abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 mei 2004 @ 19:56:35 #1
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_18981984
(Mijn probleem komt regelmatig terug op Fok dus als je je eraan irriteert reageer dan aub niet.)

Zo, na deze huishoudelijke mededeling kan ik echt beginnen.

Ik ben een 24-jarige jongen die nog nooit een vriendin heeft gehad en met nog nooit bedoel ik dus letterlijk nooit. Heb zelfs nog nooit met een meisje gezoend. Ik weet dat dit belachelijk klinkt, ik vind het ook belachelijk en waarschijnlijk is het ook belachelijk. Maar het is helaas wel de realiteit en die kan ik niet meer terugdraaien. Hoe dit zo gelopen is valt moeilijk te zeggen. Ik heb geen direct in het oog springende gebreken die nader contact afstoten. Ben niet echt lelijk, ben geen complete randdebiel en ik geloof ook niet dat ik nou zo onaardig ben dat niemand mij zou willen hebben. Er zijn ook best wel eens meisjes in mij geïnteresseerd geweest, maar daar kwam nooit iets uit. Waarschijnlijk zal ik dan ook vast een probleem hebben, maar ik weet dus niet wat. Misschien is het dat ik in eerste instantie een vrij stille jongen ben, maar als je me beter leert kennen valt dat ontzettend mee. Ik heb ook best vrienden en hobby's, dus het is ook niet zo dat ik zo'n gast ben die de hele dag achter zijn pc zit.

Desondanks ben ik nog altijd alleen en tot een jaar of twee geleden zat ik daar niet zo mee. Ik dacht dat het er vast wel eens van zou komen en maakte me niet druk. Maar inmiddels geloof ik er dus niet meer in dat het nog goed zal komen. De redenen dat ik daarin niet meer geloof zin de volgende:

- Blijkbaar is er ergens een probleem, maar ik weet dus niet wat en kan het daarom niet oplossen.
- Het is er nog nooit van gekomen, dus waarom zou het in de toekomst wel lukken?
- Inmiddels heb ik zo'n enorme achterstand opgelopen dat ik mij afvraag of een meisje dat nog wel zou zien zitten. Ik zal immers aan alles moeten wennen en een meisje zal dus veel geduld met mij moeten hebben. Met wennen bedoel ik dus allereerst wennen aan het niet meer alleen zijn en niet meer kunnen doen en laten wat ik wil. Ik woon immers al geruime tijd op mezelf en kan dus eigenlijk precies doen waar ik zin in heb. Dat zou dus de nodige aanpassing vergen. Maar met wennen bedoel ik ook op seks. Daar heb ik dus 0,0 ervaring mee en ik denk niet dat een meisje nog zin heeft om dit allemaal aan een jongen te gaan leren. Bij een jongen tot een jaar of 20 is onervarenheid misschien nog schattig of aandoenlijk, maar bij een gast van halverwege de 20 is het raar en zal een meisje toch het nodige verwachten.

Ik geloof dan ook niet echt meer dat het nog goed zal komen en dat stemt mij steeds vaker treurig. :'(
Ik begin dan ook steeds banger voor de toekomst te worden. Ik zal immers toch ook ooit een gezin en kinderen willen hebben. En wat als dat niet lukt? Denk niet dat ik dan gelukkig zal worden en vraag mij dan ook steeds vaker af waarom ik nog zou studeren. Als ik ergens een kantoorbaan op MBO-niveau accepteer verdien ik immers genoeg voor één persoon dus waarom zou ik nog studeren?

En nou vraag ik me af of iemand dit bekend voorkomt en een soortgelijke angst kent?
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  zaterdag 8 mei 2004 @ 20:32:16 #2
63576 Navane
[... of niet natuurlijk ...]
pi_18982220
Ik denk dat jou enige probleem is dat je er een probleem van maakt. Ga leuke dingen doen en denk er niet meer aan. Je moet het niet als doel zien een vriendin te krijgen, dan lukt het niet.
pi_18982364
Volgens mij heb je niet genoeg zelfvertrouwen. Vroeger was ik ook zoals jij, schat ik zo. Echter, nu een paar jaar later is het de omgekeerde wereld, ik heb erg veel zelfvertrouwen gekregen (of zo laat ik het soms lijken ) en maak echt super makkelijk en met veel 'plezier' contact met meisjes.
Ik ben van mening dat ik dit te danken heb aan m'n werk. Ik werk er al een aantal jaren, en heb elke dag veel en gezellig contact met collega's en klanten. In het begin was dit niet zo omdat ik altijd stil en verlegen was, maar dankzij m'n werk is dit totaal veranderd.

Dus mijn advies: Zoek werk waar je veel en leuk contact hebt met mensen/collega's, maak je totaal geen zorgen over het 'alleen zijn', lach veel, zoek contact met meiden, ook al vind je ze niet leuk, je leert er alleen maar meer/beter praten van. Moet goed komen!
  zaterdag 8 mei 2004 @ 20:50:42 #4
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_18982516
Gewoon ontspannen,Het heeft geen nut om te haasten,Je komt er van zelf een tegen die jou leuk vind, Ga gewoon gezellig uit,sporten (ietswatiknietdoe),En dat soort dingen meer,Het beste Ikookhier
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
  zaterdag 8 mei 2004 @ 20:51:38 #5
38302 DooZjUh
Malajusted freak.
pi_18982528
kop op joh! als je niet zo oud was geweest had ik heus wel met je willen daten!!!
ga eens lekker stappen en spreek gewoon eens een meisje aan die reageert vast gewoon leuk maar als ze je afwimpelt..gewoon op naar de volgende!!!!!
Naarmate het niveau daalt, stijgt de stemming.
  zaterdag 8 mei 2004 @ 20:53:08 #6
54744 chrisz
music sounds better with me
pi_18982555
er zijn meer jongens van jou leeftijd die nog geen vriendinhebben gehad en dus geen sex.
inderdaad een meisje moet dan meer geduld met jou hebben inde relatie als het gaat om sex. en er zijn vast meisje die jou dat willen leren ook al ben je 16 of 24 (in liefde maakt leeftijd niet uit zeggen ze toch altijd)
en net als wat smash zegt zorg dat je meer zelf vertrouwen krijgt en stap op een meisje af en zorg dat je een goed gesprek met haar krijgt en de rest volgend bijna altijd vanzelf.
als een meisje dan echt van je houdt maakthet haar niet uit of je nou wel of geen sexervaring heb, het zou voor haar misschienin het begin vervelend zijn maar als je het een aantal keer gedaan heb kan je al heel veel enkan je meer dingen uitproberen.

ik hoop dat ik je hiermee genoeg geholpen heb
What the f*ck, ik doe het gewoon!!
pi_18982687
Plaats eens een foto !
  zaterdag 8 mei 2004 @ 21:10:26 #8
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_18982702
ut klinkt alsof je een randdebiel ben gehhe, maar nee hoor is niet waar.
maak je geen druk om je *achterstand* dat boeit niet in echte liefde.
sommige meisjes moet je jagen. vraag is een telefoonnummer, praat is met ze en ook over je gevoelens voor haar.
ik weet zeker dat je een keer een leuke meid tegenkom. en ik durf te wedde dat die relatie super goed zal zijn. beter als mannen die er al 10 hebben gehad! waarschijnlijk is het 1x keer raak en gelijk voor de rest van je leven.
  zaterdag 8 mei 2004 @ 21:20:58 #9
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_18982890
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 20:53 schreef chrisz het volgende:
en net als wat smash zegt zorg dat je meer zelf vertrouwen krijgt en stap op een meisje af en zorg dat je een goed gesprek met haar krijgt en de rest volgend bijna altijd vanzelf.
als een meisje dan echt van je houdt maakthet haar niet uit of je nou wel of geen sexervaring heb, het zou voor haar misschienin het begin vervelend zijn maar als je het een aantal keer gedaan heb kan je al heel veel enkan je meer dingen uitproberen.

ik hoop dat ik je hiermee genoeg geholpen heb
Ik geloof dus niet echt meer dat de rest wel vanzelf zal volgen, want om de 1 of andere reden volgt er nooit iets. In het begin als ik mensen pas leer kennen dan ben ik redelijk stil, maar daarna is dat geen probleem meer. Gesprekken heb ik dan ook wel voldoende gehad, maar daar komt gewoon nooit iets uit. Meisjes vinden mij vaak best een aardige jongen, maar nooit meer dan een aardige jongen. Zo gaat het eigenlijk al sinds ik naar meisjes kijk (al praat ik wel heel wat makkelijker over 'koetjes en kalfjes' dan een aantal jaar geleden) en ik zie niet meer hoe dat nou veranderd kan worden. Blijkbaar is er dus toch iets, want anders zou er toch wel al eens een meisje geweest zijn waar het écht mee klikte.

En die onervarenheid zie ik ook als een probleem ja. Allereerst dus omdat ik aan van alles zal moeten wennen waardoor ik bang ben dingen fout te doen die voor anderen inmiddels vanzelfsprekend zijn. En dan spreek ik dus niet over seks, maar qua seks is er natuurlijk ook een probleem. Dat zal ik toch moeten leren en ik zou de eerste paar keer dan ook bloednerveus zijn. Ik weet ook niet of ik het wel aan een meisje zou durven zeggen dat ik nog maagd ben, want eigenlijk schaam ik mij daar heel erg voor.

En nee Tonks, ik plaats geen foto. Moet er echt niet aan denken dat dit bekend zou worden, zou me nergens meer durven vertonen.
pi_18983211
Het is alsof ik mezelf lees.

Same here: tot mijn 20e had ik overigens ook totaal geen behoefte aan een vriendin. Niet als in: "o, ik ben op mijn bek gegaan, whatever". Maar het kwam gewoon niet eens in me _op_ om iets met een meisje te beginnen. Ik was bezig met werk, voetbal, studie, dvd's, uitgaan, maar niet met meisjes.

Nu dus wel, en ik heb dezelfde "angsten" als jij. Daar komt nog eens bij dat ik tot over m'n oren verliefd ben op het moment. Op een meisje dat ook nog eens ouder is, bloedmooi is en derhalve ook een stuk meer ervaring heeft. Ik weet 100% zeker dat ik daar in ieder geval een kans mee had gehad, als ik er op af was gestapt. Maar de angst om als e1n of andere randdebiel over te komen, die nog moet leren zoenen, heeft me daar tot nu toe van weerhouden.

Dus spelen er twee angsten door elkaar: enerzijds om altijd alleen te blijven (of genoegen te moeten nemen met "minder", d.w.z. niet je gevoel volgen), anderzijds om jezelf op gevoelige punten bloot te geven. Ondertussen tikt de tijd weg.

Rationeel bekeken is het overigens vrij simpel. Creeer je eigen kansen, handel impulsief en ga niet overal over na lopen denken. Als ze je niet moet omdat je onervaren bent, dan heb je pech. Maar je hebt het wel geprobeerd, en dat zal voornamelijk aan je gaan knagen als je niets doet. Was het in de praktijk ook maar zo simpel.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
  zaterdag 8 mei 2004 @ 22:02:29 #11
93619 Guitarmaistro1
Love my Gibby LP
pi_18983929
Same here,

ben nu ook 20 en ik heb precies hetzelfde als dat wat jij zegt. Het enige verschil is dat ik wel heel erg makkelijk praat en absoluut niet verlegen ben. Ik heb ook veel contact met meisjes en ze vinden me aardig en schattig en weet ik veel wat. Maar t komt er niet van. 't Lijkt alsof er iets onzichtbaars is wat het tegenhoudt. Alsof het niet mag gebeuren. Heel gek en ik ben dan ook bezorgd over de toekomst. Ikzelf denk dat t aan mn uiterlijk ligt, al zeggen anderen dat dat absoluut niet waar is..... Ik weet t niet....
  zaterdag 8 mei 2004 @ 22:03:35 #12
5816 GODFLESH
Die laughing...
pi_18983952
Ik ben 30...ben vrij stil...uitgaan doe ik bijna niet meer en al 8 jaar vrijgezel (krijg veel opmerkingen hierover van familie en vrienden..je kent het wel.)

Ik heb meerdere relaties gehad (got cheated on) , ben 3 keer verliefd geweest en "never got the girl".

Als je denkt dat een vriendin je leven altijd mooier maakt, dan heb je het mis. Mijn ex heeft mijn selfesteem / leven alleen maar meer verprutst.

Love = overrated

Het belangrijkste is dat je jezelf eerst gelukkig maakt...rest komt (meestal) later wel.
Amiga Emulation Nation:For All Amiga Emu Fans! We keep your memories alive...
  zaterdag 8 mei 2004 @ 22:04:12 #13
39446 303
(C) Roland
pi_18983968
Mijn schoonzus is op haar 27e ook pas voor het eerst met een jongen naar bed geweest en die meid ziet er erg goed uit en voelde zich hetzelfde als jou.

Maak je dus maar geen zorgen, er is niks aan de hand en je kan de schade altijd nog inhalen straks
Installing a new program will always screw up at least one old one.
  zaterdag 8 mei 2004 @ 22:08:03 #14
92986 MarSuperstar
De Vraagbaak
pi_18984066
Dat je geen ervaring met seks hebt moet geen probleem vormen, wat voor een relatie heb je dan, als ze je al zou dumpen omdat je geen ervaring hebt? Meisjes vinden het vast leuk om je iets te leren, bovendien zijn er genoeg meisjes van 17-22 die óók geen ervaring met seks hebben, of maar heel weinig. Niet iedereen is op zijn 13e al ontmaagd.

Voor de rest, expect the unexpected. Pas als je geaccepteerd hebt dat je alleen bent, en denkt dat je dat altijd zal blijven, je erbij neer hebt gelegd dat het nou eenmaal zo is, dan ontmoet je een leuke meid.

En als meisjes jou nooit als meer dan een aardige jongen zien tref je misschien verlegen meisjes? Die laten niet snel iets los over hun gevoelens.

En ga leuke dingen doen, zoals al eerder gezegd, sporten, uitgaan, roeien, bibliotheek, whatever! Mensen komen elkaar op de raarste plekken tegen
  zaterdag 8 mei 2004 @ 22:11:11 #15
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_18984135
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 21:33 schreef nostra het volgende:
Maar de angst om als e1n of andere randdebiel over te komen, die nog moet leren zoenen, heeft me daar tot nu toe van weerhouden.

Dus spelen er twee angsten door elkaar: enerzijds om altijd alleen te blijven (of genoegen te moeten nemen met "minder", d.w.z. niet je gevoel volgen), anderzijds om jezelf op gevoelige punten bloot te geven. Ondertussen tikt de tijd weg.
Ja, inderdaad, ik ben ook doodsbang dat een meisje zich zou afvragen of ik wel goed bij m'n hoofd ben als ze merkt dat ik zelfs nog niet eens kan zoenen. Dat is dus inderdaad zo'n gevoelig punt, om nog maar te zwijgen van meer dingen die ik dan bloot zal moeten geven: ik zal dus moeten vertellen dat ik nog nooit gezoend heb, dat ik nog nooit een vriendin gehad heb, dat ik nog maagd ben etc.
Dat beangstigt mij enorm.

Genoegen nemen met 'minder' is inderdaad ook iets waar ik steeds meer aan begin te denken. Als ik de meisjes waar ik verliefd op ben (geweest) niet kan 'krijgen' moet ik misschien maar een meisje 'nemen' waar ik niet verliefd op ebn.

Op dit moment is er zelfs zo'n meisje. Ze is een soort van studiegenote (d.w.z. ze doet niet dezelfde studie, maar loopt wel op dezelfde faculteit rond), ze is best aardig, ik kan ook wel met haar lachen, maar haar uiterlijk... Ze is niet eens echt heel lelijk of zo, maar aantrekkelijk vind ik haar uiterlijk ook niet. Toch heb ik er wel eens aan gedacht om het dan maar bij haar te proberen, ondanks het feit dat ik niet verliefd op haar ben en dat ook niet zal worden. Maar iets houdt me dan toch tegen. Ik weet niet precies wat, maar waarschijnlijk zou ik het oneerlijk tegen haar vinden. Misschien ben ik daar gewoon te netjes voor. Maar als mijn onvrijwillige vrijgezellenbestaan nog lang duurt denk ik toch dat ik zo iets zal moeten doen. Want alleen blijven is ook niet wat ik wil.
  zaterdag 8 mei 2004 @ 22:14:37 #16
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_18984220
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 22:08 schreef MarSuperstar het volgende:
Meisjes vinden het vast leuk om je iets te leren, bovendien zijn er genoeg meisjes van 17-22 die óók geen ervaring met seks hebben, of maar heel weinig. Niet iedereen is op zijn 13e al ontmaagd.

En als meisjes jou nooit als meer dan een aardige jongen zien tref je misschien verlegen meisjes? Die laten niet snel iets los over hun gevoelens.
Ik betwijfel dus of meisjes het leuk vinden om een jongen van 24 nog iets te leren. Zoals ik al zei als een jongen een jaar of 18 is is dat leuk, maar bij een gozer van een jaar of 25 zal een meisje er vreemd tegenaan kijken.

En ik vrees inderdaad dat ik op verlegen meisjes val ja, dat compliceert de zaak ook nog eens.
pi_18984307
ik was 17 voor mijn eerste echt heftige zoen... en dat was met een 21 jaar oude jongen die zei dat hij ook voor het eerst zoende...

24 is misschien wat aan de late kant maar ik zou het inderdaad niet zien als een probleem.

Dingen als teamsport, vakantiereis met veel jongeren enz... dingen waar je veel andere mensen van het andere geslacht tegenkomt wil wel eens helpen.
** 100% * P * U * R * E -- L * O * T * H **
Mijn fotoboek
pi_18984511
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 22:11 schreef Plato1980 het volgende:
Ja, inderdaad, ik ben ook doodsbang dat een meisje zich zou afvragen of ik wel goed bij m'n hoofd ben als ze merkt dat ik zelfs nog niet eens kan zoenen. Dat is dus inderdaad zo'n gevoelig punt, om nog maar te zwijgen van meer dingen die ik dan bloot zal moeten geven: ik zal dus moeten vertellen dat ik nog nooit gezoend heb, dat ik nog nooit een vriendin gehad heb, dat ik nog maagd ben etc.
Dat beangstigt mij enorm.
Precies. Alhoewel ik aan de andere kant ook wel goed weet van mezelf dat het geen nut heeft om iets met iemand te hebben die je niet accepteert zoals je bent. En ik ben iemand die, hoe naief dat ook moge zijn, alleen verliefd iets met een meisje wil. Om het plastisch uit te drukken: als het alleen om de sex met een geil wijf gaat, dan kan je net zo goed naar de hoeren, voor 20.000 euro een vrouw kopen, of de hand aan jezelf slaan (zolang je niet weet wat je mist...).

Daarnaast weet ik ook van mezelf dat ik, ondanks dat gebrek aan ervaring op liefdes- en sexvlak, geen geek ben of iets dergelijks. In die zin, dat ik niet op mijn mondje ben gevallen, doe wat mijn gevoel me ingeeft, en achter alles sta wat ik doe. Met uitzondering van dat ene, dus.

Wat ik mis is dus niet de sex. Ook niet de relatie in de zin van "iemand hebben", zodat je maar binnen bent. Nee, ik mis het samen boodschappen doen en lachen om de 10 potten rolmopsen die we meenemen. Het 's ochtends opstaan en elkaar met ochtendhumeur irriteren. Het spontaan naar Berlijn rijden, omdat we dat toevallig net op televisie hebben gezien. Dromerige naiviteit? Zeker. Maar niets beter dan dat.
quote:
Genoegen nemen met 'minder' is inderdaad ook iets waar ik steeds meer aan begin te denken. Als ik de meisjes waar ik verliefd op ben (geweest) niet kan 'krijgen' moet ik misschien maar een meisje 'nemen' waar ik niet verliefd op ebn.
Precies, aan de ene kant wil ik dat wel om dat godsirritante, 'vretende' gevoel weg te nemen. Maar ik weet ook wel dat dat geen zin heeft. Je misbruikt iemand in feite, die wellicht wel degelijk voor jou voelt wat jij eigenlijk voor anderen voelt. Bovendien weet je zelf toch wel dat je niet hebt wat je wil. Je hebt die vet gave kewle koffiepaadzzzzzzzz van Kanis en Gunnink niet, maar koude surrogaatkoffie van de Aldi. En nog zonder caffeine ook.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Best pilot in history
  zaterdag 8 mei 2004 @ 22:25:45 #19
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_18984531
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 22:17 schreef -Lotte- het volgende:
ik was 17 voor mijn eerste echt heftige zoen... en dat was met een 21 jaar oude jongen die zei dat hij ook voor het eerst zoende...

24 is misschien wat aan de late kant maar ik zou het inderdaad niet zien als een probleem.

Dingen als teamsport, vakantiereis met veel jongeren enz... dingen waar je veel andere mensen van het andere geslacht tegenkomt wil wel eens helpen.
Zou het jou wat uitmaken als je een nieuw vriendje zou krijgen van een jaar of 25 en je van hem te horen zou krijgen dat hij nog geen enkele ervaring met relaties en seks heeft Lotte? )Eerlijk antwoorden graag, ik kan wel tegen de harde waarheid.)
pi_18984602
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 22:14 schreef Plato1980 het volgende:
En ik vrees inderdaad dat ik op verlegen meisjes val ja, dat compliceert de zaak ook nog eens.
Nou, ik denk dat dat de zaak juist gemakkelijker maakt. Het belemmert het eerste contact leggen misschien, maar je verlegenheid omtrent je onervarenheid stuit wel op herkenning (al kan dat op andere terreinen zijn). Ik val juist op minder verlegen meisjes.

Die dingen zeggen als: "Nou ja, sex is voor mij niet zo heel erg belangrijk. Wel lekker, maar ik zoen liever." *kijkt naar jou* "Toch?"

Best pilot in history
  zaterdag 8 mei 2004 @ 22:33:20 #21
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_18984700
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 22:24 schreef nostra het volgende:

[..]

Precies. Alhoewel ik aan de andere kant ook wel goed weet van mezelf dat het geen nut heeft om iets met iemand te hebben die je niet accepteert zoals je bent. En ik ben iemand die, hoe naief dat ook moge zijn, alleen verliefd iets met een meisje wil. Om het plastisch uit te drukken: als het alleen om de sex met een geil wijf gaat, dan kan je net zo goed naar de hoeren, voor 20.000 euro een vrouw kopen, of de hand aan jezelf slaan (zolang je niet weet wat je mist...).
Nee, ik wil mij ook pertinent niet door een hoer laten ontmaagden om er vanaf te komen. Het 'maagd-zijn' is ook niet het eerste waar ik mee zit. Dat is inderdaad vooral het niemand hebben om de 'gewone dingen' mee te delen zoals jij dat zo beeldend omschrijft. Al wordt mijn behoefte aan seks wel steeds groter, wil het verdorie zo langzamerhand ook wel eens. Maar dat s zeker niet de reden waarom ik een vriendin wil.
quote:
[
Precies, aan de ene kant wil ik dat wel om dat godsirritante, 'vretende' gevoel weg te nemen. Maar ik weet ook wel dat dat geen zin heeft. Je misbruikt iemand in feite, die wellicht wel degelijk voor jou voelt wat jij eigenlijk voor anderen voelt. Bovendien weet je zelf toch wel dat je niet hebt wat je wil. Je hebt die vet gave kewle koffiepaadzzzzzzzz van Kanis en Gunnink niet, maar koude surrogaatkoffie van de Aldi. En nog zonder caffeine ook.
Juist, dat is zeg maar kiezen voor een Bavaria Malt omdat je de Warsteiner niet kunt krijgen...

Weet ook niet of dat me gelukkig zou maken, denk het niet. Maar ik wil verdorie ook wel eens een keer meemaken hoe het is om een relatie te hebben, al is het maar voor een paar maanden. Dan weet ik ten minste enigzins hoe het is.
  zaterdag 8 mei 2004 @ 23:17:07 #22
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_18985765
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 22:29 schreef nostra het volgende:

[..]

Nou, ik denk dat dat de zaak juist gemakkelijker maakt. Het belemmert het eerste contact leggen misschien, maar je verlegenheid omtrent je onervarenheid stuit wel op herkenning (al kan dat op andere terreinen zijn). Ik val juist op minder verlegen meisjes.

Die dingen zeggen als: "Nou ja, sex is voor mij niet zo heel erg belangrijk. Wel lekker, maar ik zoen liever." *kijkt naar jou* "Toch?"

Ik weet het niet. Ik denk dat het beste wat mij in deze zou kunnen overkomen zou zijn als een meisje dat ik heel erg leuk vind een kee het initiatief zou nemen en mij over de drempel heen trekt. Dat zou me in ieder geval het gevoel geven dat het zou kunnen, want nu mis ik dat gevoel. Word er ook steeds onzekerder door, vooral ook omdat dit probleem steeds groter wordt. Want hoe ouder ik word, hoe vreemder het wordt dat ik nog nooit een vriendin gehad heb. Daarom moet het ook zo snel mogelijk gebeuren, alleen zie ik dat dus niet gebeuren. Het zou in eerste instantie niet eens een langdurige relatie hoeven te zijn (wel het liefst) een relatie van een paar maanden waardoor ik in ieder geval ervaring opdoe en de zomer van 2004 een mooie zomer wordt zou mij al heel gelukkig stemmen.
pi_18988085
Midden 20 valt nog best mee, dan is het nog niet te laat..
En ga niet denken van: "Nu moet het gebeuren!" ,want dat ga je enorm uitstralen. Joh ik heb hier al zo veel mannen van in de 30 zien posten met nog 0,0 ervaring, het is laat, dat zeker, en niet doorsnee, dat ook niet, maar het kan allemaal nog best wel goed komen
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_18989118
same shit here,

20 jaar, en nog nooit gezoend. ben ook nog maagd, nooit een vriendin gehad.
op sommige momenten wordt ik er echt doodziek van

de studierichting die ik heb gekozen is overwegend een mannenwereld
ik werk in een sector waar alleen maar mannelijke collega's heb
Ga verder nauwelijks uit, omdat ik weinig vrienden heb, laat staan vriendinnen

op een teamsport zit ik ook niet ofzo

Ik vindt het op sommige momenten echt gewoon zwaar klote!

Ik heb er serieus gewoon over na zitten denken om ander werk te zoeken, en een andere opleiding (waar veeeel meiden in zitten). Niet dat die opleidingsrichting me iets intresseerd, maar toch.

hoe moet ik anders in contact komen met meisjes? "hallo ik ben piet, ik ga alleen uit omdat ik geen vrienden heb, ennuhh ik weet niet echt waar ik met je over moet praten" Tja dat is ook niets.

Ik ben niet achterlijk ofzo, en zie er verder ook niet slecht uit, maar ALS ik een meisje wil gaan benaderen slaat de angst toe dit komt cker daardat ik bang ben omdat ik te weinig ervaring heb, maar ik kan die angst gewoon niet overwinnen.

Iemand enig idee hoe ik hier vanaf kom. Kom nou ik ken mensen die zelfs op een station een meid haar telnr regelen en 9 van de 10 keer hebben ze nog succes ook! Waarom kan ik dat niet
pi_18989340
quote:
Op zondag 9 mei 2004 02:52 schreef someoneontheplanet het volgende:
same shit here,

de studierichting die ik heb gekozen is overwegend een mannenwereld
ik werk in een sector waar alleen maar mannelijke collega's heb
Ga verder nauwelijks uit, omdat ik weinig vrienden heb, laat staan vriendinnen

op een teamsport zit ik ook niet ofzo

Ik vindt het op sommige momenten echt gewoon zwaar klote!

Ik heb er serieus gewoon over na zitten denken om ander werk te zoeken, en een andere opleiding (waar veeeel meiden in zitten). Niet dat die opleidingsrichting me iets intresseerd, maar toch.

hoe moet ik anders in contact komen met meisjes? "hallo ik ben piet, ik ga alleen uit omdat ik geen vrienden heb, ennuhh ik weet niet echt waar ik met je over moet praten" Tja dat is ook niets.
Als je niet aan een teamsport doet, dan ga je dat toch gewoon wel doen? Dat is toch niet zo'n probleem, dan leer je vast wel mensen kennen waarmee je uit kan gaan.
En volgens mij zou iemand echt niet zo snel raar reageren als je alleen uit zou gaan. Er is trouwens genoeg onzin om over te praten, en als de eerste stap gezet is dan komt de rest meestal vanzelf wel.
Maja als je alleen maar thuis blijf zitten natuurlijk niet .

En dan nog over dingen leren omdat je nooit hebt gezoend of sex hebt gehad, dat gaat allemaal vanzelf, dat is wel het laatste waar je druk om moet maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')