Klopt jaquote:
Dat is zo.. Ik las ergens op het forum dat een Fins persoon (weet niet meer of het man of vrouw was) het jammer vond dat hij/zij telkens commentaar kreeg, iets in de trant van 'again Finland!'. Dus ik doe ook wel m'n best om enthousiast te blijven. Tenslotte vind ik het ook niet leuk als ik te horen krijg 'again the Netherlands' en kunnen zij er niets aan doen. Maar ik ben er toch klaar mee denk ik.. Alhoewel ik vorige week een kaart uit Panama kreeg en dat vond ik toch wel weer bijzonderquote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:25 schreef Vava het volgende:
Tsja, aan de ene kant wel jammer dat er zoveel Finnen zijn. Aan de andere kant, ze doen ook hun best om een mooie kaart te sturen en een leuk stukje op de kaart te schrijven![]()
En er zijn ook veel Nederlanders
Die naar Australië is aangekomenquote:Op zondag 30 juli 2006 08:00 schreef Allan24 het volgende:
Het gaat redelijk voorspoedig wat betreft de reistijden!
NL-16749 germaine Australia 25 Jul, 2006 5 Travelling Lost the address?
NL-17109 alma_hki Finland 27 Jul, 2006 3 Travelling Lost the address?
NL-17125 Sneeweisz Germany 28 Jul, 2006 2 Travelling Lost the address?
NL-17217 CarolinaRen United States of America 29 Jul, 2006 1 Travelling Lost the address?
NL-17289 Marty United States of America 30 Jul, 2006 0 Travelling Lost the address?
Die van mij naar Australie heeft er 8 dagen over gedaan.quote:Op maandag 31 juli 2006 10:08 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Die naar Australië is aangekomennieuw adres aangevraagd: Iran!
![]()
![]()
Jij bent echt ergquote:
feli, hebt de nummer 2 gehaald, ik kwam niet verder dan 3quote:
Ik had er ook eentje naar Iran, hij was zo vriendelijk om er eentje terug te sturen ookquote:Op maandag 31 juli 2006 10:10 schreef Jaguarized het volgende:
Oeh wat vet!Dat hoor je helemaal nooit.
En er zijn maar 13 users.
De envelop was helemaal gescheurd aan de onderkant...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:29 schreef Jaguarized het volgende:
Welkom terug.Magneet eruit gevallen door de sorteermachine?
Oh dat verbaast me niks. Maandag is qua post altijd de meest kansloze dag. Dat beetje kan ook wel mee op dinsdag.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:22 schreef Vava het volgende:
Hmm.... binnenkort misschien geen post meer op maandagGeen post meer op maandag
Is ook zo, voor dat beetje post op maandag moeten wel veel postbodes aan het werk. Wat dat betreft logisch. Maar ik vraag me wel af hoe het dan met rouwkaarten gaat, als iemand op vrijdagmiddag/avond overlijdt komen de kaarten pas op dinsdag en dat kan te laat zijnquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh dat verbaast me niks. Maandag is qua post altijd de meest kansloze dag. Dat beetje kan ook wel mee op dinsdag.
Naja als iemand vrijdagavond overlijdt dan komen ze dinsdag pas aan maar zou een begrafenis dan op dinsdag zijn? Ik denk eerder op woensdag.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:28 schreef Vava het volgende:
[..]
Is ook zo, voor dat beetje post op maandag moeten wel veel postbodes aan het werk. Wat dat betreft logisch. Maar ik vraag me wel af hoe het dan met rouwkaarten gaat, als iemand op vrijdagmiddag/avond overlijdt komen de kaarten pas op dinsdag en dat kan te laat zijn![]()
Als je op dinsdagavond thuis komt en dan pas ziet dat er woensdag een begrafenis of crematie is waar je heen moet kan het lastig zijn om nog wat te regelen met werk enz..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Naja als iemand vrijdagavond overlijdt dan komen ze dinsdag pas aan maar zou een begrafenis dan op dinsdag zijn? Ik denk eerder op woensdag.
True. Dat wordt dus mensen bellen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:47 schreef Vava het volgende:
[..]
Als je op dinsdagavond thuis komt en dan pas ziet dat er woensdag een begrafenis of crematie is waar je heen moet kan het lastig zijn om nog wat te regelen met werk enz..
Ja, en daar zit men in zo'n situatie niet op te wachten...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
True. Dat wordt dus mensen bellen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |