Wijf.quote:Op zondag 27 maart 2005 17:43 schreef longinus het volgende:
Ik wil toch echt met melk en suiker hoor, cappucino....
*Stilquote:Op zondag 27 maart 2005 17:46 schreef Malfunctie het volgende:
Sokken hebben iets magisch, wanneer je even stilstaat en er diep over nadenkt.
ze hebben anders geen Koffie ?quote:Op zondag 27 maart 2005 17:46 schreef Malfunctie het volgende:
Sokken hebben iets magisch, wanneer je even stilstaat en er diep over nadenkt.
Voel je de zachte streling van kriebelend katoen tussen je tenen, Ruis? Voel je de lichte aanraking van de sok tegen je hiel, de intens erotische ervaring van een voet omhuld door een met liefde gemaakt product?quote:
theequote:Op zondag 27 maart 2005 17:50 schreef Dafar het volgende:
doe mij maar thee met suiker
das geen koffie meer.quote:Op zondag 27 maart 2005 17:51 schreef Shirley het volgende:
Koffie met veel melk en 2 klontjes graag.
hehe met een wolkje en een beetje melk [/finkers]quote:Op zondag 27 maart 2005 17:51 schreef Shirley het volgende:
Koffie met veel melk en 2 klontjes graag.
Het punt dat ik probeer te maken, is dat ik tijdens mijn werk in die fabriek in de pauze af en toe koffie dronk.quote:
8 liter is goed .. ik zit gemiddeld op 2 kannetjes per dag zal zo'n 2 liter zijn denk ikquote:Op zondag 27 maart 2005 17:51 schreef Skv het volgende:
Ik kan geen koffie meer zien vandaag.
8 liter op ofzo
quote:Op zondag 27 maart 2005 17:52 schreef Malfunctie het volgende:
[..]
Het punt dat ik probeer te maken, is dat ik tijdens mijn werk in die fabriek in de pauze af en toe koffie dronk.
Ik heb altijd suiker met thee.quote:Op zondag 27 maart 2005 17:50 schreef Dafar het volgende:
doe mij maar thee met suiker
quote:Op zondag 27 maart 2005 17:53 schreef Muck het volgende:
koffie![]()
en het allerlekkerst vind ik nog esspreshoc![]()
Oh mên wat is dat lekker!
Koffie is een beroepsvereistequote:Op zondag 27 maart 2005 17:53 schreef Muck het volgende:
koffie![]()
en het allerlekkerst vind ik nog esspreshoc![]()
Oh mên wat is dat lekker!
ik hoorde laatst dat douwe altijd valsspeelde als hij knikkerde met henk kanisquote:Op zondag 27 maart 2005 17:54 schreef Malfunctie het volgende:
Heb ik al eens verteld dat ik bij dé Douwe Egberts in de klas heb gezeten? Niemand wilde bij hem in de buurt zitten, want hij stonk.
dé Douwe Egberts?! Wauw!quote:Op zondag 27 maart 2005 17:54 schreef Malfunctie het volgende:
Heb ik al eens verteld dat ik bij dé Douwe Egberts in de klas heb gezeten? Niemand wilde bij hem in de buurt zitten, want hij stonk.
Bierquote:Op zondag 27 maart 2005 17:41 schreef Bosbeetle het volgende:
Zo dat je het maar weet .. wat is koffie toch een goddelijk vocht.
Slurp natuurlijk wel zwart zonder toevoegingen. En des avonds met een glaasje amaretto, baleys of tia maria erbijKOFFIE
Tsja, rook Douwe maar naar koffie, dan was hij vast en zeker een stuk populairder geweest. Tussen jou en mij, ik denk dat het z'n sokken waren.quote:Op zondag 27 maart 2005 17:56 schreef Muck het volgende:
[..]
dé Douwe Egberts?! Wauw!
Ik zat naast de DE-fabriek in Utrecht op school. De godganse dag die versgebrande koffie-lucht![]()
oh mên, als ik eraan denk, heb ik weer zin in koffie...
jaaaaaaaaaaaaa! en dan niet die laffe light-variant, maar pure chocomel, de riel tingquote:Op zondag 27 maart 2005 17:57 schreef --Christiaan-- het volgende:
Chocomel!
Nu heb ik er zin in... jouw schuld!quote:Op zondag 27 maart 2005 17:41 schreef Bosbeetle het volgende:
Zo dat je het maar weet .. wat is koffie toch een goddelijk vocht.
Slurp natuurlijk wel zwart zonder toevoegingen. En des avonds met een glaasje amaretto, baleys of tia maria erbijKOFFIE
quote:Op zondag 27 maart 2005 18:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Nu heb ik er zin in... jouw schuld!
zo eens zoeken waar ik die flessen amaretto en bailey's heb gelaten....
quote:Op zondag 27 maart 2005 17:59 schreef Muck het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaa! en dan niet die laffe light-variant, maar pure chocomel, de riel ting!
kom na het eten langs! ik heb het gevonden!quote:
wat jij zegtquote:Op zondag 27 maart 2005 17:41 schreef Bosbeetle het volgende:
wat is koffie toch een goddelijk vocht.
Slurp natuurlijk wel zwart zonder toevoegingen.KOFFIE
sorry, zal het niet meer doenquote:Op zondag 27 maart 2005 18:07 schreef Bosbeetle het volgende:
hey hey niet teveel afwijken hè het is hier geen chocolademelk topic !
Ik neem aan dat je het over een gebruikte sok hebt.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:04 schreef Malfunctie het volgende:
Wat ook een buitengewoon aparte ervaring is, is het gebruiken van een sok in plaats van een koffiefilter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |