Zal ik je es wat zeggen, weet niet meer wat ik toen gedaan had . . .quote:Op zondag 3 april 2005 23:16 schreef ioko het volgende:
Vertel dan nog ff over je laatste date ThunderChild
Ik vind daten wel weer leuk, alleen doe ik het niet zoveel. Ik moet toch echt wel iemand beter kennen/ of het idee hebben dat ik hem zo beter kan leren kennen om te daten. Alleen is dat de laatste tijd een beetje ver te zoeken. Ik heb ook nog niet heel veel dates gehad hoor. De dates zelf zijn leuk, maar daarna is het ook gauw gedaan met het verdere contact.quote:ioko - zondag 3 april 2005 @ 23:00
Ik vind daten echt niet leuk, maar het is vaak de enige manier om te zien of iemand ook daadwerkelijk zo interessant is als hij/zij eruit ziet. Ik heb verschillende keren met een meid afgesproken (altijd op mijn initiatief, don't get me started on that) maar er is nooit een vonk geweest, van mijn kant. Nu is het wel zo, dat het hier dan om ongeveer 10 dates gaat (waarvan de meesten misschien niet eens een echte date waren). Ik vind daten gewoon geforceerd, maar ja, als ze echt leuk is .....
Een beetje zoenen is al meegenomen hoor Ioko, verwacht niet meteen de klik, de vonk, klokkenspel en een bruidquote:Op maandag 4 april 2005 10:20 schreef petitlapin het volgende:
ioko, een 'vonk' verwachten bij de eerste date is ook misschien wel te veel gevraagd
zelf nog nooit meegemaakt ...
Tja, sommige combi's werken gewoon niet.. dat heb je zelf niet in de hand.quote:Op maandag 4 april 2005 04:28 schreef Too-niceguy het volgende:
Goedemorgen,
Staat toch niet klaar voor de aanval?
Ontoppic: Hoi zeggen tegen iedereen is wel de beste opener geloof ik.
Zo ben ik dus ook begonnen om mijn zelfvertrouwen met de dames te verbeteren.
Na 3 jaar gaat het nu uitstekend. Heb gesprekken met bijna iedereen waar ik mee wil spreken. (en meer mee wil.....) (op 1 na dan... maar ja je kan niet alles hebben....)
Waarom nou weer net die ENE weer net niet.... ;-)
haha:quote:Op maandag 4 april 2005 03:56 schreef Too-niceguy het volgende:
35
Single
Reus (2,00meter)
Beetje fors (170Kg) aan de haak.
Maagd
en toch veel lol maken en het gezellig hebben kan ook hoor!!!
Maar tis een keuze......
(dat gezellig hebben en lol maken dan natuurlijk!!!)
Nee, dank je . . .quote:Op maandag 4 april 2005 11:59 schreef thabit het volgende:
Ik kan jullie nog maar 1 ding aanbieden, mensen. Misschien dat het helpt bij het single zijn.
[afbeelding]
Iedereen heeft daar waarschijnlijk zijn eigen idee over.quote:Op maandag 4 april 2005 12:50 schreef snerd het volgende:
Wat is een date precies :'{
hoe diplomatiekquote:Op maandag 4 april 2005 13:04 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Iedereen heeft daar waarschijnlijk zijn eigen idee over.
hmmm life is like a box of chocolates, you never know what you're gonna find..quote:Op maandag 4 april 2005 11:59 schreef thabit het volgende:
Ik kan jullie nog maar 1 ding aanbieden, mensen. Misschien dat het helpt bij het single zijn.
[afbeelding]
Vraag 1: de natuur wil dat jij je voortplant.quote:Op maandag 4 april 2005 13:32 schreef nozem het volgende:
Hoi, ik heb een kater. Waarom zijn relaties tussen man en vrouw (vriendschapsrelaties..) altijd zo dubbelzinnig en waarom kap ik het niet gewoon maar blijf ik met haar in bed belanden zonder dat er echt geneukt wordt..
En jij dat gewoon toelaat omdat je graag wil neuken.quote:Op maandag 4 april 2005 13:39 schreef thabit het volgende:
[..]
Vraag 1: de natuur wil dat jij je voortplant.
Vraag 2: dat snap ik ook niet, dat zou ik namelijk wel doen.
Vraag 3: omdat ze enkel op aandacht uit is en het leuk vindt met je gevoelens te spelen.
Alle vrouwen zijn op aandacht uit, en er gebeurt echt wel het een en ander, ik ben niet zozeer op neuken uit trouwens, maar het is opvallend hoezeer vrouwen bepaalde dingen gescheiden kunnen houden. Overigens probeer ik haar vooral als vriendin te zien, dat was ze ook altijd tot dat troebele erin kwam.quote:Op maandag 4 april 2005 13:39 schreef thabit het volgende:
[..]
Vraag 1: de natuur wil dat jij je voortplant.
Vraag 2: dat snap ik ook niet, dat zou ik namelijk wel doen.
Vraag 3: omdat ze enkel op aandacht uit is en het leuk vindt met je gevoelens te spelen.
Dat lijkt me inderdaad het beste. Geen diepgang op geestelijk vlak zonder ook diepgang op lichamelijk vlak (en andersom ook niet). Dat halve werk schiet je niets mee op.quote:Op maandag 4 april 2005 13:50 schreef nozem het volgende:
[..]
Ze moet maar niet meer in mijn bed slapen, het levert teveel gezeik op denk ik, ik wil of een echte liefdesrelatie of een oppervlakkige vriendschapsrelatie, maar geen vage middenweg..
Idd, waarom zou zij de enige zijn die grenzen stelt.quote:Op maandag 4 april 2005 13:50 schreef nozem het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn op aandacht uit, en er gebeurt echt wel het een en ander, ik ben niet zozeer op neuken uit trouwens, maar het is opvallend hoezeer vrouwen bepaalde dingen gescheiden kunnen houden. Overigens probeer ik haar vooral als vriendin te zien, dat was ze ook altijd tot dat troebele erin kwam.
Ze moet maar niet meer in mijn bed slapen, het levert teveel gezeik op denk ik, ik wil of een echte liefdesrelatie of een oppervlakkige vriendschapsrelatie, maar geen vage middenweg..
Da's wel heel mooi verwoordquote:Op maandag 4 april 2005 13:53 schreef thabit het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad het beste. Geen diepgang op geestelijk vlak zonder ook diepgang op lichamelijk vlak (en andersom ook niet). Dat halve werk schiet je niets mee op.
jaja pas maar op!quote:Op maandag 4 april 2005 13:50 schreef nozem het volgende:
Alle vrouwen zijn op aandacht uit, en er gebeurt echt wel het een en ander, ik ben niet zozeer op neuken uit trouwens, maar het is opvallend hoezeer vrouwen bepaalde dingen gescheiden kunnen houden. Overigens probeer ik haar vooral als vriendin te zien, dat was ze ook altijd tot dat troebele erin kwam.
We zoenen wel eens en rotzooien soms met elkaar (al dan niet onder invloed van drank..) maar ik ben niet de persoon die haar gelukkig gaat maken, en ik weet niet eens of ik die persoon wel wil zijn, laten we het er op houden dat ik zeer gecharmeerd van haar ben.quote:Op maandag 4 april 2005 15:50 schreef zurekop het volgende:
[..]
jaja pas maar op!
Ik zie het bij veel mensen om me heen: vrouwen kunnen blijkbaar heel goed intiem zijn, zonder
'bijbedoelingen', terwijl de man in kwestie helemaal gek wordt (en echt niet alleen om de
potentiele seks)... het is ook altijd hetzelfde.![]()
Het grappigste vind ik nog wel de reacties van het meisje naderhand: "voor mij was het
altijd vriendschappelijk, ik wist van niks"... lekker naief (is natuurlijk wel de makkelijkste
reactie, ze zal niet zeggen "oh ik had wel zoiets door, maar ik vond je aandacht wel lekker
en alles wat je voor me wilde doen. Maar nee, ik zie totaal niks in je!"
Maargoed, laten we niet op de zaken vooruitlopen...![]()
aha... dan ben je al vele stappen verder dan de gemiddelde broer-zus-relatie (denk ik,quote:Op maandag 4 april 2005 15:58 schreef nozem het volgende:
We zoenen wel eens en rotzooien soms met elkaar (al dan niet onder invloed van drank..)
alsof de gek die "na jou" komt dat wel gaat doen.... daar moet je nooit teveel aan denken (denk ik,quote:maar ik ben niet de persoon die haar gelukkig gaat maken, en ik weet niet eens of ik die persoon wel wil zijn, laten we het er op houden dat ik zeer gecharmeerd van haar ben.
Ik vrees dat het geluk niet aan hun zijde staat en dat ze ook nooit naar Thailand op vakantie zijn geweest.quote:Op maandag 4 april 2005 16:43 schreef ook_gek het volgende:
klein vraagje ik zie hier en daar opeens maagd voor bij komen.
Is dat het sterrenbeeld of echt maagd in de zin van maagd?
Nou, ik ben misschien raar, maar ik date nooit. Als ik iemand ontmoet waar het mee klikt gaan we dingen afspreken, en dat gaat bij mannen niet anders dan bij vrouwen en bij iedereen gewoon op de manier van 'gewone vrienden'. Als het dan een man betreft die aantrekkelijk genoeg is en mij ook aantrekkelijk genoeg vindt gebeurt er vanzelf wel iets.quote:Op maandag 4 april 2005 10:18 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik vind daten wel weer leuk, alleen doe ik het niet zoveel. Ik moet toch echt wel iemand beter kennen/ of het idee hebben dat ik hem zo beter kan leren kennen om te daten. Alleen is dat de laatste tijd een beetje ver te zoeken. Ik heb ook nog niet heel veel dates gehad hoor. De dates zelf zijn leuk, maar daarna is het ook gauw gedaan met het verdere contact.
Oh okequote:Op maandag 4 april 2005 16:46 schreef thabit het volgende:
[..]
Ik vrees dat het geluk niet aan hun zijde staat en dat ze ook nooit naar Thailand op vakantie zijn geweest.
Wat me eigenlijk bij het volgende punt brengt: bij zo'n beetje elke datingsite is het sterrebeeld een prominent onderdeel van het profiel. Je kunt er soms zelfs op zoeken.quote:Op maandag 4 april 2005 16:46 schreef thabit het volgende:
[..]
Ik vrees dat het geluk niet aan hun zijde staat en dat ze ook nooit naar Thailand op vakantie zijn geweest.
Als daten hieruit bestond, dan begon ik er al helemaal niet aan.quote:Op maandag 4 april 2005 16:48 schreef thaleia het volgende:
[..]
Geforceerd door koppelgrage vrienden met een nagenoeg onbekende man in een restaurantje gezet worden heb ik nooit geaccepteerd.
Ik heb geen geld voor een restaurant, ik woon te ver van het strand, en naar de dierentuin ga ik doorgaans alleen met mijn 70-jarige vaderquote:Op maandag 4 april 2005 16:54 schreef ioko het volgende:
Maar Thaleia, ga je dan wel eens iets met een man alleen ondernemen? (restaurant, strandwandeling, dierentuin o.i.d.)
Praat me er niet van. D'r zijn zelfs vrienden die me aan elke vrouw zowat proberen te koppelen . . .quote:Op maandag 4 april 2005 16:48 schreef thaleia het volgende:
Geforceerd door koppelgrage vrienden met een nagenoeg onbekende man in een restaurantje gezet worden heb ik nooit geaccepteerd.
Sorry, ik denk veels te veel vanuit mijn eigen denkkader. Maar je snapt mijn idee wel denk ik.quote:Op maandag 4 april 2005 16:57 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik heb geen geld voor een restaurant, ik woon te ver van het strand, en naar de dierentuin ga ik doorgaans alleen met mijn 70-jarige vader
Maar ik heb weleens mannelijke vrienden te eten ja, of we gaan naar een bandje kijken. Ik wil dat dan alleen geen 'dates' noemen want met mannen die ik niet aantrekkelijk vind doe ik hetzelfde, en met vrouwen ook.
Oooo leuk! Veel plezier donderdag!quote:Op maandag 4 april 2005 17:43 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben ook nog steeds single, maar:
Toen ik naar school liep toen wees een jongen naar mijn t-shirt en zei hij tegen zijn vrienden: Kijk, dat is een gaaf t-shirt! Dus ik dank je welzeggen en toen hebben we ff 5 minuten met elkaar staan kletsen, alleen toen moest ik weg omdak anders te laat kwam voor me tentamen
En toen gaf hij nog ff snel zijn telefoonnummer en ik de mijne en toen kreeg ik ff later gelijk al een smsje wanneer we wat zullen afspreken
Dus nou hebben we voor donderdag afgesproken
Dank je wel, zal vast wel lukkenquote:
Er gebeuren onverwachte dingen in de lentequote:Op maandag 4 april 2005 20:43 schreef thabit het volgende:
Er is al anderhalf uur niets in dit topic gepost. Heeft iedereen ineens een relatie gekregen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |