Dan wordt het wellicht uitgestelde teleurstelling?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:39 schreef Sugar het volgende:
Maar ik denk nu ook: ja, maar als het geen jongetje is, zou het bijna een soort teleurstelling kunnen zijn. En dan zijn die laatste weken ook niet leuk!![]()
Speaking of which, ik hou dus inmiddels ook nogal wat vocht vast. Tot halverwege mijn kuiten zo'n beetje. 's Nachts leg ik mijn benen een behoorlijk eindje omhoog, waardoor ze 's ochtends tot een acceptabel niveau (lees: niet meer zo pijnlijk) geslonken zijn. Maar nu word ik dus echt al een paar nachten om het uur (!!) wakker voor een flinke plas. Zou dat met het vocht afdrijven te maken hebben?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:00 schreef kozakken het volgende:
alle vochtvasthouden
Nou, volgens mij maakte het toch meer indruk op hem dan hij had verwacht, ook al was het maar een formaliteit.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:29 schreef owlet het volgende:
Moonah, wat leuk! Ik vond dat ook zo speciaal maar mijn vriend wat minder geloof ik.
lekkere vent!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:12 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Maar ohohoh wat schrok ik me lam vanmorgen....... ik kon bij de HA ook alleen maar huilen.
Vraagt hij of ik soms moeilijk zwanger kon raken.... nou nee het ging wel snel, maar daarom is het nog wel erg als het dan misgaat.
Ach ja zei hij, het is een natuurlijke reactie van het lichaam, uithuilen en doorgaan...
Ik heb je een mail gestuurd!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:35 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Karin, wil je me even mailen ajb ?! Adres staat in mijn profiel !
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:23 schreef Sugar het volgende:
Ja, Leah! Dat heb ik ook eigenlijk!
Ik vond het toch wel een supergrote verrassing pas die dag te weten of je een zoon of een dochter hebt. Daarom ook steeds niet gevraagd of ze het wilden zeggen (bij Maria niet en nu weer niet). Maar ja, nu, zo vlak voor de uitgerekende datum, is het misschien toch wel heel leuk? Aaai.![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Iedere keer denk ik dat weer, maar damn... wat gaat het snel!
Ja, zoiets zou ik ook hebben. Het is echt nog maar zo heel kort, ik zou nog even mijn geduld proberen te bewaren!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:37 schreef Luchtbel het volgende:
[..]daarom ook niet willen weten nog zou ik denken. Wolfje wordt al snel geboren, gewoon nog één keer alles nieuw. Lijkt mij wel mooi.
Juist, dat bedoelde ik dusquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:37 schreef Luchtbel het volgende:
[..]daarom ook niet willen weten nog zou ik denken. Wolfje wordt al snel geboren, gewoon nog één keer alles nieuw. Lijkt mij wel mooi.
Lange buikgriep is dat dan he, da's wel weer minderquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:53 schreef Neuk het volgende:
Alleen was ik toen niet zwanger, ik vond dat ik heel erge buikgriep had.
Vind ik ook eigenlijk, daarom wilden we het bij alletwee weten, en nu weer (stomme ik, heb nog geen echoafspraak gemaakt en nu ben ik al 20 wekenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:03 schreef Spuuglokje het volgende:
Maar hoe je kindje er uit ziet is toch al een hele verrassing? Zo heb je 2 keer een verrassing! Nu dat je weet wat het is, en straks dat je weet hoe het er uit ziet. Dubbelop fijn dus.![]()
Hier nog niet, maar het is hier grauw en grijs en bijna groen! Het komtquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:08 schreef PM-girl het volgende:
Joeltje, gefeliciteerd! EN niet eens achteraan hoeven sluiten!!
Poejmon, fijn dat je uitslag ok was!!
Maar dames, het REGENT!!!!
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Belaantjequote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:43 schreef Sugar het volgende:
Beslissing genomen. Man vond het meteen oké toen ik zei dat het misschien echt beter is van niet.Hij was zelf ook erg aan het twijfelen, denk ik.
[..]
Belaantjedit vond ik een heel lieve post. En klopt denk ik ook erg goed. Lief dat je dat zo aanvoelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |