Nee, en dat wilde ik graag zo houden. Je moet hier echt opletten met wat je binnenkrijgt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Alsof jij dik bent...
Volgens de verpakking 215kcal per reepje.
quote:
Tsjeee... Die droogt ook aardig op.quote:Daniel Radcliffe is binnenkort naakt te zien in zijn toneeldebuut. De 17-jarige hoofdrolspeler uit de Harry Potter-films kruipt in het toneelstuk 'Equus' in de huid van Alan. In één scène van het stuk is Radcliffe naakt te zien terwijl hij op een paard rijdt. De naaktscène maakt deel uit van de groei die de Brit doormaakt als acteur, zegt zijn woordvoerder. "Hij groeit op als acteur en daar horen ook meer uitdagende rollen bij."
Sai?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:56 schreef wonderer het volgende:
Hij doet me op die foto trouwens aan iemand denken maar ik kan er niet opkomen aan wie.
Want 17-jarigen zijn meestal lekker? Als ze jong zijn, dan zijn ze automatisch lekker?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:04 schreef DennisMoore het volgende:
Voor een 17-jarige is ie eigenlijk best lelijk.
Nouja, op die foto iig.
Nee.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:11 schreef BB_Koning het volgende:
Want 17-jarigen zijn meestal lekker? Als ze jong zijn, dan zijn ze automatisch lekker?![]()
Nee, een acteur... Ik kom er wel op. Ooit :pquote:
Weet je man daar al van?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:15 schreef wonderer het volgende:
Nee, een acteur... Ik kom er wel op. Ooit :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |