whehehehequote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:38 schreef Aarti het volgende:
Ik vind ze erg mooi, liefie!
De hakken zijn niet heel hoog, dus juist prima om een hele avond op te kunnen lopen
Ik was gisteren op een date, had hakken aan, dunne hakken. Bleef ik verdorie vasthaken in de steiger
niet grappigquote:
Wees blij, het is mij ooit overkomen dat mijn hak afbrak tijdens een date.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:38 schreef Aarti het volgende:
Ik was gisteren op een date, had hakken aan, dunne hakken. Bleef ik verdorie vasthaken in de steiger
Whehehehehe2quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:40 schreef Aarti het volgende:
[..]
niet grappig![]()
En hij hield mn stoel naar achter, zodat ik kon zitten, maar ik kwam maar niet, omdat ik mezelf bezig was uit die steiger te rukken.
Daar ging mn poging elegant over te komen![]()
![]()
the horrorquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:40 schreef Christine het volgende:
[..]
Wees blij, het is mij ooit overkomen dat mijn hak afbrak tijdens een date..
Die zijn echt vet liefie!quote:
danku ik ben ook erg gelukkig met zequote:
Nog wel geneukt achterafquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:40 schreef Aarti het volgende:
[..]
niet grappig![]()
En hij hield mn stoel naar achter, zodat ik kon zitten, maar ik kwam maar niet, omdat ik mezelf bezig was uit die steiger te rukken.
Daar ging mn poging elegant over te komen![]()
![]()
Nee, ik heb met alle kracht die ik in me had heeeeeel snel mijn hak losgetrokken, in de hoop dat ie het niet zag. Ijdele hoop bleek al direct, aangezien hij moest lachenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:42 schreef liefie_ het volgende:
heeft ie je niet gered aarti?
prins op het witte paard
ze hebben het gedaan zonder schoenenquote:
Die zijn trouwens ook leukquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:37 schreef liefie_ het volgende:
ik heb nog deze [afbeelding]
en deze [afbeelding]
in dat model
zijn een stukje hoger
Whehe.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:42 schreef Aarti het volgende:
[..]
the horror![]()
Gelukkig vatte hij het leuk op, aan het eind van de avond gingen we nog even wandelen, hebben we maar op blote voeten gedaan "want ik ga je niet weer uit de steiger trekken"![]()
dankuquote:
haha, wat pijnigen we onszelf ook he? En zij gewoon lekker met hun normale goedzittende schoenen, kan ze geen flikker schelen. En weet je? De kans is bijna 99% dat ze niet eens naar onze schoenen kijkenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Whehe.
Mijn laarsjes-met-hoge-hak hadden al een rampzalige strandwandeling overleefd. (Die dingen zijn niet geschikt daarvoor en hij stelde voor om een wandeling te gaan maken door de duinen/het strand... we zijn anderhalf uur weggeweest en ik had na afloop flink wat blaren).
Maargoed, toen lieten ze me in de steek vlak voor de bios (met een andere date trouwens - dit was in mijn "dateperiode"). Er was nog net genoeg tijd om heen-en-weer naar huis te gaan om andere schoenen aan te doen. Mijn date vond het vermakelijk en ik schaamde me rot. Maar het ijs was wel direct gebroken..
Later was hij zijn portemonnaie kwijt, dus moesten we de hele bioscoopzaal doorzoeken. Toen stonden we qua genante momenten min of meer gelijk..
Het zijn van die schattige "ouderwetse" schoentjes, ik loop er nou nooit tegenaan helaas, maar ze zijn er dus wel degelijkquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
danku
ik heb een zwak voor dat soort schoenen
maar vaak zijn ze duur en niet altijd even comfi haha
maar ik ga ze sparen heb ik besloten
ik neuk niet, ik bedrijf de liefdequote:
Volgens mij waren het bij mij ook geen eerste dates, tenzij je "daten met vrienden erbij" niet meetelt als datequote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:47 schreef Aarti het volgende:
[..]
haha, wat pijnigen we onszelf ook he? En zij gewoon lekker met hun normale goedzittende schoenen, kan ze geen flikker schelen. En weet je? De kans is bijna 99% dat ze niet eens naar onze schoenen kijken![]()
Het scheelt natuurlijk ook of het een eerste date is of niet, dit was bij mij gister niet zo, dus dan schaam je je ook minder voor je klunzigheden
Het is volgens mij meer het totaalplaatje wat ze zien. Ik had een zwart rokje aan, dus als ik daar sneakers onder aan had gehad, zou dat wel opgevallen zijnquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Volgens mij waren het bij mij ook geen eerste dates, tenzij je "daten met vrienden erbij" niet meetelt als date.
En ja, veel mannen kijken niet eens naar je schoenen. Ik draag nu als ik ga stappen meestal gewoon gympen ofzo, dat loopt toch het lekkerst.
mn nieuwste komen gewoon van sasha en een van de andere dr adamsquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:47 schreef melismay het volgende:
[..]
Het zijn van die schattige "ouderwetse" schoentjes, ik loop er nou nooit tegenaan helaas, maar ze zijn er dus wel degelijk
Ja da's ook weer zo... met rokjes is het lastig.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:51 schreef Aarti het volgende:
[..]
Het is volgens mij meer het totaalplaatje wat ze zien. Ik had een zwart rokje aan, dus als ik daar sneakers onder aan had gehad, zou dat wel opgevallen zijn![]()
Hakken draag ik alleen als ik niet teveel hoef te lopen, maar gewoon mag zitten en mooi zijn![]()
ik voel me zelf veel sexier op dat soort schoenen dan op een gympquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Volgens mij waren het bij mij ook geen eerste dates, tenzij je "daten met vrienden erbij" niet meetelt als date.
En ja, veel mannen kijken niet eens naar je schoenen. Ik draag nu als ik ga stappen meestal gewoon gympen ofzo, dat loopt toch het lekkerst.
En dan zijn er nog vrouwen die moeilijk gaan doenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:47 schreef Aarti het volgende:
[..]
haha, wat pijnigen we onszelf ook he? En zij gewoon lekker met hun normale goedzittende schoenen, kan ze geen flikker schelen. En weet je? De kans is bijna 99% dat ze niet eens naar onze schoenen kijken![]()
Ik heb mezelf aangeleerd om alles op hakken te kunnen doen, dus ook dansen en veel lopen. Maar echt lekker is het natuurlijk nietquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja da's ook weer zo... met rokjes is het lastig.
Maar er zijn ook schattige schoentjes-die-onder-een-rokje-kunnen die gewoon wél enorm lekker lopen. Die doe ik dan ook vaak aan onder een rokje. Mijn favoriet zijn bruine bootschoentjes met een klein hakje..
Ik vertik hetquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan zijn er nog vrouwen die moeilijk gaan doen
Ach ja, zelfkastijding is in blijkbaar
Ben je wel met 'm naar bed geweest?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:55 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik heb mezelf aangeleerd om alles op hakken te kunnen doen, dus ook dansen en veel lopen. Maar echt lekker is het natuurlijk niet![]()
En zolang ik niet op steigers hoef te lopen gaat alles goed![]()
Dat lol hebben lijkt me belangrijker dan constant kijken waar je looptquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:56 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik vertik het.
Maar ik ben sowieso een beetje een tomboy... ik doe mijn best om er verzorgd uit te zien als ik de deur uit ga, maar ik vergeet m'n lippen halverwege bij te stiften, ik vergeet dat ik een charmant jurkje aan heb... en kom soms als een half-wilde weer thuis. Maar dan heb ik wel lol gehad..
hier niet, en dat hoeft ook niet.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:57 schreef liefie_ het volgende:
ow wauw het regent hier echt onwijs hard
Ik wil ohoook!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:57 schreef liefie_ het volgende:
ow wauw het regent hier echt onwijs hard
Q. heeft ook klonen, de gelijkenis is treffendquote:
Ik voorzie een koppeltje!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Q. heeft ook klonen, de gelijkenis is treffend
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Q. heeft ook klonen, de gelijkenis is treffend
Nou ja, steigers ontwijken lijkt me toch niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat lol hebben lijkt me belangrijker dan constant kijken waar je loopt
Als Q. zijn jacht op CL staakt misschienquote:
Die dusquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als Q. zijn jacht op CL staakt misschien
Je zult verbaasd staan, killerbeequote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, steigers ontwijken lijkt me toch niet zo moeilijk.
quote:
Dat zegt CL ook altijd !quote:
Never!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als Q. zijn jacht op CL staakt misschien
het is goed dat je het er even bij zegt hoorquote:
Het gaat om het totaalplaatje, alles moet mooi zijn, dan past je kleding bij je uitstralingquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan zijn er nog vrouwen die moeilijk gaan doen
Ach ja, zelfkastijding is in blijkbaar
Volharding siert jequote:
Of ik heb de pc aangezet, dat kan ook.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:01 schreef Christine het volgende:
[..]
ah, je hebt toch maar weer met je eigen account ingelogd?.
Hoe duur?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mn nieuwste komen gewoon van sasha en een van de andere dr adams
Inderdaad, als je beschaamd kijkt met een gebroken hak past de kleding bij je uitstralingquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:01 schreef Aarti het volgende:
[..]
Het gaat om het totaalplaatje, alles moet mooi zijn, dan past je kleding bij je uitstraling![]()
Een mooi karakter lijkt me toch een stuk belangrijker.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:01 schreef Aarti het volgende:
[..]
Het gaat om het totaalplaatje, alles moet mooi zijn, dan past je kleding bij je uitstraling![]()
net als sexy ondergoed... ookal ben je niet van plan sex te hebben voel je je gewoon sexier als je een geil setje aan hebt waardoor je dat ook uitstraaltquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:01 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ze is koppig, maar ooit zal ik het verzet breken.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ben je al iets verder gekomen met dr?
Na strandwandelingen op hakken is er weinig meer wat mij kan verbazenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:00 schreef Christine het volgende:
[..]
Je zult verbaasd staan, killerbee.
80 euroquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:02 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hoe duur?
Damn, dat zijn dus precies het soort schoentjes die ik ook wil.
Ik heb geen geld.![]()
Daarvoor zuip ik teveel.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Je weet niet precies meer wat er gebeurde?
Een discotheek waar ik schuin boven heb gewoond was wat dat betreft altijd heel aardig. De dames die lekker aan het dansen waren, waren vrijgezel en de dames in een relatie stonden chagrijnig langs de spiegelwand mooi te wezen en het modepopje uit te hangen. Erg handig, zo'n overzichtquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:02 schreef Christine het volgende:
Ik zie regelmatig van die modekutjes hier rondlopen met zo'n kankerchagerijnige grafkop.
Dan denk ik: where is the fun?.
Fysieke aantrekkingskracht vind ik toch net zo belangrijk als het karakter. Je moet er toch wel op kunnen zeg maar,quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Een mooi karakter lijkt me toch een stuk belangrijker.
Ik zie regelmatig van die modekutjes hier rondlopen met zo'n kankerchagerijnige grafkop.
Dan denk ik: where is the fun?.
precies! Als je mooi aan hebt, dan straal je dat ook uit. En dat werkt blijkbaarquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:02 schreef liefie_ het volgende:
[..]
net als sexy ondergoed... ookal ben je niet van plan sex te hebben voel je je gewoon sexier als je een geil setje aan hebt waardoor je dat ook uitstraalt
alsof ik ze zelf heb betaaldquote:
Well spokenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:05 schreef Frezer het volgende:
[..]
Fysieke aantrekkingskracht vind ik toch net zo belangrijk als het karakter. Je moet er toch wel op kunnen zeg maar,.
Klopt, maar fysieke aantrekkingskracht hangt (zeker na de eerste blik) ook samen met het karakter. Er moet natuurlijk wel iets zijn wat oorspronkelijk een vonk overschoot, maar als de dame in kwestie een ontzettend kreng is (en ik niet masochistisch genoeg om dat te waarderen) dan houdt de lust alsnog snel op.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:05 schreef Frezer het volgende:
[..]
Fysieke aantrekkingskracht vind ik toch net zo belangrijk als het karakter. Je moet er toch wel op kunnen zeg maar,.
Ruil je ouders in Twist!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
alsof ik ze zelf heb betaald
voel je je nu beter?
En anders moet ze gewoon dr kop houden.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:06 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Well spoken
Mee eens. Fysieke aantrekkingskracht moet er gewoon zijn, daarbij merk je snel genoeg of je leuk met iemand kan opschieten en hoe het zit met karakter
als die beide goed zijn, dan wordt het tijd voor ....
Dat is het probleem, ik betaal alles zelf. Dat sucks als je op jezelf woont enzeau.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
voel je je nu beter?
quote:
Je bent in goed gezelschap Twistquote:
Ik heb anders niemand die ze voor me betaald.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
[..]
Je bent in goed gezelschap Twist.
Dat klopt, die eerste vonk zal 9 van de 10 keer wel uiterlijk gebaseerd zijn, daarna worden ook andere zaken belangrijk.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Klopt, maar fysieke aantrekkingskracht hangt (zeker na de eerste blik) ook samen met het karakter. Er moet natuurlijk wel iets zijn wat oorspronkelijk een vonk overschoot, maar als de dame in kwestie een ontzettend kreng is (en ik niet masochistisch genoeg om dat te waarderen) dan houdt de lust alsnog snel op.
wie heeft ze dan betaald?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
voel je je nu beter?
Dat is dus een verschrikkelijke fout voor een date he. Sexy lingerie.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:05 schreef Aarti het volgende:
[..]
precies! Als je mooi aan hebt, dan straal je dat ook uit. En dat werkt blijkbaar![]()
Gister had ik wel met voorbedachte rade prachtige lingerie aangedaan![]()
Waarom is het per definitie fout om seks te gaan hebbenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:10 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat is dus een verschrikkelijke fout voor een date he. Sexy lingerie.
Want dan kan je seks gaan hebben... als je je walgelijk grote oma-onderbroek-met-gaten aan hebt gedaan, dan is de kans veel kleiner..
of je kunt jezelf gewoon onder controle houdenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:10 schreef Christine het volgende:
[..]
Want dan kan je seks gaan hebben... als je je walgelijk grote oma-onderbroek-met-gaten aan hebt gedaan, dan is de kans veel kleiner..
Heel vervelend, inderdaadquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:10 schreef Christine het volgende:
[..]
op de eerste date kunnen ze een kus krijgen als ze lief zijn, meer nietquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:11 schreef Aarti het volgende:
[..]
Heel vervelend, inderdaad![]()
Gelukkig bezit ik geen oma onderbroeken![]()
En meestal weet je van te voren wel of je sex gaat hebben, ik tenminste wel. Ik ben niet zo van one night stands.
Niet. Maar op eerste dates vind ik het vaak "veiliger" om een walgelijke onderbroek te dragen, zodat de kans dat je halfdronken in bed beland een stuk kleiner is.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:11 schreef Frezer het volgende:
[..]
Waarom is het per definitie fout om seks te gaan hebben![]()
die van mij altijdquote:
Seks is altijd fout, dat weet je toch?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:11 schreef Frezer het volgende:
[..]
Waarom is het per definitie fout om seks te gaan hebben![]()
Je hebt in die situatie nog de tegenwoordigheid van geest om daar aan te denken?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:13 schreef Christine het volgende:
[..]
Niet. Maar op eerste dates vind ik het vaak "veiliger" om een walgelijke onderbroek te dragen, zodat de kans dat je halfdronken in bed beland een stuk kleiner is..
Toch vraag ik me altijd af hoe veel hier van over blijft als het blijkt dat de jongen een brad pit uiterlijk heeft, hardstikke aardig is het klikt en je hebt enorme zinquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:12 schreef liefie_ het volgende:
[..]
op de eerste date kunnen ze een kus krijgen als ze lief zijn, meer niet
Ik voorzie een nieuwe fetishquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:14 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je hebt in die situatie nog de tegenwoordigheid van geest om daar aan te denken?
"oh shit... had ik dat aangetrokken..."
ik heb nog nooit sex gehad op een eerste date en sommige waren echt haast te sappig om vanaf te blijvenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:14 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Toch vraag ik me altijd af hoe veel hier van over blijft als het blijkt dat de jongen een brad pit uiterlijk heeft, hardstikke aardig is het klikt en je hebt enorme zin
haha goeie manier van zelfbeschermingquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:13 schreef Christine het volgende:
[..]
Niet. Maar op eerste dates vind ik het vaak "veiliger" om een walgelijke onderbroek te dragen, zodat de kans dat je halfdronken in bed beland een stuk kleiner is..
Dan laat ik het niet zover komen hequote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:14 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je hebt in die situatie nog de tegenwoordigheid van geest om daar aan te denken?
"oh shit... had ik dat aangetrokken..."
Dan nodig ik hem uit voor een tweede datequote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:14 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Toch vraag ik me altijd af hoe veel hier van over blijft als het blijkt dat de jongen een brad pit uiterlijk heeft, hardstikke aardig is het klikt en je hebt enorme zin
Het huwelijk moet wel kerkelijk zijn he!quote:
* Frezer is geschokt!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:16 schreef Christine het volgende:
ik heb in geen eeuwigheid meer gedate
ja, dan heb je meteen de "wellustelingen" die gewoon goedkoop willen scoren er al tussen uit gefilterd.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:17 schreef Aarti het volgende:
[..]
Dan nodig ik hem uit voor een tweede date![]()
idd en het is ook gewoon tof als er zo'n sexuele spanning hangt en zoquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:17 schreef Aarti het volgende:
[..]
Dan nodig ik hem uit voor een tweede date![]()
Sorry, jij had een enorme slet verwacht he?quote:
Of je treft er eentje die bereid is wat meer te doen voor alleen seks. Al is de kans idd groter dat je gelijke intenties hebt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:19 schreef Christine het volgende:
[..]
ja, dan heb je meteen de "wellustelingen" die gewoon goedkoop willen scoren er al tussen uit gefilterd..
Nee, ik ken je nog uit [singles],quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:20 schreef Christine het volgende:
[..]
Sorry, jij had een enorme slet verwacht he?.
Nee, mijn laatste echte date was zeker drie maanden geleden. Maar na mijn verhuizing wil ik me er weer eens langzaamaan aan gaan wagen..
Ik wacht eigenlijk best lang, ook op de tweede date heb ik doorgaans geen sex.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:20 schreef Frezer het volgende:
[..]
Of je treft er eentje die bereid is wat meer te doen voor alleen seks. Al is de kans idd groter dat je gelijke intenties hebt.
Braaf meisje. *Aai over de bol geeft*quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:22 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik wacht eigenlijk best lang, ook op de tweede date heb ik doorgaans geen sex.
Ben erg kuis![]()
Ben het met je eens. Hoewel het me toch ook een paar keer gebeurd is dat ik uiteindelijk wel met iemand naar bed ben geweest (niet op de 1e date) en dat hij dan achteraf zei niet verliefd te zijn. Sindsdien ben ik wel wat "kuiser" geworden... ik wil mijn aantal bedpartners op maximaal twee handen kunnen tellen als ik ga trouwen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:23 schreef Frezer het volgende:
[..]
Braaf meisje. *Aai over de bol geeft*
Ik heb geen richtlijnen geloof ik, de ene keer gebeurt dat vlug, de andere keer duurt het wat langer. Zal me ook eigenlijk worst wezen.
de enige "regel" die ik heb is geen sex op de eerste datequote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:23 schreef Frezer het volgende:
[..]
Braaf meisje. *Aai over de bol geeft*
Ik heb geen richtlijnen geloof ik, de ene keer gebeurt dat vlug, de andere keer duurt het wat langer. Zal me ook eigenlijk worst wezen.
I agree, dat wil ik ook, gaat ook makkkkkkkkkkkelijk lukkenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Ben het met je eens. Hoewel het me toch ook een paar keer gebeurd is dat ik uiteindelijk wel met iemand naar bed ben geweest (niet op de 1e date) en dat hij dan achteraf zei niet verliefd te zijn. Sindsdien ben ik wel wat "kuiser" geworden... ik wil mijn aantal bedpartners op maximaal twee handen kunnen tellen als ik ga trouwen..
Zozo, een bescheiden en terughoudend vrouwtjequote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Ben het met je eens. Hoewel het me toch ook een paar keer gebeurd is dat ik uiteindelijk wel met iemand naar bed ben geweest (niet op de 1e date) en dat hij dan achteraf zei niet verliefd te zijn. Sindsdien ben ik wel wat "kuiser" geworden... ik wil mijn aantal bedpartners op maximaal twee handen kunnen tellen als ik ga trouwen..
De christelijke hoer is hoer af?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:25 schreef Christine het volgende:
[..]
eeuwigheidquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Dan laat ik het niet zover komen he.
Maargoed, ik heb in geen eeuwigheid meer gedate en ik ben ook niet echt van de one-night-stands, dus echt nuttig was mijn tip ook weer niet.
wat is datquote:
Mijn topicquote:
quote:
waar?quote:
boomerangquote:
gratis bij een breezahquote:
Ik had helemaal niet geleerd en ik dacht dat het 25 vragen waren. ZIjn er dus ook gewoon 50. Ik had 3 fouten. Prachtig om te zien hoe sommige paupers daar al voor de 11e keer komenquote:
Ik haalde het ook pas de 5de keerquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:17 schreef Q. het volgende:
Er zaten bij theorieexamen voor de auto destijds (voor de oorlog ergens) ook enorm domme mensen bij die echt zaten te janken dat het ze voor de 20e keer al niet lukte. Maar goed ook, ze zagen er ook niet als de meest competente automobilisten uit.
En hoeveel lessen?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:20 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik haalde het ook pas de 5de keerMijn praktijk ook pas de 4de keer... Klote zenuwen
Ik had m na 25 lessen kunnen hebben, daarna heb ik elke week gelest om het bij te houden, uiteindelijk was ik in februari 18 geworden en heb ik m in oktober gehaadquote:
Dan valt 't wel mee, ik hoop 't in 30 lessen te kunnen doen. Collega had verteld dat hij er 88 lessen over heeft gedaan (quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:25 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik had m na 25 lessen kunnen hebben, daarna heb ik elke week gelest om het bij te houden, uiteindelijk was ik in februari 18 geworden en heb ik m in oktober gehaad
Ach, afrijden is zoiets subjectiefs... als die kerel net 's ochtends ruzie heeft gehad met zijn vrouw laat ie jou op iets onbenulligs zakken...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:34 schreef Dickies het volgende:
Ik moet volgende week donderdag weer afrijden (auto), 2e keer.
hopen dan dat het dan wel goed gaatquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:34 schreef Dickies het volgende:
Ik moet volgende week donderdag weer afrijden (auto), 2e keer.
Inderdaad, het is gewoon hoe de man/vrouw is als examinator(es); mocht hij/zij een kutbui hebben, heeft hij het record 'aantal gezakt' snel verbrokenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:38 schreef melismay het volgende:
[..]
Ach, afrijden is zoiets subjectiefs... als die kerel net 's ochtends ruzie heeft gehad met zijn vrouw laat ie jou op iets onbenulligs zakken...
hij zit/ligt onder je ikeabureau?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:44 schreef Christine het volgende:
hoi van nixxx
zo'n flapuit ben ik dan welquote:
ga liftenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:47 schreef liefie_ het volgende:
stomme holland international
je kunt alleen via hun met de thalys als je meer dan 7 dagen van te voren boekt
weg spontaniteit
wij liggen op de bankquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:47 schreef Pheno het volgende:
Overigens zit ik hier ook achter een ikea bureau
Tof! Iemand met een bord voor zijn/haar kopquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:48 schreef Frezer het volgende:
Oh my God, oh my God, oh my God! De kasta versus BT reeks gaat verder!
.
.
.
.
Dat ligt niet aan HI hoor, Thalys is vooral in de zomer al wekenlang volgeboekt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:47 schreef liefie_ het volgende:
stomme holland international
je kunt alleen via hun met de thalys als je meer dan 7 dagen van te voren boekt
weg spontaniteit
Ik achter een brandschade bureau,quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:47 schreef Pheno het volgende:
Overigens zit ik hier ook achter een ikea bureau
Wat is de samenvatting eigenlijk? Ik heb alles gemist.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:48 schreef Frezer het volgende:
.
.
.
.
Ik dacht dat Cc beloofd had het te stoppen?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:48 schreef Frezer het volgende:
.
.
.
.
Ik dacht meer in de richting van gewapend beton in combinatie met lood.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Tof! Iemand met een bord voor zijn/haar kop.
nee hoor volgens de reisbureau mevrouw kon ik wel een losse thalys en een losse kamerquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan HI hoor, Thalys is vooral in de zomer al wekenlang volgeboekt.
Tja, als je even niet online bent wordt het lastigquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:50 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik dacht dat Cc beloofd had het te stoppen?
Dus is het voor de goedkope coupes volgeboekt.....quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee hoor volgens de reisbureau mevrouw kon ik wel een losse thalys en een losse kamer
wat natuurlijk 3 keer duurder is
apart dat sommige nietkanslozen er toch voor vallen..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:51 schreef Q. het volgende:
Kasta is toch een kansloos figuur.
zelfde plaatsenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus is het voor de goedkope coupes volgeboekt.....
De kanslozen toch proberen te redden?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:52 schreef Christine het volgende:
[..]
apart dat sommige nietkanslozen er toch voor vallen..
Wat weet jij nu van die meiskes die voor Kasta vallen. Je kent ze alleen maar van FOK!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:52 schreef Christine het volgende:
[..]
en van het werkquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:53 schreef nozem het volgende:
[..]
Wat weet jij nu van die meiskes die voor Kasta vallen. Je kent ze alleen maar van FOK!![]()
dat is toch nog een drama geweest omdat ze dat niet wilde?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:57 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat was toch bekend. Ze staan zelfs in "het" lijstje.
En toch tuinen ze er met open ogen in, en dat ligt dus niet alleen aan Kasta maar ook aan henzelf.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:52 schreef Christine het volgende:
[..]
niet alleen daarom hoorquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat is toch nog een drama geweest omdat ze dat niet wilde?
naja
Och. Ik heb ook het bed gedeeld met FOK'sters, en ik sta niet in dat lijstje. Er klopt dus geen zak van.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:57 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat was toch bekend. Ze staan zelfs in "het" lijstje.
Mail even met wie, dan staan ze er zo inquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:00 schreef nozem het volgende:
[..]
Och. Ik heb ook het bed gedeeld met FOK'sters, en ik sta niet in dat lijstje. Er klopt dus geen zak van.
dan mag je het hier wel even vertellen hoor maar ik een mini lijstje voor jequote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:00 schreef nozem het volgende:
[..]
Och. Ik heb ook het bed gedeeld met FOK'sters, en ik sta niet in dat lijstje. Er klopt dus geen zak van.
Nee. Dat doe ik pas nadat ik ook met jou het bed heb gedeeld.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:02 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dan mag je het hier wel even vertellen hoor maar ik een mini lijstje voor je
ja, nu moet je met de billen bloot, nozemquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:02 schreef Aarti het volgende:
ik ben ook wel benieuwd!
liefie_ dus niet.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:02 schreef nozem het volgende:
[..]
Nee. Dat doe ik pas nadat ik ook met jou het bed heb gedeeld.
Hij weet je wachtwoord. Wat schattig.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:02 schreef Christine het volgende:
[..]
nixxx, doe es niet onder mijn naam posten.
ik, nixxx ook nietquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:03 schreef Christine het volgende:
[..]
liefie_ dus niet.
we maken er een afstreeplijstje van.
Ik was aan het chinezenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, als je even niet online bent wordt het lastig
*mompelt iets over gespleten persoonlijkheidquote:
Por Favor!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:02 schreef Pheno het volgende:
*verder met spaans gaat
hang zequote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik was aan het chinezen.
En nu ga ik bankhangen.
ik heb vanavond al tijd dus kom maar opquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:02 schreef nozem het volgende:
[..]
Nee. Dat doe ik pas nadat ik ook met jou het bed heb gedeeld.
knapquote:
Jullie vermaken je wel samen he? Lekker met z'n tweetjes op FOK!quote:
\Voor d'n oorlog was dat een cursus Spaans van Teleac.quote:
Ik zeg: In het neuklijstje die twee!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:05 schreef nozem het volgende:
[..]
Jullie vermaken je wel samen he? Lekker met z'n tweetjes op FOK!![]()
Vanavond heb ik een feestje. Morgen zou eventueel kunnen. Maandag ben ik op vakantie. Na die tijd kan ook. Ik ben ontzettend flexibel.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb vanavond al tijd dus kom maar op
spaans lijkt me wel handig om te kunnen, ook in een oorlogquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:05 schreef Frezer het volgende:
[..]
\Voor d'n oorlog was dat een cursus Spaans van Teleac..
fokken != fuckenquote:
ging je naar lowlands?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:06 schreef nozem het volgende:
[..]
Vanavond heb ik een feestje. Morgen zou eventueel kunnen. Maandag ben ik op vakantie. Na die tijd kan ook. Ik ben ontzettend flexibel.
Lowlands alleen als mijn neef me zo graag me wil hebben dat hij mijn kaartje betaalt. Wellicht wel dus. Morgen is dus een optie. Je mag ook voor mij koken. Ik ben best wel gesteld op traditionele rolpatronen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ging je naar lowlands?
ik moet morgen alleen even koken maar verder heb ik nog niets vast staan
uhuhquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:08 schreef Aarti het volgende:
ik ook niet trouwens.
Fok op, kut kloon.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:08 schreef Burdie het volgende:
zo.
prima morgen it isquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:09 schreef nozem het volgende:
[..]
Lowlands alleen als mijn neef me zo graag me wil hebben dat hij mijn kaartje betaalt. Wellicht wel dus. Morgen is dus een optie. Je mag ook voor mij koken. Ik ben best wel gesteld op traditionele rolpatronen.
Op een lege maag kun je niet neuken zei mijn opa al. Goed idee dus. Veel plezier vanavond en tot morgen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
prima morgen it is
ik wil wel liever eerst eten dan neuken want misschien ben ik daarna wel te moe om te koken
nu ga ik naar een verjaardag
Q-tie!!!quote:
wie?quote:
van hoe heet dat ook al weer?quote:
Ja preciesquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:38 schreef melismay het volgende:
[..]
Ach, afrijden is zoiets subjectiefs... als die kerel net 's ochtends ruzie heeft gehad met zijn vrouw laat ie jou op iets onbenulligs zakken...
ja jaquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
van hoe heet dat ook al weer?
blinqz of zo
kinder programma overdag op nld 3
nu ben ik echt weg
zie singles......quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:24 schreef Q. het volgende:
Echt, hoe deze reeks zo lang kan overleven met zo weinig onderwerpen is een raadsel.
Dat klopt niet (meer). Als user ben je zelf verantwoordelijk voor wat je op de FOK!server plaatst en daar vallen ook de foto's onder. Een foto plaatsen, puur om iemand af te zeiken is nog steeds not done. Maar in principe kan en mag een foto in het FoBo een foto op het Forum worden.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:58 schreef nozem het volgende:
Dat hoop ik ook. Want het is verboden om foto's uit fotoboeken in topics te plaatsen.
Stuk of 600 of zo?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:27 schreef Q. het volgende:
Hoeveel delen zouden we inmiddels al wel niet hebben, singles en R&P SC bij elkaar?
Ernstig: ik vanaf het beginquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:34 schreef Sjowhan het volgende:
Ik weet niet hoeveel ik meegemaakt heb, dat houd ik echt niet bij
halloquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:34 schreef Q. het volgende:
Ik ben er echt vanaf het begin al bij.
Ik ookquote:
Met wie wel in deze reeks?quote:
Mensen die er niet van het begin bij zijn?quote:
pff gelukkigquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:38 schreef melismay het volgende:
[..]
Mensen die er niet van het begin bij zijn?
Singles was ik dan weer niet van het begin bijquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:38 schreef Q. het volgende:
De eerste post die ik van mezelf kon vinden was in singles deel 7.
quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:38 schreef thabit het volgende:
***Er zijn regels en we vinden dat jullie die ook gewoon in je achterhoofd
moeten houden:***
* Zie het niet als slowchat topic, dit is het niet. Tuurlijk mag een vleug
slowchat wel maar post na post over iets anders is gewoon niet de bedoeling.
We zijn géén tmf chat en als je wilt chatten kun je ook mensen toevoegen aan
je msn of open een eigen irc kanaal.
* Het is niet de bedoeling dat dit een soort CUB wordt, of bar. Dus zinloze
posts over wat je doet of drinkt of wilt drinken etc etc worden niet
gewaardeerd dus plaats ze ook niet.
* Ook is het niet de bedoeling dat het een kliek wordt waar andere mensen
moeilijk kunnen posten doordat ze "nieuw" in de reeks zijn. Helaas zie je
vaak bij reeksen dat er een echte kliek ontstaat. Dat is echt niet
wat we willen, sta dus gewoon open voor iedereen, dan blijft het veel
aangenamer.;)
Maw probeer enigszins ontopic te blijven.
We willen met deze reeks tegemoet komen aan jullie wensen en nemen aan dat
jullie deze reeks dan ook gebruiken zoals bedoeld is.
Opmerkingen en vragen over deze reeks kun je uiteraard kwijt in het moderatietopic.
Volgens mij was er nog ergens een eeuwige vrijgezellenreeks. Eens zoeken.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:42 schreef Pheno het volgende:
Ik vermoed dat de maagdenreeks eerder was, dus mja, bij singles was ik er ook al meteen bij
Singlesquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:38 schreef Q. het volgende:
De eerste post die ik van mezelf kon vinden was in singles deel 7.
Hahahaha, dit is echt te grappigquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:48 schreef Pheno het volgende:
25 en nog nooit een relatie gehad
En ja hoor, het eerste echte singles topic
En ook ik was er weer bij. Damn.
Plato en ik zijn volgens mij nog steeds blijven hangen in de reeks en de opvolgers daarvan. Uber Scérsquote:
Kajagoogooquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:50 schreef vibri het volgende:
You're too shy shy
Toepasselijk leek me wel
Toen was ik ook nog niet zo actief hier geloof ikquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Plato en ik zijn volgens mij nog steeds blijven hangen in de reeks en de opvolgers daarvan. Uber Scérs
Eg nie! Wat je zegt ben je zelf.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:50 schreef vibri het volgende:
You're too shy shy
Toepasselijk leek me wel
Nee hoorquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:58 schreef Pheno het volgende:
En nu is iedereen aan het lezen van hardcore singles topics
je kent ze alquote:
En nog steeds single.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:55 schreef melismay het volgende:
[Centraal] (Nog steeds) single, deel 8
Mijn eerste stapjes in het singles topic
Still going strong!quote:
Dat doen we samen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:01 schreef melismay het volgende:
[..]
Still going strong!Als ik iets meer moeite doe, dan haal ik de 40 ook nog wel vast
Dat gaat te snel hoor Qquote:
toch wel gratis hequote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:11 schreef Q. het volgende:
Zo blijf je wel single hoor.
Ik wil meedoen met de rage, al mn vrienden gaan trouwen.
Maar eigenlijk wil ik gewoon niet trouwenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:11 schreef Q. het volgende:
Zo blijf je wel single hoor.
Ik wil meedoen met de rage, al mn vrienden gaan trouwen.
ik heb ook nog wat nodig, kan hij dat ook even doneren?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:15 schreef Anthraxx het volgende:
Mijn vader is knettergek. Mijn vriendin heeft een laptop nodig en hij doneert zomaar aan haar een nieuwe laptop(niet meteen denken aan iets dat alles heeft, maar wel een 1.4 Ghz Mobile Celeron met genoeg geheugen om XP etc te draaien en nog wat zinnigs ermee kan via een accu).
Het is een poging tot omkoping dat ze met je gaat trouwen Annie!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:15 schreef Anthraxx het volgende:
Mijn vader is knettergek. Mijn vriendin heeft een laptop nodig en hij doneert zomaar aan haar een nieuwe laptop(niet meteen denken aan iets dat alles heeft, maar wel een 1.4 Ghz Mobile Celeron met genoeg geheugen om XP etc te draaien en nog wat zinnigs ermee kan via een accu).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |