Ah, the good old days...quote:Op woensdag 30 maart 2005 03:06 schreef Luvinsio het volgende:
waarom ik nog single ben op me 20e?
omdat ik ook maar te bang ben om een meissie aan te spreken / kussen etc...![]()
Als je nou even in deel 1 had gekeken had je gezien dat het niet mijn topic isquote:Op woensdag 30 maart 2005 05:51 schreef Reintje het volgende:
Waarom staat er in je profiel "geboortedatum 1987"
Dan ben je pas 18, en dus redelijk kansloos dat je nu al begint te zeuren. Ik was ook 19 toen ik voor 't eerst een vriendin had.
Beetje jammer dit.
Overigens: In de pubertijd is het normaal dat je met jezelf in de knoop zit, en je depressief word. Ons lastig vallen hoeft dus niet.
Er valt wel wat te zeggen over jouw stukje. Ik ben het er deels mee eens. Ik vind niet dat je de lat lager moet leggen als je lang vrijgezel (of nog altijd vrijgezel) bent. Maar bij sommige liggen de eisen wel erg hoog en dan kan het geen kwaad om misschien wat bij te schafen, misschien loop je wel een heel leuk iemand tegen het lijf.quote:Op woensdag 30 maart 2005 08:50 schreef PieterCK het volgende:
Ik wil ook nog even hierop reageren.
Maar ik zie niet in waarom het niet goed is om selectief te zijn en single.
Zelf ben ik nog lang niet depressief of zo, maar aan mijn 'wensen-pakket' verander ik momenteel nog niks.
Iedereen heeft bepaalde wensen die hij/ zij ziet terugkomen in de partner en ik denk dat het ook goed is om deze te hebben. Dit mede omdat je voor langere tijd bij die persoon wil blijven dus moet je ook goed met elkaar overweg kunnen blijven gaan.
Men heeft mijn wensenpakket wel eens opgeschreven en kwam op ongeveer 2 kantjes A-4 uit. Dit was ongeveer een jaar of 3 geleden maar volgens mij is er tot op heden nog niks afgegaan.
Zelf blijf ik liever wat langer single dan dat ik een groot aantal van mijn wensen zou moeten opgeven en dan niet gelukkig zijn in mijn (toekomstige) relatie.
Om mij heen zie ik natuurlijk veel mensen die nu gaan samenwonen en trouwen en zo maar dan heb ik ook nogn iet zoiets van, damn dat wil ik ook. Helemaal niet zelfs.....
Volgens mij is het vooral voor de net 20'ers helemaal niet erg om selectief te blijven en wat langer single te zijn dan dat je je in van alles en nog wat gaat storten om erachter te komen dat ze het toch niet is......
Mijn advies: Blijf lekker single als je je daar beter door voelt en laat je dan ook niet meeslepen door 'sociale' zaken; je tijd komt nog wel.........
Of haal ik hier heel veel tegenstanders mee binnen??
quote:Op woensdag 30 maart 2005 08:46 schreef Sabrina1981 het volgende:
Wat is dat topic snel gegaan zeg. Geen tijd om door te lezen nog.
Doe ik nog.
Je bent 18! Ik vind dat mensen van rond de 20 met geen mogelijkheid al kunnen zeggen "single" te zijn. Bovendien is het toeschrijven van het single zijn aan een eisenpakket onzin, aangezien 80% van de eisen (namelijk alle eisen die niet met uiterlijk te maken hebben) pas kunnen worden vergeleken met de realiteit als je iemand hebt om ze mee te vergelijken! Oftewel, eerst een relatie beginnen en dan pas zien of het klopt met wat je graag had gewild.quote:
oei daar moet je toch wat aan doen.. als je eenmaal over de eerste heen bent komt de rest makkelijkerquote:Op woensdag 30 maart 2005 03:06 schreef Luvinsio het volgende:
waarom ik nog single ben op me 20e?
omdat ik ook maar te bang ben om een meissie aan te spreken / kussen etc...![]()
18 en drie jaar vrijgezel, rekensommetje dus je was 15 met je laatste verkering.quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:33 schreef daeri het volgende:
[..]
Uh ja dus? Daarom baal ik er nog wel van...![]()
Als je ervanuit gaat dat een relatie ploeteren is, dan lijkt dat me al een aardige verkeerde insteek eigelijk...quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:41 schreef PieterCK het volgende:
Kom ik ben nu een half jaartje 28 en nog altijd heerlijk vrijgezel.
Je kan wel zeggen, goh ben net 20 en nog altijd single...
Mijn meeste relaties hebben zo'n 3 a 4 maanden geduurd en dan was het alweer over.
Ik heb zoiets van liever single dan weer 3 maanden ploeteren en dat het niks wordt.. Bij mij gaan er eerder meer eisen bijkomen dan dat eraf gaan.
M.i. wordt er hier wel een beetje 'wanhopig' gereageerd op het feit dat men bijv. "al" 3 jaar vrijgezel is en net 20 is.... Kom op leef lekker door, ga lekker stappen en geniet van het leven. Dat is een stuk beter dan te zitten bedenken ik ben al 3 jaar vrijgezel en hoe ga ik dat oplossen.
Hoiquote:Op woensdag 30 maart 2005 09:53 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
18 en drie jaar vrijgezel, rekensommetje dus je was 15 met je laatste verkering.
Zeik niet. Ik ben 24. Je komt net kijken!
Ja het topic is hier wel voor, maar je bent nog harstikke jong. Dus volg het advies op wat hier genoemd is en kom over een paar jaar maar weer terug.quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:55 schreef daeri het volgende:
[..]
Hoi![]()
Iedereen heeft recht om in dit topic te posten dus ga niet zeiken dat ik niks te zeiken heb, ik zeik namelijk niet eens.. ik vertel gewoon hoe het bij mij zit, daar is dit topic voor geloof ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |