Jij bent lelijkquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kut tag.
Jij bent de meest hilarische kast-homo ooit. Blijf er maar lekker zitten, want ik verwens niemand zo'n randdebiel...quote:
Vooralsnog hebben we van CDP wel een gezicht gezien en van jou niet.. tot die tijd mondje dichtquote:
Waarom moet je nou zo doen, Vlarpquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vooralsnog hebben we van CDP wel een gezicht gezien en van jou niet.. tot die tijd mondje dicht![]()
![]()
oh ja.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:44 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Malle W., 'anders' is ook een benaming voor homo'sCheck Van Dale
![]()
Okay Akela we doen ons bestquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:43 schreef jogy het volgende:
Hoppa, en nu weer lief doen kinders.
Verdorie, wie heeft een report gedaanquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
oh ja.
Maar goed, het staat weer zoals het hoort dus laat maar
Hoi Davidquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:48 schreef davidov het volgende:
BB met zn drang om de TT continu aan te passen komt mn strot uit
Anders dan dat: hooi
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:48 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Verdorie, wie heeft een report gedaan![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
zou [HOMO]#1757 Homo aangeboden :7 kunnen worden veranderd in: [HOMO]#1757 Homo aangeboden ?dank u
hear, hear!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:48 schreef davidov het volgende:
BB met zn drang om de TT continu aan te passen komt mn strot uit
Anders dan dat: hooi
Ik heb deze zin nu diverse keren gelezen, maar ik blijf hem dubbelzinnig en ranzig vindenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga op de bank liggen met een magnum.
En nee, deze gebruik ik niet voor zelfmoord, wel voor puur genot.
Graag. Had je bitterkoekjes?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:55 schreef davidov het volgende:
koekje d'r bij?
Van mij mag je het houden tot je op hoogbejaarde leeftijd je laatste adem uitblaast.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En hoelang mag ik daar nu trots mee rond blijven paraderen![]()
Doodverwensing!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:57 schreef jogy het volgende:
Van mij mag je het houden tot je op hoogbejaarde leeftijd je laatste adem uitblaast.
Stuur ik hem daarna wel terug, net als de koninklijke onderscheiding die naderhand ook weer terug naar het staatshoofd moetquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Van mij mag je het houden tot je op hoogbejaarde leeftijd je laatste adem uitblaast.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:57 schreef DennisMoore het volgende:
Roomboterkoekreepjes.
Sorry meneer met het lekkere lichaamquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:44 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Waarom moet je nou zo doen, VlarpIk wilde net mn reactie editen en erbij zetten ', je bent lang niet zo jammie als Vlarp'
![]()
![]()
![]()
quote:
Neger-en is ook een optie?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:06 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Zelfs de
in de titel gun je me niet! Lelijkerds en hun issues
, het zit me tot hier, ik zeg je tot HIER!
![]()
"Pagina kan niet worden gevonden"quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:07 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Toch blijf je mn favo [homo], ik heb zelfs een website gemaakt voor je:
www.vlarpisthabest.nl![]()
Geen flauw idee. Misschien wel, maar dan nog... 500 calorieen per reepje?quote:
Ik heb weinig issues. Jij des te meer.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:06 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Zelfs de
in de titel gun je me niet! Lelijkerds en hun issues
, het zit me tot hier, ik zeg je, tot HIER!
![]()
Ik heb een site gemaakt, ik zou een site willen maken, what's tha differencequote:
Dat is dan wel weer tof van je maar hoe wil je dat doen als je dood ben?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Stuur ik hem daarna wel terug, net als de koninklijke onderscheiding die naderhand ook weer terug naar het staatshoofd moet
Enveloppen maken en bij je notaris in bewaring geven?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer tof van je maar hoe wil je dat doen als je dood ben?
Nou ja tegen de tijd dat ik de rollater bij het bejaardenoord moet inleveren komt er van paraderen toch niets meer en kan hij dus al retourquote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer tof van je maar hoe wil je dat doen als je dood ben?
True enough, zulke dingen zijn goud waard.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou ja tegen de tijd dat ik de rollater bij het bejaardenoord moet inleveren komt er van paraderen toch niets meer en kan hij dus al retour
anders ontstaat daar bij het verdelen van de inboedel nog heibel over
quote:k hoef geen sex al wil je dat van mij loop dan maar door naar zo'n zielig schootnichtje
al ben je een opa van ouder dan 21 loop ook maar doowr hoor
Alsof jij dik bent...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:11 schreef wonderer het volgende:
Geen flauw idee. Misschien wel, maar dan nog... 500 calorieen per reepje?
Diaree?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:16 schreef Blubberzwijn het volgende:
frambozensiroop van de c1000 is echt de bron van al het kwaad... nooooit meer kopen
Ik moest aan jou denkenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
http://www.gay.nl/boyaddicted
Nee, en dat wilde ik graag zo houden. Je moet hier echt opletten met wat je binnenkrijgt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Alsof jij dik bent...
Volgens de verpakking 215kcal per reepje.
quote:
Tsjeee... Die droogt ook aardig op.quote:Daniel Radcliffe is binnenkort naakt te zien in zijn toneeldebuut. De 17-jarige hoofdrolspeler uit de Harry Potter-films kruipt in het toneelstuk 'Equus' in de huid van Alan. In één scène van het stuk is Radcliffe naakt te zien terwijl hij op een paard rijdt. De naaktscène maakt deel uit van de groei die de Brit doormaakt als acteur, zegt zijn woordvoerder. "Hij groeit op als acteur en daar horen ook meer uitdagende rollen bij."
Sai?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:56 schreef wonderer het volgende:
Hij doet me op die foto trouwens aan iemand denken maar ik kan er niet opkomen aan wie.
Want 17-jarigen zijn meestal lekker? Als ze jong zijn, dan zijn ze automatisch lekker?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:04 schreef DennisMoore het volgende:
Voor een 17-jarige is ie eigenlijk best lelijk.
Nouja, op die foto iig.
Nee.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:11 schreef BB_Koning het volgende:
Want 17-jarigen zijn meestal lekker? Als ze jong zijn, dan zijn ze automatisch lekker?![]()
Nee, een acteur... Ik kom er wel op. Ooit :pquote:
Weet je man daar al van?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:15 schreef wonderer het volgende:
Nee, een acteur... Ik kom er wel op. Ooit :p
Ik heb een lijf gezien, een gezicht gezien EN een stem gehoordquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vooralsnog hebben we van CDP wel een gezicht gezien en van jou niet.. tot die tijd mondje dicht![]()
![]()
Jij wel!!?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een lijf gezien, een gezicht gezien EN een stem gehoord
Jerruh is vast heel aardig enzo, maar ik snap niet wat mannen (of vrouwen) in hem zien. Qua uiterlijk.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:58 schreef Ang3l het volgende:
Wat komen er trouwens veel homo's in de Rechter (op stratums eind). Zou dat zijn omdat jerre achter de bar stond?
Hij is er leuk genoeg voor jaquote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:58 schreef Ang3l het volgende:
Wat komen er trouwens veel homo's in de Rechter (op stratums eind). Zou dat zijn omdat jerre achter de bar stond?
Jij valt volgens mij ook meer op de nettere preppy jongen i.p.v. de scruffy wild boy > Gok ik. Denk ik. Correct me if I'm wrong. En ik val dan weer meer op de sensuele halfbloedquote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jerruh is vast heel aardig enzo, maar ik snap niet wat mannen (of vrouwen) in hem zien. Qua uiterlijk..
Is Wiz in de buurt?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij valt volgens mij ook meer op de nettere preppy jongen i.p.v. de scruffy wild boy > Gok ik. Denk ik. Correct me if I'm wrong. En ik val dan weer meer op de sensuele halfbloedAi ai ai.
En gratis bier! (quote:
Nee, die plakt vast weer aan z'n vriendjequote:
Ik wil een keer mee stappen in Ehv..quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En gratis bier! (gracias Jerre
)
In de Rechter stond een jongen me echt enorm aan te kijken steeds. Zo staand tegen een muurtje aan, 1 voet nonchalant omhoog tegen de muur geplaatst. Z'n vrienden gingen de andre zala in, hij bleef staan, dat soort dingen. Komen we later in de pallaz (gay bar)... staatie d'r weer
En weet je wie daar OOK stond?!Kugje/Cairon!
Mja.. ik ben ook niet van dat hele kleffe, zeker niet in het openbaarquote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, die plakt vast weer aan z'n vriendje
(Jeez, na zoveel tijd nog steeds amper met een spatel van elkaar af te trekkenhandje-handje)
Dat kan geregeld wordenquote:
Alleen de komende weekenden kan ik nietquote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat kan geregeld wordenTis maar 5 minuten lopen vanaf hier
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij valt volgens mij ook meer op de nettere preppy jongen i.p.v. de scruffy wild boy > Gok ik. Denk ik. Correct me if I'm wrong. En ik val dan weer meer op de sensuele halfbloedAi ai ai.
Ik ga vanavond naar Antwerpen. Zaterdag daarna naar Amsterdam (toch toch toch?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Alleen de komende weekenden kan ik niet
Tuurlijk!!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga vanavond naar Antwerpen. Zaterdag daarna naar Amsterdam (toch toch toch?)
quote:. Zaterdga daarna heb ik nog niks. Zaterdag daarna is Lowlands. Zaterdag daarna zit ik met jou in barce;ona
Ik hoor het wel hoe laat je me waar wilt hebbenquote:
Ja, daar kwam ik ook net achter.quote:
Oeh..quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoor het wel hoe laat je me waar wilt hebbenI'm at your command
Stel je voor... al die mensen, jeg!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, daar kwam ik ook net achter.
Zou evt volgende zaterdag naar iemand in A'dam, maar met die pride... dunno.
Tot aan bepaalde grenzen dan hequote:
Hij is zo dronken, dus niet veelquote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:34 schreef DennisMoore het volgende:
Wat kost een beetje avond met jou, Ang3l?
Vreselijk! Vannacht word ik badend in het zweet wakker!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:02 schreef Cybart het volgende:
[..]
oooohw
nog een nachtje slapen dan, spannend he
kan je voorstellen als we nu nog steeds in de hittegolf gezeten hadden !quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vreselijk! Vannacht word ik badend in het zweet wakker!
Dat zitten we ook nog.. kun je nagaan..quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
kan je voorstellen als we nu nog steeds in de hittegolf gezeten hadden !
Cybart!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:57 schreef Cybart het volgende:
TRS!
dat wordt dus pompen of verzuipen.................. da's de enige manierquote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat zitten we ook nog.. kun je nagaan..
Ik gok op verzuipen..quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat wordt dus pompen of verzuipen.................. da's de enige manier![]()
kan je beter in de kroeg doenquote:
Je bent jarigquote:
Hmm.. het wordt vanavond in ieder geval geen kroeg.. maar wie weet morgenavond. Ik heb vakantie, en de regenboog is erg leuk op zondagquote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
kan je beter in de kroeg doen
blegh, als het meezit kan ik pas zelf weer over 2 weken weer eens op stap ...
2006 - 1980 = 26 jaarquote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:42 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Je bent jarigGefeliciteerd
Hoe jong ben je geworden?
wat ga je dan vanaaf doen?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmm.. het wordt vanavond in ieder geval geen kroeg.. maar wie weet morgenavond. Ik heb vakantie, en de regenboog is erg leuk op zondag.
Maar hoezo zo lang niet stappen dan? Werk?
Behoefte aan meer weekends voor jezelf?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:20 schreef Cybart het volgende:
[..]
wat ga je dan vanaaf doen?
ja, als ik niet op mn vakantiepark aan het werk ben, dan sta ik wel in die discotheek te draaien,
maar goed, daar heb ik mn werk vorige week al opgezegd, maar aangezien de advertentie met mn naam alweer overal gepubliceerd was, moet ik vanavond zowiezo nog, en waarschijnlijk volgende week ook nog een keer
Ik ga mee als jij een Smart voor me kooptquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:23 schreef Jerruh het volgende:
mogguh!
ik wilde eigenlijk nog naar simple maar niemand kon mee
en het is om de hoek:(.
wat is Simple?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:23 schreef Jerruh het volgende:
mogguh!
nouja, het is altijd zo in de zomer dat ik mn sociale leven verwaarloos,quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Behoefte aan meer weekends voor jezelf?
Ik ga de heg knippen, misschien. Of ik plof met een vriend op het terras...
Kut... betraptquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je bent maar iets meer dan een jaar jonger...
jerhuh!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:23 schreef Jerruh het volgende:
mogguh!
Ook goede middagquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:25 schreef pievdb het volgende:
Wat is je voornaam?
Pieter
Wat is de betekenis van je nickname?
nickname die ik irl krijg
En die van je user-icoon?
En van je signature?
Hoe ben je hier terecht gekomen? Of beter gezegd, via wie?
SCHtel hier je vragen aan een ervaren homo #7
En waar ken je hem dan van? En heb je hem al een keer geneukt? Hoe was dat? (Graag rapportcijfer)
Hoe oud ben je?
21
Wat voor studie/werk doe je?
ik ben kok
Waar woon je (ongeveer)?
Gent (België)
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten?
tuurlijk schatjes
[afbeelding]
Heb je een vriendje? (of zoiets)
nee
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen?
koken, muziek luisteren, films kijken en weggaan met vrienden
Waarom geef je antwoord op al deze vragen?
waarom stel je ze in the first place?
Wat is je eerste indruk van ons?
nichterig![]()
Wat wil je ons nog vragen?
niets
Ik vind een Smart hip, veel hipper dan een Peugeot 107, Citroen c1 of Toyota Aygoquote:
ok, dan parkeer ik m bij aflevering meteen in je anusquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:24 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ga mee als jij een Smart voor me koopt![]()
Hmm, allebei in de horeca is wel killing ja. Maarja, niet draaien/werken levert weer geen geld op heh..quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:25 schreef Cybart het volgende:
[..]
nouja, het is altijd zo in de zomer dat ik mn sociale leven verwaarloos,
maar goed, ik heb mn stamkroeg nu dus al in maanden niet meer bezocht,
ik wil ook wel weer eens lekker op een zaterdag kunnen doen waar ik zin in heb, en dan de zondag nog een beetje energie hebben...
en mn vriend werkt altijd overdag in de horeca, en ik savonds, dus dat gaan ook een beetje wringen...
dat zal vast het laatste worden dan... of ben je een vervent heggen knipper?
Je bedoeld dat koekblikje toch?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:26 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik vind een Smart hip, veel hipper dan een Peugeot 107, Citroen c1 of Toyota Aygo![]()
Welkom Pieter!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:25 schreef pievdb het volgende:
Wat is je voornaam?
Pieter
sorry voor de crappy pic![]()
de auto of......, hoe dan ook, beide opties zijn eng, brrrrquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:26 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ok, dan parkeer ik m bij aflevering meteen in je anus.
Nou ja.. wij hebben de Danceparade over 2 weken..quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:26 schreef Jerruh het volgende:
simple is een leuk techno/minimal feestje op stadhuisplein hier...
nouja dat is juist een voordeel eigenlijk...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmm, allebei in de horeca is wel killing ja. Maarja, niet draaien/werken levert weer geen geld op heh..
bel hem op !!!!!quote:Ik haat de heg knippen! Caz zou het nog steeds eens voor komen doen hoe ik 'm recht moet knippen..
Eigenlijk wil ik een BMW 7 of een Audi a8, maar een Audi q7 is ok leuk en ik heb laatst een ubersexy wagen ontdekt: Citroen c6quote:
Ook weer waar. Helaas snapt de rest van je vrienden dat horecaleven nietquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:30 schreef Cybart het volgende:
nouja dat is juist een voordeel eigenlijk...
je snapt allebei veel meer hoe je leven in elkaar zit, en het is gewoon een apart slag soort volk...
en qua geld, ach, ik heb een hele goede contractbespreking gehad op mn vakantiepark, waardoor ik dat geld van die discotheek niet eens echt mis (als ik daar een zelfde aantal uren tegenover zet)
't is een idee...quote:bel hem op !!!!!
quote:
waarvoor mijn dankquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:33 schreef Stroekie het volgende:
Welkom Pieter !
ja, die zijn allemaal de horeca uitgestaptquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ook weer waar. Helaas snapt de rest van je vrienden dat horecaleven niet
hij zal moetenquote:'t is een idee...
Dure smaak heb jequote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:30 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik een BMW 7 of een Audi a8, maar een Audi q7 is ok leuk en ik heb laatst een ubersexy wagen ontdekt: Citroen c6![]()
ja, ik ga een leaseauto eisenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
da's toch wel te regelen met de personeelskorting die je op je werk krijgt![]()
Ik vind de nieuwe Volksagen Passat mooiquote:
quote:
Ik heb 1 keer achter de bar gestaanquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:37 schreef pievdb het volgende:
ook veel horecavolk hier blijkbaar
Trouw met een rijke vent van 80. Zorg dat ie de pijp uit gaan en dan cashen en voila BB heeft een mooie auto onder zijn derrierequote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:38 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik vind de nieuwe Volksagen Passat mooiMaar ja, dan praat je ook over een instapprijs van ongeveer 28000
![]()
ja die heb ik dan nog wel een... maar ja die ga ik je niet geven, want dan heb ik er geen meer...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:38 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]dank je
Heb alleen geen benzine dop meer
Ben ik verloren
![]()
Geen ideequote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:40 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja die heb ik dan nog wel een... maar ja die ga ik je niet geven, want dan heb ik er geen meer...
hoe duur zijn die krengen eigenlijk?
Heb jij een sugardadday?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:39 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Trouw met een rijke vent van 80. Zorg dat ie de pijp uit gaan en dan cashen en voila BB heeft een mooie auto onder zijn derriere
Ik 5 keerquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:39 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer achter de bar gestaan![]()
Daar krijg je een dikke buik van of moet ik zeggen: een nóg dikkere buikquote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:02 schreef TehRockstar het volgende:
Spekkies zijn lekker.
aanstaande week: di, wo, do, vrij en zoquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:31 schreef Cybart het volgende:
[..]
waneer moet je allemaal bij sunrise werken?
dan moet ik vanaf 3 uur beginnen!!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:24 schreef Cybart het volgende:
dinsdag mischien, dan heb ik nl vrij
BeeBee, een dame zei gister dat ik Chloe Sevigny lijk en dat ze wilt dat ik modelletje word voor haar kleertjes.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:08 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Daar krijg je een dikke buik van of moet ik zeggen: een nóg dikkere buik![]()
"grijpt z'n hart vast"quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:31 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
BeeBee, een dame zei gister dat ik Chloe Sevigny lijk en dat ze wilt dat ik modelletje word voor haar kleertjes.![]()
*proest*quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"grijpt z'n hart vast"
Oh jee, TehRockStar goes catwalk
let je straks wel op in de harde modellen wereld![]()
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je had het laatst al over je manboobs, maar dat het al zo ver was had ik niet gedacht..
Ik vind dat juist heerlijk!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:35 schreef DennisMoore het volgende:
Patat of chinees, hmm...
Te warm voor chinees eigenlijk.
Ja, vind ik ook. Maar omdat ze nog steeds geen Grote Pil hebben uitgevonden, moet ik toch maar gewoon eten gaan halen. Anders val je om enzo.quote:
Als je maar weet dat als een oude man je vraagt om model te worden je hard wegrentquote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:31 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
BeeBee, een dame zei gister dat ik Chloe Sevigny lijk en dat ze wilt dat ik modelletje word voor haar kleertjes.![]()
TRS kan wel wat hebben.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:40 schreef Jerruh het volgende:
ocherm, de oude mannetjes tegen de jonge kleutertjes.
aandoenlijk.
Had TRS'je niet al een keer zoiets, dat hij cash aannam van een ouwe vent, wat werd gespot door een agent die toen allerlei vragen ging stellen?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:46 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als je maar weet dat als een oude man je vraagt om model te worden je hard wegrent![]()
haha, wat een vraag ook! en vind je het ook lastig?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:47 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
TRS kan wel wat hebben..
Ik had laatst een sollicitatiegesprek. Vragen ze "Ja, je bent 30, maar je ziet er veel jonger uit. Vind je dat niet lastig?"
.
Ik zie geen 'tegen'?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:40 schreef Jerruh het volgende:
ocherm, de oude mannetjes tegen de jonge kleutertjes.
aandoenlijk.
zo, voel je je aangevallen?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik zie geen 'tegen'?.
En geen ouwe mannetjes of jonge kleutertjes eigenlijk. Post je in het goeie topic?
Tja, zulke handelingen hebben in Amsterdam nou eenmaal een ander karakterquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Had TRS'je niet al een keer zoiets, dat hij cash aannam van een ouwe vent, wat werd gespot door een agent die toen allerlei vragen ging stellen?.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:03 schreef BB_Koning het volgende:
http://www.pornotube.com/media.php?m=9378
Inderdaad, niet voor onder de 18
Voor de volwassenen onder ons: damnnnn, is dit echt![]()
![]()
Ik zou met mijn muil in een vmbo-lesboek staan.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Had TRS'je niet al een keer zoiets, dat hij cash aannam van een ouwe vent, wat werd gespot door een agent die toen allerlei vragen ging stellen?.
Jaja.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:12 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik zou met mijn muil in een vmbo-lesboek staan.
Dat kwam via mijn school, heur.Wat denk je wel niet van me, vuigaard.
O MY GOD!!!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:03 schreef BB_Koning het volgende:
![]()
quote:
Gefeliciteerd!quote:
Je zal het maar moeten slikken...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:03 schreef BB_Koning het volgende:
![]()
Ja, van leven ga je dood.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:41 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb een terminale ziekte.
Dat betekend dat iedereen terminaal isquote:
Hé, jij bent de gene die hier rondhangt tussen allemaal ouwe mannetjes, vieze gerontofiel.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:00 schreef TehRockstar het volgende:
[..].
Je bent gemeen.
Kom je vanavond nog naar het Anne Frankplantsoen?
Jah, wilde ik ei'k best heenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:26 schreef Jerruh het volgende:
simple is een leuk techno/minimal feestje op stadhuisplein hier...
Jeez, da's gewoon een saline-injectie heurquote:
Je hebt gelijk voor Jerruh een salarisverhoging geregeld?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah, wilde ik ei'k best heen
Maar ik lag bij je werkgever
Nee, pas als ie mijn DVD's teruggeeftquote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je hebt gelijk voor Jerruh een salarisverhoging geregeld?
Ik weet dat het dubbelzinnig klonkquote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je hebt gelijk voor Jerruh een salarisverhoging geregeld?
Een wat voor injectie???quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jeez, da's gewoon een saline-injectie heurDa's niet "echt".
(waarom weet ik dat?)
Saline.quote:
Daar zat ik dus al naar te kijken. Zijn zaakje staat bijna op knappen..quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Saline. Soort van zoutoplossing.
Kijk het filmpje niog eens een keer en kijk dan niet naar de geiser maar dat wat er onder hangt en niet echt normale proporties heeft. Daar wordt het dus in geïnjecteerd
Omdat er dus liters van dat spul ingspoten isquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Daar zat ik dus al naar te kijken. Zijn zaakje staat bijna op knappen..
En gelukkig heb je dat gedaan. Leg je het scheermesje weer weg?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:29 schreef pievdb het volgende:
hey mensjes, ik kom net thuis van mijn werk, waar ik afscheid heb moeten nemen van mijn lieve collegatjes. Morgen begin ik op mijn nieuw werk, k heb daar een vast contract gekregen.
'k zit nu wel met een beetje stress voor morgen, nuja, k wou dit gewoon even van me afschrijven.
Ja afreageren van werkstress is hier toegestaan.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:29 schreef pievdb het volgende:
hey mensjes, ik kom net thuis van mijn werk, waar ik afscheid heb moeten nemen van mijn lieve collegatjes. Morgen begin ik op mijn nieuw werk, k heb daar een vast contract gekregen.
'k zit nu wel met een beetje stress voor morgen, nuja, k wou dit gewoon even van me afschrijven.
okayquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:39 schreef pievdb het volgende:
nee, heb momenteel nog niet echt de behoefte om in sterrenzaken te gaan werken, k weet ook niet of ik dat ooit ga doen.
promotie maak ik wel, in de zin dat dit mijn eerste vaste werk is (ben in juni afgestudeerd) en ik ook een pak meer verdien dan op mijn weekendbaantjes.
*legt scheermesje weg en bergt messenset veilig op*quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:32 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
En gelukkig heb je dat gedaan. Leg je het scheermesje weer weg?
Even teruglezenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:47 schreef wonderer het volgende:
Ik vraag me toch af of die geiser wel echt is...
http://www.gay.nl/lOverbOiiYsquote:Mijn interesses: ElkaAr..Schoenen..Labello..Uitgaan..kleding..Muziek..Palace..TelefoOn..Sms'en..hOofddorp..Spijkenisse..Trein..Bellen..Vakantii..omaa's..liefde..VrienDen..lekker weer..zOnnebank..mAriah Carey..RihAnna..TV..MSN..Peukies..ONS ZELFF..LEKKER BAKKIE..Samen zijn..Amsterdam..rOtterdamm..glamourrr..shOppen..$$GELD$$..sArah cOnner..Chillen..schOol..jOjO..Whitney hOuston..ANNIE!!=D...Chill Out...koOpgoOt...MadAme thousauds...
Alles klaar? Ruzie met ma weer over?quote:Op zondag 30 juli 2006 12:03 schreef Vlarp het volgende:
'morge...
Nog 3 uurtjes en de mensen mogen binnen komen druppelen..
't stelde niet zoveel voor, moeders was geirriteerd, ik ook. Dat botst.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Alles klaar? Ruzie met ma weer over?
Jah. We gaan morgen van een hele leuke collega afscheid nemenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:32 schreef Great_Expectations het volgende:
Hmmz.. I know the feeling. Je baan opzeggen lijkt op een relatie uitmaken, als je tenminste een beetje redelijk met je collega's op kunt schieten..
Ja. Teruglezenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:47 schreef wonderer het volgende:
Ik vraag me toch af of die geiser wel echt is...
Misschien was ie al ffkes bezigquote:Op zondag 30 juli 2006 12:36 schreef Ang3l het volgende:
Gister was Boris ineens in de Free Record Shop...
Ik zag dranghekken en dacht eigenlijk aan kaartverkoop of zo, die dna weer afgelopen was want er stonden maar 5 mensen ongeveer. Pas toen ik aan de kassa stond af te rekenen zag ik naast me iemand handtekeningen zetten. Ik goed kijken... wie de fok is dat dan? Ken 'm helemaal niet. Pas toen ie z'n mond opentrok hoorde ik dat het Boris was.....
Best sneu. Dranghekken en dan 5 mensen
Boris isquote:Op zondag 30 juli 2006 12:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Misschien was ie al ffkes bezig
Boris is![]()
![]()
![]()
Boris is een super relaxte aardig normale gozer die een goede show neerzet met een gave stem.quote:
Ik weet niet of dat het beeld is wat mensen van hem willen hebben. Denk dat het eerder het beeld is wat de media maakt of het beeld is wat hij zelf onbewust neerzet. Ik vond hem tijdens idols nl ook erg arrogant overkomen op den duur. In het begin niet, maar naarmate hij verder kwam ... jeezquote:Op zondag 30 juli 2006 12:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Boris is een super relaxte aardig normale gozer die een goede show neerzet met een gave stem.
Dat ie soms wat arrogant over komt, tja dat is het beeld dat mensen van m willen hebben want hij is het totaal niet.
Hij staat gewoon zelfverzekerd op t podium en weet dat ie talent heeft.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat het beeld is wat mensen van hem willen hebben. Denk dat het eerder het beeld is wat de media maakt of het beeld is wat hij zelf onbewust neerzet. Ik vond hem tijdens idols nl ook erg arrogant overkomen op den duur. In het begin niet, maar naarmate hij verder kwam ... jeezDat hij het IRL misschien niet is dat zou best kunnen. Maar het imago roept ie wel ergens op.
ik snap dat ook nietquote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jerruh is vast heel aardig enzo, maar ik snap niet wat mannen (of vrouwen) in hem zien. Qua uiterlijk..
Oh ik heb hier de ochtendsessie met de familieleden al gehadquote:Op zondag 30 juli 2006 12:03 schreef Vlarp het volgende:
'morge...
Nog 3 uurtjes en de mensen mogen binnen komen druppelen..
quote:
haha ik dnek dat dat het is, ook al ben ik minder ruig en woest dan het lijkt enzo.quote:Op zondag 30 juli 2006 13:11 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
.
Volgens Ang3l is het omdat jij Ruig & Woest bent, terwijl mijn voorkeur uit zou gaan naar de Preppies waarvan hooguit het haar wild zit.
Je ziet er stoer en zelfverzekerd uit.. maar volgens mij is het diep van binnen omgekeerd?quote:Op zondag 30 juli 2006 13:21 schreef Jerruh het volgende:
[..]
haha ik dnek dat dat het is, ook al ben ik minder ruig en woest dan het lijkt enzo..
ik ben gewoon een mauwerd.
als je mij ziet lopen en je zou goed kijken, dan zie je dat ik bijna aan pleinvress grens hoorquote:Op zondag 30 juli 2006 13:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je ziet er stoer en zelfverzekerd uit.. maar volgens mij is het diep van binnen omgekeerd?
Dat je naar Roze Maandag kwam danquote:Op zondag 30 juli 2006 13:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
als je mij ziet lopen en je zou goed kijken, dan zie je dat ik bijna aan pleinvress grens hoor.
Oooo vandáár!quote:Op zondag 30 juli 2006 13:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
als je mij ziet lopen en je zou goed kijken, dan zie je dat ik bijna aan pleinvress grens hoor.
Je gaat de BB kant op?quote:
Ik kan er ook nog 2 voor 96 euro p/stuk krijgen..quote:Op zondag 30 juli 2006 14:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Een toffe collega heeft alsnog een Madonna kaartje voor me èn ik voel me al beter, niet super maar wel beter dan gister
Concurrentiequote:
as usual..quote:Op zondag 30 juli 2006 14:09 schreef davidov het volgende:
[..]
Concurrentie
En ik had echt eventjes niks te melden behalve dat ik er was
Nou moequote:
Ik snap dat je geen Daniel Craig fan bent maar was dit nou echt nodig?quote:Op zondag 30 juli 2006 14:14 schreef davidov het volgende:
[..]
Nou moe
Zie je ik had het bij die ene smiley moeten laten
A. hmmz rukquote:Op zondag 30 juli 2006 14:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik snap dat je geen Daniel Craig fan bent maar was dit nou echt nodig?
007 Filmstudio in brand
Stond er veel oud spul nog opgeslagen van oudere films of niet?quote:Op zondag 30 juli 2006 14:24 schreef davidov het volgende:
[..]
A. hmmz ruk
B. ik ben geen tegenstander van Daniel Craig (integendeel)
C. ze komen er wel overheen (waar geld is, is een weg)
D. Tis niet de 1e keer... (1985)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |