naja er wordt wel eens te lang gewacht terwijl het eigenlijk niet kon....quote:Op zondag 30 juli 2006 23:18 schreef Tamea het volgende:
Ik moest wel extra goed in de gaten houden of ik m'n beebje nog wel vaak genoeg voelde, maar kreeg dus verder geen extra controles.
Boven de 40 weken is het niet ineens eng ofzo. Bevallen met 41 weken en 5 dagen is net zo gewoon als met 38 weken.
Nou ik mis jou ook hoorquote:Op zondag 30 juli 2006 21:46 schreef Sugar het volgende:
Owlet, door jouw vraag over overtijd en hoe de vlos daarmee omgaat, heb ik net alle topics van mijn laatste 2 weken door zitten lezen.![]()
Wat een tijd was dat! Ik mis Fluf, MissTake, Piglet, Luchtbel, de hele sfeer en alles!
![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 08:14 schreef snoopy het volgende:
En volgens mij waren we toen ook zo'n beetje allemaal over tijd
Morris kwam met 41 + 3 en ik heb helemaal geen extra controles gehad toen.
Ehm, ooit is mij verteld een stuk zeep onder mijn bed te leggen. Heb het eigenlijk nooit uitgeprobeerd.quote:Op maandag 31 juli 2006 09:50 schreef m@x het volgende:
Even een vraagje namens een collega: Zijn er nog trucjes tegen onrustige benen?
Groot stuk metaal onder je bed leggen. Raar, maar het werkt. Een bijl, zaag, koevoet, wat dan ookquote:Op maandag 31 juli 2006 09:50 schreef m@x het volgende:
Even een vraagje namens een collega: Zijn er nog trucjes tegen onrustige benen?
Stiekemurd, jij gaat ook al zo hard! kom je ook weer een keer verhaaltjes en foto's van Benthe posten?
Meteen handig als er een inbreker komt!quote:Op maandag 31 juli 2006 10:04 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Groot stuk metaal onder je bed leggen. Raar, maar het werkt. Een bijl, zaag, koevoet, wat dan ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |