Zal ik je es wat zeggen, weet niet meer wat ik toen gedaan had . . .quote:Op zondag 3 april 2005 23:16 schreef ioko het volgende:
Vertel dan nog ff over je laatste date ThunderChild
Ik vind daten wel weer leuk, alleen doe ik het niet zoveel. Ik moet toch echt wel iemand beter kennen/ of het idee hebben dat ik hem zo beter kan leren kennen om te daten. Alleen is dat de laatste tijd een beetje ver te zoeken. Ik heb ook nog niet heel veel dates gehad hoor. De dates zelf zijn leuk, maar daarna is het ook gauw gedaan met het verdere contact.quote:ioko - zondag 3 april 2005 @ 23:00
Ik vind daten echt niet leuk, maar het is vaak de enige manier om te zien of iemand ook daadwerkelijk zo interessant is als hij/zij eruit ziet. Ik heb verschillende keren met een meid afgesproken (altijd op mijn initiatief, don't get me started on that) maar er is nooit een vonk geweest, van mijn kant. Nu is het wel zo, dat het hier dan om ongeveer 10 dates gaat (waarvan de meesten misschien niet eens een echte date waren). Ik vind daten gewoon geforceerd, maar ja, als ze echt leuk is .....
Een beetje zoenen is al meegenomen hoor Ioko, verwacht niet meteen de klik, de vonk, klokkenspel en een bruidquote:Op maandag 4 april 2005 10:20 schreef petitlapin het volgende:
ioko, een 'vonk' verwachten bij de eerste date is ook misschien wel te veel gevraagd
zelf nog nooit meegemaakt ...
Tja, sommige combi's werken gewoon niet.. dat heb je zelf niet in de hand.quote:Op maandag 4 april 2005 04:28 schreef Too-niceguy het volgende:
Goedemorgen,
Staat toch niet klaar voor de aanval?
Ontoppic: Hoi zeggen tegen iedereen is wel de beste opener geloof ik.
Zo ben ik dus ook begonnen om mijn zelfvertrouwen met de dames te verbeteren.
Na 3 jaar gaat het nu uitstekend. Heb gesprekken met bijna iedereen waar ik mee wil spreken. (en meer mee wil.....) (op 1 na dan... maar ja je kan niet alles hebben....)
Waarom nou weer net die ENE weer net niet.... ;-)
haha:quote:Op maandag 4 april 2005 03:56 schreef Too-niceguy het volgende:
35
Single
Reus (2,00meter)
Beetje fors (170Kg) aan de haak.
Maagd
en toch veel lol maken en het gezellig hebben kan ook hoor!!!
Maar tis een keuze......
(dat gezellig hebben en lol maken dan natuurlijk!!!)
Nee, dank je . . .quote:Op maandag 4 april 2005 11:59 schreef thabit het volgende:
Ik kan jullie nog maar 1 ding aanbieden, mensen. Misschien dat het helpt bij het single zijn.
[afbeelding]
Iedereen heeft daar waarschijnlijk zijn eigen idee over.quote:Op maandag 4 april 2005 12:50 schreef snerd het volgende:
Wat is een date precies :'{
hoe diplomatiekquote:Op maandag 4 april 2005 13:04 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Iedereen heeft daar waarschijnlijk zijn eigen idee over.
hmmm life is like a box of chocolates, you never know what you're gonna find..quote:Op maandag 4 april 2005 11:59 schreef thabit het volgende:
Ik kan jullie nog maar 1 ding aanbieden, mensen. Misschien dat het helpt bij het single zijn.
[afbeelding]
Vraag 1: de natuur wil dat jij je voortplant.quote:Op maandag 4 april 2005 13:32 schreef nozem het volgende:
Hoi, ik heb een kater. Waarom zijn relaties tussen man en vrouw (vriendschapsrelaties..) altijd zo dubbelzinnig en waarom kap ik het niet gewoon maar blijf ik met haar in bed belanden zonder dat er echt geneukt wordt..
En jij dat gewoon toelaat omdat je graag wil neuken.quote:Op maandag 4 april 2005 13:39 schreef thabit het volgende:
[..]
Vraag 1: de natuur wil dat jij je voortplant.
Vraag 2: dat snap ik ook niet, dat zou ik namelijk wel doen.
Vraag 3: omdat ze enkel op aandacht uit is en het leuk vindt met je gevoelens te spelen.
Alle vrouwen zijn op aandacht uit, en er gebeurt echt wel het een en ander, ik ben niet zozeer op neuken uit trouwens, maar het is opvallend hoezeer vrouwen bepaalde dingen gescheiden kunnen houden. Overigens probeer ik haar vooral als vriendin te zien, dat was ze ook altijd tot dat troebele erin kwam.quote:Op maandag 4 april 2005 13:39 schreef thabit het volgende:
[..]
Vraag 1: de natuur wil dat jij je voortplant.
Vraag 2: dat snap ik ook niet, dat zou ik namelijk wel doen.
Vraag 3: omdat ze enkel op aandacht uit is en het leuk vindt met je gevoelens te spelen.
Dat lijkt me inderdaad het beste. Geen diepgang op geestelijk vlak zonder ook diepgang op lichamelijk vlak (en andersom ook niet). Dat halve werk schiet je niets mee op.quote:Op maandag 4 april 2005 13:50 schreef nozem het volgende:
[..]
Ze moet maar niet meer in mijn bed slapen, het levert teveel gezeik op denk ik, ik wil of een echte liefdesrelatie of een oppervlakkige vriendschapsrelatie, maar geen vage middenweg..
Idd, waarom zou zij de enige zijn die grenzen stelt.quote:Op maandag 4 april 2005 13:50 schreef nozem het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn op aandacht uit, en er gebeurt echt wel het een en ander, ik ben niet zozeer op neuken uit trouwens, maar het is opvallend hoezeer vrouwen bepaalde dingen gescheiden kunnen houden. Overigens probeer ik haar vooral als vriendin te zien, dat was ze ook altijd tot dat troebele erin kwam.
Ze moet maar niet meer in mijn bed slapen, het levert teveel gezeik op denk ik, ik wil of een echte liefdesrelatie of een oppervlakkige vriendschapsrelatie, maar geen vage middenweg..
Da's wel heel mooi verwoordquote:Op maandag 4 april 2005 13:53 schreef thabit het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad het beste. Geen diepgang op geestelijk vlak zonder ook diepgang op lichamelijk vlak (en andersom ook niet). Dat halve werk schiet je niets mee op.
jaja pas maar op!quote:Op maandag 4 april 2005 13:50 schreef nozem het volgende:
Alle vrouwen zijn op aandacht uit, en er gebeurt echt wel het een en ander, ik ben niet zozeer op neuken uit trouwens, maar het is opvallend hoezeer vrouwen bepaalde dingen gescheiden kunnen houden. Overigens probeer ik haar vooral als vriendin te zien, dat was ze ook altijd tot dat troebele erin kwam.
We zoenen wel eens en rotzooien soms met elkaar (al dan niet onder invloed van drank..) maar ik ben niet de persoon die haar gelukkig gaat maken, en ik weet niet eens of ik die persoon wel wil zijn, laten we het er op houden dat ik zeer gecharmeerd van haar ben.quote:Op maandag 4 april 2005 15:50 schreef zurekop het volgende:
[..]
jaja pas maar op!
Ik zie het bij veel mensen om me heen: vrouwen kunnen blijkbaar heel goed intiem zijn, zonder
'bijbedoelingen', terwijl de man in kwestie helemaal gek wordt (en echt niet alleen om de
potentiele seks)... het is ook altijd hetzelfde.![]()
Het grappigste vind ik nog wel de reacties van het meisje naderhand: "voor mij was het
altijd vriendschappelijk, ik wist van niks"... lekker naief (is natuurlijk wel de makkelijkste
reactie, ze zal niet zeggen "oh ik had wel zoiets door, maar ik vond je aandacht wel lekker
en alles wat je voor me wilde doen. Maar nee, ik zie totaal niks in je!"
Maargoed, laten we niet op de zaken vooruitlopen...![]()
aha... dan ben je al vele stappen verder dan de gemiddelde broer-zus-relatie (denk ik,quote:Op maandag 4 april 2005 15:58 schreef nozem het volgende:
We zoenen wel eens en rotzooien soms met elkaar (al dan niet onder invloed van drank..)
alsof de gek die "na jou" komt dat wel gaat doen.... daar moet je nooit teveel aan denken (denk ik,quote:maar ik ben niet de persoon die haar gelukkig gaat maken, en ik weet niet eens of ik die persoon wel wil zijn, laten we het er op houden dat ik zeer gecharmeerd van haar ben.
Ik vrees dat het geluk niet aan hun zijde staat en dat ze ook nooit naar Thailand op vakantie zijn geweest.quote:Op maandag 4 april 2005 16:43 schreef ook_gek het volgende:
klein vraagje ik zie hier en daar opeens maagd voor bij komen.
Is dat het sterrenbeeld of echt maagd in de zin van maagd?
Nou, ik ben misschien raar, maar ik date nooit. Als ik iemand ontmoet waar het mee klikt gaan we dingen afspreken, en dat gaat bij mannen niet anders dan bij vrouwen en bij iedereen gewoon op de manier van 'gewone vrienden'. Als het dan een man betreft die aantrekkelijk genoeg is en mij ook aantrekkelijk genoeg vindt gebeurt er vanzelf wel iets.quote:Op maandag 4 april 2005 10:18 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik vind daten wel weer leuk, alleen doe ik het niet zoveel. Ik moet toch echt wel iemand beter kennen/ of het idee hebben dat ik hem zo beter kan leren kennen om te daten. Alleen is dat de laatste tijd een beetje ver te zoeken. Ik heb ook nog niet heel veel dates gehad hoor. De dates zelf zijn leuk, maar daarna is het ook gauw gedaan met het verdere contact.
Oh okequote:Op maandag 4 april 2005 16:46 schreef thabit het volgende:
[..]
Ik vrees dat het geluk niet aan hun zijde staat en dat ze ook nooit naar Thailand op vakantie zijn geweest.
Wat me eigenlijk bij het volgende punt brengt: bij zo'n beetje elke datingsite is het sterrebeeld een prominent onderdeel van het profiel. Je kunt er soms zelfs op zoeken.quote:Op maandag 4 april 2005 16:46 schreef thabit het volgende:
[..]
Ik vrees dat het geluk niet aan hun zijde staat en dat ze ook nooit naar Thailand op vakantie zijn geweest.
Als daten hieruit bestond, dan begon ik er al helemaal niet aan.quote:Op maandag 4 april 2005 16:48 schreef thaleia het volgende:
[..]
Geforceerd door koppelgrage vrienden met een nagenoeg onbekende man in een restaurantje gezet worden heb ik nooit geaccepteerd.
Ik heb geen geld voor een restaurant, ik woon te ver van het strand, en naar de dierentuin ga ik doorgaans alleen met mijn 70-jarige vaderquote:Op maandag 4 april 2005 16:54 schreef ioko het volgende:
Maar Thaleia, ga je dan wel eens iets met een man alleen ondernemen? (restaurant, strandwandeling, dierentuin o.i.d.)
Praat me er niet van. D'r zijn zelfs vrienden die me aan elke vrouw zowat proberen te koppelen . . .quote:Op maandag 4 april 2005 16:48 schreef thaleia het volgende:
Geforceerd door koppelgrage vrienden met een nagenoeg onbekende man in een restaurantje gezet worden heb ik nooit geaccepteerd.
Sorry, ik denk veels te veel vanuit mijn eigen denkkader. Maar je snapt mijn idee wel denk ik.quote:Op maandag 4 april 2005 16:57 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik heb geen geld voor een restaurant, ik woon te ver van het strand, en naar de dierentuin ga ik doorgaans alleen met mijn 70-jarige vader
Maar ik heb weleens mannelijke vrienden te eten ja, of we gaan naar een bandje kijken. Ik wil dat dan alleen geen 'dates' noemen want met mannen die ik niet aantrekkelijk vind doe ik hetzelfde, en met vrouwen ook.
Oooo leuk! Veel plezier donderdag!quote:Op maandag 4 april 2005 17:43 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben ook nog steeds single, maar:
Toen ik naar school liep toen wees een jongen naar mijn t-shirt en zei hij tegen zijn vrienden: Kijk, dat is een gaaf t-shirt! Dus ik dank je welzeggen en toen hebben we ff 5 minuten met elkaar staan kletsen, alleen toen moest ik weg omdak anders te laat kwam voor me tentamen
En toen gaf hij nog ff snel zijn telefoonnummer en ik de mijne en toen kreeg ik ff later gelijk al een smsje wanneer we wat zullen afspreken
Dus nou hebben we voor donderdag afgesproken
Dank je wel, zal vast wel lukkenquote:
Er gebeuren onverwachte dingen in de lentequote:Op maandag 4 april 2005 20:43 schreef thabit het volgende:
Er is al anderhalf uur niets in dit topic gepost. Heeft iedereen ineens een relatie gekregen ofzo?
Het valt me op dat vrouwen dat vaak zo uitdrukkelijk melden en dat het waarheidsgehalte daarvan in de praktijk erg tegenvaltquote:Op maandag 4 april 2005 20:51 schreef MaRySe het volgende:
*meld
Dit is geen verkapte-ik-zoek-een-vriendje-post
Nou ja, ik heb geen vriendje en vind het ook niet erg, ben niet op zoek ook.quote:Op maandag 4 april 2005 20:57 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Het valt me op dat vrouwen dat vaak zo uitdrukkelijk melden en dat het waarheidsgehalte daarvan in de praktijk erg tegenvalt![]()
Ik vind 'op zoek' uberhaupt een jeukterm, het is geen vlooienmarkt en een vlooiencircus vind je niet snel.quote:Op maandag 4 april 2005 21:02 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb geen vriendje en vind het ook niet erg, ben niet op zoek ook.
quote:Op maandag 4 april 2005 21:07 schreef thabit het volgende:
Ik wil je vriendje al niet eens meer zijn!
Nee, maar deze clausule wordt vaak aan te geven dat men niet beschikbaar is ook niet in de passieve vorm van "op zoek" dus en daar was m'n reactie op bedoeld.quote:Op maandag 4 april 2005 21:07 schreef Sabrina1981 het volgende:
Je moet toch niet zoeken wordt er altijd gezegd?
Zeg dat wel, dat is echt zo'n zoethoudertje waar de honden geen brood van lusten.quote:Op maandag 4 april 2005 21:13 schreef nozem het volgende:
Nee vooral niet zoeken dan komt alles vanzelf op zijn pootjes terecht!
Het slechtste advies ooit..
Lekker achter je PC blijven zitten, vooral niet zoeken, dan komt ze vanzelf wel eens langs... je kunt immers altijd nog hopen op een aantrekkelijke jehovagetuigequote:Op maandag 4 april 2005 21:13 schreef nozem het volgende:
Nee vooral niet zoeken dan komt alles vanzelf op zijn pootjes terecht!
Het slechtste advies ooit..
Toch is het zo, alleen kun je het op meerdere manier lezen. Als je namelijk bij elke willekeurige persoon van het andere geslacht gaat bekijken of dat een potentiele wederhelft zou kunnen zijn wordt het niets.quote:Op maandag 4 april 2005 21:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zeg dat wel, dat is echt zo'n zoethoudertje waar de honden geen brood van lusten.
- *klopklop*quote:Op maandag 4 april 2005 21:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lekker achter je PC blijven zitten, vooral niet zoeken, dan komt ze vanzelf wel eens langs... je kunt immers altijd nog hopen op een aantrekkelijke jehovagetuige
Misschien moet ik bovenstaand advies maar eens niet opvolgen
In mijn sarcasme bedoelde ik zoiets ja...quote:Op maandag 4 april 2005 21:24 schreef MouseOver het volgende:
[..]
- *klopklop*
+ "Binnen"
- "Hoi"
+ "Wie ben jij en wat doe je hier??"
- "Ik ben sandra, en ik ben je nieuwe vriendin"
Zoiets?
![]()
Je hebt duidelijk een vrouw nodig die dat voor je doet.quote:Op maandag 4 april 2005 21:26 schreef diep-in-de-war het volgende:
ik spoel mijn keutels soms niet door
Ach in het ergste geval ben je voor iedereen beschikbaar, dat lijkt me nog vele malen erger. Dan slaat de wanhoop echt als een bom in. Je moet je er gewoon niet mee bezig maken en lol maken met vriendjes en vriendinnetjes en dan komt de liefde echt wel om de hoek kijken als je er geheel onverwacht toch eens bij stilstaat. Sja of niet natuurlijkquote:Op maandag 4 april 2005 21:14 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Nee, maar deze clausule wordt vaak aan te geven dat men niet beschikbaar is ook niet in de passieve vorm van "op zoek" dus en daar was m'n reactie op bedoeld.
Waarnaar ben je op zoek? Heb je voor mij nog zo'n verloopstekkertje?quote:Op maandag 4 april 2005 21:40 schreef ioko het volgende:
Ik ben ioko en ik ben op zoek, maar niet te overdreven.
Ik weet niet of er voor mij zo'n stekkertje bestaatquote:Op maandag 4 april 2005 21:42 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Waarnaar ben je op zoek? Heb je voor mij nog zo'n verloopstekkertje?
Ik herken dat heel erg ja. Dat iemand je echt heel erg leuk lijkt en dat in tweede instantie de boel toch wat tegenvalt qua uiterlijk of innerlijk. Ach ja dat kan gebeuren, komt wel weer een volgende toch? Ik moet zeggen dat ik het zelf al toch een tijd niet meer gehad heb.quote:Op maandag 4 april 2005 21:46 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik weet niet of er voor mij zo'n stekkertje bestaat
Ik wordt gewoon ook af en toe gek van mezelf, ik vond een meid erg leuk, had haar een paar keer gezien, en daarna 2 maanden niet ofzo. Had ik zaterdag een feest, waar zij ook was, bleek dat ze helemaal niet zo leuk was als ik dacht..... (en ik was overtuigd dat ik haar echt heel leuk vond) Volgens mij proberen mijn hersenen me ook al aan de vrouw te krijgen, zometeen moet ik nog op mijn gevoel gaan vertrouwen, bah !!![]()
Datingssites vind ik altijd lachen. Ik heb me laatst voor de lol ingeschreven alleen om te kijken hoeveel matches ik overhield als ik eerlijk was. Ik heb dus wat, voor mij, redelijke randvoorwaarden gesteld. En toen werd het stil...quote:Op maandag 4 april 2005 21:52 schreef thabit het volgende:
Ik probeer datingsites nu een beetje uit, om te kijken of het wat voor me is. Toch nog toe niet veel op het rekest, zeg maar nul.
Ik heb een paar keer gechat met iemand van zo'n site. Maar het was over het algemeen helemaal niks. Het is lastig met iemand te levelen.quote:Op maandag 4 april 2005 21:54 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Datingssites vind ik altijd lachen. Ik heb me laatst voor de lol ingeschreven alleen om te kijken hoeveel matches ik overhield als ik eerlijk was. Ik heb dus wat, voor mij, redelijke randvoorwaarden gesteld. En toen werd het stil...
Ik was er serieus al na een half uur achter. (ze had ook nog een vriend gekregen, binnen een maand, na het uitgaan van een relatie van 4 jaar, das zowiezo al fout) en ze was dronkenquote:Op maandag 4 april 2005 21:51 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik herken dat heel erg ja. Dat iemand je echt heel erg leuk lijkt en dat in tweede instantie de boel toch wat tegenvalt qua uiterlijk of innerlijk. Ach ja dat kan gebeuren, komt wel weer een volgende toch? Ik moet zeggen dat ik het zelf al toch een tijd niet meer gehad heb.
Nooit je gevoel vertrouwen (das voor mietjes en vrouwen), alleen je verstandEn als je verstand zegt neuken die handel, gewoon toegeven. Vechten heeft geen zin
![]()
* Tranceptor meent er weer allemaal weinig van
Je moet het idd op de juiste hoogste inschatten. Niet meer en niet minder.quote:Op maandag 4 april 2005 21:59 schreef DaMart het volgende:
Ik heb me ook eens verdiept in datingsites... ben voor 3 maanden geregistreerd geweest en heb daar in ieder geval een aantal leuke contacten aan overgehouden.
Sorry man, ik bedoelde het niet zo.quote:Op maandag 4 april 2005 22:00 schreef ioko het volgende:
Maar net toen het gezellig begon te worden, zag ze een knappere gozer (ik erken mijn meerderen) en toen was ook dat avontuur voorbij ....
Dat is trouwens idd ook weer opvallend.quote:Op maandag 4 april 2005 21:59 schreef Tranceptor het volgende:
Je moest eens weten hoeveel cassieres zich hebben ingeschreven bij zo'n datingsite, helaas zijn de Ricardo's dus niet erg in overvloed. Dat zou je niet zeggen als je op een gemiddelde dag in Amsterdam rondloopt. Mensen vinden elkaar niet meer op een normale manier denk ik dan.
Het is een schande dat Ricardo's nu ook via internet boodschappen kunnen doen, ze missen zo de liefdes van hun leven...
Ja mannen storten zich als havikken op iedere beschikbare kut en willen meteen met vunzige praatjes en directe afspraakjes aan de haal met zo'n meid.quote:Op maandag 4 april 2005 22:01 schreef thaleia het volgende:
Je hoort trouwens altijd dat vrouwen (hoe onaantrekkelijk ook) die zich inschrijven overstelpt worden met berichten van de meest kansloze figuren (dat kan ik bevestigen), en mannen blij mogen zijn als er in drie maanden tijd 1 berichtje is verschenen. Tenzij ze miljonair zijn of eruitzien als Brad Pitt, natuurlijk.
Dat heb ik ook wel eens gehoord ja... van meiden die aangaven dat ze mijn berichtje wel konden waarderen omdat het eens wat anders was dan wat ze normaal kregen. Blijkbaar speelt originaliteit een grote rol om eenr eactie te krijgen op die sites. Daarnaast ben ik er zo wel achter gekomen dat bepaalde eigenschappen die ik van mezelf niet erg hoog inschatte, door sommige vrouwen toch meer gewaardeerd worden dan ik dacht.quote:Op maandag 4 april 2005 22:01 schreef thaleia het volgende:
Je hoort trouwens altijd dat vrouwen (hoe onaantrekkelijk ook) die zich inschrijven overstelpt worden met berichten van de meest kansloze figuren (dat kan ik bevestigen), en mannen blij mogen zijn als er in drie maanden tijd 1 berichtje is verschenen. Tenzij ze miljonair zijn of eruitzien als Brad Pitt, natuurlijk.
Ik ken ook wel een succesverhaal trouwens.
heb jij het over mij of niet?quote:Op maandag 4 april 2005 22:01 schreef thaleia het volgende:
En nou ben ik geinteresseerd, vertel...quote:Op maandag 4 april 2005 22:05 schreef DaMart het volgende:
Daarnaast ben ik er zo wel achter gekomen dat bepaalde eigenschappen die ik van mezelf niet erg hoog inschatte, door sommige vrouwen toch meer gewaardeerd worden dan ik dacht.
Uhm, in tegenstelling tot het beeld dat ik voor ogen had, zijn er dus wel degelijk vrouwen die interesse kunnen hebben voor iemand die rustig en serieus is, en volgens de dames met wie ik nog contact heb heb ik een goed gevoel voor humor...quote:Op maandag 4 april 2005 22:08 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
En nou ben ik geinteresseerd, vertel...
goedkope romantiek?
eeuwige trouw?
ontbijt op bed?
witte sokken aanhouden tijdens de seks?
Raar beeld had jij dan van wat vrouwen leuk vinden, maar een beetje gek op zijn tijd is ook niks mis mee hoor? De hele tijd serieus is voor iedere sexe zaaddodend en a-seksueel saai...quote:Op maandag 4 april 2005 22:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uhm, in tegenstelling tot het beeld dat ik voor ogen had, zijn er dus wel degelijk vrouwen die interesse kunnen hebben voor iemand die rustig en serieus is, en volgens de dames met wie ik nog contact heb heb ik een goed gevoel voor humor...
Dit zijn misschien zaken die voor sommigen vanzelfsprekend zijn, maar ik heb me nooit echt gerealiseerd dat die eigenschappen in mij zo gewaardeerd konden worden
Vrouwen zijn slim, en zetten er soms gewoon geen foto bij. En er zijn ook mannen die hopen een wanhopige vrouw te vinden, en die sturen alleen berichtjes naar lelijke vrouwenquote:Op maandag 4 april 2005 22:01 schreef thaleia het volgende:
Had me ook voor de lol ingeschreven (ok, ik vond het gewoon leuk om profielen te lezen). Maar op een of andere manier kreeg ik alleen berichten van 30 plussers (was zelf toen 20).quote:Op maandag 4 april 2005 21:54 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Datingssites vind ik altijd lachen. Ik heb me laatst voor de lol ingeschreven alleen om te kijken hoeveel matches ik overhield als ik eerlijk was.
Voor jou is dat misschien een raar beeld, voor mij was het dat niet. Dat kwam vooral door de vrouwen in mijn omgeving. De meeste die ik leuk vond eindigden met een echte losbol, wat ik dus echt niet ben. Daardoor ontstaat dan al snel een verkeerd beeld dat vrouwen dus het tegenovergestelde van wat ik ben leuk vinden. Een beetje erg fout generaliseren zeg maar.quote:Op maandag 4 april 2005 22:14 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Raar beeld had jij dan van wat vrouwen leuk vinden, maar een beetje gek op zijn tijd is ook niks mis mee hoor? De hele tijd serieus is voor iedere sexe zaaddodend en a-seksueel saai...![]()
Geil........ niet geilquote:Op maandag 4 april 2005 22:20 schreef ioko het volgende:
Wat zijn de selectiecriteria waarop je op een datingsite zou selecteren? (das waarschijnlijk anders dan in het dagelijkse leven)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |