quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:41 schreef YPPY het volgende:
Ik denk dat het je vooral op valt als je erop gaat letten. Bij 'oudere moeders' zal dat ook wel zo zijn.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:34 schreef Anitra het volgende:
m@x ben jij van mijn leeftijd?Ik dacht dat jij jonger was
met Djulian was ik 31 trouwens
Ik ben gisteren 37 gewordenquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:43 schreef Slaapmeisje het volgende:
Goed zo!quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:44 schreef Neuk het volgende:
en gelukkig bleek alles met de beeb goed.
Ja, ik kon zelfs niet voelen waar hij lag (en ik weet altijd precies waar en hoe hij ligt). Mijn buik voelde echt anders aan gisteren. Hij bleek helemaal onderin en achterin te liggen. Doptone gaf wel gelijk aan dat het goed zatquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:56 schreef Slaapmeisje het volgende:
Neuk wat fijn dat het toch nog goed was. Ik kan me voorstellen dat je toch de schrik in je lijf hebt zitten als je je kindje al zolang niet voelt bewegen. Heeft de VK nog gezegd of het ook aan de warmte kan liggen dat ie wat rustiger is?
ook saaiquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:58 schreef Meimeltje het volgende:
Volgens mij heb ik dan zo'n beetje een gemiddelde leeftijd hier met mn 27 jaar
Ik maak me ook niet zo snel zorgen maar de hele dag niets voelen gaat op een gegeven moment wel opvallen als je normaal elke 2 uur een binnenkant-buik massage krijgt. Ik heb dus geprobeerd em wel te voelen zoals ik normaal wel eens doe: beetje porren, chocolademelk drinken, beetje fruit eten en diep door de buik ademen, niets werkte na 2-3 uur. En aangezien ik nare buikpijn had (groei en banden oid) heb ik toen maar effe gebeld.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:00 schreef YPPY het volgende:
Gelukkig maar dat alles toch goed was Neuk. Lijkt me niks om je zo'n zorgen te maken.
Jaaa, moeders die laten weten dat ze op hun 21e al moeders waren.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:08 schreef linda856763 het volgende:
Ik zal wsl 29 zijn (rond mijn verjaardag uitgerekend)....Vond het al redelijk oud, maar dat lijkt best mee te vallen hier(mijn moeder was 21 toen ik geboren werd....) Ik heb het nu heeeeeeeeel warm. Gisteren (de heetste dag) was het heerlijk op mijn werk, lekker koel, maar nu is het zo benauwd!
IK WIL KOELTE!!!
Oei Neuk, maar goed dat je gebeld hebt dan, want van die beschrijving wordt ik niet vrolijk...Sterkte!quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:44 schreef Neuk het volgende:
Was ik ook weer es. Het ging een beetje fout gisteren. Ik voelde de hele dag de baby niet en voelde me dood en doodziek, zwak en misselijk en blergh icm harde buiken om de paar minuten.
Op mijn werk (avonddienst) had ik de baby nog steeds niet gevoeld, en toen heb ik om half 10 de vk maar eens gebeld. Ik vroeg of babietjes rustiger zijn met zulk warm weer. Nadat ze me een paar vragen had gesteld wilde ze me zien, zsm. Om 10 uur was ze dus al bij me thuis, en gelukkig bleek alles met de beeb goed. Misschien heb ik weer een blaasontsteking of een buikgriepje onder de leden. Ik was iig extreem oververhit en het heeft uren geduurd eer ik me een beetje beter en normaler voelde. Heel shit. Gelukkig gaat het vandaag ietsje beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |