Bovendien nog semi-gothic ook.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:44 schreef bolletje_25 het volgende:
Arrogante en egocentrische vrouwen.. vreselijk.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:46 schreef Duiveltja het volgende:
Ik moet overigens aan Alf denken als ik naar de avatar kijk van Kasta.
Jawel. Maar ik zag in het FB topic dat er nog mensen wilden doorgaan. Dan mogen zij doorgaan. Ik gooi er het bijltje bij neer.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:44 schreef nozem het volgende:
Black Tulip. Mooi is mooi. Genoeg is genoeg. Je weet echt van geen ophouden he?
Lees eens goed.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:46 schreef CoolGuy het volgende:
Ze onderschrijft het punt dat wij maakten in het vorige topic. Ze doet net alsof we niets gezegd hebben. Ze heeft het niet over haar arrogantie etc. Dit gaat gewoon weer door.
Er is al zat gereld. Wordt er wederom gereld, dan hoop ik dat de mods zo wijs zullen zijn om dit topic ondanks de bedoeling van de OP te sluiten.quote:Ik voorzie een reltopic of een slotje![]()
Als men er echt zo hard mee door wilde gaan hadden ze zelf wel een topic geopend he. Jij doet het nu en 'gooit dan het bijltje erbij neer'. Wat een enorm...hmm nee, laat ik gewoon beleefd blijvenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:47 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik zag in het FB topic dat er nog mensen wilden doorgaan. Dan mogen zij doorgaan. Ik gooi er het bijltje bij neer.
Ik lees goed. Net als dat heel veel medefokkers met mij heel goed gelezen hebben. Daarbij denk ik trouwens dat Modjes juist OM de bedoeling van de OP dit topic sluiten...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:48 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Lees eens goed.
[..]
Er is al zat gereld. Wordt er wederom gereld, dan hoop ik dat de mods zo wijs zullen zijn om dit topic ondanks de bedoeling van de OP te sluiten.
'dit' mag inderdaad wel verwijderd wordenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:49 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
En deze mag dus worden verwijderd
Heb ik gezegd dat ik gelijk of ongelijk heb? Nee. Is het daarom terecht om aan te nemen dat ik denk dat ik gelijk heb? Nee.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:46 schreef CoolGuy het volgende:
maar zogenaamd dat wij haar arrogant vinden omdat ze 'uberhaupt iets over Kasta durft te zeggen'. En dat vind dan dat het goed kan analyseren.
Iedereen verwachtte dat ik zelf een topic zal openen dus dan gaat niemand het doenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Als men er echt zo hard mee door wilde gaan hadden ze zelf wel een topic geopend he.
Load of crap? En als ik echt geen woord meer zeg over het onderwerp, wat zeg jij dan?quote:Jij doet het nu en 'gooit dan het bijltje erbij neer'. Wat een enorm...hmm nee, laat ik gewoon beleefd blijven
Jij leeft in een droomwereld. Het is ENORM terecht om aan te nemen dat jij denkt dat je gelijk hebt. Dat bleek wel uit je 'conclusie na je analyse'. Alsjeblieft zeg. Je bent ontzettend doorzichtig.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:51 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Heb ik gezegd dat ik gelijk of ongelijk heb? Nee. Is het daarom terecht om aan te nemen dat ik denk dat ik gelijk heb? Nee.
Denk ik dat ik gelijk heb? Niet over alles, over veel niet, zoals blijkt.
En of ik goed heb geanalyseerd, dat zal toch wel blijken uit wat jullie zeggen over de stellingen?![]()
Nee, dat mag helemaal niet. Jij zet hem zelf op de server van FOK!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:49 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
En deze mag dus worden verwijderd
Als je dan toch niet denkt dat je gelijk hebt, waarom zou je dan al die onzin, waarvan je toch niet denkt dat je gelijk hebt, toch posten? Of stel ik nou een hele rare vraag?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:51 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Heb ik gezegd dat ik gelijk of ongelijk heb? Nee. Is het daarom terecht om aan te nemen dat ik denk dat ik gelijk heb? Nee.
Denk ik dat ik gelijk heb? Niet over alles, over veel niet, zoals blijkt.
En of ik goed heb geanalyseerd, dat zal toch wel blijken uit wat jullie zeggen over de stellingen?![]()
Dan zeg ik niets. Dan denk ik dat we met zijn allen blij zijn dat we niet meer hoeven te kiezen in welk topic we nou kunnen slowchattenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:53 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Load of crap? En als ik echt geen woord meer zeg over het onderwerp, wat zeg jij dan?
Oh als ze dat doen, is dat ook best. Maar dan zijn jullie een topic kwijt waar jullie ongegeneerd kunnen lullen over alles wat te maken heeft met Kasta, vrouwen of relaties. Het is maar wat je leuk vindt. En je hoeft je uiteraard niet te beperken tot de exacte onderwerpen van de OP. Liever niet zelfsquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik lees goed. Net als dat heel veel medefokkers met mij heel goed gelezen hebben. Daarbij denk ik trouwens dat Modjes juist OM de bedoeling van de OP dit topic sluiten...
Lees mijn vorige reactie evenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:54 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Oh als ze dat doen, is dat ook best. Maar dan zijn jullie een topic kwijt waar jullie ongegeneerd kunnen lullen over alles wat te maken heeft met Kasta, vrouwen of relaties. Het is maar wat je leuk vindt. En je hoeft je uiteraard niet te beperken tot de exacte onderwerpen van de OP. Liever niet zelfs
Er zijn ook mensen die luisteren naar kritiek en daar conclusies uit trekkenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jij leeft in een droomwereld. Het is ENORM terecht om aan te nemen dat jij denkt dat je gelijk hebt. Dat bleek wel uit je 'conclusie na je analyse'. Alsjeblieft zeg. Je bent ontzettend doorzichtig.
Daar hoor jij in ieder geval niet bijquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:56 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die luisteren naar kritiek en daar conclusies uit trekken![]()
Het mag wel, want ik heb er geen toestemming voor verleend dat hij van het Fotoboek naar een thread werd verplaatst.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:53 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Nee, dat mag helemaal niet. Jij zet hem zelf op de server van FOK!
Eigen schuld, dikke bult.
Jankbal.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:57 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Het mag wel, want ik heb er geen toestemming voor verleend dat hij van het Fotoboek naar een thread werd verplaatst.
Om diezelfde reden heb ik eerder foto's verwijderd zien worden, dus ik hoop dat de mods consequent zijn.
het staat op dezelfde server.....quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:57 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Het mag wel, want ik heb er geen toestemming voor verleend dat hij van het Fotoboek naar een thread werd verplaatst.
Om diezelfde reden heb ik eerder foto's verwijderd zien worden, dus ik hoop dat de mods consequent zijn.
Ik vind van wel, maar dat hoef ik niet aan jou te bewijzen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Daar hoor jij in ieder geval niet bij
Trouwens, ik weet niet of het is opgevallen, maar in die topics waarin wij 'kunnen lullen over alles wat met Kasta, vrouwen of relaties' te maken heeft, hebben wij het alleen maar over jou gehad. Vrouwen en relaties komt in -hou je vast- dit topic best veel voor, het is immers R&P.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:54 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Oh als ze dat doen, is dat ook best. Maar dan zijn jullie een topic kwijt waar jullie ongegeneerd kunnen lullen over alles wat te maken heeft met Kasta, vrouwen of relaties. Het is maar wat je leuk vindt. En je hoeft je uiteraard niet te beperken tot de exacte onderwerpen van de OP. Liever niet zelfs
Als je het zou willen bewijzen dan zou je het aan iedereen behalve The_ED die in jouw topics gereageerd heeft moeten bewijzen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:58 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Ik vind van wel, maar dat hoef ik niet aan jou te bewijzen.
Als ik bovendien zeg wat ik nu allemaal denk over het onderwerp, overtreed ik mijn eigen regels van de OP.
Dat weet ik. Maar als mensen mijn foto's willen zien, kijken ze maar in mijn Fotoboek. Het is echter niet de bedoeling dat ze te pas en te onpas in threads op Fok komen opduiken.quote:
Obsessief stalken moet ook verboden wordenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:58 schreef nozem het volgende:
Dat hoop ik ook. Want het is verboden om foto's uit fotoboeken in topics te plaatsen.
Ik voorspel met die foto een soortgelijke 'Thijs Bosma' hypequote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:59 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar als mensen mijn foto's willen zien, kijken ze maar in mijn Fotoboek. Het is echter niet de bedoeling dat ze te pas en te onpas in threads op Fok komen opduiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |