Geen ideequote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:40 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja die heb ik dan nog wel een... maar ja die ga ik je niet geven, want dan heb ik er geen meer...
hoe duur zijn die krengen eigenlijk?

Heb jij een sugardadday?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:39 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Trouw met een rijke vent van 80. Zorg dat ie de pijp uit gaan en dan cashen en voila BB heeft een mooie auto onder zijn derriere

Ik 5 keerquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:39 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer achter de bar gestaan![]()

Daar krijg je een dikke buik van of moet ik zeggen: een nóg dikkere buikquote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:02 schreef TehRockstar het volgende:
Spekkies zijn lekker.

aanstaande week: di, wo, do, vrij en zoquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:31 schreef Cybart het volgende:
[..]
waneer moet je allemaal bij sunrise werken?

dan moet ik vanaf 3 uur beginnen!!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:24 schreef Cybart het volgende:
dinsdag mischien, dan heb ik nl vrij

BeeBee, een dame zei gister dat ik Chloe Sevigny lijk en dat ze wilt dat ik modelletje word voor haar kleertjes.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:08 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Daar krijg je een dikke buik van of moet ik zeggen: een nóg dikkere buik![]()

"grijpt z'n hart vast"quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:31 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
BeeBee, een dame zei gister dat ik Chloe Sevigny lijk en dat ze wilt dat ik modelletje word voor haar kleertjes.![]()

*proest*quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"grijpt z'n hart vast"
Oh jee, TehRockStar goes catwalk
let je straks wel op in de harde modellen wereld![]()

quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je had het laatst al over je manboobs, maar dat het al zo ver was had ik niet gedacht..

Ik vind dat juist heerlijk!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:35 schreef DennisMoore het volgende:
Patat of chinees, hmm...
Te warm voor chinees eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |