Nee hoorquote:
En het moet luchtig, dus graag ook een biertje op zijn tijd:quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:38 schreef thabit het volgende:
***Er zijn regels en we vinden dat jullie die ook gewoon in je achterhoofd
moeten houden:***
[knip]
Dankjewel, daar was ik aan toe.quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:43 schreef thaleia het volgende:
[..]
En het moet luchtig, dus graag ook een biertje op zijn tijd:
[afbeelding]
Proost!
Dan heb nog een hoge optie frequentie , de mijne ligt rond de optie per 10 jaar.quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:46 schreef thabit het volgende:
Het lijkt de laatste wel alsof het aanbod steeds schaarser wordt, dat je niet meer kunt krijgen wat je hebben wilt, maar als je nog iets wilt je moet pakken wat je pakken kunt. Ben je 2 seconden te laat met reageren dan kun je weer een half jaar wachten voordat er een optie voorbijkomt, die ook dan weer gedoemd is tot falen.
dat gevoel krijg ik ook een beetje jaquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:48 schreef purplerose het volgende:
ik heb al een tijd het gevoel dat relaties niet meer aangegaan worden om langer te duren dan een paar jaar. Ik maak dan altijd de vergelijking met mobieltjes. Die worden ook niet meer gemaakt om langer dan een jaar mee te gaan
Dan moet je krabbenquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:50 schreef Litso het volgende:
Ik ben ondertussen alweer 8 maanden single, en nu begint het wel weer te jeuken
Mja, ook labiele types willen wel vastigheid, alhoewelquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:49 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
dat gevoel krijg ik ook een beetje ja
ik wil ook wel eens een keer vastigheid maar blijkbaar kies ik net altijd van die labiele types die met zichzelf in de knoop zitten
Dat jij er, ondanks je alcoholpromillage, er toch goed uitzag/ziet, en dat purplerose vaak op jongere mannen valt.quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:42 schreef Copycat het volgende:
Waar waren we gebleven?
Een leeftijdslimiet voor msn?quote:*flirtflirt*
Moet je me wel een paar goeie redenen geven dat ik je toevoeg aan msn he, want ja mijn limiet ligt eigenlijk bij de 22
Nope, ik doe dat soort dingen niet. Is niet mijn ding om met singles een groep te vormen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:05 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ok ik ga er weer eens een vraag tegenaan gooien. Hoe zit het met de singles en speciale singles activiteiten. Doe jij er aan? Bijv. singles-vakanties, singlesworkshops e.d.
tja, je moet ergens een grens stellen anders zit ik dadelijk met 14 jarige op me msnquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:06 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Een leeftijdslimiet voor msn?![]()
Zoals copycat in het vorige deel zei: je bent een jonge adonisGenoeg reden lijkt me.
Zal ik zeker doen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:08 schreef Copycat het volgende:
En dank je wel Dawg... herken je me een keer in De Rechter of elders, zou ik het leuk vinden als je een praatje komt maken
nee doe ik niet aan. Vermaak mezelf wel of ik ga naar vrienden ofzo.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:05 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ok ik ga er weer eens een vraag tegenaan gooien. Hoe zit het met de singles en speciale singles activiteiten. Doe jij er aan? Bijv. singles-vakanties, singlesworkshops e.d.
1) Nog minstens een deel of 10quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:16 schreef nozem het volgende:
Misschien kunnen we e.e.a. wat spannender maken. Drie potentiele weddenschappen:
1) Hoeveel delen van dit topic zullen er op 1 januari 2006 zijn?
2) Wie is de eerste die van zijn singlestatus afgeraakt?
3) Komt uit dit topic zelf al dan niet een relatie voort, en zo ja, welke twee FOK!ers gaan het worden?
Onzin. Om een relatie te vinden (als je dat wil..) zul je toch in contact met vrijgezellen moeten komen, anders wordt het lastig. Zo'n singlereis lijkt me trouwens meer iets voor 30'ers en 40'ers.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:17 schreef dawg het volgende:
[..]
Zal ik zeker doen.
Ontopic: singles-reizen/workshops/whatever doe ik niet. Ik ben nml. niet op zoek, en sowieso vind ik die speciale singlesdingen altijd een beetje wanhopig overkomen. En geforceerd. Een klik met iemand overkomt je toch, dat moet je niet proberen te zoeken, want wie zoekt vind niet.
1) Meer dan HVJJNquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:16 schreef nozem het volgende:
Misschien kunnen we e.e.a. wat spannender maken. Drie potentiele weddenschappen:
3) Komt uit dit topic zelf al dan niet een relatie voort, en zo ja, welke twee FOK!ers gaan het worden?
Ja Nozem vraagt er zelf om natuurlijk, dus kan hij deze antwoorden verwachten.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:19 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
1) Nog minstens een deel of 10
2) Nozem
3 Nozem en Thisbe
Voorbarig.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:19 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
1) Nog minstens een deel of 10
2) Nozem
3 Nozem en Thisbe
Haha, we houden het wel op fokquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:09 schreef purplerose het volgende:
[..]
tja, je moet ergens een grens stellen anders zit ik dadelijk met 14 jarige op me msn
Maar jonge adonissen mogen natuurlijk altijd
Nee, dat is echt onzin, we hebben nog niet eens gedate joh.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:21 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja Nozem vraagt er zelf om natuurlijk, dus kan hij deze antwoorden verwachten.
Wat een vertrouwenquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
1) Meer dan HVJJN
2) ...
3) WeirdMicky en purplerose
![]()
Eerlijk gezegd vind ik dat soort dingen een beetje geforceerd. Ten minste dat lijkt me. Ik heb er nog nooit aan deelgenomen. Aan dat soort dingen doen alleen maar singles mee die hard op zoek zijn. En dat vind ik niet altijd de meest leuke mensen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:05 schreef Sabrina1981 het volgende:
Eens. Al wil nozem dat ook gewoon graag horen.quote:
Ja dat denk ik wel, want je bent gewoon een slappe zak als het daar op aankomtquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:22 schreef nozem het volgende:
[..]
Voorbarig.
Je denkt toch zeker niet dat ik met een rechtentrutje ga he?
oi! ik ben ook 30 jaaquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:21 schreef nozem het volgende:
[..]
Zo'n singlereis lijkt me trouwens meer iets voor 30'ers en 40'ers.
17 voor je eerste relatie is nog niet eens zo laat volgens mij, jonger een relatie hebben is toch niks man. Wat doe je trouwens als je meiden wilt ontmoeten? Lekker stappen, meiden aanspreken, sporten, werk?quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:22 schreef snerd het volgende:
Ja wie zoekt die vind niet, daarom zocht ik nooit, en had ik mijn eerste relatie pas na 17 jaar. Toen was die relatie in 3 weken al afgelopen, en nu 4 jaar later ben ik nog steeds single.
.
erg lievquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
1) Meer dan HVJJN
2) ...
3) WeirdMicky en purplerose
![]()
Jij kent me goed he? Och, als het op seksgebied maar klikt.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:24 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ja dat denk ik wel, want je bent gewoon een slappe zak als het daar op aankomt![]()
Goh...quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:16 schreef nozem het volgende:
hehehe aightquote:
Ik blijf posten in de marge, het is namelijk leuk tijdverdrijf. Ik hou mijn toespelingen echter maar voor me, wel zo verstandig.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:30 schreef purplerose het volgende:
maar toch blijf je he nozem(tikje masochistisch?
)
1) 28 en 78 posts in deel 19quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:16 schreef nozem het volgende:
Precies, ligt veel meer voor de handquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:34 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
1) 28 en 78 posts in deel 19
2) litso
3) claudia_x en een hogere filosofische macht die maar 1 post en cryptisch haar hart weet te veroveren
Ligt er aan wat voor relatie..quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:36 schreef Frenkie het volgende:
Effe een vraagje voor de mensen die wat minder gelukkig zijn met hun single-status (kutwoord!). Zouden jullie een relatie kunnen aangaan terwijl je weet dat het vrijwel zeker niet voor altijd is?? Of kan je dat niet??
Moeilijke vraag, nog niet over nagedacht.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:36 schreef Frenkie het volgende:
Effe een vraagje voor de mensen die wat minder gelukkig zijn met hun single-status (kutwoord!). Zouden jullie een relatie kunnen aangaan terwijl je weet dat het vrijwel zeker niet voor altijd is?? Of kan je dat niet??
Mmm, heb ik wel aantal keer nu gedaan en dat beviel niet echt. Ik pas nu wel op met een relatie, als het echt leuk is en het is wederzijds...wacht ik het wat meer afquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:36 schreef Frenkie het volgende:
Vast wel. Veel koffie drinken is uitermate erotiserend voor het gemiddelde vrouwmensch. Die uitpuilende ogen en zweethandjes doen het 'em he?quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:37 schreef WeirdMicky het volgende:
Zijn er nog vrouwen op zoek naar mannen die veel koffie kunnen drinken?
BB en WM bieden zich aan![]()
Het is ALTIJD voor KOFFIE !
vooralsnog lukt dat relatie aangaan stuk al niet laat staan dat ik weet hoe lang die zou moeten duren. Maar je vraagt dus of wij ook een relatie aan zouden gaan waarvan je het slagings percentage laag acht ... tja ik denk dat ik denk dat ik het dan niet eens zou proberen uit te bouwen !quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:36 schreef Frenkie het volgende:
Als het een liefdesrelatie is: ja, dat heb ik al meerdere malen gedaan zelfs. Ik volg wel WM hierin, ik ben wat minder toegeeflijk geworden.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:36 schreef Frenkie het volgende:
Een beetje realist beseft dat er maar heel weinig relaties zijn die voor altijd blijven voortduren. Meestal groei je toch uit elkaar, maar tot die tijd kun je het natuurlijk super met elkaar hebben..quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:43 schreef Metro2005 het volgende:
sexrelaties
@ Frenkie
Waarom zou je een liefdesrelatie beginnen als je toch al weet dat het niet voor altijd is![]()
dan zit het toch vanaf het begin al niet goed
Jullie gaan wel snel zeg, ik heb al bijna een heel deel gemist.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:16 schreef nozem het volgende:
Tranceptor en ik groeien naar elkaar toe qua gedachten, als ik niet zwaar hetero was, viel ik op hemquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:41 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Als het een liefdesrelatie is: ja, dat heb ik al meerdere malen gedaan zelfs. Ik volg wel WM hierin, ik ben wat minder toegeeflijk geworden.
Als het een sexrelatie is: ja waarom niet!
Wel eens geprobeerd?quote:
Vind ik persoonlijk ook een beetje een stom woord. Is gewoon een ander woord voor een jongen/meisje waar je af en toe sex mee hebt.quote:
Nee dat bedoel ik niet. Van te voren weet je nooit hoe lang het duurt natuurlijk. Maar het kan natuurlijk zijn dat je iemand tegenkomt die gewoon leuk, mooi etc is. Maar die bijv over een half jaar naar het buitenland vertrekt, of die normaal gesproken 500 km verderop woont. Maakt hem of haar natuurlijk niet minder leuk, alleen de vooruitzichten wat lastiger.quote:@ Frenkie
Waarom zou je een liefdesrelatie beginnen als je toch al weet dat het niet voor altijd is![]()
dan zit het toch vanaf het begin al niet goed
Ja daar heb je al gelijk in. Als je met het idee van dit gaat niet voor altijd duren, stap je er met verkeerde gedachten in en kan je het net zo goed laten.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:46 schreef nozem het volgende:
[..]
Een beetje realist beseft dat er maar heel weinig relaties zijn die voor altijd blijven voortduren. Meestal groei je toch uit elkaar, maar tot die tijd kun je het natuurlijk super met elkaar hebben..
Kom het wel ff melden hier dan.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:39 schreef Pheno het volgende:
Als ik een student geografie en een studente rechten samen zie rondlopen in Nijmegen weet ik ook genoeg hoor nozem
Mijn eigen koene, dnb-addicted, bruine ridderquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:47 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Tranceptor en ik groeien naar elkaar toe qua gedachten, als ik niet zwaar hetero was, viel ik op hem
Dat vind ik dus niet.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:48 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ja daar heb je al gelijk in. Als je met het idee van dit gaat niet voor altijd duren, stap je er met verkeerde gedachten in en kan je het net zo goed laten.
Klopt, maar om een relatie in te stappen waarbij je van te voren al zwart op wit vast staat dat het niet werkt lijkt me een beetje zonde van de moeite. Daarom is de stelling van Frenkie nogal hypothetisch lijkt me.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:46 schreef nozem het volgende:
[..]
Een beetje realist beseft dat er maar heel weinig relaties zijn die voor altijd blijven voortduren. Meestal groei je toch uit elkaar, maar tot die tijd kun je het natuurlijk super met elkaar hebben..
Dat ligt er maar aan om wat voor redenen...quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:47 schreef Frenkie het volgende:
Een relatie met iemand aangaan die je niet leuk vind is sowieso dom
Mag ik voor de tweede weddenschap 10 euro op mezelf inzetten?quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:16 schreef nozem het volgende:
Slijmbalquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:50 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Mijn eigen koene, dnb-addicted, bruine ridder![]()
Misschien moeten jullie het gewoon maar even proberen, who knowsquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:50 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Mijn eigen koene, dnb-addicted, bruine ridder![]()
ja maar je begint niet een relatie met de gedachte dat het over een tijdje toch weer uit gaat.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:46 schreef nozem het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus af. Volgens mij valt dat reuze mee.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:24 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik dat soort dingen een beetje geforceerd. Ten minste dat lijkt me. Ik heb er nog nooit aan deelgenomen. Aan dat soort dingen doen alleen maar singles mee die hard op zoek zijn. En dat vind ik niet altijd de meest leuke mensen.
Met meisjes die ik alleen maar wil neuken ga ik doorgaans geen relatie aanquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:51 schreef Tranceptor het volgende:
Dat ligt er maar aan om wat voor redenen...![]()
![]()
Vanwaar dat positivisme AR? Spelen er dingen waar ik niks van af weet, maar wel alles van af wil weten?quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:51 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Mag ik voor de tweede weddenschap 10 euro op mezelf inzetten?
Ik ook niet meerquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:55 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Met meisjes die ik alleen maar wil neuken ga ik doorgaans geen relatie aan
Ik heb de lente in m'n bol, en dan spelen er altijd dingen...quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Vanwaar dat positivisme AR? Spelen er dingen waar ik niks van af weet, maar wel alles van af wil weten?![]()
Dat zou nog eens goed nieuws zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:57 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik heb de lente in m'n bol, en dan spelen er altijd dingen...![]()
Alleen voor de verandering speelt het aan de andere kant ook
Wie had het daarover?quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:55 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Met meisjes die ik alleen maar wil neuken ga ik doorgaans geen relatie aan
nee nooit geprobeerd maar tis ook niet mijn ding. Ik vind liefde en sex gewoon bij elkaar horenquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wel eens geprobeerd?
Niets mis mee op zijn tijd, hoor.
Ja vind ik ook daarom heb ik ook een liefde voor goede sex...quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:02 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
nee nooit geprobeerd maar tis ook niet mijn ding. Ik vind liefde en sex gewoon bij elkaar horen
quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:02 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ja vind ik ook daarom heb ik ook een liefde voor goede sex...
Sjies zit niet zo azijn te zeiken, wat weet je er nou van? Dat geemmer ook altijd van die maagden over wat ze allemaal wel en niet moeten, wees blij dat er iets is.quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:04 schreef Sabrina1981 het volgende:
Sexrelaties zal ook niks voor mij zijn.
he verdorrie, daar gaat mijn kansquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:57 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik heb de lente in m'n bol, en dan spelen er altijd dingen...![]()
Alleen voor de verandering speelt het aan de andere kant ook
een medestanderquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:04 schreef Sabrina1981 het volgende:
Sexrelaties zal ook niks voor mij zijn.
waarom zou ze er niks van weten?quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:05 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Sjies zit niet zo azijn te zeiken, wat weet je er nou van? Dat geemmer ook altijd van die maagden over wat ze allemaal wel en niet moeten, wees blij dat er iets is.
Zeg dan niks...
Het hoeft toch jou ding niet te zijn? Ik moet niks en daarom doe ik het ook niet. Natuurlijk is het voor sommige mooi dat het er is, maar dat wil niet zeggen dat iedere single maar een sexrelatie aan moet gaan.quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:05 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Sjies zit niet zo azijn te zeiken, wat weet je er nou van? Dat geemmer ook altijd van die maagden over wat ze allemaal wel en niet moeten, wees blij dat er iets is.
Zeg dan niks...
Distantieren snoes (met umlaut!)quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:28 schreef nozem het volgende:
Ik ga mezelf denk ik distancieren van dit topic. Het gaat alleen maar ellende opleveren als ik hier blijf posten, ik voel het aan mijjn water.
ben jij nog maagd danquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:07 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Het hoeft toch jou ding niet te zijn? Ik moet niks en daarom doe ik het ook niet. Natuurlijk is het voor sommige mooi dat het er is, maar dat wil niet zeggen dat iedere single maar een sexrelatie aan moet gaan.
rustig rustigquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:05 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zeg dan niks...
Ja preciesquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:11 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
rustig rustig
seksrelaties zijn niet voor iedereen geschikt, met name bij mensen die het nog nooit of bijna nooit hebben gehad
Dat hoef je mij niet uit te leggen Trancie. Zo zit ongeveer mijn hele leven in elkaar. Niet alleen met vrouwen, maar ook met werk en carriere, etc.quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:00 schreef Tranceptor het volgende:
Overigens kun je met iemand ook in een relatie een hele goede tijd hebben zonder dat je nu denkt dat je er je hele leven mee samen gaat zijn. Nog sterker, hoe meer je begint over de toekomst en hoe geweldig iemand is voro de langere duur, hoe korter de relatie over het algemeen duurt. Meestal kun je helemaal niet inschatten of zoiets lang gaat duren of niet en je moet ook helemaal niet bezig zijn met de toekomst etc.
Het is een wonderlijke dag vandaag, ik ben het met jou eens en met JoeyT. Volgens mij heb ik gister toch teveel gezopen ofzoquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:15 schreef Frenkie het volgende:
Ze moeten zichzelf gewoon niet zo veel belemmeringen op leggen. Het leven een beetje 'losser' nemen.
Ja maar uit mijn post is dat niet te halen. Knap van je.quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:10 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
ben jij nog maagd dan
* vorige delen terug gaat lezen
Ja inderdaad, ik lees veel: "ik wil niet, kan niet, durf niet" Ja blijf dan ook maar vrijgezel zegquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:15 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ik stipte dit alleen even aan omdat ik nogal wat voorbehouden zie bij mensen die zeggen dat ze graag een relatie willen. Ze moeten zichzelf gewoon niet zo veel belemmeringen op leggen. Het leven een beetje 'losser' nemen.
Had Nozem al verteld dat al zijn afdankertjes bij mij meer dan welkom zijn?quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:21 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik lees veel: "ik wil niet, kan niet, durf niet" Ja blijf dan ook maar vrijgezel zeg![]()
Overigens vermaak ik me nog steeds uitstekend, en doe nog steeds waar ik zelf zin in heb![]()
dat kwam omdat tranceptor met het woord maagden ging smijten in z'n postquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:18 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja maar uit mijn post is dat niet te halen. Knap van je.
Oh niet eens gemerkt.quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:23 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
dat kwam omdat tranceptor met het woord maagden ging smijten in z'n post![]()
quote:
Jij had toch een "babe-magnet kapsel"? Daar moet ik even over nadenken hoor!quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:22 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Had Nozem al verteld dat al zijn afdankertjes bij mij meer dan welkom zijn?
Nee en ook geen korte relaties.quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:25 schreef Metro2005 het volgende:
[..]zo slim ben ik nou ook weer niet dat ik dat zelf kan bedenken hoor
Heb je nooit lange relaties gehad dat het er nog niet van is gekomen?
quote:
Ik ben wel verlegen, maar dat is meestal in het begin zo, later valt het wel mee.quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:33 schreef Metro2005 het volgende:
[..]![]()
kan het me haast niet voorstellen. Waarom dat dan? te verlegen ofzo?
Of werk je op plaatsen waar alleen maar vrouwen werken?
yep thats me...quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:27 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Jij had toch een "babe-magnet kapsel"? Daar moet ik even over nadenken hoor!![]()
Ik kijk op dr fotoboek, zie ik in de reactie de player metro bezigquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:33 schreef Metro2005 het volgende:
[..]![]()
kan het me haast niet voorstellen. Waarom dat dan? te verlegen ofzo?
Of werk je op plaatsen waar alleen maar vrouwen werken?
Dit is toch het flirtforumquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:32 schreef WeirdMicky het volgende:
We kunnen het beter een flirt topic noemen
playerquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:39 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik kijk op dr fotoboek, zie ik in de reactie de player metro bezig![]()
quote:
quote:Metro2005 zei :
hoi schoonheid
leuk fotoboekkie heb je hoor
als iemand die een compliment maakt gelijk een player is ...quote:
ik zal nog eens een compliment makenquote:
Het was cynisch bedoeld.quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:58 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ja vind ik ook een beetje een voorbarige conclusie om iemand maar als player te bestempelen na een reactie in een fotoboek.
quote:
Moody aren't we..quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:04 schreef Copycat het volgende:
Ik kuch nietvoor de kat z'n viool.
Kappen met slowchat!
Haha maar R&P meets zijn ook gewoon eng .. * Bosbeetle gaat liever naar een ONZ-meetquote:Op vrijdag 8 april 2005 15:04 schreef Tranceptor het volgende:
Ik weet nog dat ik ooit voorstelde om eens een keer in a'dam bij elkaar te komen en gewoon een avondje flink te gaan stappen met 'de maagden'. Jammer dat toen iedereen opeens alle kleuren bagger scheet, want had leuk kunnen zijn. Helaas liep het voor mij daardoor anders af. Ik wilde jullie nog bedanken daarvoor
Je kunt best iemand laten merken dat je hem/haar ziet zitten zonder mailbombs, dagelijkse verplichte smsjes en dergelijken. Op het moment dat je gaat lopen pushen ben je opdringerig en op het moment dat je ongeinteresseerd lijkt vinden ze al snel dat je te weinig moeite doet. Het is dus een kwestie van balanceren en dat is moeilijk uit te leggen, dat is meer een kwestie van gevoel. Probeer in ieder geval niet over te komen alsof ze jou laatste redding is, laat zien dat je ook zat dingen doet op een dag en dat je verder ook een leven hebt. Voorkom aan de andere kant dat je te duidelijk profileert dat je een eigen leven hebt, ze kan erdoor het idee krijgen dat zij er niet in zou passen. Maak tijd voor haar vrij, maar ga niet dagen voor haar vrijhouden.quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:05 schreef Bosbeetle het volgende:
Ok op dit onderwerp beland ... hoe pak je het aan kijk als een gek dagenlang zoachter een dame aanhobbelen zal geen enkele dame ok vinden.. de subtile aanpak werkt ook niet (althans bij mij want bij mij is subtiel ook echt subtiel en vaak alleen voor mij op dat moment vatbaar .. als ik dan bv. mijn eigen mails teruglees na een jaartje of wat zie ik er zelf ook niks meer in) en dan blijft de middenweg over, Hoe balanseer je dat in hemelsnaam .. (als ik echt hoteldebotel ben dan nuanceer ik niet meer zo enzo, en dat stoot dan weer af)
achja was sociale omgang maar natuurkunde met makkelijk begrijpbare omlijningen !
Ik woon nog thuis dus deze situaties worden redelijk goed ingedekt.quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:06 schreef faithlesz het volgende:
[..]
Moody aren't we..
Ok; om maar weer terug te komen op het koken, wat is jouw meest extreme vrijgezellenmaaltijd?
De mijne bestond uit Malthezers, bifi, rode wijn en donuts..![]()
Echt dit is dus een idee dat iedereen heeft, maar echt niet zo is. Ik ben alleen de enigste die de meet heeft meegemaakt onder de vaste posters van dit topic.quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Haha maar R&P meets zijn ook gewoon eng .. * Bosbeetle gaat liever naar een ONZ-meet
Bah, daar ben ik niet zo goed in ..gevoel. Ik heb liever iets duidelijks iets concreets. Maarja dat zal ik wel zijn ik heb ook altijd zo'n idee dat mensen zo vaag inelkaar zitten. Ze vinden bv iets leuk maar dat hangt dan weer af van wanneer enzoquote:Op vrijdag 8 april 2005 15:07 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
dat is meer een kwestie van gevoel.
Graag zelfs!quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:08 schreef Grimm het volgende:
mag je ook melden dat je het lekker vind om vrijgezel te zijn? en de juiste op een gegeven moment tegen 't lijf loopt"?
Hoe weet je dat je de juiste tegen het lijf gaat lopen?quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:08 schreef Grimm het volgende:
mag je ook melden dat je het lekker vind om vrijgezel te zijn? en de juiste op een gegeven moment tegen 't lijf loopt"?
* Grimm meld zich als gellukig vrijgezel zijnde
Die is leuk, even denkenquote:Op vrijdag 8 april 2005 15:06 schreef faithlesz het volgende:
wat is jouw meest extreme vrijgezellenmaaltijd?
De mijne bestond uit Malthezers, bifi, rode wijn en donuts..![]()
Verdomme nog aan toe.. da's al de tweede spelfout die je van mij verbetert, ik ben duidelijk niet in mijn element.quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:09 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Distantieren snoes (met umlaut!)
Zie ik daar een etentje aan je neus voorbij gaan trouwens?![]()
Zelf gemaakt?quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:13 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Die is leuk, even denken
carpachio - varkenshaas in bourgeousiesaus - dubbele espresso met een whisky als toetje.
Ondertussen eerst bier drinken, daarna witte wijn (bij het voorgerecht) en bij het hoofdgerecht rode wijn.
Andere uitersten
Niet, simpel. Maar je kunt er elk uur bij stil staan of ondertussen gewoon door gaan met je leven.quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:12 schreef thabit het volgende:
[..]
Hoe weet je dat je de juiste tegen het lijf gaat lopen?
Ja ook weer de vraag of het zelf gemaakt is.quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:17 schreef Tranceptor het volgende:
Ham met meloen ( jummie jummie) gedresseerd met een klein beetje lichte pesto (ben gek op pesto nu eenmaal), een goed argentijns biefstuk (lekker groot) met mais, paprika, champignonnetjes en uitjes,aardbeitjes in vanillesaus na met chocoladeraspsel
Ik dronk er een lekkere volle, zoete, Zuid-Afrikaanse wijn uit '97 bij.
dat weet je toch gewoon? beetje lastig te omschrijven...quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:12 schreef thabit het volgende:
[..]
Hoe weet je dat je de juiste tegen het lijf gaat lopen?
IK kook altijd zelf.quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:21 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja ook weer de vraag of het zelf gemaakt is.
Zo ja dan kunnen WM en jij erg goed koken.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:21 schreef thaleia het volgende:
Ik stel me bij het begrip 'single' niet iemand voor die nog bij zijn ouders woont, is dat vreemd?
Nee, dat doe ik ook niet. Zo'n persoon woont immers niet alleen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:21 schreef thaleia het volgende:
Ik stel me bij het begrip 'single' niet iemand voor die nog bij zijn ouders woont, is dat vreemd?
Dit had ik niet zelf gemaakt neequote:Op vrijdag 8 april 2005 15:21 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja ook weer de vraag of het zelf gemaakt is.
Zo ja dan kunnen WM en jij erg goed koken.
Ik kan niet strijken of wassen, maar koken is nix vrouwelijks aan. De liefde van een vrouw gaat niet door de maag, maar niks mis met een bodempje leggen en je dan samen lam zuipen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:26 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Vind het topic ook een hoog: "kijk mij eens goed kunnen koken"-patser gehalte krijgen.Straks gaan er nog mannen vertellen dat ze zo goed kunnen strijken enzo
(niet dat een man niet moet kunnen strijken, maar alsjeblieft wees er niet zo trots op. Kan me geen vrouw voorstellen die dat stoer vind!).
En wat nu als je jarenlang op jezelf hebt gewoond en nu weer thuis woont om te sparen voor een leuk huisje?quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:30 schreef Copycat het volgende:
Niet dat ik thuiswonenden in dit topic 'not worthy' vind, maar ik zou dat ook niet als single willen typeren. Eerder als een jongvolwassene zonder vriend(in).
Single is voor mij toch ook alleen wonen.
Bij de slager haal je een carpacio pakketje, bij de groenteboer sla.. Klaarquote:Op vrijdag 8 april 2005 15:28 schreef WeirdMicky het volgende:
met name de carpaccio zou ik niet zo snel kunnen namaken.
Geen idee. Misschien zijn er wel meer die er zo over denken.quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:21 schreef thaleia het volgende:
Dan ben je een foster-parents-single..quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:31 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
En wat nu als je jarenlang op jezelf hebt gewoond en nu weer thuis woont om te sparen voor een leuk huisje?
Daar heb je mequote:Op vrijdag 8 april 2005 15:31 schreef Tranceptor het volgende:
En wat nu als je jarenlang op jezelf hebt gewoond en nu weer thuis woont om te sparen voor een leuk huisje?
Nee het maakt ook niet uit, maar het zijn toch wel hoogstandjes qua maaltijden en dat vind ik best goed van de heren. Ik hoor het niet vaak iig. Meer die kant-en-klaar maaltijden.quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:29 schreef faithlesz het volgende:
Ja, ik vroeg om extremiteiten en dan krijg je zo'n 'Pimp your best meal' antwoord
Terwijl eerder in dit topic door de dames nog wel werd vermeld dat het niet uit maakt of je goed kan koken
Nee, ik vind het geen typische single.. Die doen namelijk zelf boodchappen (met een mandje) en wonen alléén.quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:33 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien zijn er wel meer die er zo over denken.
Terwijl toch de beste (en meeste koks) mannen zijn..quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:36 schreef Sabrina1981 het volgende:
Nee het maakt ook niet uit, maar het zijn toch wel hoogstandjes qua maaltijden en dat vind ik best goed van de heren. Ik hoor het niet vaak iig. Meer die kant-en-klaar maaltijden.
Ik heb wel eens een zak chips weggesnatst op de bank voor de TV, met Lingo aan..quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:37 schreef WeirdMicky het volgende:
Mijn extreemste vrijgezellenavondje, alleen, werd mijn maagje 'gevuld' door 4 oude boterhammen met pindakaas en 3 blikjes amstelbier
Ik had helaas geen andere opties om allerlei redenen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar heb je me.
Dat valt in mijn optiek ook wel onder het single-schap. Alhoewel ik me niet kan voorstellen ooit weer bij m'n moeder in te trekken.
Eenmaal van de zelfstandigheid geproefd, is op je schreden terugkeren naar huis voor mij echt niet meer mogelijk.
Als je niet dominant en gespierd bent, maak je als man sowieso heel weinig kans denk ik. Als je dan al een poort mag binnendringen is het omdat de vrouw zelf tijdelijk te lui is om verder te zoeken.quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:42 schreef Bosbeetle het volgende:
* Bosbeetle is nogsteeds opzoek naar zijn probleem maar hoe meer ik daar over nadenk hoe meer ik tot de conclusie kom dat ik geen probleem heb ...maar dan zou ik volgens de hedendaagse norm toch in die 23 jaar minimaal een keer moeten hebben zoenen met vrouw.. maar dat heb ik dus niet dus moet er ergens een probleem zijn ...pfff lastig !
Dan gaan we serieus een meeting doen, naar voor ons een onbekende stad...en maar vrouwen zoeken. Alsof we op vakantie zijnquote:Op vrijdag 8 april 2005 15:42 schreef Bosbeetle het volgende:
* Bosbeetle is nogsteeds opzoek naar zijn probleem maar hoe meer ik daar over nadenk hoe meer ik tot de conclusie kom dat ik geen probleem heb ...maar dan zou ik volgens de hedendaagse norm toch in die 23 jaar minimaal een keer moeten hebben zoenen met vrouw.. maar dat heb ik dus niet dus moet er ergens een probleem zijn ...pfff lastig !
Doe je goed, hoef je ook niet te peinzen over "wat eet ik vanavond weer ??" . . .quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:07 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik woon nog thuis dus deze situaties worden redelijk goed ingedekt.
Nee. In sommige gemeentes kom je pas in aanmerking voor een woning als je een jaar of 28 bent (gemiddeld genomen) . . .quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:21 schreef thaleia het volgende:
quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:45 schreef thabit het volgende:
[..]
Als je niet dominant en gespierd bent, maak je als man sowieso heel weinig kans denk ik. Als je dan al een poort mag binnendringen is het omdat de vrouw zelf tijdelijk te lui is om verder te zoeken.
Serieus?quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:48 schreef ThunderChild het volgende:
Nee. In sommige gemeentes kom je pas in aanmerking voor een woning als je een jaar of 28 bent (gemiddeld genomen) . . .
Nee dat zie je verkeerd, wij zorgen er gewoon voor dat jullie nog iets van vitamine binnenkrijgenquote:Op vrijdag 8 april 2005 15:45 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
En frenkie heeft volkomen gelijk met dat eten, met een vrouw erbij ben je al snel een konijn met al die groentes. Nog een voordeel van single zijn.
yes ik maak wel kansquote:Op vrijdag 8 april 2005 15:45 schreef thabit het volgende:
[..]
Als je niet dominant en gespierd bent, maak je als man sowieso heel weinig kans denk ik.
Wat een onzin zeg. Alsof elke vrouw op een dominante gespierde kerel valt.quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:45 schreef thabit het volgende:
[..]
Als je niet dominant en gespierd bent, maak je als man sowieso heel weinig kans denk ik. Als je dan al een poort mag binnendringen is het omdat de vrouw zelf tijdelijk te lui is om verder te zoeken.
een meet met als voorbedacht doel vrouwens versierenquote:Op vrijdag 8 april 2005 15:45 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Dan gaan we serieus een meeting doen, naar voor ons een onbekende stad...en maar vrouwen zoeken. Alsof we op vakantie zijnLachen man, serieus.
E
Om die binnen te krijgen drink je bier als singlequote:Op vrijdag 8 april 2005 15:51 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Nee dat zie je verkeerd, wij zorgen er gewoon voor dat jullie nog iets van vitamine binnenkrijgen
Maar ik heb dan wel het nadeel, dat ik wel moeten eten wat de pot schaft en omdat ik niet altijd zin in de standaard-groenten-met-aardappelen-en-vlees-maaltijd heb is dat weleens een nadeeltje.quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:48 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Doe je goed, hoef je ook niet te peinzen over "wat eet ik vanavond weer ??" . . .
[..]
Nee. In sommige gemeentes kom je pas in aanmerking voor een woning als je een jaar of 28 bent (gemiddeld genomen) . . .
Problemen? Ja, moet je weer goed nadenken hoe zo'n rubbertje werktquote:Op vrijdag 8 april 2005 15:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
een meet met als voorbedacht doel vrouwens versierendat is wachten op problemen
![]()
Het is niet zo zeer het beleid van de gemeente (tis niet te hopen), maar de wachtlijst voor die woningen zijn gigantisch en dat is al een understatement. Ik heb destijds mazzel gehad dat ik in een aantal regelingen viel, anders had zat ik nog thuis of misschien net een woning toegewezen gekregen . . .quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:50 schreef Copycat het volgende:
Serieus?
In welke gemeenten geldt zulks beleid?
Inderdaad grote nonsens.quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:51 schreef Pheno het volgende:
Wat een onzin zeg. Alsof elke vrouw op een dominante gespierde kerel valt.
Waarschijnlijk wordt ermee bedoeld dat je in veel/een aantal gemeenten zo lang op de wachtlijst moet staan dat je pas op je 28e een woning krijgt aangeboden. denk ikquote:Op vrijdag 8 april 2005 15:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Serieus?
In welke gemeenten geldt zulks beleid?
Dan gaat het dus toch weer om die dominantie.quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Inderdaad grote nonsens.
Het hele eieren eten zit imho in je eigen instelling.
Stel jij je op als een zielig, eenzaam vogeltje dan wordt je ook zo bejegend en zul je weinig aanspraak krijgen.
Stel je je echter op alsof je de hele wereld in je pocket hebt en niets of niemand je wat kan maken, dan straal je dat zelfvertrouwen ook uit.
Zoals jij je opstelt, zo wordt jij ook gezien.
Dan ziet men je als arrogante klootzak die beter denkt te zijn als ieder ander. En punt 2 het is niet waarquote:Op vrijdag 8 april 2005 15:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Stel je je echter op alsof je de hele wereld in je pocket hebt en niets of niemand je wat kan maken, dan straal je dat zelfvertrouwen ook uit.
Ik zeg altijd als je niet gelooft in eigen produkt, kun je je ook niet aan een ander slijten.quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Inderdaad grote nonsens.
Het hele eieren eten zit imho in je eigen instelling.
Stel jij je op als een zielig, eenzaam vogeltje dan wordt je ook zo bejegend en zul je weinig aanspraak krijgen.
Zoals jij je opstelt, zo wordt jij ook gezien.
Dat ken ik. Ik eet vaak bij m'n zus en die maakt ook gewoon waar ze zin in heeft. Meestal piepers-met-groenten, maar soms ook wel Expiriment #456 en verder . . .quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:53 schreef Sabrina1981 het volgende:
Maar ik heb dan wel het nadeel, dat ik wel moeten eten wat de pot schaft en omdat ik niet altijd zin in de standaard-groenten-met-aardappelen-en-vlees-maaltijd heb is dat weleens een nadeeltje.
Dat is hier in het dorp ook. Ik schreef me in op m'n 18e en pas op m'n 25ste kreeg ik m'n woning toegewezen en dat was nog omdat in bepaalde regelingen viel . . .quote:En over die woningen, het is toch niet te doen om in je eentje te kopen en voor te huren moet je jaren op de wachtlijst staan. Hier dan he.
quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:57 schreef thaleia het volgende:
Nou, je hebt ook weleens van die figuren die een houding hebben alsof ze de hele wereld in hun pocket hebben terwijl de rest van de wereld ze beschouwt als enorme losers
jammer is dat een ander mag ook wel trots zijn op mijn slechte kantenquote:Op vrijdag 8 april 2005 16:01 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik zeg altijd als je niet gelooft in eigen produkt, kun je je ook niet aan een ander slijten.
je kan echt beter gezien worden als arrogante klootzak, dan kun je altijd nog meevallen
Daarom heb ik de zaterdag als mijn kookdag gebombardeerd.quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:01 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat ken ik. Ik eet vaak bij m'n zus en die maakt ook gewoon waar ze zin in heeft. Meestal piepers-met-groenten, maar soms ook wel Expiriment #456 en verder . . .
.
Ja, hier ben ik het helemaal mee eens eigenlijkquote:Op vrijdag 8 april 2005 16:06 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik zie zelfvertrouwen ook niet als: de wereld in je pocket hebben, eerlijk gezegd. Veel meer de uitstraling: tevreden zijn met jezelf, met de situatie, met de avond...al ben je single.
mijn houding is te typeren als " huh, vrouwenquote:Op vrijdag 8 april 2005 16:08 schreef Tranceptor het volgende:
Een uitstraling van laat die vrouwen maar komen werkt in ieder geval beter als een uitstraling van laat de vrouwen maar heel voorzichtig komen en me vooral geen pijn doen.
Misschien moeten die mensen eerst eens de praktijk uit gaan testen voor ze ideeen gaan formuleren over hoe dat zou moeten.quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:12 schreef Metro2005 het volgende:
het is toch wel leuk om te lezen dat de meeste mensen die hier posten in theorie precies weten hoe je iemand met versieren enzo en daar in de praktijk niks van terecht brengen
(like me)
Je bent pas 23, je kan altijd nog uit de spreekwoordelijke kast komen hoorquote:Op vrijdag 8 april 2005 16:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
mijn houding is te typeren als " huh, vrouwenwaar ? Oh goh, das waar ook "
Het is geen kwestie van een masker opzetten, maar je gehele houding aanpassen. Als het goed is hoef je geen kanten van jezelf te verbergen of een mooier verhaal op te hangen en hoef je jezelf helemaal niet mooier voor te doen dan je bent. Gewoon je ding doen, zonder erbij na te denken wat de mogelijke gevolgen zijn...quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:10 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik zie mezelf als erlijk tegenover mezelf en tegenover anderen .. ik kan wel allerlei kanten van mezelf gaan verbergen maar dat is toch ook niet eerlijk.
hehe ik heb ook wel eens iemand gekend die dat als mysterieus opvatte maar toen kwam later de schok dat het helemaal geen masker was maar waar ..maar dat ter zijde
[...]
Maar Bosbeetle, als je toch weet dat het juist daaraan schort, dan ben jij toch ook degene die daar verandering in kan brengen?quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:13 schreef Bosbeetle het volgende:
* Bosbeetle zit sweekends altijd in de figuurlijke kastquote:Op vrijdag 8 april 2005 16:15 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Je bent pas 23, je kan altijd nog uit de spreekwoordelijke kast komen hoor![]()
sjezus man ga es naar de kapper, dat helpt al een stukquote:Op vrijdag 8 april 2005 16:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
* Bosbeetle zit sweekends altijd in de figuurlijke kast
[afbeelding]
Het beta-gehalte straalt van je uiterlijk af. Ik weet dat je iets in die richting doet, maar dat was niet nodig geweest, je ziet het zo ook wel.quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
* Bosbeetle zit sweekends altijd in de figuurlijke kast
[afbeelding]
ik ben ook niet neerslachtig ik onderken gewoon de feiten (die ik proefondervindelijk heb vastgesteld)quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar Bosbeetle, als je toch weet dat het juist daaraan schort, dan ben jij toch ook degene die daar verandering in kan brengen?
En een positieve levenshouding is wel een stuk aantrekkelijker dan neerslachtigheid.
Ik geloof er geen bal van dat het vaststaande 'feiten' zijn!quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik ben ook niet neerslachtig ik onderken gewoon de feiten (die ik proefondervindelijk heb vastgesteld)
eerlijkheid troefquote:Op vrijdag 8 april 2005 16:20 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
sjezus man ga es naar de kapper, dat helpt al een stuk
Op die foto was het nog geen week geleden dat ik naar de kapper geweest wasquote:Op vrijdag 8 april 2005 16:20 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
sjezus man ga es naar de kapper, dat helpt al een stuk
Ja misschien gedraag ik mezelf wel teveel volgens mijn eigen zelfbeeld .. maarja ik kan me moeilijk naar iemands anders beeld van mij gedragen omdat ik dat beeld niet heb !quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:25 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Ik geloof er geen bal van dat het vaststaande 'feiten' zijn!
Prestatie? Bedoel je niet presentatiequote:Op vrijdag 8 april 2005 16:31 schreef WeirdMicky het volgende:
Vrouwen kijken altijd naar de uitstraling, daarbij hoort verzorging en prestatie. Als je jezelf al nauwelijks verzorgd of dat het niks uitmaakt...dan heb je een slechte 1e indruk, en die telt véél meer mee dan je denkt.
Dat herken ik wel enigzins helaas...quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Je krijgt tenslotte nooit een kans om een eerste indruk over te doen...quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:31 schreef WeirdMicky het volgende:
Als je jezelf al nauwelijks verzorgd of dat het niks uitmaakt...dan heb je een slechte 1e indruk, en die telt véél meer mee dan je denkt.
quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:31 schreef WeirdMicky het volgende:
Vrouwen kijken altijd naar de uitstraling, daarbij hoort verzorging en prestatie. Als je jezelf al nauwelijks verzorgd of dat het niks uitmaakt...dan heb je een slechte 1e indruk, en die telt véél meer mee dan je denkt.
Wanneer ben je online trouwens?quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:33 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Prestatie? Bedoel je niet presentatie
Nou ik vind het lange haar niet eens heel onverzorgd. Dus dat valt reuze mee.
Punt van herkenning. Vrienden van me zeggen ook vaak "Die die oogkleppen eens af !!" Aan de ene kant wil ik dat wel, maar aan de andere kant kom ik weer met m'n zelf in de knoop . . .quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:13 schreef Bosbeetle het volgende:
Over een maand of twee, als ik 5 kilo kwijt ben en weer een tijdje wat harder getraind heb misschienquote:Op vrijdag 8 april 2005 16:33 schreef Metro2005 het volgende:
misschien kunnen we allemaal een foto van onszelf neerzetten en dan elkaar beoordelen?
Dat slaat inderdaad nergens op..quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:34 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]krijgen we die weer een man met lang haar is onverzorgd
!
Ik heb daar ook wel last van. Ik heb best een positief zelfbeeld, waar het mijn persoonlijkheid, mijn uiterlijk, mijn talenten etc. aangaat. Dat positieve zelfbeeld heb ik mede dankzij leuke vrienden en succes in mijn werk. En doordat ik op die gebieden zo positief over mezelf denk, trekt dat ook weer vrienden & succes op het werk aan. Het werkt twee kanten op. Op liefdesgebied echter werkt het ook twee kanten op, maar dan in negatieve zin: inmiddels krijg ik de mantra "voor mannen ben ik alleen maar goed genoeg om wat mee te rommelen" echt niet meer uit mijn hoofd. Waardoor ik dat ongetwijfeld ook uitstraal en ik inderdaad keer op keer mannen tref die enkel op vrijblijvende lichamelijkheden uit zijn. Vicieuze cirkel.quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:30 schreef Bosbeetle het volgende:
Ja misschien gedraag ik mezelf wel teveel volgens mijn eigen zelfbeeld .. maarja ik kan me moeilijk naar iemands anders beeld van mij gedragen omdat ik dat beeld niet heb !
en geneukt wordt er nog steeds nietquote:
neeneeneequote:Op vrijdag 8 april 2005 16:40 schreef Bosbeetle het volgende:
achja what you see is what you get ... ik kan wel mn haar hip doen, een berg geld investeren in de hipste nieuwe kleren, en met een 'rrr' gaan praten .. maarja dat ben ik niet en zal ik ook niet worden en ik wil ook geen vrouwen aantrekken die dat wel willen !
Kijk. Voor jou kost het dan veel moeite, maar voor anderen is het veel leuker om met je te praten als je wat positiever over dingen doet en praat. Niemand heeft zin om uren te zitten lullen met iemand die alleen maar loopt te zeiken, daar wordt je namelijk zelf ook depri van en dat wil niemand. En het was een hartstikke goed ideequote:Op vrijdag 8 april 2005 16:10 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb ook ooit eens geprobeerd (semi onder druk van iemand) om wat positiever over van alles na te denken dat heb ik een paar maandjes gedaan. Echt overal de positieve kant van opgezocht , maar dat leverde niks op. En het kost ook nog eens haske veel moeite. Nou is het niet dat ik het leven niet mooi vind het leven is ontzettend mooi maar daarom mogen we de schaduwzijden toch ook wel erkennen dat maakt de lichtpuntjes des te mooier !
Ik had precies hetzelfde Cherry, het gaat erg snel weer... (gelukkig vooral inhoudelijkquote:
En wat krijg je dan ?? Een gemaakt plaatje dat totaal niet past . . .quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:42 schreef Lemmeb het volgende:
neeneenee. geloof me, trek die staart eraf en de dames zullen voor je in de rij staan
.
Waar ze die BS vandaan halen ontgaat mij ook altijd. Toen ik nog lang haar had (of beter gezegd, toen ik nog háár hadquote:Op vrijdag 8 april 2005 16:34 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]krijgen we die weer een man met lang haar is onverzorgd
!
Er zit een heel groot verschil tussen hip en leuk jezelf. Ik ben heel lui, ik kan me dus ook zo kleden...maar toch qua presentatie en dergelijke ben ik toch redelijk verzorgd als ik uit ga. Kleren maken de man...voor ieder wat wils.quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:40 schreef Bosbeetle het volgende:
achja what you see is what you get ... ik kan wel mn haar hip doen, een berg geld investeren in de hipste nieuwe kleren, en met een 'rrr' gaan praten .. maarja dat ben ik niet en zal ik ook niet worden en ik wil ook geen vrouwen aantrekken die dat wel willen !
haha, truequote:Op vrijdag 8 april 2005 16:49 schreef ioko het volgende:
De Bottomline is, ga alsjeblieft niet je haar er af knippen omdat anderen dan zeggen dat je dan meer kans maakt op een vriendin. Das pas echt desperate....
Ik zal jouw staart er dalijk eens aftrekken, domme koe.quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:42 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
neeneenee. geloof me, trek die staart eraf en de dames zullen voor je in de rij staan
.
Waar haal je die bullshit vandaan?quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:51 schreef Lemmeb het volgende:
Maar dames willen iha nu eenmaal een kerel met kort haar. Dat is bijna een stelregel. Dus als je er niet uitziet als Conan the barbarian en toch veel wilt neuken, knip dat haar er dan gewoon af.
Ik kan maar weinig vrouwen die mannen met lang haar lelijk vinden...quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:51 schreef Lemmeb het volgende:
Bosbeetle kijk,
Lang haar is niet per definitie lelijk. Ook zeker niet bij jou.
Maar dames willen iha nu eenmaal een kerel met kort haar. Dat is bijna een stelregel. Dus als je er niet uitziet als Conan the barbarian en toch veel wilt neuken, knip dat haar er dan gewoon af.
quote:Dus als je er niet uitziet als Conan the barbarian en toch veel wilt neuken, knip dat haar er dan gewoon af.
De mensen die ik ken met zulk lang haar, zien het als statussymbool, en zijn er juist trots op. Ik vind het raar om luiheid en lang haar met elkaar te verbinden...quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:50 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
haha, truemaar de meeste mensen met zulk lang haar die ik ken, zijn gewoon zo gruwelijk lui en onverzorgd, dat ze geen zin hebben naar de kapper te gaan.
Ja AR weet hoe het zit.quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:52 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik kan maar weinig vrouwen die mannen met lang haar lelijk vinden...
Voor velen is lang haar juist en pluspunt
.quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:52 schreef Automatic_Rock het volgende:
Kijk een beetje in je nek-lang is leukquote:Op vrijdag 8 april 2005 16:52 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Geloof je het zelf?quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:52 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:51 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik zal jouw staart er dalijk eens aftrekken, domme koe.
Dat was zeker in je 'alternatieve periode'quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:55 schreef thabit het volgende:
Aan het lange haar ligt het niet. In de periode dat ik lang haar heb gehad in m'n leven heb ik veel meer geneukt dan in de periode dat ik kort haar had. Het is dus duidelijk een voordeel.
Nee, dat is beta-style. Lang, steil en vettig haar in een slordige staart, legerkisten, aftandse spijkerbroek, bril, en een of ander metalshirt aan.quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:54 schreef Nouk het volgende:
[..]
Kijk een beetje in je nek-lang is leuk. Maar zo stijl lang vind ik echt niks. Zo hippie achtig.
Vervelend kliertje, zout op.quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:58 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat was zeker in je 'alternatieve periode'? Neuken met zwarte spoken met een Arafatsjaal?
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:57 schreef Nouk het volgende:. Het gaat niet om het haar, niet om de kleding. Het gaat erom dat iets je aantrekt in hem, en dat hoeft echt niks te zijn aan z'n uiterlijk. Maar als iemand zo negatief over zichzelf doet, altijd zichzelf afkraakt en niet zo positief in t leven staat, ja daar heeft iedereen natuurlijk snel genoeg van.
Halflange krullenquote:Op vrijdag 8 april 2005 16:55 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Geloof je het zelf?
Ik ken geen enkel lekker wijf dat lang haar mooi vindt. Alleen van die vage, labiele figuren, waar ik sowieso al niks mee wil. En die vage figuren zijn zwaar in de minderheid, ik ben namelijk niet zo moeilijk.
Dit is wel een ontzettend cliché hoor hé.quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:57 schreef Nouk het volgende:. Het gaat niet om het haar, niet om de kleding. Het gaat erom dat iets je aantrekt in hem, en dat hoeft echt niks te zijn aan z'n uiterlijk.
Nee, negativiteit helpt niet echt neequote:Maar als iemand zo negatief over zichzelf doet, altijd zichzelf afkraakt en niet zo positief in t leven staat, ja daar heeft iedereen natuurlijk snel genoeg van.
1m84 lang genoeg?quote:
Ik weet het wel zeker!quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:55 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Geloof je het zelf?
Ik ken geen enkel lekker wijf dat lang haar mooi vindt. Alleen van die vage, labiele figuren, waar ik sowieso al niks mee wil. En die vage figuren zijn zwaar in de minderheid, ik ben namelijk niet zo moeilijk.
In de tijd van Guns n Roses misschienquote:Op vrijdag 8 april 2005 16:52 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, dat wordt ook vaak gezegd.quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:03 schreef thabit het volgende:
Kijk, met kort haar straal je conformisme uit. Als je dus een vrouw wilt die op inhoudsloze mannen zonder eigen identiteit vallen, moet je je haar afknippen.
La Chouffe... lekker...quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:40 schreef thaleia het volgende:
[..]
Nou, bijna vol, bijna vol.....een plaatje van een biertje past er altijd nog wel bij
[afbeelding]
Want?quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:04 schreef Automatic_Rock het volgende:
Dat jij ze niet kent is ergens wel triest, maar niet verrassend
Bierquote:Op vrijdag 8 april 2005 17:07 schreef zurekop het volgende:
[..]
La Chouffe... lekker...
het valt me op dat in dit vrijgezellen-topic veel afbeeldingen van biertjes
te vinden zijn...
misschien ook wel logisch, k vraag me af hoeveel procent van al het
bier vrijgezellen-magen in gaat.
Bier?quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:07 schreef zurekop het volgende:
[..]
La Chouffe... lekker...
het valt me op dat in dit vrijgezellen-topic veel afbeeldingen van biertjes
te vinden zijn...
misschien ook wel logisch, k vraag me af hoeveel procent van al het
bier vrijgezellen-magen in gaat.
quote:
Wat heb je liever ?? Wijn, sherry, port ??quote:
Ik doe niet aan alcohol.quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:13 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wat heb je liever ?? Wijn, sherry, port ??
Ik ben single en ik heb ook een naald die hangtquote:Op vrijdag 8 april 2005 17:17 schreef Copycat het volgende:
En de bar is weer gesloten...
Ik voel me een beetje een single waarbij de naald blijft hangen (...) maar houdt het geslowchat svp binnen de perken.
Kom maar op met uw stellingquote:
nee...alleen singlestopicsquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:05 schreef Sabrina1981 het volgende:
Same here...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |