abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40263473
Bellen! Daar zijn ze toch voor?
Eva
  vrijdag 28 juli 2006 @ 10:43:12 #127
11682 Moonah
Jolie femme
pi_40263579
Trouwens...

Wij gaan straks (eeeiiiindelijk...) ons kindje erkennen.
Ik weet wel, stelt an sich niets voor, formaliteit, maar voor mij voelt het een beetje als trouwen.
Alleen vond mijn lief het overdreven een pak aan te trekken...
En ik heb zelf niet eens een witte jurk die ik nu pas.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 10:45:36 #128
1762 YPPY
Yppiaans
pi_40263636
Dat is een goede reden om te gaan winkelen!

Wij zijn juist getrouwd o.a. om niet te hoeven erkennen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_40263652
Oei, erkennen! Dat moeten wij ook nog doen. Affijn, maandag dan maar.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 28 juli 2006 @ 10:47:54 #130
11682 Moonah
Jolie femme
pi_40263696
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 10:45 schreef YPPY het volgende:
Dat is een goede reden om te gaan winkelen!
Nah, we gaan iig taart eten!
quote:
Wij zijn juist getrouwd o.a. om niet te hoeven erkennen.
Sssst
Mijn lief vindt trouwen een eng woord....
pi_40263756
ik heb de HA gebeld en gevraagd of het van die medicijnen kan komen, maar dat kon niet, dus ik moet zo even langskomen..... de tranen lopen me over de wangen, ik ben zo bang dat het mis is. En ik ben ook nog helemaal alleen
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 28 juli 2006 @ 10:52:31 #132
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_40263813
ik reageer even om mans naam. (ik ben popples)
pm-girl dank je wel.
karin dgewoon even de vk bellen hoor.
iemand had het over wat ze met de hond zou doen.
wij hebben 2 hondjes maar ik ga in het ziekenhuis bevallen
maar de hondjes blijven gewoon thuis. ik las laatst ergen over dat je je hond(en) bij de zwangerschap moet betrekken zo kunnen ze er aan wennen dat niet alle aandacht naar hun meer gaan. misschien heel raar.
ik heb sinds gistermiddag last van mijn heupen en als ik wil zitten doet dit pijn en als ik plat lig dan moet ik een half uur wennen. dan gaat de pijn een beetje weg.
ik kan niet liggen of zitten alleen lopen maar als ik buk ver ga ik. ook heb ik veel last van mijn rug.
iemand een idee wat het zou kunnen zijn?
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_40263842
Oh Karin, wat rot maar ook goed dat je langs kan komen. Misschien is er niks aan de hand. Dat hoop ik voor je. Sterkte!
  vrijdag 28 juli 2006 @ 10:55:33 #134
1762 YPPY
Yppiaans
pi_40263893
Moonah, wij waren allebei niet van het trouwen, maar het is gewoon praktisch, ook als we een huis willen kopen.

Kun je niet iemand bellen die meegaat Karin? Het lijkt me zwaar om alleen te moeten gaan. Sterkte!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_40263921
Karin sterkte

Owlet lig je nog lekker te slapen omdat je vannacht door de benauwdheid niet kon slapen?
En anders om aan te moedigen
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_40263958
nee ik moet wel alleen, mijn vriend is aan het werk, mijn ouders zijn op vakantie, en als ik mijn schoonmoeder bel dan duurt het te lang voor ze hier is. ik ga wel alleen en jullie horen nog van me.
pi_40264160
veel succes karin!
Dance 'til ya drop!
  † In Memoriam † vrijdag 28 juli 2006 @ 11:10:13 #138
81992 Githa
pi_40264296
Karin, sterkte! ...

PM-girl, ik ben thuis bevallen, maar de hond is gewoon beneden gebleven, dat doet ze s'nachts immers ook.
Toen Jordy er eenmaal was, mocht ze gelijk komen kijken en ze heeft hem toen helemaal besnuffeld ik heb vooraf wel nachtmerries gehad dat de hond bij de eerste ontmoeting *HAP* zou doen zo is ze helemáál niet maar toch... daarna is ze lekker onder het bed gaan liggen kon ineens doordat het bedje op kratjes stond Ik denk dat het goed is om de hond erbij te betrekken.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 11:12:40 #139
11682 Moonah
Jolie femme
pi_40264366
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 10:50 schreef XXXKarinXXX het volgende:
de tranen lopen me over de wangen, ik ben zo bang dat het mis is. En ik ben ook nog helemaal alleen
Och moppie toch....
Sterkte hoor...
pi_40264530
PM-girl we hadden hier een afspraak met buren verder op in de straat die zelf een grote hond hadden en al eens eerder op onze hond hadden gepast. Als wij naar het ziekenhuis zouden vertrekken dan zouden we de sleutel bij hun in de brievenbus deponeren en zolang de auto er niet stond zouden zij iig. voor de hond zorgen.
Uiteindelijk ben ik ingeleid dus hebben we de sleutel de dag van te voren gebracht en hebben zij de hond in huis genomen voor de dagen dat ik in het ziekenhuis lag.

Karin sterkte.

Owlet zal het dan nu zover zijn???
pi_40264708
oww karin toch, sterkte meid!!

De hond, wat moeten we met de hond...mijn bevalling duurde 33 uur, maar was natuurlijk niet zo heftig meteen dus eerst heeft vriendje de hond uitgelaten korte plasstukjes en later hebben we een dorpsgenoot gevraagd of ze even wilde laten plassen (ik bedoel, in een dorp hou je niks geheim)...bij de tweede wilde ik eigenlijk weer zo'n constructie doen, omdat ik gewoon heel graag uit het ziekenhuis kom en dat ik dan gewoon hondenbeest lekker thuis heb....
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_40264840
Hier is ze al weer, en nog potdicht van/naar onderen

Het was inderdaad voor het eerst lekker uitslapen door de koelte dus daar heb ik meteen maar gebruik van gemaakt.
Verder kan ik mededelen dat sex inderdaad helpt om alles op gang te brengen, maar dat het na een nacht wee-achtige dingen ook weer vrolijk stopt

Moonah, wat leuk! Ik vond dat ook zo speciaal maar mijn vriend wat minder geloof ik.

Karin, sterkte
pi_40265049
owlet dat kind van jou houdt misschien meer van de herfst
DANYEL EN THIJS
pi_40265164
ben ik weer, de ha kon me niet geruststellen, het kan een miskraam zijn, maar de kans was wel klein, want dan moet je voortdurend of om de paar minuten pijn hebben, en dat heb ik niet. Het was alleen vanmorgen 5 minuten en daarna niet weer. Maar als het mis is, dan moet er binnen 24 uur een bloeding volgen. Het kan ook door de blaas of door de darmen komen.
Dus afwachten.....
Het enige dat me geruststelt is dat ik het al een keer eerder heb gehad, toen was ik al wel zwanger maar dat wist ik nog niet. Toen heb ik een soortgelijke aanval gehad.
Ik hoop maar dat het allemaal goed komt.
Mijn vriend was net van plan om het op zijn werk te vertellen, maar die wacht daar maar ff mee.
Hij is zich ook lam geschrokken.
pi_40265251
Vervelend dat je nu nog niet veel weet. Maar wel een goed teken misschien dat de pijn nu weg is.
Ik duim voor je.
pi_40265308
karin, wat supereng zeg.......shit, dat je nu alleen maar kan afwachten, dat is zo balen.
DANYEL EN THIJS
pi_40265343
Kan het idd geen prikkelbare-darm-aanval zijn Karin? Heb je misschien last van obstipatie oid?

Popples, gefeliciteerd nog. Last van mijn heupen heb ik niet (gehad). Misschien herkent iemand anders het?
  † In Memoriam † vrijdag 28 juli 2006 @ 11:46:02 #148
81992 Githa
pi_40265363
Karin wat een spanning zeg...ik ga voor je duimen dat alles goed is
  vrijdag 28 juli 2006 @ 11:56:59 #149
593 sjak
Juffie Bloem
pi_40265745
Oh bah Karin, wat eng. Het zou ook die blaasontsteking kunnen zijn, dat kan nu anders voelen dan als je niet zwanger bent. Ik duim voor je je snel weer helemaal OK voelt

Owlet, die Ronja laat nog even op zich wachten zeg. Gaat het verder wel goed met je?
Moonah, leuk dat jullie er zo'n gezellig uitje van gaan maken. Taart , ik heb hier alleen maar zoenen (negerzoenen dus..) en die ga ik lekker opeten. Ik neem er wel 1 op jullie erkenning
Lekker douchen!
pi_40266973
Karin, ik duim voor je dat er niks aan de hand was en dat alles goed is!!
sterkte!!
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')