quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 13:28 schreef Xanthe het volgende:Sorry dat ik iedereen zo liet schrikken hoor , niks ergs nee.
Zat er gewoon even door heen en dan ook nog een partner die niet echt leuk (sinds gisteravond) deed was hier even de druppel. Maar na nog even weer op bed geweest te zijn en hier de boel hebben uitgepraat ziet alles er gelukkig weer rooskleuriger uit.
Haha, alles is de druppel momenteel. Iedereen is chagrijnig tot het agressieve aan toe door het weer volgens mij, en als je zwanger bent dan hangen er overal druppels volgens mij.
![]()
Hier:
9:15 lekker uitgeslapen! Alleen -fukkerdefuk- komt het busje de oudste over 15 minuten ophalen en stamp ik dus door het huis met een tandenborstel in de mond, kam in het haar vastgeklit om een tasje in te pakken, kinderen te kammen (met die kam die vastzit in mijn haar), van schoeisel te voorzien en te ontwurmen of er überhaupt ontbeten is.
Lief:
![]()
Ik ga ff koffie halen hoor, doehoeg! *sloft deur uit* Geen: "Zal ik Oudste anders even op het busje zetten?" Of: "Sorry dat ik de kinderen niet heb aangekleed enzo" Nee, gewoon
![]()
Ik:
Hele middag in de Bundesrepublik Deutschland rondgesloft op zoek naar lekkere schapjes, kom je thuis met 563 volle boodschappentassen. Ga ik uitpakken -terwijl mijn kleding om me heen drijft- staat hij rustig een sigaretje te rollen (nadat hij praktisch om de hoek van het huis ook al begon te roken in de auto, tegen de afspraak in) en merkt op vanaf de zijlijn: "Dat moet daar niet hoor, daar is geen plaats meer, da's niet praktisch!"
Nee, als je alles gewoon van je afsmijt tot er geen plaats meer is, dát is pas praktisch
Mannie is wijselijk even lekker buiten de deur zijn heil gaan zoeken voordat ik in een nucleair inferno verander, de kinders zitten (gekamd, zweterig en weldoorvoed) tv te kijken en men iha zoekt het maar uit.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team