ok, dan parkeer ik m bij aflevering meteen in je anusquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:24 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ga mee als jij een Smart voor me koopt![]()
Hmm, allebei in de horeca is wel killing ja. Maarja, niet draaien/werken levert weer geen geld op heh..quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:25 schreef Cybart het volgende:
[..]
nouja, het is altijd zo in de zomer dat ik mn sociale leven verwaarloos,
maar goed, ik heb mn stamkroeg nu dus al in maanden niet meer bezocht,
ik wil ook wel weer eens lekker op een zaterdag kunnen doen waar ik zin in heb, en dan de zondag nog een beetje energie hebben...
en mn vriend werkt altijd overdag in de horeca, en ik savonds, dus dat gaan ook een beetje wringen...
dat zal vast het laatste worden dan... of ben je een vervent heggen knipper?
Je bedoeld dat koekblikje toch?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:26 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik vind een Smart hip, veel hipper dan een Peugeot 107, Citroen c1 of Toyota Aygo![]()
Welkom Pieter!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:25 schreef pievdb het volgende:
Wat is je voornaam?
Pieter
sorry voor de crappy pic![]()
de auto of......, hoe dan ook, beide opties zijn eng, brrrrquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:26 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ok, dan parkeer ik m bij aflevering meteen in je anus.
Nou ja.. wij hebben de Danceparade over 2 weken..quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:26 schreef Jerruh het volgende:
simple is een leuk techno/minimal feestje op stadhuisplein hier...
nouja dat is juist een voordeel eigenlijk...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmm, allebei in de horeca is wel killing ja. Maarja, niet draaien/werken levert weer geen geld op heh..
bel hem op !!!!!quote:Ik haat de heg knippen! Caz zou het nog steeds eens voor komen doen hoe ik 'm recht moet knippen..
Eigenlijk wil ik een BMW 7 of een Audi a8, maar een Audi q7 is ok leuk en ik heb laatst een ubersexy wagen ontdekt: Citroen c6quote:
Ook weer waar. Helaas snapt de rest van je vrienden dat horecaleven nietquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:30 schreef Cybart het volgende:
nouja dat is juist een voordeel eigenlijk...
je snapt allebei veel meer hoe je leven in elkaar zit, en het is gewoon een apart slag soort volk...
en qua geld, ach, ik heb een hele goede contractbespreking gehad op mn vakantiepark, waardoor ik dat geld van die discotheek niet eens echt mis (als ik daar een zelfde aantal uren tegenover zet)
't is een idee...quote:bel hem op !!!!!
quote:
waarvoor mijn dankquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:33 schreef Stroekie het volgende:
Welkom Pieter !
ja, die zijn allemaal de horeca uitgestaptquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ook weer waar. Helaas snapt de rest van je vrienden dat horecaleven niet
hij zal moetenquote:'t is een idee...
Dure smaak heb jequote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:30 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik een BMW 7 of een Audi a8, maar een Audi q7 is ok leuk en ik heb laatst een ubersexy wagen ontdekt: Citroen c6![]()
ja, ik ga een leaseauto eisenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
da's toch wel te regelen met de personeelskorting die je op je werk krijgt![]()
Ik vind de nieuwe Volksagen Passat mooiquote:
quote:
Ik heb 1 keer achter de bar gestaanquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:37 schreef pievdb het volgende:
ook veel horecavolk hier blijkbaar
Trouw met een rijke vent van 80. Zorg dat ie de pijp uit gaan en dan cashen en voila BB heeft een mooie auto onder zijn derrierequote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:38 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik vind de nieuwe Volksagen Passat mooiMaar ja, dan praat je ook over een instapprijs van ongeveer 28000
![]()
ja die heb ik dan nog wel een... maar ja die ga ik je niet geven, want dan heb ik er geen meer...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:38 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]dank je
Heb alleen geen benzine dop meer
Ben ik verloren
![]()
Geen ideequote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:40 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja die heb ik dan nog wel een... maar ja die ga ik je niet geven, want dan heb ik er geen meer...
hoe duur zijn die krengen eigenlijk?
Heb jij een sugardadday?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:39 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Trouw met een rijke vent van 80. Zorg dat ie de pijp uit gaan en dan cashen en voila BB heeft een mooie auto onder zijn derriere
Ik 5 keerquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:39 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer achter de bar gestaan![]()
Daar krijg je een dikke buik van of moet ik zeggen: een nóg dikkere buikquote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:02 schreef TehRockstar het volgende:
Spekkies zijn lekker.
aanstaande week: di, wo, do, vrij en zoquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:31 schreef Cybart het volgende:
[..]
waneer moet je allemaal bij sunrise werken?
dan moet ik vanaf 3 uur beginnen!!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:24 schreef Cybart het volgende:
dinsdag mischien, dan heb ik nl vrij
BeeBee, een dame zei gister dat ik Chloe Sevigny lijk en dat ze wilt dat ik modelletje word voor haar kleertjes.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:08 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Daar krijg je een dikke buik van of moet ik zeggen: een nóg dikkere buik![]()
"grijpt z'n hart vast"quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:31 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
BeeBee, een dame zei gister dat ik Chloe Sevigny lijk en dat ze wilt dat ik modelletje word voor haar kleertjes.![]()
*proest*quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"grijpt z'n hart vast"
Oh jee, TehRockStar goes catwalk
let je straks wel op in de harde modellen wereld![]()
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je had het laatst al over je manboobs, maar dat het al zo ver was had ik niet gedacht..
Ik vind dat juist heerlijk!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:35 schreef DennisMoore het volgende:
Patat of chinees, hmm...
Te warm voor chinees eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |