Alleen de komende weekenden kan ik nietquote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat kan geregeld wordenTis maar 5 minuten lopen vanaf hier
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij valt volgens mij ook meer op de nettere preppy jongen i.p.v. de scruffy wild boy > Gok ik. Denk ik. Correct me if I'm wrong. En ik val dan weer meer op de sensuele halfbloedAi ai ai.
Ik ga vanavond naar Antwerpen. Zaterdag daarna naar Amsterdam (toch toch toch?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Alleen de komende weekenden kan ik niet
Tuurlijk!!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga vanavond naar Antwerpen. Zaterdag daarna naar Amsterdam (toch toch toch?)
quote:. Zaterdga daarna heb ik nog niks. Zaterdag daarna is Lowlands. Zaterdag daarna zit ik met jou in barce;ona
Ik hoor het wel hoe laat je me waar wilt hebbenquote:
Ja, daar kwam ik ook net achter.quote:
Oeh..quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoor het wel hoe laat je me waar wilt hebbenI'm at your command
Stel je voor... al die mensen, jeg!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, daar kwam ik ook net achter.
Zou evt volgende zaterdag naar iemand in A'dam, maar met die pride... dunno.
Tot aan bepaalde grenzen dan hequote:
Hij is zo dronken, dus niet veelquote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:34 schreef DennisMoore het volgende:
Wat kost een beetje avond met jou, Ang3l?
Vreselijk! Vannacht word ik badend in het zweet wakker!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:02 schreef Cybart het volgende:
[..]
oooohw
nog een nachtje slapen dan, spannend he
kan je voorstellen als we nu nog steeds in de hittegolf gezeten hadden !quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vreselijk! Vannacht word ik badend in het zweet wakker!
Dat zitten we ook nog.. kun je nagaan..quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
kan je voorstellen als we nu nog steeds in de hittegolf gezeten hadden !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |