abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 juli 2006 @ 16:28:36 #201
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40275420
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 13:23 schreef Sugar het volgende:
Ja, Leah! Dat heb ik ook eigenlijk!
Ik vond het toch wel een supergrote verrassing pas die dag te weten of je een zoon of een dochter hebt. Daarom ook steeds niet gevraagd of ze het wilden zeggen (bij Maria niet en nu weer niet). Maar ja, nu, zo vlak voor de uitgerekende datum, is het misschien toch wel heel leuk? Aaai.
Iedere keer denk ik dat weer, maar damn... wat gaat het snel!
  vrijdag 28 juli 2006 @ 16:34:32 #202
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40275600
XXXKarinXXX, volgens mij was het sweaty die er achter kwam dat ze zwanger was doordat ze onverklaarbaar hele erge buikpijnen had. Toen bleek dat ze zwanger was dus.
Dus het kan gewoon wel met de veranderingen in je lichaam te maken hebben.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 16:37:35 #203
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_40275707
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 16:28 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Iedere keer denk ik dat weer, maar damn... wat gaat het snel!
daarom ook niet willen weten nog zou ik denken. Wolfje wordt al snel geboren, gewoon nog één keer alles nieuw. Lijkt mij wel mooi.

Poemojn gelukkig gelukkig ik wist niet meer wat ik nou gezegd had, het goede dus juist.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 16:39:52 #204
24188 Belana
kloon van belana
pi_40275789
sugar, niet doen past niet bij jullie
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 28 juli 2006 @ 16:57:09 #205
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40276312
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 16:37 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

daarom ook niet willen weten nog zou ik denken. Wolfje wordt al snel geboren, gewoon nog één keer alles nieuw. Lijkt mij wel mooi.
Ja, zoiets zou ik ook hebben. Het is echt nog maar zo heel kort, ik zou nog even mijn geduld proberen te bewaren!
  vrijdag 28 juli 2006 @ 17:22:33 #206
45621 Suzanna
Mama van...
pi_40277073
Joeltje, gefeliciteerd!

Enne, Karin...waar anders moet je je 'gal spuien' (hoewel ik dat eigenlijk niet van toepassing vind op jouw situatie hoor) dan hier? Is toch helemaal logisch en helemaal niet erg. Hier voelt iedereen ook met je mee! Niet schuldig voelen hoor ...

Poemojn, heb jij trouwens ook al een aardig buikje? Die van mij begint nu pas echt te groeien, toch alweer 20 weken (bijna dan) ... gaat hard he?
Fijn dat de uitslag goed was!
  vrijdag 28 juli 2006 @ 17:53:09 #207
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_40277844
Lieve Karin, waarom bel je geen andere verloskundige? Zijn er niet meer in je regio? Ik vind het heel vreemd dat men niet verder kijkt om jou gerust te stellen. Rot voor je, hoor. Ik had trouwens soortgelijke dingen aan het begin van mijn zwangerschap. Alleen was ik toen niet zwanger, ik vond dat ik heel erge buikgriep had.

Sugar: Ik zou het willen weten! Ohnee, ik weet het al! En het is geweldig! Uiteindelijk maakt het geen zak uit wat je krijgt maar het is wel erg leuk er met zijn twee op voorbereid te zijn (of met de hele wereld) en er naar toe te leven en alvast te binden. Zo voelde ik dat iig wel.
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  vrijdag 28 juli 2006 @ 18:50:19 #208
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_40279250
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 16:37 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Juist, dat bedoelde ik dus . Ik snap dat mensen het graag willen weten hoor ik wist al vanaf 20 weken dat ik een nichtje zou krijgen . Maar zo kort voor de bevalling hield ik het surprise element er nog even in .
En dan nog even dit, bij Freek had ik echt een afschuwelijke bevalling, het enige feestelijke aan het hele verhaal was de mededeling dat het een jochie was. Dat is voor mij de reden geweest om het bij de tweede weer niet te willen weten.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 19:03:27 #209
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_40279510
Maar hoe je kindje er uit ziet is toch al een hele verrassing? Zo heb je 2 keer een verrassing! Nu dat je weet wat het is, en straks dat je weet hoe het er uit ziet. Dubbelop fijn dus.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 19:08:55 #210
45621 Suzanna
Mama van...
pi_40279626
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 17:53 schreef Neuk het volgende:
Alleen was ik toen niet zwanger, ik vond dat ik heel erge buikgriep had.
Lange buikgriep is dat dan he, da's wel weer minder ... ik was erg opgelucht toen ik wist dat ik zwanger was, en aan de andere kant ook weer niet, want dan zou het nog 'even' gaan duren (bij mij zowat de hele zwangerschap (eerste dan) gespuugd )
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 19:03 schreef Spuuglokje het volgende:
Maar hoe je kindje er uit ziet is toch al een hele verrassing? Zo heb je 2 keer een verrassing! Nu dat je weet wat het is, en straks dat je weet hoe het er uit ziet. Dubbelop fijn dus.
Vind ik ook eigenlijk, daarom wilden we het bij alletwee weten, en nu weer (stomme ik, heb nog geen echoafspraak gemaakt en nu ben ik al 20 weken ... stomme vergeetachtigheid )
  † In Memoriam † vrijdag 28 juli 2006 @ 19:34:39 #211
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_40280222
Karin wat zul jij geschrokken zijn zeg. En die reactie van die huisarts vind ik ronduit belachelijk hoor. Gelukkig is het gebleven bij de ene pijnaanval. Ik had in het begin ook soms hele erge pijn en dan kwam dat vaak doordat ik te lang wachtte met plassen of ik had obstipatie. We duimen gewoon door dat alles goed blijft gaan!

Sugar de keuze is natuurlijk aan jullie, maar de verleiding is nu wel erg groot. Wel ontzettend leuk trouwens dat je deze echo nog in je schoot geworden krijgt (letterlijk ) . Wij willen wel heel graag weten wat het gaat worden. Gewoon omdat ons hele zwanger worden traject al zo openbaar was en iedereen precies wist wanneer er wat gebeurden. Het geslacht weten zal voor ons dan ons geheimpje zijn. Verder kan ik helemaal niet tegen verrassingen. Vroeger ging ik al stiekum midden in de nacht naar beneden om de cadeautjes onder de kerstboom te voelen en dan wist ik meestal wat erin zat
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_40280909
Karin we zijn er hier om ook je negatieve gevoelens en ervaring te delen hoor. Als je zo ontzettend schrikt dan is het toch juist fijn dat je je verhaal hier kwijt kan?
Die horkerige opmerking komt me erg bekend voor , helaas zijn er meer huisartsen die er zo "makkelijk" over denken. En wat iedereen zegt , gewoon een vk bellen , desnoods een andere dan waar je ingeschreven staat. Alles beter dan zoveel onzekerheid.

Sugar bij de 1e wilde ik het juist niet weten , was het echt mijn verrassings ei. Maar vanwege de bevalling die toch anders verliep dan we gedacht hadden en de keizersnede die erop volgde wilde ik het bij de 2e wel graag weten. Nu weet ik het dus al een week of 12 en ik vind het heerlijk om te weten. Maar als ik van te voren zou weten dat ik een gewone bevalling zou hebben had ik het niet willen weten.... Ik vind de keuze nogal persoonlijk dus of je het wel of niet zou doen en de enigen die weten of je het wel of niet moet gaan doen zijn jullie zelf.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 20:03:58 #213
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_40281062
Sugar, moeilijke beslissing.. maar in jouw geval zou ik denk ik nog even wachten tot de bevalling. Je hebt 't al zo lang niet geweten.. dat eventjes kan er ook nog wel bij

Karin, wat een hork van een huisarts zeg! Die groeipijnen van de baarmoeder voelden bij mij trouwens als hele hevige menstruatiekrampen.. Meer een soort 'doffe' pijn.. de pijn van m'n darmen was een stuk scherper. (ow, en geirriteerde blaas, volle darmen en groeipijnen verstevigen elkaar qua pijnlijkheid ben ik achter)

Daarnet nog even op bed met Saskia erbij. Mama beebie in buik dat weet ze ondertussen wel. "Saskia beebie kijken" en mevrouw probeert door m'n navel te kijken.. "Beebie weg? Waar is beebie nou? Saskia kan niet zien?"
Verteld dat we morgen dan maar naar de beebie gaan luisteren (bij de vk) en nadat de beebie welterusten gekust is, ging mevrouw naar bed
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 20:47:13 #214
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_40282232
Karin, daar zijn we hier toch voor? Delen van alle dingen, dus ook de ongezellige? Je hebt het denk ik niet meegekregen maar ik heb hier heel wat weekjes ongezellig gezeten, door onderzoeken ed.
Dat was voor mij iig erg fijn, om het hier kwijt te kunnen. Dus gewoon blijven schrijven he!
En wat anderen zeggen, ik zou toch proberen de vk te bellen, of evt. het zkh. Daar kunnen ze ook meer onderzoeken dan een ha denk ik.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 28 juli 2006 @ 21:08:26 #215
94046 PM-girl
pi_40282802
Joeltje, gefeliciteerd! EN niet eens achteraan hoeven sluiten!!

Poejmon, fijn dat je uitslag ok was!!

Maar dames, het REGENT!!!!

*
pi_40282928
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 21:08 schreef PM-girl het volgende:
Joeltje, gefeliciteerd! EN niet eens achteraan hoeven sluiten!!

Poejmon, fijn dat je uitslag ok was!!

Maar dames, het REGENT!!!!

[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Hier nog niet, maar het is hier grauw en grijs en bijna groen! Het komt

Ik kan me trouwens zo ergeren aan die weermutsen van RTL: "morgenochtend bewolkt, en 22 graden, het valt dus wat tegen als u de gordijnen open doet. Gelukkig wordt het 's middags beter, 28 graden" Mens, hele volkstammen snakken naar wolken en 22 graden! - en om het nog even ontopic te maken: vooral mijn voeten waarboven ik mijn enkels niet meer terug kan vinden
Eva
  vrijdag 28 juli 2006 @ 21:43:51 #217
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_40283723
Beslissing genomen. Man vond het meteen oké toen ik zei dat het misschien echt beter is van niet. Hij was zelf ook erg aan het twijfelen, denk ik.
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 16:39 schreef Belana het volgende:
sugar, niet doen past niet bij jullie
Belaantje dit vond ik een heel lieve post. En klopt denk ik ook erg goed. Lief dat je dat zo aanvoelt.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_40283861

Ik voel me even klote. Mijn benen en voeten doen zeer van de spanning, zoveel vocht. Bewegen gaat moeilijk, lopen gaat moeilijk, en dan de drukkende warmte, en de regenwolken zijn ook al weer voorbij.
ik wil alleen nog maar janken, en ik wil dat die 8 weken NU voorbij zijn!

Maar ja, ik moet nog even, en morgen zal het wel beter gaan, maar nu is het even shit

Sorry voor de klaagpost., ik kruip mijn bedje in...
Eva
  vrijdag 28 juli 2006 @ 21:48:54 #219
24188 Belana
kloon van belana
pi_40283880
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 21:43 schreef Sugar het volgende:
Beslissing genomen. Man vond het meteen oké toen ik zei dat het misschien echt beter is van niet. Hij was zelf ook erg aan het twijfelen, denk ik.
[..]

Belaantje dit vond ik een heel lieve post. En klopt denk ik ook erg goed. Lief dat je dat zo aanvoelt.
lekker ding ben je
jullie krijgen gewoon een prachtig wolfje of wolfinnetje
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 28 juli 2006 @ 21:51:07 #220
24188 Belana
kloon van belana
pi_40283933
linda, klote is dat he!! ff lekker janken, lekker douchen, nog ff lekker janken en dan je bedje in
nog maar 8 weken meissie!! gaat heel snel en het wordt echt koeler.
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 28 juli 2006 @ 21:52:07 #221
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_40283966
Karin, je bent toch al lange tijd erg gammel wat is juiste woord voor die vervelende misselijkheid en de energie die dat vreet? Dat kan bijdragen aan het feit dat alles nu meer zeer doet. Alsof je zenuwen getergd zijn. Krijg je ook nog eens een antibioticakuur en het is bloedheet en dan kan het wel eens te veel zijn. Tel daarbij op de mogelijke verklaringen die hier ook nog eens genoemd zijn en een miskraam is niet het enige waar je aan zou moeten/kunnen denken. Sterkte!
  vrijdag 28 juli 2006 @ 21:53:51 #222
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_40284009
Linda856763 ( ) Balen van die dingen soms, he? Ik heb met je te doen en kan maar 1 ding zeggen: accepteer dat het one of those days is en gun jezelf een jankmoment en een potje thee. Of ak ijs. Of cola light. Of nog een jankpartij. Dat is het beste wat je ervan kunt maken soms.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 28 juli 2006 @ 21:53:58 #223
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_40284012
Sugar, wij wisten het wel, zelfs wie het eerste geboren zou worden. Degene met het toetertje lag voor de uitgang. Eén jongentje is zeker, werd ons vaak verteld bij echo's. Van het bovenste gelegen kindje is slechts eenmaal een geslacht bepaald. We hadden 2 jongensnamen voor j/j en 1 meisjesnaam voor j/m. Groot was de verassing toen Liz als eerste ter wereld kwam. Na de tranen ineens het besef: Heei, het jongentje lag toch voor? Daarna even verwarring bij lief en ik: Huh? Daarna een lichte paniek: Ships, we hebben maar 1 meisjesnaam. Zodadelijk heeft iedereen zich vergist. 'Gelukkig' begonnen toen de weeën weer, waardoor het vraagstuk ineens een prioriteit naar achteren opschoof. Cas bleek wel het voorspelde jongentje te zijn.... Wie overigens er nu nog steeds last van lijkt te hebben dat zijn zus hem te glad af is geweest door voor te dringen. Met terugwerkende kracht moet hij dat aspect nu nog compenseren.
Je vraagt om hulp in je dilemma? Nee, niet doen. Die twee weken zit je nog wel uit. Ik zou verrast willen worden.
pi_40284144
klinkt als de juiste keuze sugar, die paar weekjes maken ook niet meer uit.
Oh, en voor de puf-en-cheer-smilies weer losbarsten morgenochten. Ik ga lekker uitslapen en uitgebreid ontbijten, dus spaar jullie vingers. Als er wel wat gebeurt geef ik wel de opdracht een berichtje te posten
  vrijdag 28 juli 2006 @ 22:08:00 #225
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_40284371
Owlet, die kijkt je dan ws zo aan:
Het mannetje vindt het ook maar apart als ik vertel over hier.
Maar zo langzaamaan heb ik hem al een beetje opgevoed hoor.

Sugar, goede beslissing over het niet willen weten. Het is ook de ultieme test vind ik om je nieuwsgierigheid te testen. Dat laatste stukje red je ook nog wel. En ookal dacht ik bijv zelf aan een meisje dit keer, ik was ook heel blij verrast toen ik het piemeltje zag hangen. Is zo'n leuk moment als je ziet 'wie' je daar in je armen krijgt.
Ik weet dat veel mensen het hier al weten wat ze krijgen, maar ik zou dat echt niet willen. Dan weet je al wie je krijgt en hoe hij of zij heet. Zou ik niet leuk vinden. Dat is voor mij persoonlijk gewoon het laatste kadootje wat je uitpakt, bij wijze van spreken.
Als je niet lacht, ben je dood.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 22:08:02 #226
24188 Belana
kloon van belana
pi_40284374
ja, kom zeg owlet, dat kan dus niet
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 28 juli 2006 @ 22:14:06 #227
144006 chacama
Ondernemend!
pi_40284528
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 20:03 schreef E.T. het volgende:
.........
Karin, wat een hork van een huisarts zeg! Die groeipijnen van de baarmoeder voelden bij mij trouwens als hele hevige menstruatiekrampen.. Meer een soort 'doffe' pijn.. de pijn van m'n darmen was een stuk scherper. (ow, en geirriteerde blaas, volle darmen en groeipijnen verstevigen elkaar qua pijnlijkheid ben ik achter)

....
Kijk en dat is nu precies wat ik vandaag voelde en waar ik de HA voor heb gebeld. Dank je E.T. nu weet ik in elk geval wat het was. Had sterkte mestruatie-achtige krampen, maar alleen onderin mijn buik, had vlak daarvoor mijn plas vrij lang op moeten houden en mijn volle darmen gaan net iets minder makkelijk leeg dan anders.Het heeft zeker 2 urr geduurd, maar ik voelde Pukkie gewoon tijdens die krampen, dus ik wist ergens wel dat het goed zat, maar had voor de zekerheid gebeld. De HA dacht aan bandenpijn, maar wist me wel te zeggen dat als ik koortst ontwikkelde ik meteen moest bellen, want een blaas/nierbekkenontsteking kon ik er niet nog bij hebben......

Uhm....en ik moet nog iemand welkom heten, maar kan niet meer zien wie....hoe dan ook....welkom in dit topic.
pi_40286051
je bedoelt appelsap denk ik Chacama
pi_40292283
Mijn opa zal nooit onze kleine (Zijn achterkleinkind dus) in de armen kunnen nemen, afgelopen Donderdag is hij plotseling overleden door een harstilstand...........
pi_40292297
Oh Ke2v2in, dat is vreselijk jammer zeg. En dat net zo vlak voordat jullie kindje komt. Sterkte.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zaterdag 29 juli 2006 @ 09:12:11 #231
94046 PM-girl
pi_40292565
Jeetje Kevin en Nicole. Sterkte. Hier pas hetzelfde, de laatste grootouder die nog leefde (en voor het eerst overgrootvader zou worden) gestorven. Mijn troost is dat hij wel wist wat er ging gebeuren en dat hij voor zijn gevoeltoch ogv is/wordt straks.
Maar het is erg jammer, sterkte.

Linda, ik herken je gevoel zo. Gisterenavond ondanks de regen toch ook weer zo''n bui, pijn, hond die verveelt, zweterig lijf, vriendje die roept dat ie er ook niks aan kan doen.
Aantal huilbuien stijgt hier per dag! Lekker aan toegeven hoor!

Owlet, ontbjit ze!!
*
pi_40293126
Kevin, wat erg, gecondoleerd.

Smirre leuk jou weer eens te zien hier! Alles goed nog? Kom eens foto's posten enzo?

Suzanne, ik vind 't zelf al een behoorlijk buikje (voor mijn doen, voor deze duur) en eindelijk kunnen meer onbekende anderen nu ook zelf zien dat ik zwanger ben. 'k Zal m'n man eens vragen een foto te maken komende week.
pi_40293358

Lekker geslapen, beetje geknuffeld met (nee, niet dat, kom op, veel te warm, te dik, te pijnlijk ) en gisteren heeft ie mijn benen nog gemasseerd
Ik kan er wel weer tegen en ga vandaag een boxkleed kopen, want dat heb ik in mijn hoofd gehaald. Dus ik ga voor het eerst (!) naar de Prenatal! (is bij ons op het industrieterrein, en normaalgesproken hebben we geen auto, dus is het te ver)

Dank voor jullie steun, en het is idd nog maar 8 weken!

voor iedereen die het gebruiken kan!
Eva
pi_40293389
linda, fijn dat je je weer wat beter voelt!!
Dance 'til ya drop!
  zaterdag 29 juli 2006 @ 10:38:50 #235
11682 Moonah
Jolie femme
pi_40293406
Kevin en Nicole, gecondoleerd.
PM, het overlijden van jouw opa is compleet langs me heen gegaan...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_40293454
O da's balen ke2v2in, dat hij er niet meer bij kan zijn.....
Sterkte met het verlies

Hier gaat het weer beter, geen bloedingen of andere enge dingen meegemaakt verder.
Dus we vertrouwen erop dat alles goed is.
Heb inmiddels activia toetjes opgehaald....die zijn best lekker zeg

Iedereen bedankt voor de steun en de lieve woorden.
Erg fijn dat er zoiets als Fok! bestaat, ik heb aan jullie meer als aan die huisarts!

Hoe is het met Owlet eigenlijk?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zaterdag 29 juli 2006 @ 10:51:00 #237
144006 chacama
Ondernemend!
pi_40293551
Karin, fijn dat het allemaal goed lijkt te gaan. Dat is natuurlijk wel een hele geruststelling. En dat van die huisarts kan ik beamen. Ik heb hier ook meer aan dan de HA. Owlet heeft gisteren laten weten dat ze vandaag gaat uitslapen. Dus die zal wel wat later posten. En mocht het onverhoops toch beginnen, dan zou ze haar opdracht geven te posten.

Kevin en Nicole, gecondoleerd. Jammer dat ie het net niet heeft kunnen meemaken.

Hier weer groei/bandenpijn. Heb vanochtend alleen Fleur even naar de oppas gewandeld en dat was me al weer pijnlijk. Maar goed dat ik morgen niet weer 4 uur hoef te wandelen. Raar eigenlijk vorige week nog nergens last van en eigenlijk de hele wereld aankunnen en nu opeens die pijn nadat ik een stuk gelopen heb.

heeft vandaag voor het eerst aan de buitenkant van mijn gevoeld dat Pukkie flink kan beuken...
pi_40293892
Kevin en Nicole, sterkte...
Uitslapen zat er hier niet zo in omdat het weer eens niet kon laten om heel verliefd over mijn rug te aaien. Lief, schattig en oh zo goed bedoeld maar inmiddels zou hij toch moeten weten dat ik daar WAKKER van wordt en dat slapen dan niet meer gaat

En verder natuurlijk geen krampje te bekennen op de bekende harde buiken na.

* owlet gaat met een boek op bed liggen en zich thee laten brengen
  zaterdag 29 juli 2006 @ 11:33:22 #239
144006 chacama
Ondernemend!
pi_40294207
Oh, Owlet en krijg je dan ook uitgebreid ontbijt op bed. Lekker vers croisantje.....kruimel...kruimel...kruimel. Ik ga straks ook terug naar huis en op bed liggen met een goed boek. Zal alleen zelf de thee mee moeten nemen, want dat heb ik de poezen nog steeds niet kunnen leren .
pi_40294228
  zaterdag 29 juli 2006 @ 11:41:09 #241
144404 waterfly
van de wap
pi_40294329
Waterfly vliegt even in en meteen weer uit... succes dames.....
  zaterdag 29 juli 2006 @ 11:53:20 #242
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40294562
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 11:34 schreef Xanthe het volgende:
Ik durf bijna niet te vragen wat er is... Niks engs hoop ik?
  zaterdag 29 juli 2006 @ 11:55:17 #243
11682 Moonah
Jolie femme
pi_40294593
Wat is er Xanthe?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  † In Memoriam † zaterdag 29 juli 2006 @ 12:03:33 #244
81992 Githa
pi_40294769
Xanthe?... ik schrik ook wel een beetje van je post
Wat is er aan de hand?
  zaterdag 29 juli 2006 @ 12:07:24 #245
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_40294844
Ja, Xanthe, ik zou bijna hopen dat je alleen last hebt van de hitte.... Toch niks ergs hoop ik?

Het dilemma, al dan niet weten wat het geslacht is... Ik zou het echt, echt, echt niet willen weten. Met vlagen is het zo verleidelijk. Maar die ´spanning´ heeft me wel door de bevalling gesleurd. (Anders zou ze er ook wel uitgekomen zijn, maar het gaf mij wel een zetje. Haar ook. )
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zaterdag 29 juli 2006 @ 12:15:20 #246
94046 PM-girl
pi_40294989
Xanthe....??
*
  zaterdag 29 juli 2006 @ 12:17:31 #247
144006 chacama
Ondernemend!
pi_40295035
Ik sluit me even bij alle posten aan. Xanthe wat doet er op???? Alleen een jankbui/ k*-dag of is er iets ergers? Ik schrol behoorlijk van je post. Dus stel ons allen aub even gerust!!!!
  zaterdag 29 juli 2006 @ 12:20:59 #248
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_40295105
xanthe hoop niets vervelends..
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zaterdag 29 juli 2006 @ 12:36:34 #249
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_40295436
Xanthe, je laat ons schrikken! Wat is er aan de hand? Ik hoop niks echt heel ergs!
pi_40295502
Xanthe

Nou, die Prenatal, daar heb ik niet veel aan gemist zeg. Ik vond het nogal tegenvallen, een groot hok met veel spullen die ik ook al in andere winkels had gezien. Maar ik ben natuurlijk niet met lege handen weggegaan

boxkleed
slaapzakje
starterspakket flessen
diaperchamp
en een jurkje voor mij voor een bruiloft, 3 weken voor D-day. (ga ik daarvóór trouwens ook wel dragen, want als ik die bruiloft niet meer haal, heeft het voor niets in mijn kast gehangen)

En voor Neuk zal ik even een foto maken, met jurkje... (zie buikentopic, ff wachten nog )
Eva
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')