Nee hoorquote:
En het moet luchtig, dus graag ook een biertje op zijn tijd:quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:38 schreef thabit het volgende:
***Er zijn regels en we vinden dat jullie die ook gewoon in je achterhoofd
moeten houden:***
[knip]
Dankjewel, daar was ik aan toe.quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:43 schreef thaleia het volgende:
[..]
En het moet luchtig, dus graag ook een biertje op zijn tijd:
[afbeelding]
Proost!
Dan heb nog een hoge optie frequentie , de mijne ligt rond de optie per 10 jaar.quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:46 schreef thabit het volgende:
Het lijkt de laatste wel alsof het aanbod steeds schaarser wordt, dat je niet meer kunt krijgen wat je hebben wilt, maar als je nog iets wilt je moet pakken wat je pakken kunt. Ben je 2 seconden te laat met reageren dan kun je weer een half jaar wachten voordat er een optie voorbijkomt, die ook dan weer gedoemd is tot falen.
dat gevoel krijg ik ook een beetje jaquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:48 schreef purplerose het volgende:
ik heb al een tijd het gevoel dat relaties niet meer aangegaan worden om langer te duren dan een paar jaar. Ik maak dan altijd de vergelijking met mobieltjes. Die worden ook niet meer gemaakt om langer dan een jaar mee te gaan
Dan moet je krabbenquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:50 schreef Litso het volgende:
Ik ben ondertussen alweer 8 maanden single, en nu begint het wel weer te jeuken
Mja, ook labiele types willen wel vastigheid, alhoewelquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:49 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
dat gevoel krijg ik ook een beetje ja
ik wil ook wel eens een keer vastigheid maar blijkbaar kies ik net altijd van die labiele types die met zichzelf in de knoop zitten
Dat jij er, ondanks je alcoholpromillage, er toch goed uitzag/ziet, en dat purplerose vaak op jongere mannen valt.quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:42 schreef Copycat het volgende:
Waar waren we gebleven?
Een leeftijdslimiet voor msn?quote:*flirtflirt*
Moet je me wel een paar goeie redenen geven dat ik je toevoeg aan msn he, want ja mijn limiet ligt eigenlijk bij de 22
Nope, ik doe dat soort dingen niet. Is niet mijn ding om met singles een groep te vormen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:05 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ok ik ga er weer eens een vraag tegenaan gooien. Hoe zit het met de singles en speciale singles activiteiten. Doe jij er aan? Bijv. singles-vakanties, singlesworkshops e.d.
tja, je moet ergens een grens stellen anders zit ik dadelijk met 14 jarige op me msnquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:06 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Een leeftijdslimiet voor msn?![]()
Zoals copycat in het vorige deel zei: je bent een jonge adonisGenoeg reden lijkt me.
Zal ik zeker doen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:08 schreef Copycat het volgende:
En dank je wel Dawg... herken je me een keer in De Rechter of elders, zou ik het leuk vinden als je een praatje komt maken
nee doe ik niet aan. Vermaak mezelf wel of ik ga naar vrienden ofzo.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:05 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ok ik ga er weer eens een vraag tegenaan gooien. Hoe zit het met de singles en speciale singles activiteiten. Doe jij er aan? Bijv. singles-vakanties, singlesworkshops e.d.
1) Nog minstens een deel of 10quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:16 schreef nozem het volgende:
Misschien kunnen we e.e.a. wat spannender maken. Drie potentiele weddenschappen:
1) Hoeveel delen van dit topic zullen er op 1 januari 2006 zijn?
2) Wie is de eerste die van zijn singlestatus afgeraakt?
3) Komt uit dit topic zelf al dan niet een relatie voort, en zo ja, welke twee FOK!ers gaan het worden?
Onzin. Om een relatie te vinden (als je dat wil..) zul je toch in contact met vrijgezellen moeten komen, anders wordt het lastig. Zo'n singlereis lijkt me trouwens meer iets voor 30'ers en 40'ers.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:17 schreef dawg het volgende:
[..]
Zal ik zeker doen.
Ontopic: singles-reizen/workshops/whatever doe ik niet. Ik ben nml. niet op zoek, en sowieso vind ik die speciale singlesdingen altijd een beetje wanhopig overkomen. En geforceerd. Een klik met iemand overkomt je toch, dat moet je niet proberen te zoeken, want wie zoekt vind niet.
1) Meer dan HVJJNquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:16 schreef nozem het volgende:
Misschien kunnen we e.e.a. wat spannender maken. Drie potentiele weddenschappen:
3) Komt uit dit topic zelf al dan niet een relatie voort, en zo ja, welke twee FOK!ers gaan het worden?
Ja Nozem vraagt er zelf om natuurlijk, dus kan hij deze antwoorden verwachten.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:19 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
1) Nog minstens een deel of 10
2) Nozem
3 Nozem en Thisbe
Voorbarig.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:19 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
1) Nog minstens een deel of 10
2) Nozem
3 Nozem en Thisbe
Haha, we houden het wel op fokquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:09 schreef purplerose het volgende:
[..]
tja, je moet ergens een grens stellen anders zit ik dadelijk met 14 jarige op me msn
Maar jonge adonissen mogen natuurlijk altijd
Nee, dat is echt onzin, we hebben nog niet eens gedate joh.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:21 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja Nozem vraagt er zelf om natuurlijk, dus kan hij deze antwoorden verwachten.
Wat een vertrouwenquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
1) Meer dan HVJJN
2) ...
3) WeirdMicky en purplerose
![]()
Eerlijk gezegd vind ik dat soort dingen een beetje geforceerd. Ten minste dat lijkt me. Ik heb er nog nooit aan deelgenomen. Aan dat soort dingen doen alleen maar singles mee die hard op zoek zijn. En dat vind ik niet altijd de meest leuke mensen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:05 schreef Sabrina1981 het volgende:
Eens. Al wil nozem dat ook gewoon graag horen.quote:
Ja dat denk ik wel, want je bent gewoon een slappe zak als het daar op aankomtquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:22 schreef nozem het volgende:
[..]
Voorbarig.
Je denkt toch zeker niet dat ik met een rechtentrutje ga he?
oi! ik ben ook 30 jaaquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:21 schreef nozem het volgende:
[..]
Zo'n singlereis lijkt me trouwens meer iets voor 30'ers en 40'ers.
17 voor je eerste relatie is nog niet eens zo laat volgens mij, jonger een relatie hebben is toch niks man. Wat doe je trouwens als je meiden wilt ontmoeten? Lekker stappen, meiden aanspreken, sporten, werk?quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:22 schreef snerd het volgende:
Ja wie zoekt die vind niet, daarom zocht ik nooit, en had ik mijn eerste relatie pas na 17 jaar. Toen was die relatie in 3 weken al afgelopen, en nu 4 jaar later ben ik nog steeds single.
.
erg lievquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
1) Meer dan HVJJN
2) ...
3) WeirdMicky en purplerose
![]()
Jij kent me goed he? Och, als het op seksgebied maar klikt.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:24 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ja dat denk ik wel, want je bent gewoon een slappe zak als het daar op aankomt![]()
Goh...quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:16 schreef nozem het volgende:
hehehe aightquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |