En een aantal granaatscherven in je donder.quote:Op maandag 4 april 2005 11:21 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
In Vietnam werd je wakker met een handjevol koffiebonen en een slok water.
Ik wéét het. Ik heb het nog maar eens geprobeerd..(filterkoffie).om al die koffiejunks terwille te zijn..hij die de schoen passe, trekke hem aan... wat je niet allemaal doet .hé nixxx...quote:Op dinsdag 5 april 2005 13:20 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik drink nu koffie uit een DE automaat op mn werk. Een senseo is toch beter Myriam
En dan vraag jij je af waarom je niet slaapt? of hoe zit datquote:Op woensdag 6 april 2005 14:13 schreef nixxx het volgende:
4 koppen koffie open de dag is nog niet om! [afbeelding]
Dat zou ook heel andere redenen kunnen hebbenquote:Op woensdag 6 april 2005 14:14 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
En dan vraag jij je af waarom je niet slaapt? of hoe zit dat![]()
Wellicht verklaart dat je hyperactieve avaterquote:Op woensdag 6 april 2005 15:00 schreef Bosbeetle het volgende:
hmmm hoeveeleid koffie
smorgens 2 koppen , dan om een uur of 10 , 2 koppen , dan om 3 uur 2 koppen , en dan savonds 2 mega mokken (1 mok = 1/4 kan) dan kom ik op een totaal van 10 kopjes ongeveer![]()
hehe koffie heeft bij mij niet de eigenschap dat ik er actief van wordt ... ik kan bv. een halve kan koffie opdrinken en dan gewoon gaan slapenquote:Op woensdag 6 april 2005 15:02 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Wellicht verklaart dat je hyperactieve avater
ik slaap prima op koffiequote:Op zaterdag 9 april 2005 22:46 schreef crossover het volgende:
je moet savonds geen koffie drinken!!!!
dan slaap je niet goed..
en hoe doe je die koffie smiley?
compenseren met whisky (ohnee dat is metallica) erm guinessquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:56 schreef crossover het volgende:
ik niet..dan lig ik echt zo naar mijn iron maiden poster (die hangt op het plafond) te staren zo van right..wat doe ik hier
ohja metallica was jagermeister hèquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |