quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:23 schreef Sugar het volgende:
Ja, Leah! Dat heb ik ook eigenlijk!
Ik vond het toch wel een supergrote verrassing pas die dag te weten of je een zoon of een dochter hebt. Daarom ook steeds niet gevraagd of ze het wilden zeggen (bij Maria niet en nu weer niet). Maar ja, nu, zo vlak voor de uitgerekende datum, is het misschien toch wel heel leuk? Aaai.![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Iedere keer denk ik dat weer, maar damn... wat gaat het snel!
Ja, zoiets zou ik ook hebben. Het is echt nog maar zo heel kort, ik zou nog even mijn geduld proberen te bewaren!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:37 schreef Luchtbel het volgende:
[..]daarom ook niet willen weten nog zou ik denken. Wolfje wordt al snel geboren, gewoon nog één keer alles nieuw. Lijkt mij wel mooi.
Juist, dat bedoelde ik dusquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:37 schreef Luchtbel het volgende:
[..]daarom ook niet willen weten nog zou ik denken. Wolfje wordt al snel geboren, gewoon nog één keer alles nieuw. Lijkt mij wel mooi.
Lange buikgriep is dat dan he, da's wel weer minderquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:53 schreef Neuk het volgende:
Alleen was ik toen niet zwanger, ik vond dat ik heel erge buikgriep had.
Vind ik ook eigenlijk, daarom wilden we het bij alletwee weten, en nu weer (stomme ik, heb nog geen echoafspraak gemaakt en nu ben ik al 20 wekenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:03 schreef Spuuglokje het volgende:
Maar hoe je kindje er uit ziet is toch al een hele verrassing? Zo heb je 2 keer een verrassing! Nu dat je weet wat het is, en straks dat je weet hoe het er uit ziet. Dubbelop fijn dus.![]()
Hier nog niet, maar het is hier grauw en grijs en bijna groen! Het komtquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:08 schreef PM-girl het volgende:
Joeltje, gefeliciteerd! EN niet eens achteraan hoeven sluiten!!
Poejmon, fijn dat je uitslag ok was!!
Maar dames, het REGENT!!!!
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Belaantjequote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:43 schreef Sugar het volgende:
Beslissing genomen. Man vond het meteen oké toen ik zei dat het misschien echt beter is van niet.Hij was zelf ook erg aan het twijfelen, denk ik.
[..]
Belaantjedit vond ik een heel lieve post. En klopt denk ik ook erg goed. Lief dat je dat zo aanvoelt.
Kijk en dat is nu precies wat ik vandaag voelde en waar ik de HA voor heb gebeld. Dank je E.T. nu weet ik in elk geval wat het was. Had sterkte mestruatie-achtige krampen, maar alleen onderin mijn buik, had vlak daarvoor mijn plas vrij lang op moeten houden en mijn volle darmen gaan net iets minder makkelijk leeg dan anders.Het heeft zeker 2 urr geduurd, maar ik voelde Pukkie gewoon tijdens die krampen, dus ik wist ergens wel dat het goed zat, maar had voor de zekerheid gebeld. De HA dacht aan bandenpijn, maar wist me wel te zeggen dat als ik koortst ontwikkelde ik meteen moest bellen, want een blaas/nierbekkenontsteking kon ik er niet nog bij hebben......quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:03 schreef E.T. het volgende:
.........
Karin, wat een hork van een huisarts zeg!Die groeipijnen van de baarmoeder voelden bij mij trouwens als hele hevige menstruatiekrampen.. Meer een soort 'doffe' pijn.. de pijn van m'n darmen was een stuk scherper. (ow, en geirriteerde blaas, volle darmen en groeipijnen verstevigen elkaar qua pijnlijkheid ben ik achter)
....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |