Ik geloof dus niet echt meer dat de rest wel vanzelf zal volgen, want om de 1 of andere reden volgt er nooit iets. In het begin als ik mensen pas leer kennen dan ben ik redelijk stil, maar daarna is dat geen probleem meer. Gesprekken heb ik dan ook wel voldoende gehad, maar daar komt gewoon nooit iets uit. Meisjes vinden mij vaak best een aardige jongen, maar nooit meer dan een aardige jongen. Zo gaat het eigenlijk al sinds ik naar meisjes kijk (al praat ik wel heel wat makkelijker over 'koetjes en kalfjes' dan een aantal jaar geleden) en ik zie niet meer hoe dat nou veranderd kan worden. Blijkbaar is er dus toch iets, want anders zou er toch wel al eens een meisje geweest zijn waar het écht mee klikte.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 20:53 schreef chrisz het volgende:
en net als wat smash zegt zorg dat je meer zelf vertrouwen krijgt en stap op een meisje af en zorg dat je een goed gesprek met haar krijgt en de rest volgend bijna altijd vanzelf.
als een meisje dan echt van je houdt maakthet haar niet uit of je nou wel of geen sexervaring heb, het zou voor haar misschienin het begin vervelend zijn maar als je het een aantal keer gedaan heb kan je al heel veel enkan je meer dingen uitproberen.
ik hoop dat ik je hiermee genoeg geholpen heb
Ja, inderdaad, ik ben ook doodsbang dat een meisje zich zou afvragen of ik wel goed bij m'n hoofd ben als ze merkt dat ik zelfs nog niet eens kan zoenen. Dat is dus inderdaad zo'n gevoelig punt, om nog maar te zwijgen van meer dingen die ik dan bloot zal moeten geven: ik zal dus moeten vertellen dat ik nog nooit gezoend heb, dat ik nog nooit een vriendin gehad heb, dat ik nog maagd ben etc.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:33 schreef nostra het volgende:
Maar de angst om als e1n of andere randdebiel over te komen, die nog moet leren zoenen, heeft me daar tot nu toe van weerhouden.
Dus spelen er twee angsten door elkaar: enerzijds om altijd alleen te blijven (of genoegen te moeten nemen met "minder", d.w.z. niet je gevoel volgen), anderzijds om jezelf op gevoelige punten bloot te geven. Ondertussen tikt de tijd weg.
Ik betwijfel dus of meisjes het leuk vinden om een jongen van 24 nog iets te leren. Zoals ik al zei als een jongen een jaar of 18 is is dat leuk, maar bij een gozer van een jaar of 25 zal een meisje er vreemd tegenaan kijken.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:08 schreef MarSuperstar het volgende:
Meisjes vinden het vast leuk om je iets te leren, bovendien zijn er genoeg meisjes van 17-22 die óók geen ervaring met seks hebben, of maar heel weinig. Niet iedereen is op zijn 13e al ontmaagd.
En als meisjes jou nooit als meer dan een aardige jongen zien tref je misschien verlegen meisjes? Die laten niet snel iets los over hun gevoelens.
Precies. Alhoewel ik aan de andere kant ook wel goed weet van mezelf dat het geen nut heeft om iets met iemand te hebben die je niet accepteert zoals je bent. En ik ben iemand die, hoe naief dat ook moge zijn, alleen verliefd iets met een meisje wil. Om het plastisch uit te drukken: als het alleen om de sex met een geil wijf gaat, dan kan je net zo goed naar de hoeren, voor 20.000 euro een vrouw kopen, of de hand aan jezelf slaan (zolang je niet weet wat je mist...).quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:11 schreef Plato1980 het volgende:
Ja, inderdaad, ik ben ook doodsbang dat een meisje zich zou afvragen of ik wel goed bij m'n hoofd ben als ze merkt dat ik zelfs nog niet eens kan zoenen. Dat is dus inderdaad zo'n gevoelig punt, om nog maar te zwijgen van meer dingen die ik dan bloot zal moeten geven: ik zal dus moeten vertellen dat ik nog nooit gezoend heb, dat ik nog nooit een vriendin gehad heb, dat ik nog maagd ben etc.
Dat beangstigt mij enorm.
Precies, aan de ene kant wil ik dat wel om dat godsirritante, 'vretende' gevoel weg te nemen. Maar ik weet ook wel dat dat geen zin heeft. Je misbruikt iemand in feite, die wellicht wel degelijk voor jou voelt wat jij eigenlijk voor anderen voelt. Bovendien weet je zelf toch wel dat je niet hebt wat je wil. Je hebt die vet gave kewle koffiepaadzzzzzzzz van Kanis en Gunnink niet, maar koude surrogaatkoffie van de Aldi. En nog zonder caffeine ook.quote:Genoegen nemen met 'minder' is inderdaad ook iets waar ik steeds meer aan begin te denken. Als ik de meisjes waar ik verliefd op ben (geweest) niet kan 'krijgen' moet ik misschien maar een meisje 'nemen' waar ik niet verliefd op ebn.
Zou het jou wat uitmaken als je een nieuw vriendje zou krijgen van een jaar of 25 en je van hem te horen zou krijgen dat hij nog geen enkele ervaring met relaties en seks heeft Lotte? )Eerlijk antwoorden graag, ik kan wel tegen de harde waarheid.)quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:17 schreef -Lotte- het volgende:
ik was 17 voor mijn eerste echt heftige zoen... en dat was met een 21 jaar oude jongen die zei dat hij ook voor het eerst zoende...
24 is misschien wat aan de late kant maar ik zou het inderdaad niet zien als een probleem.
Dingen als teamsport, vakantiereis met veel jongeren enz... dingen waar je veel andere mensen van het andere geslacht tegenkomt wil wel eens helpen.
Nou, ik denk dat dat de zaak juist gemakkelijker maakt. Het belemmert het eerste contact leggen misschien, maar je verlegenheid omtrent je onervarenheid stuit wel op herkenning (al kan dat op andere terreinen zijn). Ik val juist op minder verlegen meisjes.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:14 schreef Plato1980 het volgende:
En ik vrees inderdaad dat ik op verlegen meisjes val ja, dat compliceert de zaak ook nog eens.
Nee, ik wil mij ook pertinent niet door een hoer laten ontmaagden om er vanaf te komen. Het 'maagd-zijn' is ook niet het eerste waar ik mee zit. Dat is inderdaad vooral het niemand hebben om de 'gewone dingen' mee te delen zoals jij dat zo beeldend omschrijft. Al wordt mijn behoefte aan seks wel steeds groter, wil het verdorie zo langzamerhand ook wel eens. Maar dat s zeker niet de reden waarom ik een vriendin wil.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:24 schreef nostra het volgende:
[..]
Precies. Alhoewel ik aan de andere kant ook wel goed weet van mezelf dat het geen nut heeft om iets met iemand te hebben die je niet accepteert zoals je bent. En ik ben iemand die, hoe naief dat ook moge zijn, alleen verliefd iets met een meisje wil. Om het plastisch uit te drukken: als het alleen om de sex met een geil wijf gaat, dan kan je net zo goed naar de hoeren, voor 20.000 euro een vrouw kopen, of de hand aan jezelf slaan (zolang je niet weet wat je mist...).
Juist, dat is zeg maar kiezen voor een Bavaria Malt omdat je de Warsteiner niet kunt krijgen...quote:[
Precies, aan de ene kant wil ik dat wel om dat godsirritante, 'vretende' gevoel weg te nemen. Maar ik weet ook wel dat dat geen zin heeft. Je misbruikt iemand in feite, die wellicht wel degelijk voor jou voelt wat jij eigenlijk voor anderen voelt. Bovendien weet je zelf toch wel dat je niet hebt wat je wil. Je hebt die vet gave kewle koffiepaadzzzzzzzz van Kanis en Gunnink niet, maar koude surrogaatkoffie van de Aldi. En nog zonder caffeine ook.![]()
Ik weet het niet. Ik denk dat het beste wat mij in deze zou kunnen overkomen zou zijn als een meisje dat ik heel erg leuk vind een kee het initiatief zou nemen en mij over de drempel heen trekt. Dat zou me in ieder geval het gevoel geven dat het zou kunnen, want nu mis ik dat gevoel. Word er ook steeds onzekerder door, vooral ook omdat dit probleem steeds groter wordt. Want hoe ouder ik word, hoe vreemder het wordt dat ik nog nooit een vriendin gehad heb. Daarom moet het ook zo snel mogelijk gebeuren, alleen zie ik dat dus niet gebeuren. Het zou in eerste instantie niet eens een langdurige relatie hoeven te zijn (wel het liefst) een relatie van een paar maanden waardoor ik in ieder geval ervaring opdoe en de zomer van 2004 een mooie zomer wordt zou mij al heel gelukkig stemmen.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:29 schreef nostra het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat dat de zaak juist gemakkelijker maakt. Het belemmert het eerste contact leggen misschien, maar je verlegenheid omtrent je onervarenheid stuit wel op herkenning (al kan dat op andere terreinen zijn). Ik val juist op minder verlegen meisjes.
Die dingen zeggen als: "Nou ja, sex is voor mij niet zo heel erg belangrijk. Wel lekker, maar ik zoen liever." *kijkt naar jou* "Toch?"![]()
Als je niet aan een teamsport doet, dan ga je dat toch gewoon wel doen? Dat is toch niet zo'n probleem, dan leer je vast wel mensen kennen waarmee je uit kan gaan.quote:Op zondag 9 mei 2004 02:52 schreef someoneontheplanet het volgende:
same shit here,
de studierichting die ik heb gekozen is overwegend een mannenwereld
ik werk in een sector waar alleen maar mannelijke collega's heb
Ga verder nauwelijks uit, omdat ik weinig vrienden heb, laat staan vriendinnen
op een teamsport zit ik ook niet ofzo
Ik vindt het op sommige momenten echt gewoon zwaar klote!![]()
![]()
Ik heb er serieus gewoon over na zitten denken om ander werk te zoeken, en een andere opleiding (waar veeeel meiden in zitten). Niet dat die opleidingsrichting me iets intresseerd, maar toch.
hoe moet ik anders in contact komen met meisjes? "hallo ik ben piet, ik ga alleen uit omdat ik geen vrienden heb, ennuhh ik weet niet echt waar ik met je over moet praten" Tja dat is ook niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |