Nou ?? Neigt er wel een beetje naar . . .quote:Op donderdag 7 april 2005 13:48 schreef nozem het volgende:
En na 4 delen kunnen we wel stellen dat het zeker geen slowchat-topic is geworden. (ahum) Maargoed, wie weet komt er nog wat spannends uit voort, mooi toch?![]()
Slowchat, daar ontkom je niet aan in een reeks als deze.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:48 schreef nozem het volgende:
En na 4 delen kunnen we wel stellen dat het zeker geen slowchat-topic is geworden. (ahum) Maargoed, wie weet komt er nog wat spannends uit voort, mooi toch?
Zo makkelijk he, als je een ''lekker wijf'' bent. Pik je ze echt op bij de AH ja?quote:Op donderdag 7 april 2005 13:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Anywayz: deze single white female kan wel weer een mannelijk verzetje gebruiken. Niet speciaal in de zin van een relatie, maar wat mannelijk vlees in de (bed)kuip is wel weer eens welkom.
Maar weer eens de kroeg induiken... of de AH XL, vroeg in de avond.
Ook een AH kan een plek zijn waar je kunt zien en bekeken kunt worden!quote:Op donderdag 7 april 2005 13:57 schreef nozem het volgende:
[..]
Zo makkelijk he, als je een ''lekker wijf'' bent. Pik je ze echt op bij de AH ja?
Oppikken bij de AH heb ik (nog) nooit gedaan. Maar er wordt wel wat afgeflirt tussen de aubergines en de Roma-tomaatjes.quote:
Inderdaad: zo'n supermarkt voor singles heb je inderdaad niet nodig. Het grote voordeel van Albert Heijnquote:Op donderdag 7 april 2005 14:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb wel vaker gehoord dat de supermarkt rond een uurtje of half zeven, zeven uur tha place to be is voor zoekende singles... Doe er uw voordeel mee.
Als extra tip: let op de inhoud van het boodschappenmandje. Van de week stond er ook een zo vrijgezel voor mijn neus in de rij. Rond het tijdstip wat Copycat noemt. Inhoud bestond uit; magnetronpoffertjes, toetjes, melk, slagroom en bier. Dus gemak dient de mens en ik ging er maar vanuit dat hij vrijgezel is.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oppikken bij de AH heb ik (nog) nooit gedaan. Maar er wordt wel wat afgeflirt tussen de aubergines en de Roma-tomaatjes.
Dus, wat niet is...
Heb wel vaker gehoord dat de supermarkt rond een uurtje of half zeven, zeven uur tha place to be is voor zoekende singles... Doe er uw voordeel mee.
Je boodschappen schedule omgooien en overduidelijke singleproducten in je mandje:quote:Op donderdag 7 april 2005 14:10 schreef thabit het volgende:
Op de genoemde tijdstippen ben ik nooit in de supermarkt. Misschien dat dat het is.
Ik heb niet eens een magnetron.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je boodschappen schedule omgooien en overduidelijke singleproducten in je mandje:
eenpersoons magnetronmaaltijden, een half brood, een fles fris en een half onsje filet americain.
Jammer dat onze leeftijden zoveel schelenquote:Op donderdag 7 april 2005 13:55 schreef Copycat het volgende:
Anywayz: deze single white female kan wel weer een mannelijk verzetje gebruiken. Niet speciaal in de zin van een relatie, maar wat mannelijk vlees in de (bed)kuip is wel weer eens welkom.
De meeste magnetron maaltijden kun je ook au bain marie opwarmen. Een pannetje, gasfornuis en water heb je toch wel?quote:
16 jaar... daar voel je niets van... en is daarnaast ook nog eens hartstikke hip: een rijpe(re) vrouw als ik en een jonge Adonis als jij samen...quote:Op donderdag 7 april 2005 14:17 schreef WeirdMicky het volgende:
Jammer dat onze leeftijden zoveel schelen![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 april 2005 14:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
16 jaar... daar voel je niets van... en is daarnaast ook nog eens hartstikke hip: een rijpe(re) vrouw al ik en een jonge Adonis als jij samen...
Wat vindt een vrouw eigenlijk aantrekkelijk aan een man die niet kan koken?quote:Op donderdag 7 april 2005 14:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
16 jaar... daar voel je niets van... en is daarnaast ook nog eens hartstikke hip: een rijpe(re) vrouw als ik en een jonge Adonis als jij samen...
Wel of niet kunnen koken is voor mij geen reden om iemand al dan niet aantrekkelijk te vinden. Zolang ie mij maar tot het kookpunt weet te brengenquote:Op donderdag 7 april 2005 14:26 schreef thabit het volgende:
Wat vindt een vrouw eigenlijk aantrekkelijk aan een man die niet kan koken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |