abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40309540
Vervolg van Zwangerschap & Geboorte deel 223

As papa's en mama's :
25 juli 2006: owlet
26 juli 2006: rfvr (papa)
04 augustus 2006: MeNicole en ke2v2in
07 augustus 2006: Kozakken
13 augustus 2006: Misticle_lightning
*** 17 augustus 2006: Yppy en Jarno***
18 augustus 2006: Dylan Dog (papa)
19 augustus 2006: Sugar
22 augustus 2006: blupje77
25 augustus 2006: ManTra (papa)
10 september 2006: Inky05
14 september 2006: mjammetje
22 september 2006: linda856763
22 september 2006: Xanthe
26 september 2006: PM-girl
28 september 2006: PPL (papa)
30 september 2006: snoopy
08 oktober 2006: Bass-Miss
11 oktober 2006: Moonah
28 oktober 2006: ik80
3 november 2006: sweaty
9 november 2006: Neuk
9 november 2006: Mibos
9 november 2006: Baloetjuh en Eliminator20
17 november 2006: meimeltje en Morpheus_at_work
27 november 2006: Tajno
1 december 2006: chacama
5 december 2006: Mwanatabu
05 december 2006: Applemooz (papa)
09 december 2006: Stiekemurd
16 december 2006: Poemojn
17 december 2006: Suzanna
30 december 2006: oYo (papa)

2007

*** 8 januari 2007: E.T. en Swetsenegger ***
12 januari 2007: Andrea001
*** 19 januari 2007 Nikky en Tim ***
25 januari 2007: Slaapmeisje
25 januari 2007: Dominique00
31 januari 2007: beefcake en ShaoliN
2 februari 2007: Vivi
*** Half februari 2007: appelsap en Sandertje21***
23 februari 2007: Catootje
11 maart 2007: XXXKarinXXX

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners
Als jouw naam nog niet blauw is maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.
Eva
pi_40309570
Ik gooide hem dicht! (2e topic al vandaag, )

Ik zei dus:
Naja, ik zal idd maar een lijstje maken voor mensen die er naar vragen, en voor de rest het over me heen laten komen... Als mensen toch de neiging hebben om kleding in grotere maten te geven is dat best, want die hebben we toch nog niet veel.
Eva
  zaterdag 29 juli 2006 @ 23:22:31 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40309831
Beetje over je heen laten komen lijkt me het handigst idd Linda. Je zal zien dat de meeste mensen jullie smaak toch vaak wel benaderen.
En tegen die tijd vind je volgens mij alles leuk en lief en schattig.
pi_40309870
niet bij te houden dit topic
Dance 'til ya drop!
  zaterdag 29 juli 2006 @ 23:27:58 #5
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_40309987
Mijn ervaring is dat je veel in grotere maatjes krijgt. Wat dan maar weer net uit moet komen met zomer en winter enzo . Zelf vraag ik altijd wat mensen graag willen hebben, ik vind het zo zonde om iets te geven wat mensen niet leuk vinden/niet kunnen gebruiken.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_40310023
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 23:22 schreef Brighteyes het volgende:
Beetje over je heen laten komen lijkt me het handigst idd Linda. Je zal zien dat de meeste mensen jullie smaak toch vaak wel benaderen.
En tegen die tijd vind je volgens mij alles leuk en lief en schattig.
Ach ja, en anders maak ik er wel weer een ander blij mee na een poosje, zoals mijn schoonzus en nichtje nu bij mij doen: nooit gedragen pakjes, dingetjes nog in de verpakking....
Ik hoop trouwens op veel kinderboeken!

Ik vind het trouwens een raar gezicht, BE in zwart
Eva
pi_40310423
Linda, wij hadden ook een lijstje gemaakt wat we graag wilde hebben. Vonden kadobonnenv an bijv. de H&M wel heel praktisch. Kleertjes hadden we zo veel dat we die voorlopig niet nodig hadden van de week Ambers kast opgeruimd en daar kwamen heel veel kleertjes uit die ze nooit aangehad heeft .
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_40310855
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 13:35 schreef Brighteyes het volgende:
Ah ok, een heleboel gedoe om niks dus...

Ik vind het niet echt handig om zo'n smiley hier zomaar neer te kwakken.
Ik wilde nog het een en ander typen maar kwam er door de tranen niet meer door heen...

Werd sinds gisteravond hier dood gezwegen om niks , voelde me super onbegrepen omdat meneer vind dat hij in het weekend wel mag uitslapen omdat hij dat verdient heeft en de hele week al vroeg op staat. Ik kan smiddags nog een keertje slapen , wat ik dus ook echt nodig heb en daarmee was voor hem de de zaak klaar. Toen hij gisteravond ook nog eens een film wilde gaan kijken die tot 1 uur duurt was ik gewoon flauw omdat ik op het moment zeer slecht slaap als ik alleen in bed lig s'avonds , schrik dan om de haverklap wakker en als ik dan eindelijk in slaap val word je alsnog wakker van de deur (die een ontiegelijk lawaai maakt) en een vent die het bed in stapt , dan slaap ik dus niet lekker meer de rest van de nacht. Daarbij nog een dochter die wat lastiger is dan normaal vanwege doorkomende tanden en kiezen , mijn lijf die me aan alle kanten zeer doet , het weer wat veel te warm was... Gewoon een combi van alles wat voor de wel bekende druppel zorgt.
  zondag 30 juli 2006 @ 00:09:42 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40310922
quote:
Op zondag 30 juli 2006 00:07 schreef Xanthe het volgende:
Ik wilde nog het een en ander typen maar kwam er door de tranen niet meer door heen...
Dan nog vind ik het knap stom om dat zo te posten. Je kan op je vingers natellen dat men hier hele andere dingen gaan denken.

Nou ja goed, hopelijk gaat het thuis snel een beetje beter. Dit lijkt me nou niet de ideale situatie voor een jong gezin.
  zondag 30 juli 2006 @ 00:11:34 #10
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_40310963
quote:
Op zondag 30 juli 2006 00:07 schreef Xanthe het volgende:

[..]

<knip> Gewoon een combi van alles wat voor de wel bekende druppel zorgt.
Doe je het wel een beetje rustig an, dame?
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_40311220
Heb je geen eenpersoonsbed in een logeerkamer? Als je daarin gaat liggen op zo'n moment slaap je misschien beter omdat je ook niet meer onbewust ligt te wachten tot hij komt? En na een nachtje goede slaap kun je waarschijnlijk overal weer even beter tegen.
  zondag 30 juli 2006 @ 09:11:36 #12
103793 kozakken
Living the life
pi_40315615
-meldt-

om het van gisteren goed te maken: SUGAR, Doe 's melden!!!!
  zondag 30 juli 2006 @ 09:23:44 #13
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_40315680
Jaaa Sugar, melden!!

En Yppy, en Owlet, en Nicole??
Xanthe, zo herkenbaar meid, hoop dat je je nu weer wat beter voelt. Mannen, al doen ze nog hun best (of niet) ze begrijpen gewoon niet hoe het is om zwanger te zijn.

Ik roep regelmatig in mijn hittehormonenbuien dat hij de zon uit de lucht moet schieten , zegt ie doodleuk: maar ik kan er niks aan doen dat het heet is.... (dat wil je dan niet horen)
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zondag 30 juli 2006 @ 09:38:10 #14
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_40315789
Hihihi, ik meld me!!!!
Thanks guys!

Maar owlet? Die moet zich pas écht melden!

Enne:
rfvr (papa), MeNicole en ke2v2in, Misticle_lightning, Yppy en Jarno en Dylan Dog (papa)?!

Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_40315997
Xanthe, om eerlijk te zijn kan ik me niet zo goed voorstellen dat die dingen zo "gemeen" zijn, maar als jij je er rot onder voelt is het natuurlijk niet goed Het is ook die rothitte hè, iedereen is kribbig, prikkelbaar en moe...

Geen nieuws van het front, beebje heeft het best daar binnen dus ik ga maar weer een dag doorbrengen met een stapel pockets voor de ventilator.
  zondag 30 juli 2006 @ 10:10:11 #16
94046 PM-girl
pi_40316009
Jeetje Owlet, nog niks. Ik heb er bewondering voor hoe cool en geduldig je post hier de laatste dagen! Top!!

Is dat how now brown owl uit the Nanny toevallig?
*
pi_40316098
quote:
Op zondag 30 juli 2006 10:10 schreef PM-girl het volgende:
Is dat how now brown owl uit the Nanny toevallig?
Ieuw, uit the Nanny?? Hmz, misschien ga ik het dan maar veranderen. Ik ken het alleen uit een tekenfilmpje van een aantal jaren terug...
pi_40316124
Nog niets owlet.....
Het is iig weer koeler, dus beter bevalweer

Is rfvr hier nog weleens geweest? Misschien issie wel al papa.
pi_40316388
quote:
Op zondag 30 juli 2006 09:38 schreef Sugar het volgende:
Enne:
rfvr (papa), MeNicole en ke2v2in, Misticle_lightning, Yppy en Jarno en Dylan Dog (papa)?!

Wj doen niet aan melden
Maar alles zit hier nog op zijn plaats en daar blijft ie voorlopig ook nog wel ff. Komt nu eigenlijk niet zo heel goed uit met het overlijden van Kevins opa enzo. En ja ik weet dat dat stom klinkt maar zo voelt het op het moment gewoon ff

En de pendel zat er hier naast Jongentje klopt, datum niet
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_40316499
quote:
Op zondag 30 juli 2006 10:45 schreef MeNicole het volgende:
En ja ik weet dat dat stom klinkt maar zo voelt het op het moment gewoon ff
Dat klinkt toch niet stom maar heel logisch? Sowieso, als je mag hopen dat een baby snel komt mag je toch ook hopen dat het nog even duurt?
Nogmaals sterkte, het lijkt me niet niks om een sterfgeval mee te maken als je zwanger bent...
pi_40316557
quote:
Op zondag 30 juli 2006 10:55 schreef owlet het volgende:

[..]

Dat klinkt toch niet stom maar heel logisch? Sowieso, als je mag hopen dat een baby snel komt mag je toch ook hopen dat het nog even duurt?
Nogmaals sterkte, het lijkt me niet niks om een sterfgeval mee te maken als je zwanger bent...
Kijk als ie nu komt ook prima want ben het wel een heel klein beetje zat. Maar als ie nog zowiezo tot woensdag blijft zitten is het helemaal mooi. Zit nu telkens een beetje in angst dat het dinsdag begint en dat het woensdag goed doorzet en dat ik zal moeten bevallen tijdens de crematie. De kans is klein maar kan zo gebeuren.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  zondag 30 juli 2006 @ 11:47:50 #22
144006 chacama
Ondernemend!
pi_40317602
MeNicole, ik denk dat je lichaam onbewust daar ook wel mee bezig is. Een beebje wordt over het algemeen pas geboren als de tijd er rijp voor is en de mama dus ook alle rust heeft.

Ik wordt hier knettergek van al die vieze vliegen en kan niet wachten tot we zo weer het huis uitvluchten. Vandaag even een dagje en ik alleen. Fleur wordt liefdevol door de oppas opgevangen.
pi_40317666
Hier helaas geen logeerbed en geen logeerkamer. Als er iemand blijft slapen was het een luchtbed neer leggen in de (oude) slaapkamer van Isis en kwam Isis bij ons op de kamer.
Maar dat luchtbedje kan ik niet meer op en af komen , laat staan relaxt op liggen
Dat het gemeen over kwam was meer omdat ik had aangegeven van het weekend graag een keertje te willen uitslapen en dus de vraag dat wanneer dit me lukte hij voor Isis wilde opstaan. Ik sta normaal altijd op voor Isis , sterker nog ben meestal als eerste wakker hier in huis in het weekend. Isis is een uitslaper (zal ze het van dr vader hebben?) dus zie niet zo'n probleem om er dan eens om 9 uur uit te gaan voor haar, tis dan toch niet zo dat hij heel vroeg eruit moet , maar ja vergeleken met 11 uur is het natuurlijk wel eerder.
En dan in combi met de hormonen idd. Als ik iets aankaart over de zwangerschap is het meestal dat ik te horen krijg "je wilde het zelf" ook niet echt de opmerking waar je op zit te wachten...
Ach af en toe is ie gewoon egoïstisch (familie trekje en hij heeft hier nog het minste last van) en ziet hij echt de dingen niet , terwijl het andere moment hij weer ontzettend attent is en me behoorlijk wat dingen uit de handen neemt.
Vandaag voel ik me iig. een stuk relaxter en is de sfeer in huis ook weer gewoon gezellig.
  zondag 30 juli 2006 @ 11:54:51 #24
144006 chacama
Ondernemend!
pi_40317824
Xanthe gelukkig maar. Want een 'te snijden' sfeer is echt niet lekker. Bij mij kriebelde het van de week ook heel erg, maar dat heb ik inmiddels ook weer in de juiste verhoudingen kunnen zien.

weet iemand of een orgasme schadelijk is voor de baby .....
  zondag 30 juli 2006 @ 12:00:52 #25
593 sjak
Juffie Bloem
pi_40318055
Een orgasme is nooit schadelijk chacama!

Tjee, wat hebben er weer een boel "meldplicht" ook al doen ze er niet aan
Het lijkt wel veel sneller te gaan dan toen ik zwanger was...
Veel sterkte allemaal weer met de warmte, ik denk aan jullie!

Enne, heeft Sjoegie zich al gemeld
Lekker douchen!
  zondag 30 juli 2006 @ 12:02:26 #26
144006 chacama
Ondernemend!
pi_40318102
Dank je Sjak....dan kan ik weer met een gerust hart gaan genieten.....
pi_40318105
MeNicole,heel veel sterkte in deze moeilijke tijd

Groetjes,Minoes
  † In Memoriam † zondag 30 juli 2006 @ 12:03:37 #28
81992 Githa
pi_40318141
neej hoor chacama, dat kan geen kwaad. bronnetje
  zondag 30 juli 2006 @ 12:04:42 #29
144006 chacama
Ondernemend!
pi_40318175
Kijk dan knuffel ik mijn baby dus geregeld. Dat is dan toch een fijne gedachte
pi_40318211
quote:
Op zondag 30 juli 2006 11:54 schreef chacama het volgende:
Xanthe gelukkig maar. Want een 'te snijden' sfeer is echt niet lekker. Bij mij kriebelde het van de week ook heel erg, maar dat heb ik inmiddels ook weer in de juiste verhoudingen kunnen zien.

weet iemand of een orgasme schadelijk is voor de baby .....
Ligt hier denk ik ook voor een groot gedeelte aan de hormonen , je reageert toch anders dan anders (althans ik wel ) en dan hebben we nu ook nog 2 huizen en tuinen te onderhouden wat niet echt fijn is met dat warme weer en een uk die rond loopt. En mis ik mijn ouders verschrikkelijk (dat dat ooit nog eens uit mijn mond zou komen hahaha) die gewoon een maand op vakantie zijn en die ik dit weekend thuis verwachtte en die pas vrijdag terug komen.

En een orgasme kan volgens mij absoluut geen kwaad voor de baby.
  Milf zondag 30 juli 2006 @ 12:12:28 #31
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_40318430
Xanthe Rustig aan mop.

Na twee weken geen inet te hebben gehad ben ik blij dat ik er weer ben . We zijn dus bezig met de baby kamer en de computers moesten verplaatst worden. En dat betekende dat de UTP kabels te kort waren. We hebben nu maar ene noodoplossing en hopen dat vriendjelief van de week eens connectors gaat halen en de trekveer gaat gebruiken.

Het buikje groeit gestaag. Maar heb en last van de hitte en van de hormonen. O ja en van mannen die dat niet snappen .
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_40318522
Xanthe het is zo herkenbaar wat je schrijft. Als mijn kerel even niet aanvoelt wat ik bedoel of hoe ik me voel ben ik direct verdrietig en voel me enorm in de steek gelaten. Ik heb zelf de hele nacht geen oog dichtgedaan en heb een soort opvliegers, enorm warm en het zweet breekt me uit en ik heb het gevoel dat ik nooit meer afkoel.
Mijn rug doet pijn, benen en voeten zijn pijnlijk, hoofdpijn kortom ik voel me echt onwijs klote en meneer slaapt gewoon de hele nacht door terwijl ik met kruiken in de weer ben.
Maar ja even later besef ik me weer dat het ook niet zijn schuld is en gelukkig is hij wakker een stuk attenter
Owlet ik heb echt respect voor je hoe koeltjes je er onder blijft.
Ik heb geloof ik mijn geloof in het geloof verloren.
pi_40318523
We hebben op i-net gevonden,dat mijn med.wel bij een zwangerschap mogen.Ik vond het al zo vreemd,wel iets geven,maar wat je eig.niet mag gebruiken Gisteren om 16u 1 ingenomen,om 17u schiet ook lekker op,als het 2 uur in moet werken Maar het hielp toch wel,want ik kon zowaar mee op verjaardag.
Vanmorgen echter weer mis,zat zelfs water te spugen,omdat mijn maag leeg is.Er dus maar weer wat ingestopt,zodat er straks ook weer wat uitkan Lekker logisch.........
Ik probeer de pilletjes zo weinig mogelijk te gebruiken,ik had er maar 15.Straks voor in de auto met vakantie wel handig.Zal volgende week vrijdag bij de gyn vragen,of ik er misschien wat extra mag en misschien andere,die sneller helpen.
Dat emesefane waar anderen het over hebben,hoe snel werkt dat en hoe lang?
Ik ga weer even plat,laptop naast me.Want geheid als ik ga zitten achter de laptop moet ik Mijn maag zit me gewoon in de weg dan.

Groetjes,Minoes
  † In Memoriam † zondag 30 juli 2006 @ 12:19:17 #34
81992 Githa
pi_40318670
Emesefane heb ik ook gekregen, wel in zetpil vorm want ja, anders had ik het pilletje er al uitgewerkt voor het kon gaan werken.
Het hielp me wel al ging het spugen niet helemaal over, maar het gaf zeker verlichting.
pi_40318752
Tis ook niet voor niets zo dat vrouwen zwanger zijn toch mjammetje? Anders kwamen er geen kindjes meer op de wereld hahaha. Als meneer hier hoofdpijn heeft hoor je dat de godganse dag ondersteunt met gepuf en gehijg :p

Trouwens die zwangerschaps dementie...Zijn er bij jullie in de omgeving nog mensen die denken dat je je daarachter verschuilt? Mijn vent dacht dat de vorige zwangerschap altijd , maar laatst had hij een blad over psychologie gekocht en daarin stond ook een stukje over de zwangerschap en hormonen. Er is een hormoon dat aangemaakt word tijdens de zwangerschap die ervoor zorgt dat je de kwaaltjes dus ook sneller weer vergeet. Dat zelfde hormoon zorgt er ook voor dat je de ergste pijnen van de bevalling weer erg snel vergeten bent (je weet dus wel dat je pijn hebt gehad maar niet meer exact hoe erg) , omdat anders de meeste vrouwen echt maar 1 kindje zouden krijgen Zwangerschapsdementie is dus zeker echt
  Milf zondag 30 juli 2006 @ 12:27:30 #36
16000 nikky
pi_40318918
quote:
Op zondag 30 juli 2006 12:21 schreef Xanthe het volgende:
Er is een hormoon dat aangemaakt word tijdens de zwangerschap die ervoor zorgt dat je de kwaaltjes dus ook sneller weer vergeet. Dat zelfde hormoon zorgt er ook voor dat je de ergste pijnen van de bevalling weer erg snel vergeten bent (je weet dus wel dat je pijn hebt gehad maar niet meer exact hoe erg) , omdat anders de meeste vrouwen echt maar 1 kindje zouden krijgen Zwangerschapsdementie is dus zeker echt
OMG
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_40319140
quote:
Op zondag 30 juli 2006 12:27 schreef nikky het volgende:

[..]

OMG
Laat je nou niet gek maken stukje zal ook wel door een man geschreven zijn en dat zijn mietjes... (Naja niet alle maar wel veel).
  † In Memoriam † zondag 30 juli 2006 @ 12:38:39 #38
81992 Githa
pi_40319290
quote:
Op zondag 30 juli 2006 12:27 schreef nikky het volgende:

[..]

OMG
Hier viel de bevalling reuze mee, dus het hoeft zo erg allemaal niet te zijn hoor.
liever nóg een bevalling als naar de tandarts gaan
  Milf zondag 30 juli 2006 @ 12:39:39 #39
16000 nikky
pi_40319317
quote:
Op zondag 30 juli 2006 12:38 schreef Githa het volgende:

[..]

Hier viel de bevalling reuze mee, dus het hoeft zo erg allemaal niet te zijn hoor.
liever nóg een bevalling als naar de tandarst gaan
Ah kijk. Ik ben schijtsbenauwd voor de tandarts

Hoop doet leven
pi_40319970
Kaakchirurg moet ik nog een keer heen en dat wist ik al voordat ik zwanger was van Isis , maar die pijn vond ik vele malen erger dan de pijn van de weeën en de keizersnede en het herstel daarvan. Vond de bevalling dus uiteindelijk ook wel meevallen.
  Milf zondag 30 juli 2006 @ 13:03:34 #41
16000 nikky
pi_40320005
quote:
Op zondag 30 juli 2006 13:02 schreef Xanthe het volgende:
Kaakchirurg moet ik nog een keer heen en dat wist ik al voordat ik zwanger was van Isis , maar die pijn vond ik vele malen erger dan de pijn van de weeën en de keizersnede en het herstel daarvan. Vond de bevalling dus uiteindelijk ook wel meevallen.
Dat komt omdat je het vergeten bent.

pi_40320041
quote:
Op zondag 30 juli 2006 12:02 schreef chacama het volgende:
Dank je Sjak....dan kan ik weer met een gerust hart gaan genieten.....
En ook geen zorgen maken als je flinke harde buiken krijgt daarna, hoort er helemaal bij (helaas )
pi_40320140
quote:
Op zondag 30 juli 2006 13:03 schreef nikky het volgende:

[..]

Dat komt omdat je het vergeten bent.

Sssssstttttt
  † In Memoriam † zondag 30 juli 2006 @ 13:25:25 #44
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_40320604
quote:
Op zondag 30 juli 2006 12:12 schreef nikky het volgende:
Na twee weken geen inet te hebben gehad ben ik blij dat ik er weer ben . We zijn dus bezig met de baby kamer ...
Welkom trug Nikky Zijn jullie nu al bezig met de babykamer Wij weten al welke kamer het wordt, maar verders nog niet. Inspiratie waar ben je?
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_40320689
quote:
Op zondag 30 juli 2006 12:15 schreef mjammetje het volgende:

Owlet ik heb echt respect voor je hoe koeltjes je er onder blijft.

Ik ken het eigenlijk ook niet zo van mezelf. Het enige wat ik nu hoop is dat ze komt voordat er gyn-controles en een eventuele inleiding aan te pas zou komen. Gelukkig duurt dat nog een dikke week als het goed is.
Ik merk nu wel trouwens een duidelijk verschil tussen de twee VK praktijken hier. Een kennis is twee dagen voor mij uitgerekend en loopt bij de andere praktijk. Zij moet woensdag al voor controle naar de gyn terwijl er verder geen rare dingen op medisch gebied spelen.
Ik heb donderdag nog een controle bij de vlos en dan worden er verdere stappen besproken.
  Milf zondag 30 juli 2006 @ 13:30:30 #46
16000 nikky
pi_40320732
quote:
Op zondag 30 juli 2006 13:25 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Welkom trug Nikky Zijn jullie nu al bezig met de babykamer Wij weten al welke kamer het wordt, maar verders nog niet. Inspiratie waar ben je?
We zijn aan het bedenken hoe en wat het word qua kleur en indeling. Er moet eerst namelijk nog een wand worden geplaatst in de kamer. Hij kan in tweeën gedeeld worden.
Maar tja, wel alvast alles verplaast wat eruit moet. . Want ook onze slaapkamer zal een grondige metamorfose moeten krijgen. Die is namelijk zo groot dat die ook in tweeën wordt gedeeld. Daar staan nu nl de PC's ook.

En ik heb al allerlei dingetjes gekocht voor inrichting. De babykamer die is ook al gekocht maar is hier nog niet. Wandje moet eerst. Maar allerelei tierelantijntjes enzo.
  zondag 30 juli 2006 @ 13:37:11 #47
94046 PM-girl
pi_40320927
Leuk Nikky, dat je zo aan de slag gaat! Ben benieuwd naar de foto's!

Wat is eigenlijk de normale tijd dat je je kindje niet voelt schoppen, een uur, een paar uur? Ik kon me straks niet bedenken dat ik het voellde deze ochtend, pas na 3 kwartier porren en prikken voelde ik m heel lichtjes.
Nu weer luid en duidelijk. Gelukkig.
Maak me toch steeds meer zorgen, vooral denk ik omdat ik zelf 6 weken te vroeg ben geboren. Had van de week willen vragen of ik vanaf nu elke week bij de vk mag komen, maar durfde niet zo goed.
Ik zie ook telkens sterretjes, dus morgen wil even bellen daarover en meteen bespreken of ik toch niet eerder kan komen dan elke 2 weken.
*
pi_40321037
Hoevaak ga je nu heen dan PM-girl?
Hier zitten er nog steeds 3 weken tussen terwijl ik dacht dat ze zeiden (maar weet het dus niet 100% zeker) dat je vanaf 30 weken om de 2 weken zou komen.
pi_40321251
quote:
Op zondag 30 juli 2006 13:37 schreef PM-girl het volgende:
Ik zie ook telkens sterretjes, dus morgen wil even bellen daarover en meteen bespreken of ik toch niet eerder kan komen dan elke 2 weken.
Sterretjes zien is niet echt goed hoor PM Girl, heb je verder nog meer klachten? Vocht? Hoofdpijn?
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_40321443
Heb ik nou je laatste zin gewoon niet gelezen of is die er pas later ingezet? Maar sterretjes zien in combi met hoofdpijn en vocht vasthouden is niet goed. Maar kan ook komen door een lage bloeddruk. Zeker iets om toch te laten controleren hoor PM-girl.
  zondag 30 juli 2006 @ 14:10:16 #51
94046 PM-girl
pi_40321734
Ik ga nu om de 2 weken, is de bedoeling.
Ik zie soms sterretjes,maar heb geen hoofdpijn of houd geen vocht vast.
Mijn bloeddruk was de laatste keer 120 over 65, dat was prima vond men. Ook is er geprikt voor ijzer(?) en ze hebben niet gebeld dat het niet goed was.
Ik wilde morgen dus even bellen voor de sterretjes, omdat ik ze heel soms ook heb als ik lig. Meestal na inspanning.
En dat icm het niet voelen van ieniemienie, maakte me bezorgd. Inmiddels schopt het weer volop dus geen twijfel. Maar vroeg me af, welke tijdsduur er normaal is dat ze stilliggen, ivm slaap bijv.
*
  zondag 30 juli 2006 @ 15:53:19 #52
103793 kozakken
Living the life
pi_40324204
Mijn vlos heeft me deze week nog verteld dat de ongerustheid van een moeder ALTIJD reden tot bellen is. Omdat as mama's op een of andere manier toch vaak heel goed weten wanneer iets nog kan en wanneer het om een soort onverklaarbare onrust gaat in je eigen lijf of hoofd.
Bellen dus!! -zou ik zeggen-
  zondag 30 juli 2006 @ 17:47:24 #53
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_40327349
Kwam even spieken of owlet nog niet was bevallen. Niet dus...

Hoop nu echt dat het snel op gang komt, het is in ieder geval minder warm om te bevallen deze week.
pi_40327676
Vraagje voor de ervaringsdeskundigen op het gebied van overtijd zijn: Wanneer werden er andere stappen ondernomen?
Ik moet aanstaande donderdag weer voor controle, ben dan 41+2 en ik hoop eigenlijk wel dat als het nodig is baby nog wel de tijd krijgt tot 42 weken zonder al te veel ziekenhuis tussenkomst.

Is het normaal dat er voor die tijd al wat meer controle komt, bijvoorbeeld in de vorm van extra ctg/echo's, etc?

Een kennis van mij is evenver zwanger maar loopt bij de andere praktijk in de stad. Zij moet donderdag dus al naar de gyn. voor verder onderzoek...

Natuurlijk is het verschillend per persoon en per verloskunidge maar ik ben benieuwd hoe de ervaringen hier mee zijn
  zondag 30 juli 2006 @ 18:02:55 #55
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_40327744
Op je linkje staat dat je 40+5 bent owlet? Maar over je vraag: ik heb geen idee jammergenoeg. Mijn kinderen zijn steeds vóór de uitgerekende datum gehaald of geboren.
  zondag 30 juli 2006 @ 18:05:05 #56
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40327802
Volgens mij gebeurd het al wel dat er af en toe een ctg en een echo gemaakt word om het vruchtwater op te meten oa. Maar of dat nou per se vanaf 40 of 41 gedaan word weet ik eig. niet.
  zondag 30 juli 2006 @ 18:09:51 #57
108648 cattie
lieve moeder
pi_40327924
quote:
Op zondag 30 juli 2006 18:00 schreef owlet het volgende:
Vraagje voor de ervaringsdeskundigen op het gebied van overtijd zijn: Wanneer werden er andere stappen ondernomen?
Ik moet aanstaande donderdag weer voor controle, ben dan 41+2 en ik hoop eigenlijk wel dat als het nodig is baby nog wel de tijd krijgt tot 42 weken zonder al te veel ziekenhuis tussenkomst.

Is het normaal dat er voor die tijd al wat meer controle komt, bijvoorbeeld in de vorm van extra ctg/echo's, etc?

Een kennis van mij is evenver zwanger maar loopt bij de andere praktijk in de stad. Zij moet donderdag dus al naar de gyn. voor verder onderzoek...

Natuurlijk is het verschillend per persoon en per verloskunidge maar ik ben benieuwd hoe de ervaringen hier mee zijn
Ik liep al bij de gyn, dus dat is iets anders, maar de gyn zei dat er geen actie ondernomen werd voor 42 weken, aangezien de meeste kindjes toch wel voor de 42 weken grens vanzelf komen. Maar een heel klein percentage moet ingeleid worden na 42 weken. En wat betreft extra controle: toen ik met 39+2 bij haar kwam hebben we een nieuwe afspraak gemaakt voor 41+2 (die dag ben ik grappig genoeg ook bevallen), dus pas 2 weken later, omdat alles prima was. Maar dat is denk ik persoons afhankelijk. Als alles oke is, lijkt mij dat ze Ronja gewoon tot 42 weken geven om vanzelf te komen.
pi_40327947
quote:
Op zondag 30 juli 2006 18:02 schreef Spuuglokje het volgende:
Op je linkje staat dat je 40+5 bent owlet?
Ja, klopt. En bij de volgende VK-controle (donderdag) ben ik 41+2. Of begrijp je ik vraag niet goed?
  zondag 30 juli 2006 @ 19:49:51 #59
103793 kozakken
Living the life
pi_40330558
Ik ben bij 40,5 doorgestuurd richting gyn. Maar er is 1,5 week alleen maar gekeken en een keer of drie moest ik terugkomen voor echo (vruchtwater check) en ctg (hartje) van een half uur. In het ziekenhuis in Deventer (en meerdere, begreep ik) laten ze tegenwoordig zelfs wel eens doorlopen tot 43 weken.
Ik zou worden ingeleid met 42 weken en 1 dag. (Maar dan vooral omdat ik een hormomama driftbui kreeg toen ze weeeer wilden rekken). Uiteindelijk braken toen m'n vliezen 's ochtends om kwart voor vier. Ik moest wel in het ziekenhuis bevallen omdat ik over de 42 weken liep.
Maar anders had ik gewoonweg wat extra controle in het ziekenhuis gehad en was ik thuis begonnen met bevallen.
Maar er is maar een heel klein percentage wat echt over de 42 weken heen loopt hoor. Daar hebben ze wel gelijk in.
-Wat is geduld hebben moeilijk he. en dat terwijl ik nog niet eens over tijd loop-
pi_40331102
Het getver, ik hoorde net dat mijn zus een aantal sollicitaties heeft lopen in Denemarken. Hoewel ze het eerst niet zag zitten wil ze toch wel graag die kant op om samen te gaan wonen met haar Deense vriend. Ik ben ontzettend blij voor haar maar moet even heel erg hard achter een andere oppas aan
Misschien dat mijn moeder twee dagen wil doen, inplaats van de geplande één. Misschien dat mijn andere zus vrij het wil doen.
En anders moet er toch gekeken worden naar een KDV of een gastouder. Maar ja, met een werkgever die daar niet aan mee wil betalen wordt het waarschijnlijk bijna duurder om die twee dagen te werken.
Bah.
Ik heb geen idee hoe ik uit kan gaan zoeken wat kinderopvang zou gaan kosten, zijn daar vaste tarieven voor?
  zondag 30 juli 2006 @ 20:11:29 #61
24188 Belana
kloon van belana
pi_40331154
1 januari is ie ws verplicht om mee te betalen owlet misschien is dat een zorg minder? er is een kinderopvangtopic, ik ga ff zoeken zo voor je.
stormy waters...
sailin'
pi_40331230
Owlet, bij mij is er niks aan extra controles gedaan tot ik echt 42 weken was. Ik moest gewoon nog steeds 1 keer per week naar de verloskundige en de laatste keer (bij 41+3) heeft ze me een briefje voor afspraak in het ziekenhuis meegegeven. Ik mocht zelf het ziekenhuis bellen en de afspraak maken voor de dag waarop ik echt 42 weken was. En pas in het ziekenhuis hebben ze dus ook een ctg en echo gemaakt.

En wat betreft de kinderopvang. Volgensmij hebben bijna alle kinderdagverblijven ongeveer hetzelfde tarief, dat tegen het maximum aanligt wat door de belasting voor vergoeding in aanmerking komt, nl. 5,72 euro/uur.
  zondag 30 juli 2006 @ 20:17:23 #63
24188 Belana
kloon van belana
pi_40331324
Keuze: welke vorm van kinderopvang? hier kan je je vragen denk ik wel kwijt owlet
stormy waters...
sailin'
pi_40331358
Hier kan je zelf wat berekeningen maken Owlet http://www.toeslagen.nl/p(...)gtoeslag2006-13.html over wat je evt aan toeslag terug kan krijgen volgens mij.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_40331492
Belana en Igraine, bedankt!

edit: ik laat het maar heel even rusten. Eerst maar eens afwachten hoe het precies gaat zijn straks en wat mijn moeder danwel zus willen/kunnen doen. Ik merk dat ik me er nu al weer veels te druk over zit te maken, da's niet goed nu. Nu is voor een boek lezen, fok!-ken en afwachten

[ Bericht 65% gewijzigd door owlet op 30-07-2006 20:30:31 ]
  zondag 30 juli 2006 @ 20:52:09 #66
94046 PM-girl
pi_40332479
Kozakken, dankjewel voor je reactie. Morgen bel ik sowieso over mijn sterretjes, al vermoed ik dat het door de hitte kwam. En dan wil ik ook mijn gevoel neerleggen en overleggen over evt extra controles.

Owlet, snap dat je niet op dit nieuws zit te wachten, alleen al niet om je zus te moeten missen.

Heeft Yppy zich nu gemeld vandaag?
*
  zondag 30 juli 2006 @ 20:53:13 #67
24188 Belana
kloon van belana
pi_40332510
PM, ik heb niet zo heel veel tijd meer en lees nog wel eens over dingen heen daardoor. doe je voorzichtig meissie! Goed dat je ff gaat bellen
stormy waters...
sailin'
  zondag 30 juli 2006 @ 21:20:30 #68
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_40333366
PM, voorzichtig hoor En zeker even bellen
(sterretjes kunnen ook komen door lage bloeddruk trouwens).

owlet, gewoon nu lekker in je schulpje zitten en afwachten tot het begint
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_40333795
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 14:33 schreef Xanthe het volgende:
Omdat ik nu dus apart moet gaan liggen voor de nachten gaat de huisarts straks een verzoek indienen dat we hier gezien onze situatie zo'n hoog-laag bed nodig hebben. Na aanvraag van een huisarts kun je hem vaak nl. alsnog wel krijgen.
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 14:51 schreef owlet het volgende:

[..]

Xanthe, waarom moet je apart liggen voor de nachten als ik vragen mag?
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 15:31 schreef Xanthe het volgende:

[..]

Omdat mijn man door omstandigheden zijn nachtrust moet hebben. Ik wil de baby graag bij me in de buurt hebben en dat gaat dan niet echt samen. Ook het meerdere malen per nacht op staan vanuit mijn eigen bed zou hem wakker maken. Dus was de keuze snel gemaakt dat Isis naar het kamertje naast onze slaapkamer zou gaan en ik samen met de baby naar een kamertje aan de andere kant van het huis.
Zo heeft hij gewoon zijn nachtrust en kan ik gewoon de baby verzorgen tot die de nachten een beetje door slaapt.
quote:
Op zondag 30 juli 2006 11:49 schreef Xanthe het volgende:
Hier helaas geen logeerbed en geen logeerkamer.
Geen aparte kamer, wel aparte kamer?
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  zondag 30 juli 2006 @ 21:46:22 #70
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_40334168
Owlet, door jouw vraag over overtijd en hoe de vlos daarmee omgaat, heb ik net alle topics van mijn laatste 2 weken door zitten lezen. Wat een tijd was dat! Ik mis Fluf, MissTake, Piglet, Luchtbel, de hele sfeer en alles!

Maar ik kwam er in elk geval bij uit dat ik gewoon wekelijks op controle moest en dat er met 42 weken en een paar dagen dan een plan zou komen. Ik geloof dat ze me uiterlijk 43 weken zwanger wilden laten doorlopen. Uiteindelijk begon de bevalling spontaan met 42 weken en werd Maria geboren met 42 weken en 1 dag.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_40334830
Was een bijzondere tijd toen he
pi_40336467
quote:
Op zondag 30 juli 2006 21:34 schreef easy-going het volgende:

Geen aparte kamer, wel aparte kamer?
De oude kamer van Isis word de baby-kamer , maar die is nog erg rommelig door het warme weer en we hebben nog geen extra bed. Dus geen extra kamer in de zin van logeer kamer en dus ook geen extra bed. nu duidelijk?
pi_40336934
Moet ze niet controleren, bij +40 wk, of je nog genoeg vruchtwater hebt en of de placenta nog voldoende "actief" is ?! Anders kan je kindje het toch knap lastig krijgen daar binnen ....
Mama van Ryan (04-09-06)
pi_40337572
Ik moest wel extra goed in de gaten houden of ik m'n beebje nog wel vaak genoeg voelde, maar kreeg dus verder geen extra controles.
Boven de 40 weken is het niet ineens eng ofzo. Bevallen met 41 weken en 5 dagen is net zo gewoon als met 38 weken.
pi_40337807
quote:
Op zondag 30 juli 2006 21:46 schreef Sugar het volgende:
Owlet, door jouw vraag over overtijd en hoe de vlos daarmee omgaat, heb ik net alle topics van mijn laatste 2 weken door zitten lezen. Wat een tijd was dat! Ik mis Fluf, MissTake, Piglet, Luchtbel, de hele sfeer en alles!
Grappig ik zat vanmiddag ook oude topics van de zwangerschap en de bevalling en de geboorte door te kijken

Owlet sterkte meid
en alle andere meiden die een hug kunnen gebruiken
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_40338119
Heb ikpas ook wat gedaan

Suzanna, de foto staat in 't buikentopic Plaats er ook eens eentje van jou?
  zondag 30 juli 2006 @ 23:34:22 #77
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_40338167
Ik vorige week
pi_40338799
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:18 schreef Tamea het volgende:
Ik moest wel extra goed in de gaten houden of ik m'n beebje nog wel vaak genoeg voelde, maar kreeg dus verder geen extra controles.
Boven de 40 weken is het niet ineens eng ofzo. Bevallen met 41 weken en 5 dagen is net zo gewoon als met 38 weken.
naja er wordt wel eens te lang gewacht terwijl het eigenlijk niet kon....
Een beetje controle lijkt me toch wel fijn

Ik zelf was 3 weken te laat is ook allemaal goed gekomen
En m'n vriend was 2 weken, dus als de uk net zo eigenwijs is al wij, dan kunnen we
waarschijnlijk wel langer wachten dan 6 weken (nu 34wk)
Mama van Ryan (04-09-06)
  maandag 31 juli 2006 @ 00:20:52 #79
144404 waterfly
van de wap
pi_40339573
dit topic gaat zo hard.. hou het niet bij.. Owlet: sterkte!!
  maandag 31 juli 2006 @ 07:48:47 #80
144006 chacama
Ondernemend!
pi_40343102
op weg naar HA voor maandelijkse controle!
  maandag 31 juli 2006 @ 08:09:17 #81
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_40343185
quote:
Op zondag 30 juli 2006 21:46 schreef Sugar het volgende:
Nou ik mis jou ook hoor . Ik heb laatst ook alle snotje-topics weer zitten doorkijken. Het lijkt wel of het gisteren was en wat was het toen gezellig!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  maandag 31 juli 2006 @ 08:12:13 #82
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_40343201
Hihi, max, ik dacht nu net aan jou! Maar jij bent er ook nog wel best veel, dat scheelt een boel.
pi_40343218
En volgens mij waren we toen ook zo'n beetje allemaal over tijd

Morris kwam met 41 + 3 en ik heb helemaal geen extra controles gehad toen.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 31 juli 2006 @ 08:31:02 #84
45621 Suzanna
Mama van...
pi_40343324
Poemojn, ik maak helemaal geen foto's van m'n buik heb ik de vorige zwangerschappen ook alleen maar aan het einde gedaan. Ook foto's van de kids komen pas veel later (meestal) op het inet terecht overigens. Maarre... ik ga wel even naar jouw buikje kijken!

Ik kan me wel herinneren dat er toen veeeeeeel dikke-buiken dames waren die bijna tegelijk moesten bevallen. Voor mijn idee dan. Volgens mij was ik toen pas nét zwanger en kwam hier nog bijna nooit. Dus die namen van toen herinner ik me niet echt meer...
  maandag 31 juli 2006 @ 08:33:00 #85
3142 m@x
pi_40343332
Ik vind het zo gek dat al die meiden die toen zwanger waren van hun eerste en onzeker waren over allerlei kleine dingetjes zijn nu gewoon ervaren moeders en zwanger van de tweede. Gek maar wel heel leuk.
  maandag 31 juli 2006 @ 08:33:25 #86
3142 m@x
pi_40343337
quote:
Op maandag 31 juli 2006 08:14 schreef snoopy het volgende:
En volgens mij waren we toen ook zo'n beetje allemaal over tijd

Morris kwam met 41 + 3 en ik heb helemaal geen extra controles gehad toen.
Ik was precies op tijd.
pi_40343429

Het is afgekoeld! Heel goed nieuws voor de dikke-voeten-club
Ik heb heerljk geslapen.... Owlet hopelijk niet, want die lag natuurlijk te bevallen! ?

Sugar! Waar ben je?
Eva
  maandag 31 juli 2006 @ 09:05:10 #88
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_40343649
Goeiemorgen
Ik heb een vraagje. Weet iemand wat die vervelende pijnsteekjes in mijn schaambot kunnen betekenen? Mijn moeder zei al dat dat ook verweekt en dat dat het misschien is. Doet echt pijn bij lopen!
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  maandag 31 juli 2006 @ 09:06:34 #89
24188 Belana
kloon van belana
pi_40343666
verweking idd, het gaat allemaal losser zitten en daardoor wat tegen elkaar aan schuren zeg maar, kan erg pijnlijk zijn. Je doet er niks aan helaas. ik hoop dat het niet erger wordt neuk.
stormy waters...
sailin'
pi_40343976
Belde ze net voordat wij naar ziekenhuis op... echoscopiste is ziek vandaag. Afspraak is naar woensdag verplaatst. Echt een bummer, maar ja....
  † In Memoriam † maandag 31 juli 2006 @ 09:33:29 #91
81992 Githa
pi_40344040
stiekemurd, dat is balen ja!... gelukkig is het ook heel snel woensdag en laten ze je niet nog eens 2 weken wachten.
Hoe gaat het verder?
pi_40344088
2 weken wachten kan niet meer, ben al in de 22e week namelijk
Het gaat goed! Een vakantie is goed voor een mens. Vrijdag moet ikweer voor controle bij de VK afdeling van ziekenhuis. Ben heel benieuwd wat de bloeddruk gedaan heeft.
Probeer vanmiddag even een foto te posten van mijn enorme (ahum) buik.
  † In Memoriam † maandag 31 juli 2006 @ 09:39:55 #93
81992 Githa
pi_40344153
JAAA een buiken foto.
Voel je je wel goed? ...want zelf voel je vaak ook wel wat je bloeddruk doet.
nou op naar woensdag dan.
  maandag 31 juli 2006 @ 09:50:52 #94
3142 m@x
pi_40344350
Even een vraagje namens een collega: Zijn er nog trucjes tegen onrustige benen?

Stiekemurd, jij gaat ook al zo hard! kom je ook weer een keer verhaaltjes en foto's van Benthe posten?
pi_40344439
Stiekemurd, jammer dat je nog iets langer geduld moet hebben. Kindje kijken is zo leuk

Zou Owlet nog aan het uitslapen zijn? Joehoe!
pi_40344506
Massage koelen met lauwarm water smeren met dat spul van Snoopy...
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  maandag 31 juli 2006 @ 10:01:23 #97
11682 Moonah
Jolie femme
pi_40344536
Zo, nieuwe dag nieuwe kansen.
Die van gisteren ga ik maar gauw vergeten.
quote:
Op maandag 31 juli 2006 09:50 schreef m@x het volgende:
Ehm, ooit is mij verteld een stuk zeep onder mijn bed te leggen. Heb het eigenlijk nooit uitgeprobeerd.
Maar restless legs voelen zooooo irritant...
Heb er nu tijdens mijn zwangerschap minder last van dan verwacht, maar áls ik er last van heb...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_40344601
quote:
Op maandag 31 juli 2006 09:50 schreef m@x het volgende:

Stiekemurd, jij gaat ook al zo hard! kom je ook weer een keer verhaaltjes en foto's van Benthe posten?
Groot stuk metaal onder je bed leggen. Raar, maar het werkt. Een bijl, zaag, koevoet, wat dan ook
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_40344756
quote:
Op maandag 31 juli 2006 10:04 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Groot stuk metaal onder je bed leggen. Raar, maar het werkt. Een bijl, zaag, koevoet, wat dan ook
Meteen handig als er een inbreker komt!
pi_40344808
Vraag me eigenlijk af of een urineweg ontsteking ook door de vk gezien word als ze op blaasontsteking testen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')