Dan wordt het wellicht uitgestelde teleurstelling?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:39 schreef Sugar het volgende:
Maar ik denk nu ook: ja, maar als het geen jongetje is, zou het bijna een soort teleurstelling kunnen zijn. En dan zijn die laatste weken ook niet leuk!![]()
Speaking of which, ik hou dus inmiddels ook nogal wat vocht vast. Tot halverwege mijn kuiten zo'n beetje. 's Nachts leg ik mijn benen een behoorlijk eindje omhoog, waardoor ze 's ochtends tot een acceptabel niveau (lees: niet meer zo pijnlijk) geslonken zijn. Maar nu word ik dus echt al een paar nachten om het uur (!!) wakker voor een flinke plas. Zou dat met het vocht afdrijven te maken hebben?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:00 schreef kozakken het volgende:
alle vochtvasthouden
Nou, volgens mij maakte het toch meer indruk op hem dan hij had verwacht, ook al was het maar een formaliteit.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:29 schreef owlet het volgende:
Moonah, wat leuk! Ik vond dat ook zo speciaal maar mijn vriend wat minder geloof ik.
lekkere vent!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:12 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Maar ohohoh wat schrok ik me lam vanmorgen....... ik kon bij de HA ook alleen maar huilen.
Vraagt hij of ik soms moeilijk zwanger kon raken.... nou nee het ging wel snel, maar daarom is het nog wel erg als het dan misgaat.
Ach ja zei hij, het is een natuurlijke reactie van het lichaam, uithuilen en doorgaan...
Ik heb je een mail gestuurd!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:35 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Karin, wil je me even mailen ajb ?! Adres staat in mijn profiel !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |