reserveer voor mij dan maar het hoekappartement
![]()
Ik word over 1,5 maand 39 en ga op voor baby 3.Nummer 1 voor mijn huidige hubbie.
Gisteravond werd ik even helemaal niet lekker
![]()
Duizelig en hoofdpijn en hubbie was t zat en belde de ha post.Eindelijk medicijnen gekregen tegen braken,maar ze lieten wel doorschemeren,dat t schadelijk kon zijn voor frummeltje.....
![]()
Ik heb cyclizine gekregen,nog kleiner dan de foliumzuur gelukkig.Maar in de bijsluiter staat,dat het pas na 2 uur gaat werken en dan 4 tot6 uur aanhoud.
Het leek me dus niet slim om dat om 21:00u gisteravond nog in te nemen,want 's nachts heb ik er niks aan.Moest eig.ook vanmorgen plasje bij de ha inleveren en laten beoordelen of ik wel of niet al aan het uitdrogen was.
Affijn,vanmorgen voelde ik me een heel stuk beter en heb dus nog niks ingenomen en ben ook niet naar de huisarts geweest.Ik plas al meer en heb tot nu toe een kwart flesje aquarius op,twee bekers thee en een kop boulion,2 broodjes,en 1 beschuitje.Ik hoop,dat het nu de goede kant op blijft gaan,als ik weer zo vaak ga overgeven zal ik wel wat innemen,maar liever niet nu.
Verder schiet de dag voor geen meter op hier,verveel me dood.Buiten kan ik ook niet rustig zittten,net nu t zo lekker is,want de schilders zijn bij de buren bezig en morgen hier
![]()
Hebben die lui geen vakantie ofzow
![]()
Ach ja,dan is t maar gedaan hé?Ik hoop dat ze hier morgen pas komen,want het terras moet leeg en dat ga ik dus echt niet doen
Ik ga weer even plat
Slaapmeis,heeeeeerlijk,dat je je goed voelt en lekker van je vk bezoek.
Groetjes,Minoes