abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19637565
Laatst 25 geworden. Ik heb echter nog nooit een relatie met een meisje gehad. Moet ik me hier zorgen over beginnen te maken? Toen ik laatst bij mijn ouders was, kon mijn moeder er in ieder geval niet over op houden.
pi_19637600
mwah ik zou me geen zorgen maken en als het jezelf ook niet veel uitmaakt?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_19637606
Zorgen hoef je je niet te maken, als je maar niet hopeloos zoekende bent, want dan vind je gewoon niet wat je graag wilt. Uiteindelijk past op ieder potje wel een dekseltje.
Wat mij wel opvalt is dat ik vaker zie dat jongens/mannen die problemen hebben, dan dat meiden/vrouwen die problemen hebben
Waar een wil is, is een weg. Waar meer willen, is een file
  vrijdag 4 juni 2004 @ 13:16:23 #4
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_19637614
Welkom bij de club!

Zie:

Angst om alleen te blijven
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_19637798
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 13:14 schreef dyna18 het volgende:
Toen ik laatst bij mijn ouders was, kon mijn moeder er in ieder geval niet over op houden.
Daar is het ook een moeder voor. Maak je niet te druk.
  vrijdag 4 juni 2004 @ 13:26:09 #6
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_19637822
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 13:14 schreef dyna18 het volgende:
Toen ik laatst bij mijn ouders was, kon mijn moeder er in ieder geval niet over op houden.
quite annoying lijkt me...

je moet niet zoeken, er komt vanzelf iemand waar je het goed mee kan vinden.... misschien kan je wel wat meer moeite doen om met leuke meisjes/vrouwen in contact te komen....

of misschien ben je wel homo
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
pi_19637891
Mwah, ik ken zoveel mensen die de 25 zijn gepasseerd en nog nooit echt een relatie hebben gehad. Er zijn meer mensen die in hetzelfde schuitje zitten dan je denkt, alleen zullen ze dat niet van de daken schreeuwen. Trouwens, de mensen die ooit op hun 15e iets hebben gehad, dat kun je in veel gevallen moeilijk serieus nemen. Dergelijke 20-ers zonder partner zijn in mijn ogen net zo ver als jij.
Zelf was ik ook niet een van de vlotste. was zo naief om me altijd alleen te richten op de 'ideaal lijkende meid'....

Een beetje ouderlijke vertwijfeling/ongerustheid kan ik me wel voorstellen, maar als ze je begint te pushen, dan moet je maar duidelijk maken dat het jouw leven is en dat het allemaal niet meer zo snel hoeft als in haar jonge jaren (op je 22 trouwen, voor je 26e in ieder geval twee kinderen o.i.d.) Wat dat betreft is de maatschappij veranderd.

Neem het zoals het komt en laat je niet opjagen. When you least expect it....
pi_19637939
volgens je username ben je 18...
je belazert de boel.....
Er kan er maar 1 de beste zijn.
pi_19638983
ah, toen was hij weer open, even kijken of de reactie die ik had getypt nog in het geheugen zit
pi_19638994
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 13:15 schreef Joene het volgende:
mwah ik zou me geen zorgen maken en als het jezelf ook niet veel uitmaakt?
Tja, zelf lijkt het mij ook wel leuk om een relatie te hebben. Om dingen samen te kunnen doen, bijvoorbeeld.

Dat het er nooit van gekomen is, komt denk ik om verschillende redenen. Ik deed een IT studie, en heb nu een IT baan, hier kom ik dus niet zoveel vrouwen tegen. Daarnaast ben ik niet zo goed in het aangaan van vriendschappen. Ik heb geen probleem met onbekenden contact te leggen, maar eigenlijk blijven het bekenden, vriendschap komt daar zelden uit. Ik ben namelijk een ramp in 'small talk', en ook niet grappig. Waarschijnlijk als ik mijzelf zou tegen komen, zou ik mijzelf ook saai vinden. Veel vrienden heb ik dus nooit gehad, en heb mij daarom maar op de computer en op internet gestort, maar ja, daar ontmoet je ook niet echt veel meisjes. Hmmm zo schets ik wel een heel deprie beeld van mijzelf, maar dit is ongeveer de reden waarom dus.
Zou zelf dus ook wel een relatie willen, ook al zeggen sommigen hier dat het niet altijd zo geweldig is
pi_19639049
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 13:31 schreef GeneralFailure het volgende:
volgens je username ben je 18...
je belazert de boel.....
Mijn username/nick is vrij oud
Ooit betekende die 18 idd 18 jaar, maar dat is ondertussen vrij lang geleden, en al lang niet meer het geval

Wat doe je op mijn harde schijf trouwens, krijg de hele tijd errors van jou.
pi_19639090
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_19639365
Dan ben je nu 22 ipv 25. Wat de neuk?
pi_19639637
Ook al was hij 12 of 45. Lekker boeiend.
Gaat om de vraag, niet om de leeftijd.
pi_19639746
mijn nick is ouder dan fok
On-topic:
"Wat mij wel opvalt is dat ik vaker zie dat jongens/mannen die problemen hebben"

Tja, in de IT en op internet heb je meer jongens dan meisjes. Vraag is dus waar vind je dan de meisjes die hier last van hebben (als die er al zijn).
  vrijdag 4 juni 2004 @ 14:52:27 #16
96007 Amersf00rt
Hold your head up high!!
pi_19639942
in de zusterhuizen.....
You don't have to agree with me, but it's quicker.
Fotoboek
pi_19640247
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 14:31 schreef PDOA het volgende:
Dan ben je nu 22 ipv 25. Wat de neuk?
Kan toch zijn dat hij dit als vaste nick heeft ofzo? Dus van voordat fok! bestond...
pi_19640345
Heb je enig idee hoe dat komt dat je nu nog alleen zit? Ben je verlegen? Ga je nooit uit? Begeef je je niet op plekken waar veel mensen van jouw leeftijd zijn? Bang om een blauwtje te lopen? Je bent stiekum homo?
  vrijdag 4 juni 2004 @ 15:08:43 #19
72386 heropscyho
doodoo queen
pi_19640390
Je bent een vuile vieze spotter L Anderen hebben waarschijnlijk wel last van dat probleem en jij spot daar vrolijk mee!! L
"A little dirty doodoo, To see trough you"
pi_19640773
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 15:06 schreef PDOA het volgende:
Heb je enig idee hoe dat komt dat je nu nog alleen zit? Ben je verlegen? Ga je nooit uit? Begeef je je niet op plekken waar veel mensen van jouw leeftijd zijn? Bang om een blauwtje te lopen? Je bent stiekum homo?
Ik heb de laatste jaren weinig mensen van mijn leeftijd ontmoet. Merendeel (90%) is daarvan jongens. Ik ga niet zo vaak uit, ben geen type dat houdt van dansen. Maar zie ook mijn post die ik hierboven gemaakt heb. Ik maak wel makkelijk kennis met mensen, maar het blijft allemaal oppervlakkig. Komen geen echte vriendschappen, dan wel relaties uit voort.
En nee geen homo, voorkeur gaat uit naar meisjes.
pi_19641082
Ach beste jongen, ik wil je probleem absoluut niet bagatelliseren, ik weet waar je nu staat maar zolang je nog geen 35 bent als ik en nog steeds geen "pussy" hebt zou ik me niet al te druk maken.
Gaap Goals rulezzz!
pi_19641444
tja, zoals ik begrepen heb, heb jij tenminste op je 18e een keer geluk gehad. Dat is tenminste al iets.
Het is niet dat ik me echt druk maak, maar het begint langzamerhand steeds meer te knagen, dat als ik op deze manier door ga ik over 10 jaar misschien nog wel steeds alleen ben.
pi_19641452
Gewoon jezelf zijn en plezier maken met de dingen die je doet. Dan kom je heus wel een meid tegen die dat waardeert en iets in jou ziet.
  vrijdag 4 juni 2004 @ 15:49:33 #24
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_19641482
Volgens mij is TS de 10e al in een half jaar tijd die zich afvraagt of hij geen uitzondering is?

Het valt dus wel mee
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_19641531
[Edit: 2x]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')