quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:44 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Goed plan!! Es effe een bakkie "kick my ass" maken.![]()
blasfemie !quote:
Ben je ook veelste jong voorquote:
kijk 1989 nou dan zou je toch eens moeten beginnen .. ik zou beginnen met koffie met veel melk en suiker en dan langzaam overgaan naar zwartquote:
Ik drink het soms,maar vandaag niet.Veel te warm voor koffie!quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
kijk 1989 nou dan zou je toch eens moeten beginnen .. ik zou beginnen met koffie met veel melk en suiker en dan langzaam overgaan naar zwart
achja ik zeg altijd maar .. het is altijd voor koffiequote:Op zaterdag 2 april 2005 17:16 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik drink het soms,maar vandaag niet.Veel te warm voor koffie!
Mork uit Ork?quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
achja ik zeg altijd maar .. het is altijd voor koffie
trouwens jij username is het stopwoordje van mork uit ork
en het is 10-9
Maar hoe spreekt hij Nano dan uit?quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]mork van mork and mindy :
[afbeelding]
http://www.sitcomsonline.com/morkandmindy.html
ipv hallo zegt hij "nanoe nanoe"quote:
* Bosbeetle drinkt ook bierquote:
Ik drink mijn koffie altijd zwart, zo vindt ik de koffie ook het lekkerste.quote:Op zondag 27 maart 2005 17:41 schreef Bosbeetle het volgende:
Zo dat je het maar weet .. wat is koffie toch een goddelijk vocht.
Slurp natuurlijk wel zwart zonder toevoegingen. En dan avonds met een glaasje amaretto, baleys of tia maria erbijKOFFIE
zoals het hoortquote:Op zondag 3 april 2005 00:22 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik drink mijn koffie altijd zwart, zo vindt ik de koffie ook het lekkerste.
Maar het is ook vrij verslavende spul die koffie als ik het opgedronken hebt dan heb ik na een paar uur alweer trek in koffie.![]()
op de caffeiniele geneugten !quote:
Wat is het leven toch kut...quote:Op maandag 4 april 2005 10:06 schreef Bosbeetle het volgende:
wat is het leven toch mooi
bjork in de cd speler
lente in de lucht
en natuurlijk koffie![]()
Je kunt natuurlijk ook je koffiemok in je cd-romspeler zettenquote:Op maandag 4 april 2005 10:06 schreef Bosbeetle het volgende:
wat is het leven toch mooi
bjork in de cd speler
lente in de lucht
en natuurlijk koffie![]()
quote:Op maandag 4 april 2005 10:40 schreef RaymanNL het volgende:
Koffie!
Hoe zetten jullie je koffie? Wat is de formulie bij jullie voor het zetten van koffie?
Bij mij: aantalschepjes is: 0.5×aantalbakjeskoffie
Die schepjes verschillen nog wel eens, maar bij de gemiddelde maat schepje...doe ik ook 1 op 1. Dan heb je een perfecte, redelijk sterke, bak. Een halve is echt te weinigquote:Op maandag 4 april 2005 10:56 schreef niksan het volgende:
[..]
Slappe meuk!
Hier 1 op 1
Dus 1 schepje per bakje!!
dat ligt natuurlijk maar net aan de schepgrootte en de mokgrootte !quote:Op maandag 4 april 2005 10:40 schreef RaymanNL het volgende:
Koffie!
Hoe zetten jullie je koffie? Wat is de formulie bij jullie voor het zetten van koffie?
Bij mij: aantalschepjes is: 0.5×aantalbakjeskoffie
Ik wilde je bijna neerschietenquote:Op maandag 4 april 2005 15:46 schreef Myriam7 het volgende:
Hard gewerkt...tijd voor koffie..en wel nu!!
Maar dan een Senseo--Sydney.. Dus geen filterkoffie..
(don't shoot me.. ik vind het gewoon lekker)![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |