"Ach, dat komt wel."
"Het zal allemaal nog wel komen."
"Je zal nog wel iemand vinden."
"Dat gaat vanzelf."
Maar stel nu dat je iemand van IN DE 40 tegenkomt die precies hetzelfde probleem heeft, HOE ZOU JE DAN REAGEREN??
Graag ALLEEN SERIEUZE REACTIES AUB
quote:
Op zondag 28 december 2003 21:28 schreef DeWaasheid het volgende:
- edit: ha ha-
[Dit bericht is gewijzigd door ElisaB op 28-12-2003 22:29]
quote:Ik ken 2 oudere maagden in m'n kring de een is 27 jaar en de ander 43. Beide niet echt on aantrekkelijk maar nooit de waren tegengekomen. Idiote is dat die van 27 echt wanhopig is, klampt zich aan iedere mogelijkheid tot het ontmoeten van vrouwen vast, terwijl die 43 jarige het allemaal wel best vindt.
Op zondag 28 december 2003 21:23 schreef Steve-O het volgende:
Best triest als je het mij vraagt
Triest ach weet niet of dat zo triest is. hoeft ook niet alles te zijn, ken er ook weer een paar die blij zijn dat ze van de partner af zijn, het na zoveel jaar huwelijk nog een poging met een ander gedaan hebben en tot de conclusie komen dat 'alleen' ook heel fijn kan zijn. Alleen wil niet zeggen geen vrienden en vriendinnen.
quote:Kan echt hoor
Op zondag 28 december 2003 21:29 schreef clowntje het volgende:[..]
quote:Dan liggen je eisen te hoog, als jij een aardige persoonlijkheid hebt, dan kun je altijd wel iemand vinden. En als je een kloothommel bent kan het ook, voorbeelden genoeg
Op zondag 28 december 2003 21:30 schreef GuitarMaistro het volgende:
De opmerkingen die jij noemt worden alleen geplaatst door mensen bij wie het allemaal vrij makkelijk gaat, en die al eerder een of meerdere relaties achter de rug hebben. Dit soort mensen denken niet na als ze zoiets zeggen, en er zijn er zat die dit inderdaad hebben, op hun 40ste nog geen relatie gehad, en dit is echt heel zielig en kan diegene er niet altijd wat aan doen ( lees: hij mist uitstraling en uiterlijk )
quote:Eisen stel je niet, althans ik niet, en ik kan het met bijna iedereen goed vinden. Dat is het niet, het kan zijn dat je een stukje uitstraling mist, onbewust, waardoor vrouwen niet verliefd op je worden....
Op zondag 28 december 2003 21:33 schreef Willaaam het volgende:[..]
Dan liggen je eisen te hoog, als jij een aardige persoonlijkheid hebt, dan kun je altijd wel iemand vinden. En als je een kloothommel bent kan het ook, voorbeelden genoeg
Het ligt er maar net aan hoe je er zelf dan tegenover staat. Word je wanhopig (wat de situatie alleen maar verergert), of vind je het allemaal wel best zo? (wat weer een positief effect heeft qua uitstraling, zekerheid)
Met het laatste kan ik weer zeggen "Het komt wel"
Nu nog zelf mn raad opvolgen
Ik was 21 toen ik mijn eerste vriendin kreeg, en ik voelde me van te voren al ontzettend beroerd, laat staan als ik 40 zou zijn geweest!
quote:hmm ik heb uitstraling, maak makkelijk contact, veel meiden vinden mij leuk, maar dit alles zegt nog niet genoeg. ik durf niet echt duidelijk te versieren: het blijft zo'n beetje bij praten, waarbij de tegenpersoon me strak in de ogen blijft staren en aandachtig luisterd.
Op zondag 28 december 2003 21:40 schreef Lynx666 het volgende:
Bij sommigen gaat het nou eenmaal moeilijker dan anderen (onzeker, legt moeilijk contact, uitstraling, etc).
Maar als je voor je 40ste geen intieme relatie hebt gehad dan doe je toch ergens iets fout.
[Dit bericht is gewijzigd door JoleX op 28-12-2003 21:45]
Ik heb het nu over 40ers, niet over 20ers
quote:Dat wordt het dus niet
Op zondag 28 december 2003 21:23 schreef Steve-O het volgende:
Best triest als je het mij vraagt
quote:Al mis je dat uitstraling... dan kun je het nog wel gewoon laten blijken...
Op zondag 28 december 2003 21:36 schreef GuitarMaistro het volgende:[..]
Eisen stel je niet, althans ik niet, en ik kan het met bijna iedereen goed vinden. Dat is het niet, het kan zijn dat je een stukje uitstraling mist, onbewust, waardoor vrouwen niet verliefd op je worden....
Je hoeft geen stalen glimlach te hebben of een overvloed aan testosteron om een vrouw mee uit eten te vragen of naar de bios of whatever
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |