baby.....
OMGquote:Op zondag 30 juli 2006 12:21 schreef Xanthe het volgende:
Er is een hormoon dat aangemaakt word tijdens de zwangerschap die ervoor zorgt dat je de kwaaltjes dus ook sneller weer vergeet. Dat zelfde hormoon zorgt er ook voor dat je de ergste pijnen van de bevalling weer erg snel vergeten bent (je weet dus wel dat je pijn hebt gehad maar niet meer exact hoe erg) , omdat anders de meeste vrouwen echt maar 1 kindje zouden krijgenZwangerschapsdementie is dus zeker echt
![]()
Laat je nou niet gek makenquote:
Hier viel de bevalling reuze mee, dus het hoeft zo erg allemaal niet te zijn hoor.quote:
Ah kijk. Ik ben schijtsbenauwd voor de tandartsquote:Op zondag 30 juli 2006 12:38 schreef Githa het volgende:
[..]
Hier viel de bevalling reuze mee, dus het hoeft zo erg allemaal niet te zijn hoor.
liever nóg een bevalling als naar de tandarst gaan![]()
Dat komt omdat je het vergeten bent.quote:Op zondag 30 juli 2006 13:02 schreef Xanthe het volgende:
Kaakchirurg moet ik nog een keer heen en dat wist ik al voordat ik zwanger was van Isis , maar die pijn vond ik vele malen erger dan de pijn van de weeën en de keizersnede en het herstel daarvan. Vond de bevalling dus uiteindelijk ook wel meevallen.
En ook geen zorgen maken als je flinke harde buiken krijgt daarna, hoort er helemaal bij (helaasquote:Op zondag 30 juli 2006 12:02 schreef chacama het volgende:
Dank je Sjak....dan kan ik weer met een gerust hart gaan genieten.....
Welkom trug Nikkyquote:Op zondag 30 juli 2006 12:12 schreef nikky het volgende:
Na twee weken geen inet te hebben gehad ben ik blij dat ik er weer ben. We zijn dus bezig met de baby kamer ...
quote:Op zondag 30 juli 2006 12:15 schreef mjammetje het volgende:
Owlet ik heb echt respect voor je hoe koeltjes je er onder blijft.
We zijn aan het bedenken hoe en wat het word qua kleur en indeling. Er moet eerst namelijk nog een wand worden geplaatst in de kamer. Hij kan in tweeën gedeeld worden.quote:Op zondag 30 juli 2006 13:25 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Welkom trug NikkyZijn jullie nu al bezig met de babykamer
Wij weten al welke kamer het wordt, maar verders nog niet. Inspiratie waar ben je?
Sterretjes zien is niet echt goed hoor PM Girl, heb je verder nog meer klachten? Vocht? Hoofdpijn?quote:Op zondag 30 juli 2006 13:37 schreef PM-girl het volgende:
Ik zie ook telkens sterretjes, dus morgen wil even bellen daarover en meteen bespreken of ik toch niet eerder kan komen dan elke 2 weken.
Ik liep al bij de gyn, dus dat is iets anders, maar de gyn zei dat er geen actie ondernomen werd voor 42 weken, aangezien de meeste kindjes toch wel voor de 42 weken grens vanzelf komen. Maar een heel klein percentage moet ingeleid worden na 42 weken. En wat betreft extra controle: toen ik met 39+2 bij haar kwam hebben we een nieuwe afspraak gemaakt voor 41+2 (die dag ben ik grappig genoeg ook bevallen), dus pas 2 weken later, omdat alles prima was. Maar dat is denk ik persoons afhankelijk. Als alles oke is, lijkt mij dat ze Ronja gewoon tot 42 weken geven om vanzelf te komen.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:00 schreef owlet het volgende:
Vraagje voor de ervaringsdeskundigen op het gebied van overtijd zijn: Wanneer werden er andere stappen ondernomen?
Ik moet aanstaande donderdag weer voor controle, ben dan 41+2 en ik hoop eigenlijk wel dat als het nodig is baby nog wel de tijd krijgt tot 42 weken zonder al te veel ziekenhuis tussenkomst.
Is het normaal dat er voor die tijd al wat meer controle komt, bijvoorbeeld in de vorm van extra ctg/echo's, etc?
Een kennis van mij is evenver zwanger maar loopt bij de andere praktijk in de stad. Zij moet donderdag dus al naar de gyn. voor verder onderzoek...
Natuurlijk is het verschillend per persoon en per verloskunidge maar ik ben benieuwd hoe de ervaringen hier mee zijn![]()
Ja, klopt. En bij de volgende VK-controle (donderdag) ben ik 41+2. Of begrijp je ik vraag niet goed?quote:Op zondag 30 juli 2006 18:02 schreef Spuuglokje het volgende:
Op je linkje staat dat je 40+5 bent owlet?
quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:33 schreef Xanthe het volgende:
Omdat ik nu dus apart moet gaan liggen voor de nachten gaat de huisarts straks een verzoek indienen dat we hier gezien onze situatie zo'n hoog-laag bed nodig hebben. Na aanvraag van een huisarts kun je hem vaak nl. alsnog wel krijgen.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:51 schreef owlet het volgende:
[..]
Xanthe, waarom moet je apart liggen voor de nachten als ik vragen mag?
quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:31 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Omdat mijn man door omstandigheden zijn nachtrust moet hebben. Ik wil de baby graag bij me in de buurt hebben en dat gaat dan niet echt samen. Ook het meerdere malen per nacht op staan vanuit mijn eigen bed zou hem wakker maken. Dus was de keuze snel gemaakt dat Isis naar het kamertje naast onze slaapkamer zou gaan en ik samen met de baby naar een kamertje aan de andere kant van het huis.
Zo heeft hij gewoon zijn nachtrust en kan ik gewoon de baby verzorgen tot die de nachten een beetje door slaapt.
Geen aparte kamer, wel aparte kamer?quote:Op zondag 30 juli 2006 11:49 schreef Xanthe het volgende:
Hier helaas geen logeerbed en geen logeerkamer.
De oude kamer van Isis word de baby-kamer , maar die is nog erg rommelig door het warme weer en we hebben nog geen extra bed. Dus geen extra kamer in de zin van logeer kamer en dus ook geen extra bed. nu duidelijk?quote:
Grappig ik zat vanmiddag ook oude topics van de zwangerschap en de bevalling en de geboorte door te kijkenquote:Op zondag 30 juli 2006 21:46 schreef Sugar het volgende:
Owlet, door jouw vraag over overtijd en hoe de vlos daarmee omgaat, heb ik net alle topics van mijn laatste 2 weken door zitten lezen.![]()
Wat een tijd was dat! Ik mis Fluf, MissTake, Piglet, Luchtbel, de hele sfeer en alles!
![]()
naja er wordt wel eens te lang gewacht terwijl het eigenlijk niet kon....quote:Op zondag 30 juli 2006 23:18 schreef Tamea het volgende:
Ik moest wel extra goed in de gaten houden of ik m'n beebje nog wel vaak genoeg voelde, maar kreeg dus verder geen extra controles.
Boven de 40 weken is het niet ineens eng ofzo. Bevallen met 41 weken en 5 dagen is net zo gewoon als met 38 weken.
Nou ik mis jou ook hoorquote:Op zondag 30 juli 2006 21:46 schreef Sugar het volgende:
Owlet, door jouw vraag over overtijd en hoe de vlos daarmee omgaat, heb ik net alle topics van mijn laatste 2 weken door zitten lezen.![]()
Wat een tijd was dat! Ik mis Fluf, MissTake, Piglet, Luchtbel, de hele sfeer en alles!
![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 08:14 schreef snoopy het volgende:
En volgens mij waren we toen ook zo'n beetje allemaal over tijd
Morris kwam met 41 + 3 en ik heb helemaal geen extra controles gehad toen.
Ehm, ooit is mij verteld een stuk zeep onder mijn bed te leggen. Heb het eigenlijk nooit uitgeprobeerd.quote:Op maandag 31 juli 2006 09:50 schreef m@x het volgende:
Even een vraagje namens een collega: Zijn er nog trucjes tegen onrustige benen?
Groot stuk metaal onder je bed leggen. Raar, maar het werkt. Een bijl, zaag, koevoet, wat dan ookquote:Op maandag 31 juli 2006 09:50 schreef m@x het volgende:
Even een vraagje namens een collega: Zijn er nog trucjes tegen onrustige benen?
Stiekemurd, jij gaat ook al zo hard! kom je ook weer een keer verhaaltjes en foto's van Benthe posten?
Meteen handig als er een inbreker komt!quote:Op maandag 31 juli 2006 10:04 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Groot stuk metaal onder je bed leggen. Raar, maar het werkt. Een bijl, zaag, koevoet, wat dan ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |